GIRONA ACB - www.girona-acb.com - RECOGIDA DE FIRMAS
Foro de debate general sobre cualquier tema de basket

224 mensajes
kande

por kande » 04 Jun 2008, 00:43

espero que no, és molt trist

Jo em pensava que el club no demanava mai suprimir el deute de 9 milions d'euros, sinó que demanaven la concessió d'algun terreny per poder augmentar l'actiu del club i surti de l'estat de fallida en que es troba i així poder evitar hisenda i poder continuar treballant.

L'ajuntament no pot concedir realment cap terreny ???

No dic pas que el regali, només faltaria, però si que ho sembles, ja que sinó continuem cardats. Hi ha moltes maneres de anar-lo pagant amb els anys amb ajuts i publicitat gratis de l'ajuntament, no sé pas .....

Però una mica d'imaginació cullons !!!

Tan costa trobar una empresa gironina que funcioni, no ho sé pas, segur que totes les empreses embotelladores d'aigua de la província tenen pasta i d'altres, però ningú es mulla .....

NOMÉS DESITJO QUE ACABI BÉ, PERÒ CADA DIA QUE PASSA HO VEIG MÉS NEGRE

la Rodi

por la Rodi » 04 Jun 2008, 00:50

Ya firmé hace unos días, pero me paso por aquí para mostraros mi apoyo, no concibo una ACB sin vosotros.

Ànim gironins!

GIRONA ÉS ACB
Imagen ImagenImagenImagen

dejan#10

por dejan#10 » 04 Jun 2008, 01:11

kande escribió:espero que no, és molt trist

Jo em pensava que el club no demanava mai suprimir el deute de 9 milions d'euros, sinó que demanaven la concessió d'algun terreny per poder augmentar l'actiu del club i surti de l'estat de fallida en que es troba i així poder evitar hisenda i poder continuar treballant.

L'ajuntament no pot concedir realment cap terreny ???

No dic pas que el regali, només faltaria, però si que ho sembles, ja que sinó continuem cardats. Hi ha moltes maneres de anar-lo pagant amb els anys amb ajuts i publicitat gratis de l'ajuntament, no sé pas .....

Però una mica d'imaginació cullons !!!

Tan costa trobar una empresa gironina que funcioni, no ho sé pas, segur que totes les empreses embotelladores d'aigua de la província tenen pasta i d'altres, però ningú es mulla .....

NOMÉS DESITJO QUE ACABI BÉ, PERÒ CADA DIA QUE PASSA HO VEIG MÉS NEGRE

Es que a mi em pasa el mateix, ni tan sols m'ho puc imaginar que des de les institucions no es pogui fer res, ni des de les empreses de la zona.

Jo més o menys conec la situació dels equips de la meva demarcació, i ells quan la van necesitar, bé la van rebre l'ajuda.
Qui el paga el Nàstic? Doncs, l'ajuntament. Quan no pasava pel seu millor moment, va comprar les accions, i ha estat posant diners. També quan va fer falta, Port Aventura va patrocinar el club. Mentre que ara quasi tots els diners els aporta l'ajuntament. Fins i tot va fer un estudi justificant la inversió amb els beneficis que aportava a la ciutat. I qui paga el camp nou que estan construint? Els mateixos.

I el Reus? Bé, doncs el Reus Deportiu durant molts anys va arrosegar un deute gegantí que el va obligar a vendre la major part del seu patrimoni, i hipotecar quasi tota l'altra part. Finalment quan la situació ja arribava a un punt crític, va vendre la secció de fútbol, per la qual va rebre 350 milions de l'època, que sent sincers no ho valia pas. Amb aquest diners van servir per pagar part del deute i construir unes instal·lacions que ara estan reportant uns beneficis econòmics que ens fan oblidar l'antiga mala situació que vam passar. I es que s'ha de mirar una mica per la comunitat, algú es pensa que el patrocinador, Alnimar, compensa els diners que els hi costa el patrocini amb la publicitat que li suposa el Reus. I Freixent al Noia?

No em pot entrar el cap que des de cap institució gironina, ni cap empresa pública ni privada, no es pogui trobar la solució d'aquest problema. No pot ser. Sé que la conjuntura econòmica no és la millor per resoldre el problema, però algú ho ha de fer, i fins que no ho vegi no em creuré que la cosa a acabat de la pitjor manera. Perque no m'entra al cap que no es fagi res.

m@rK

por m@rK » 18 Jun 2008, 16:51

Que hi ha de nou al respecte?

Girona ACB!!
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

224 mensajes