POST EN CATALÀ DEL SM
Moderadores: tiko5, campoo

sam79
Mensajes: 682
Registrado: 01 Oct 2003, 12:34
Ubicación: por aqui...

por sam79 » 16 Oct 2007, 22:50

fergetxo eres un crack :botar: :botar: :botar:

nunca podremos agradecerte suficiente esas tablas... :botar:
[img]http://images7.pictiger.com/thumbs/d4/fdea8094063f2e5a7352eeb7091bc5d4.th.jpg[/img]
Kobe 65 puntazos para ganar en la prorroga... y yo allí :mrgreen:

ACB Total

kasun mvp
Mensajes: 4704
Registrado: 07 Ago 2007, 22:33
Ubicación: Barcelona

por kasun mvp » 16 Oct 2007, 23:01

hi ha algu que confii en kasun?

vaig pensar en vendrel a la primera jornada... pero ara segur que ve la racha
:jeje:
Imagen Imagen
MVPETE

Black Diamond
Mensajes: 10863
Registrado: 26 Mar 2007, 22:00

por Black Diamond » 16 Oct 2007, 23:02

kasun mvp escribió:hi ha algu que confii en kasun?

vaig pensar en vendrel a la primera jornada... pero ara segur que ve la racha
:jeje:


en mes d'un equip des de la primera jornada, em sembla un jugador que pot fer mol, va ser el mes venut l'ultima jornada, el vaig mantindre i 12 + bonus, super kasun, jo m'el quedo
[img]http://i35.tinypic.com/2922wc6.jpg[/img]

EREX
Mensajes: 22
Registrado: 07 Oct 2007, 22:55
Ubicación: Castelló

por EREX » 16 Oct 2007, 23:11

Un altre que s'apunta des del País Valencià, concretament des de les comarques de Castelló (TPTA02, ja veuràs quina pallissa et vaig a pegar! :mrgreen: :mrgreen: ).

No entenc a la gent que li molesta la diversitat. No tractem de que el joc en general sigui en Català, simplement veig aquest post com una ocasió de poder escriure sobre una de les nostres aficions en la nostra llengua sense tractar de separar-nos ni d'excloure a ningú.

I si, jo també crec que no devem parlar de política; només de basket. A seguir!!

Salut!!
[img]http://www.seleccions.cat/images/home/campanya06.jpg[/img]

bomba_lluis
Mensajes: 13521
Registrado: 11 Jun 2007, 16:14
Ubicación: Donde el baloncesto esté presente

por bomba_lluis » 16 Oct 2007, 23:15

EREX escribió:Un altre que s'apunta des del País Valencià, concretament des de les comarques de Castelló (TPTA02, ja veuràs quina pallissa et vaig a pegar! :mrgreen: :mrgreen: ).

No entenc a la gent que li molesta la diversitat. No tractem de que el joc en general sigui en Català, simplement veig aquest post com una ocasió de poder escriure sobre una de les nostres aficions en la nostra llengua sense tractar de separar-nos ni d'excloure a ningú.

I si, jo també crec que no devem parlar de política; només de basket. A seguir!!

Salut!!


Correcte, aquest post es per parlar de basket en català, no de altres coses.

Aquest post és molt interessant perquè ja va bé que poguem parlar una mica en català per aquí... :)
Imagen

bomba_lluis
Mensajes: 13521
Registrado: 11 Jun 2007, 16:14
Ubicación: Donde el baloncesto esté presente

por bomba_lluis » 16 Oct 2007, 23:17

kasun mvp escribió:hi ha algu que confii en kasun?

vaig pensar en vendrel a la primera jornada... pero ara segur que ve la racha
:jeje:


La veritat és que ni Kasun ni Marconato em trasmeten bones vibraciones... especialment l'italià que ha començat força malament. Kasun encara s'ha salvat una mica a la segona jornada... veurem quan li dura.
Imagen

Xoco08
Mensajes: 1125
Registrado: 16 Dic 2005, 12:09
Ubicación: En la esquinita esperando pa meter un TRIIIIIIIPLE

por Xoco08 » 16 Oct 2007, 23:47

bomba_lluis escribió:
kasun mvp escribió:hi ha algu que confii en kasun?

vaig pensar en vendrel a la primera jornada... pero ara segur que ve la racha
:jeje:


La veritat és que ni Kasun ni Marconato em trasmeten bones vibraciones... especialment l'italià que ha començat força malament. Kasun encara s'ha salvat una mica a la segona jornada... veurem quan li dura.


Jo la temporada pasada, quan costava cuatre durus, vax cunfiar en ell, i mel vax menja mes duna vegada. Axi q ara q surt de una bona jornada, a tots els equips on el tinc, es un canvi menys a fer

(que extrany sem fa escriure catala per aqui... :mrgreen: )
[img]http://i162.photobucket.com/albums/t268/luchocodina/ROBBEN.jpg[/img][img]http://www.subirimagenes.com/imagen-de-Deron-1179389.html[/img]
[b]MIEMBRO Nº 15 DEL[/b][url=http://foros.acb.com/viewtopic.php?t=213029]CLUB DE FANS DE LUISANA LOPILATO[/url]

Ktalli
Mensajes: 16601
Registrado: 31 Oct 2004, 15:29
Ubicación: Mollet del Vallès - Catalunya |¡*¡|

por Ktalli » 16 Oct 2007, 23:49

Vaja, el post semlba que està tenint acceptació, m'agrada, jeje.

Del que s'ha dit fins ara del DKV-Barça la veritat és que és un partit dificil de preveure. Jo de fet no me la jugaré de forma arriscada amb cap jugador dels dos equips. M'explico. Tinc a Lakovic a tots els equips de broker i de la general (en tinc 11 per la general i després 3 més per broker i per perdre peles) i crec que el treuré de tots. No m'acaba de donar molta confiança i penso que a aquestes alçades és massa risc. Amb els diners que pot donar la seva venta compensaré els equips. L'altre jugador que dec tenir a la meitat dels equips és en Rudy. I evidenment també el treuré. En aquest cas el risc és major ja que es pot perdre fins a 225.000, que no és pot. Jo el tinc des de la primera jornada en alguns equips i ja em conformo amb el 400.000 que m'ha donat, jeje.

Menció especial mareix el gran Kasun. Ja he vist que té forces fans per aquí. A mi particularment m'encanta, si jugués amb una mica més de cap seria sense cap mena de dubte el Shaq europeu. L'altre dia contra l'Estu, 8 minuts i 12 de valoració... Si es controlés amb el tema faltes... Buffff, és un tio impressionant. Jo el tinc des de la primera jornada a tots els equips. La semana pasada vaig mig dubtar, però al final vaig decidir no treure-li la confiança i m'ho ha tornat. Aquesta setmana evidentment el deixaré a tots els equips. D'en Sonseca en farà un entrepà i el Moiso serà el segon plat. Jagla que tal de postres?

A veure si hi ha sort, Ricky es marca un 15-20 i Kasun passa de 15. I que guanyi el Barça. Si això passa, més enllà del que passi al SM serà una bona jornada. Vaig a intentar a posar-me a fer els canvis. Aquesta setmana dels que hi ha que garanteixen pujar broker amb força seguretat, intentaré apostar per Pietrus, el veig una molt bona opció. Això si, al tenir Asselin-Sonseca-Kasun-Rubio a la majoria d'equips i al haver de cobrir altres posicions més urgents no sé si el podré posar a masses equips. A verue si hi ha sort i em queden uns equipets macos, que aquest any en quant a punts ho estic fent de forma força discreta.

:) :wink:
"Deixa que l'instint guiï els teus passos, ell et portarà on més estimes", Kilian Jornet

piguikol
Mensajes: 3713
Registrado: 04 Oct 2004, 07:29
Ubicación: Des

por piguikol » 16 Oct 2007, 23:51

Apoyo este post en 4 paginas solo una persona en contra. he viscut 30 anys a catalunya,coneix la llengua, y encara que no se escriure be, en manifesto a favor de parlar de basket aqui. A mes a ningu se la dit que no es pot manifeta en castella.

Tengo a Lakovic a Rubio y Rudy en mi mejor equipo, quin escalfament de cap.

Ktalli
Mensajes: 16601
Registrado: 31 Oct 2004, 15:29
Ubicación: Mollet del Vallès - Catalunya |¡*¡|

por Ktalli » 17 Oct 2007, 00:26

Voy a hacer una aclaración que considero importante y para que la entienda todo el mundo lo voy a poner en castellano.

Tras la salida de varios posts proviciales para el SM se me ocurrió crear uno para Catalunya, y luego pensé en la posibilidad de escribir en catalán. En el foro una de las normas es que se debe escribir en castellano, pero para crear un post puntual con un tema de debate distendido y abierto, no pasa nada.

Aquí la idea es escribir en catalán y comentar cosas de las clasificaciones de la comunidades de habla catalana y otras cosas relacionadas con el juego pero en catalán. Sin embargo no se va a criticar a nadie para que haga algún comentaro en castellano, esto es un for abierto claro está. Como también está claro de que en este post no se hablará de política. Y ahí voy a intentar ser muy riguroso, así que todo comentario (escrito en catalán o castellano) que inste a desperatar un debate político será eliminado. Aquí se habla solo del SM.

Espero que todo haya quedado aclarado.

Bona nit.

:) :wink:
"Deixa que l'instint guiï els teus passos, ell et portarà on més estimes", Kilian Jornet

Jordan&Johnson
Mensajes: 125
Registrado: 26 Feb 2007, 19:44

por Jordan&Johnson » 17 Oct 2007, 00:35

Ktalli escribió:Voy a hacer una aclaración que considero importante y para que la entienda todo el mundo lo voy a poner en castellano.

Sin embargo no se va a criticar a nadie para que haga algún comentaro en castellano, esto es un for abierto claro está. Como también está claro de que en este post no se hablará de política. Y ahí voy a intentar ser muy riguroso, así que todo comentario (escrito en catalán o castellano) que inste a desperatar un debate político será eliminado. Aquí se habla solo del SM.

:wink:


Perfectamente claro, gracias. Si me permitís, mis aportaciones las haré en castellano, ya que no se escribir en catalán.
Y ahora que está todo bien a seguir con el supermanager!!
http://apoliticamentecorrecto.blogspot.com/

Hill
Mensajes: 51119
Registrado: 23 Ago 2003, 19:42

por Hill » 17 Oct 2007, 00:43

Jo a Kasun no el venc, crec que es un risc força assumible ja que el joc interior de la penya es el seu punt feble, he preferit vendre a Claver que crec que té més dificil fer-ho bé ja que han fitxat a Stanko Barac i li treurà minuts.

Aquesta jornada la trobo crucial pels meus equips ja que han de donar el pas de fer alguna cosa, d'una vegada, a la SM.

Siau,

karín
Mensajes: 709
Registrado: 01 Ago 2006, 15:07
Ubicación: Manlleu

por karín » 17 Oct 2007, 09:47

Jo espero que la penya faci un partidas, a part de que soc de la penya perquè a mes tinc en Rudy en Riki i en Sonseca, a mes de tenir tambe en Jagala a un parell d’equips, també tinc en Kasun des de la primera jornada de moment no mel venc.
http://www.manuchaocat.galeon.com/

Super Manager: Osona ( contrasenya: osona) Per tots els que sigueu de la comarca.
[img]http://fotos.subefotos.com/220f742378034cbd4676a3d74d253cb6o.gif[/img]

Pujolinski
Mensajes: 1
Registrado: 16 Oct 2007, 10:54

POST EN CATALÀ: Foro Supermanager

por Pujolinski » 17 Oct 2007, 10:31

Hola nois,

jo també m'hi apunto a un foro en català.

Jo també crec que el Barça sortirà escaldat de Badalona, però tot i així mantindré el Basile i el Trias en el meu equip. Espero que es surti l'Hernández Sonseca que també el tinc.

Petons per tots,

Enric

barruda
Mensajes: 166
Registrado: 20 Nov 2006, 23:17
Ubicación: Vilallonga de Ter

por barruda » 17 Oct 2007, 10:42

karín escribió:Jo espero que la penya faci un partidas, a part de que soc de la penya perquè a mes tinc en Rudy en Riki i en Sonseca, a mes de tenir tambe en Jagala a un parell d’equips, també tinc en Kasun des de la primera jornada de moment no mel venc.



Doncs jo espero que sigui al revés. En Rudy no el tinc a cap equip, de la Penya només tinc Sonsecas i Riki. Si en Rudy fes un mal partit la gent patiria les conseqüències (que consti que no us vull cap mal), només esportiu.

En canvi, confio en Lakovic, Basile, Trias i ara per ara Morandais, que tornara almenys a fer un 15 segur.

Salut!
Som i serem

barruda
Mensajes: 166
Registrado: 20 Nov 2006, 23:17
Ubicación: Vilallonga de Ter

por barruda » 17 Oct 2007, 10:49

kasun mvp escribió:hi ha algu que confii en kasun?

vaig pensar en vendrel a la primera jornada... pero ara segur que ve la racha
:jeje:


Jo. No deixaré de fer-ho encara. En teoria venia de la NBA no? A més a més, l'altre dia va fer un 14 jugant 10 minuts, què pot fer si en juga 25 o 30? És el nou Norris
Som i serem

Darpa86
Mensajes: 5181
Registrado: 28 Dic 2005, 13:11
Ubicación: Terrassa

por Darpa86 » 17 Oct 2007, 11:29

com ha dit el Ktalli el partit dkv-barça es molt complicat. Tothom té la sensació que el dkv guanyarà fàcil ja que està en un bon moment de joc, però no hem d'oblidar que el barça també està jugant força bé i té un potencial enorme. Crec que serà un partit molt igualat amb defenses importants als homes clau de cada equip ( rudy, riky, basile, jaka..)
Imagen

Jordan&Johnson
Mensajes: 125
Registrado: 26 Feb 2007, 19:44

por Jordan&Johnson » 17 Oct 2007, 13:23

El DKV-Barça creo q es un duelo entre el juego interior del Barça y el exterior del DKV. Yo creo q es mejor el segundo que el primero, así que me temo que ganará la Peña.

Un saludo.
http://apoliticamentecorrecto.blogspot.com/

ReggieKiller
Mensajes: 7769
Registrado: 12 Dic 2006, 17:12
Ubicación: voy mirando hacia el suelo, encontrando tres oros, ocultos ahí abajo, sí, pero ahí abajo del todo

por ReggieKiller » 17 Oct 2007, 13:25

Bon dia senyors.

Estic literalment cagat per algunes apostes que he fet com el Vule, el Pecile i algun més que no puja broker pero sí poden donar punts que mai estan de més.

Sort a tots!!

Roc M
Super Administrador
Mensajes: 4065
Registrado: 19 Jul 2002, 10:39

por Roc M » 17 Oct 2007, 13:35

fergetxo escribió:Siento hablar en castellano pero es que no se catalan...

El tema es que hay un solo post en CATALAN, asi que no veo problema que se hable en catalan. En el foro TM tambien hay uno hablando en catalan y no hay problema. Son muchos los aficionados al SM que hay en Catalunya, asi que me parece correcto.

Salu2!

:jeje: :wink: :)

Mientras se hable del SuperManager y se dejen al marge temas políticos y demás, yo tampoco veo problema.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 04:25