POST EN CATALÀ DEL SM
Moderadores: tiko5, campoo

Ktalli
Mensajes: 16601
Registrado: 31 Oct 2004, 15:29
Ubicación: Mollet del Vallès - Catalunya |¡*¡|

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por Ktalli » 14 Abr 2017, 16:57

Després de molt de temps sense treure el cap per aquí, entro per saludar i em torno a amagar, jeje.

Enguany m'ha passat quelcom similar als darrers, al principi m'ho vai agafar amb ganes (i aquest cop amb premi, Top100 les primeres 4-5 jornades) però poc a poc el SM ha anat quedant en un segon terme. Els canvis sempre els he anat i seguiré fent, però la motivació no és la mateixa. Vaig encadenar un parell de males jornades pel voltant de la J10 i ara estic perdut pel Top 5.000. Suposo que això també ajuda a que la motivació sigui menor. En fi, fins la propera!

:) ;)
"Deixa que l'instint guiï els teus passos, ell et portarà on més estimes", Kilian Jornet

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 18 Abr 2017, 14:53

bones a tots

jornada trista pero que m'ha servit per pujar 40 llocs i ja estic el 1937 :botepiernas: :botepiernas: :botepiernas: :botepiernas:

aquesta jornada hem sembla que haurem de tirar una moneda a l'aire a veure que fem perquè esta complicada pero será divertida :D :D

big White estas afluixant a la privada, et vas creixer anant 3er :mrgreen: :mrgreen: i has baixat 2 posicions :roll: :roll:

el premi l'hauries de venir a recollir a granollers que es un agraiment per participar i si vens una birreta no te la treu ningu :todos a botar:

vinga nois bona semana i anem comentant jo el dubte el tinc en el 3er base ja que crec que mconell i campazzo tindran les altres 2 encara que juguen entre ells.

salut per tots i bona semana

big white shark
Mensajes: 471
Registrado: 10 Dic 2007, 23:47

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por big white shark » 07 May 2017, 00:31

hola companys

Perdoneu, pero aquestes ultimes setmanes no han sigut bones. Despres d'estar quasi 20 anys treballant en la mateixa empresa em donen de temps fins a finals d'any x buscar un altre feina pq tanquen i em quedo amb tres nens al carrer(sort q la dona te una bona feina i podem anar tirant de moment)

Ara solament faig canvis sense mirar res del calendari pq vull acabar la temporada. Amb lo content q estava amb el meu top1000 i he perdut la il.lusio

Estic una mica de "bajon" pero amb anims q tot sortira be

Perdoneu x passar poc x aqui, no em veia amb cor x escriure pr no volia marxar tancant la porta sense dir res

A veure si tinc forces x passar x aqui

Una abraçada a tots

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 15 May 2017, 22:48

Bones a tots :D
Abans de res felicitar al charlykbs per la victoria a la privada TRENCAPINS :botar: i merci a tots x participar, big white anims que tot t anira be al final has fet podi :botepiernas: si el millor es no pensar gaire t espero i us espero a tots la temporada vinent :rodar:


Salut

periko76
Mensajes: 964
Registrado: 16 Sep 2013, 12:41
Ubicación: Dixieland

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por periko76 » 03 Sep 2017, 18:12

Bones companys, heu fet equips pel sm europeu?

Enviado desde mi MotoG3 mediante Tapatalk
"Audaces Fortuna iuvat"

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 15 Sep 2017, 14:10

bon dia a tots:
com qui no vo, la cosa ja i tornem a ser ja torna el spm d'aqui uns diez, he creat la privada de cada any en que espero que us apunteu i puguem riure i pasar una bona estona tots plegats i obviament també rajar i cagarse amb el jugador de torn

lliga: TRENCAPINS

contrasenya: TRENCAPINS

tot en majuscules i original com sempre

només és pot entrar un equip per jugador agrairia que possessiu el vostre equip top per poder augmentar el nivel de la lliga, jo com que només faig un equip doncs ho tinc fàcil :D

vinga que quants mes serèm més riurem :tiro: :tiro: :tiro: :tiro: :tiro: :tiro:

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 15 Sep 2017, 14:12

OJU!!!! QUE POTSER EL 02/10/17 ENS REQUISEN LA LLIGA O ENS LA QUERELLARAN QUE ESTÀ MOLT DE MODA AIXÒ PER LA CAPITAL

kardar
Mensajes: 136
Registrado: 04 Sep 2009, 18:59

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por kardar » 16 Sep 2017, 18:22

trencapins escribió:OJU!!!! QUE POTSER EL 02/10/17 ENS REQUISEN LA LLIGA O ENS LA QUERELLARAN QUE ESTÀ MOLT DE MODA AIXÒ PER LA CAPITAL



Molt bé Trencapins!
Mai ens falles, quan fagi els equips m'hi apunto

Mercès

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 17 Sep 2017, 00:29

Alla t espero :botepiernas:

charlykbs
Mensajes: 9373
Registrado: 16 Sep 2010, 20:02
Ubicación: Barcelona

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por charlykbs » 17 Sep 2017, 22:45

Jo també hi seré :botar: :botar: :botar:

I us recordo que la LLiga dels Països Catalans també esta creada

Nom. LLIGA PPCC 2017-18
Contrasenya: VOTAREM
ImagenImagenImagen

charlykbs
Mensajes: 9373
Registrado: 16 Sep 2010, 20:02
Ubicación: Barcelona

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por charlykbs » 17 Sep 2017, 22:48

Per cert,si algú s'anima a participar a la lliga privada LP EUROLIGA 2017-18 que encara em falta gent que s´hi apunti,us deixo l'enllaç

viewtopic.php?f=32&t=499430
ImagenImagenImagen

Ktalli
Mensajes: 16601
Registrado: 31 Oct 2004, 15:29
Ubicación: Mollet del Vallès - Catalunya |¡*¡|

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por Ktalli » 22 Sep 2017, 12:17

Bones a tots!

A punt per la nova temporada? Sensacions? Jo he carregat piles però potser no suficients com per agafar-m'ho amb moltes ganes, però començarem un any més! Amb aquest ja aniran 14 participacions al SM! Enguany he repetit la fórmula de l'any passat. 5 equips; 3 per la general, 1 per broker i un últim per antibroker.

Quan acabi la Supercopa i la pretemporada farem balanç i a veure qui fitxem. Tinc alguns noms marcats amb vermell però ho vull acabar de confirmar amb el que queda.

:) ;)
"Deixa que l'instint guiï els teus passos, ell et portarà on més estimes", Kilian Jornet

periko76
Mensajes: 964
Registrado: 16 Sep 2013, 12:41
Ubicación: Dixieland

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por periko76 » 22 Sep 2017, 21:22

A mi m'està costant molt decidir els jugadors. Haurem d'esperar a la Supercopa i a les lesions com és el cas de Doncic que obre la porta a Campazzo. Hi ha forces alternatives amb jugadors capaços de fer el millor i el pitjor.

Enviado desde mi MotoG3 mediante Tapatalk
"Audaces Fortuna iuvat"

cabezabajo
Mensajes: 377
Registrado: 14 Dic 2005, 10:52

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por cabezabajo » 23 Sep 2017, 14:14

Compteu també amb mí per a la lliga!!
Imagen
bittersweet_n

big white shark
Mensajes: 471
Registrado: 10 Dic 2007, 23:47

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por big white shark » 25 Sep 2017, 12:58

Hola companys...ja soc aqui, jajaj

Q tal us ha anat l'estiu?

Avui he començat a mirar alguna coseta pero encara no he fet cap equip. A veure si entre tots ens podem ajudar

Crec q hi han jugadors interesant x tindre 2-3 jornades de pujades

En bases Huertas es bona opcio x preu, pero juga al palau. Campa va jugar quasi 30 min en supercopa, Heurtel crec q tb pot ser bona opcio..i no se cap mes pq apenes he mirat bases

D'alers tenen bona pinta x preu Eriksson, Todorovic ha fet una pretemporada bonissima com tb Redivo, David Navarro tb ha complert i no he mirat quasi res mes

Seraphin, Will Thomas i Brooks em fa la sensacio q estan a un preu bastant baix. En pivots he vist q Tobey porta bona ratxa, Norel, Moerman tb esta bastant baix...

No se companys em queden molts jugadors x mirar

Si podeu aneu dient algun jugador interesant xfa aixi entre tots ens ajudem

X cert, se q la lliga no te res a veure amb la pretemporada pq falten jugadors i els començament son molt dificils i hi han moltes incognites...pero q no ens doni por de recomenar jugadors i com sempre la decissio de ficar-los es solament nostre. Sempre bon rotllo q quan mes opinem millor aixi tindrem del foro animat

Trencapins quan tingui el primer equip anira a la teva lliga. Aquest any pel guanyador algun premi tindra, no? jajaj. Una coke o cervessa i unes braves, jajaj



Enviado desde foroACB móvil

Avatar de Usuario
Luffo_12
Mensajes: 7430
Registrado: 30 May 2011, 09:04
Ubicación: Vilanova i la Geltrú

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por Luffo_12 » 27 Sep 2017, 08:38

Aquest any vull agafar el Supermanager amb ganes, promesa que em recorda a les d'any nou, i m'agradaria poder participar per aquest post de forma habitual. No sóc pas massa bo però aquí estem per aprendre. Ens anem llegint, no? Com comenteu, jo considero que tant Campazzo com Eriksson són fixes aquestes primeres jornades i també afegiria a Brad Oleson, bona pretemporada i pinta a jugador important i amb minuts per Murcia. Respecte als interiors jo me la jugaré a aquells que juguin contra Gipuzkoa segurament.
Imagen
Baixa al carrer i participa. No podran res davant d’un poble unit, alegre i combatiu.
@SenyorLamarcus

Ktalli
Mensajes: 16601
Registrado: 31 Oct 2004, 15:29
Ubicación: Mollet del Vallès - Catalunya |¡*¡|

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por Ktalli » 27 Sep 2017, 17:30

A falta de poc més de 48h per l'inici de la temporada em poso a fer els equips "en serio" pel SM. Comparteixo el meu modest anàlisi per si a algú li pot interessar.

BASES
Doncic (993) - El 16 a casa contra Andorra amb bonus és fàcil d'assolir, si bé no tindrà una gran pujada. Bandereta, tard o d'hora serà un fix. Es pot posar 'dinici o esperar una mica si es considera que hi ha 3 bases de pujada segura.
Granger (814) - Juga al Palau i necessita un 13. Però és bandereta i en principi tindrà molt de pes ofensiu. És un pel arriscar portar-lo d'inici però pot ser bo tenir-lo en algun equip.
Mekel (733) - Necessita un 12, no és barat, no és bandereta i bé de fer una gris Supercopa. Però té talent i juga a casa contra un GBC amb Dani Pérez. Segurament una de les meves apostes en aquest inici.
Heurtel (624) - Amb un 10 et dóna un 15%. Juga a casa vs el Baskonia i tot i que no és un fix, és opció a tenir en compte.
Huertas (488) - Només necessita un 8. Allà on no "arrisqui" amb Granger serà un fix, tot i que poden pujar els dos d'inici.
Sergi García (428) - Amb un 7 puja el 15. Juga a Galícia. Penso que serà el seu any si bé no és una opció 100% segura d'inici. A favor, el preu i la bandereta.
Pozas (290) - Bandereta econòmica que juga a casa contra el Saragossa i que amb un 5 puja el màxim.


ALERS
Eyenga (671) - A casa, contra el Bilbao, l'11 és força possible. Aglutinarà molt joc ofensiu a les seves mans.
Ponitka (646) - Necessita un 11 i el pot fer fàcil a Burgos, si ve no fa massa que ha arribat i això li resta punts. Acabarà sent un dels fixes i no és mala opció per l'inici.
Boungou-Colo (639) - Juga contra el València però ho fa a casa. Amb un 10 puja el 15 i si bé té pinta de ser irregular tindrà moltíssims minuts al Betis. Opció bona a mig plaç que pot fer un bon debut.
Green (616) - Juga a Sevilla i necessita un 10 per pujar el 15. Pot ser bona opció si bé crec que no assegurarà pujada durant moltes jornades. Anirà pujant poc a poc a no ser que faci un bon pic.
Matt Thomas (610) - Per mi un fix. Juga a casa contra el Saragossa i amb un 10 puja el màxim. Pot ser una de les pujades més llargues d'aquest inici. Gran pretemporada.
Swing (554) - Té un desplaçament complicat però amb 9 puja el 15% i assegura punts d'inici. Si es tenen opcions millors es pot fitxar a la segona jornada, però serà un fix en aquest inici.
Jankovic (553) - Juga a Madrid però el 9 el té relativament fàcil. Bona opció. Serà important en la rotació exterior andorrana.
Oleson (483) - Necessita un 8, però és bandereta i tindrà molts minuts. Cas similar a Eriksson però amb un debut una mica més complicat a casa vs Unicaja.
Redivo (458) - El 8 el té a l'abast tot i ser potser una mica irregular i jugar a Fuenlabrada. Ha fet una gran pretemporada i pot ser una de les sensacions de la temporada.
Eriksson (396) - Badereta econòmica i prometedora. Fix. Res més a dir.
Blazic (374) - El 6 és molt assequible per ell amb els minuts que a priori tindrà però genera dubtes saber com arriba de l'Eurobasket. Jo no m'acabo d'atrevir d'inici però és bona opció.
Richotti (366) - Un clàssic que necessita un 6 per pujar el 15%. A tenir en compte, i més en aquest inici amb els nous adaptant-se i amb Beirán tornant de la llarga lesió.
Barreiro (155) - Amb un 3 puja el 15. Juga a Galícia i penso que assegurarà pujada moltes jornades tot i no donar grans puntuacions. Opció bona per quadrar equips que pateixin de pressupost i/o de cupos.


PIVOTS
Tobey (779) - El 13 a Burgos el pot fer. Una de les sensacions de la temporada, ha demostrat ser l'estrella de l'equip.
Kelly (738) - Molt bona pinta. Tot i que necessiti un 12 per pujar el 15, per classe, equip on juga i minuts que tindrà, acabarà sent dels jugadors més cars. Per aquest preu d'inici, un fix al 100%.
Norel (729) - Necessita un 12 i va a Gran Canaria d'inici. Potser m'esperaria a la J2 per fitxar-lo però sense dubte és un jugador que valorarà molt aquesta temporada.
Javi Vega (516) - A priori el vaig veure molt car però mirant números de pretemporada (12-15 habitual) no és mala opció. El 9 que necessita no el vaig complicat. Juga a casa vs Iberostar.
Seraphin (498) - El 8 a casa contra el Baskonia el fa ser una opció llaminera en aquest inici.
Karnowski (402) - Necessita un 7 però no té l'inici més favorable. Per aquest preu molt molt interessant però a partir de la J2.
Augustine (398) - Un 7 a Múrcia és totalment factible. No és sant de la meva devoció però per aquest preu pot ajudar a pujr broker d'inici.
Salvó (365) - Amb un 6 puja el tope. És fàcil que el faci i és bandereta. Bona opció econòmica.
Lukovic (330) - Un 6 a casa vs Unicaja. No és una opció que m'encanti per la irregularitat que ha mostrat en pretemporada però si fa un bon primer partit pot tenir pujada assegurada varies jornades gràcies a aquest preu de sortida.
Will Thomas (320) - Amb un 5 puja el 15. Juga a Sevilla. Pot pujar fàcil. Opció econòmica amb poc risc.
Sebas Saiz (317) - Amb un 5 puja el 15%. Juga a casa i és una opció econòmica i bandereta a tenir en compte.
"Deixa que l'instint guiï els teus passos, ell et portarà on més estimes", Kilian Jornet

big white shark
Mensajes: 471
Registrado: 10 Dic 2007, 23:47

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por big white shark » 29 Sep 2017, 11:15

Ktalli molt bona feina!!!

Enviado desde foroACB móvil

trencapins
Mensajes: 2278
Registrado: 13 Nov 2006, 12:29

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por trencapins » 29 Sep 2017, 12:31

big white shark escribió:Ktalli molt bona feina!!!

Enviado desde foroACB móvil


Totalment d'acord amb en big White i content de veuret de nou x aquí, vinga que aquest será el nostre any :brindo por eso:

ja t'he vist per la privada meva i m'he alegrat de que entressis.

periko76
Mensajes: 964
Registrado: 16 Sep 2013, 12:41
Ubicación: Dixieland

Re: POST EN CATALÀ DEL SM

por periko76 » 29 Sep 2017, 20:56

Això ja arrenca!! Molta sort a tots!!

Enviado desde mi MotoG3 mediante Tapatalk
"Audaces Fortuna iuvat"

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 10:46