:: Post en galego ::
La vida al margen del deporte (la hay)

Heidegger
Mensajes: 28376
Registrado: 13 Ago 2006, 22:27

Re: :: Post en galego ::

por Heidegger » 03 Feb 2018, 13:23

DonVito escribió: quedou quedou

encima o nabosky que lle daba algo de vidilla, hai tempo que non aparece e se encima lle sumas, ó meu ver, que se inunda o fio de "merda" propagandistica, pois á xente cansase de escribir nel, como pasou noutros fios
Haiche outros que tamén se pasaban de xeito regular e dos que nada se sabe. Estou a pensar en Tulo ou mesmo en Bonder. Haberá que lle dar un empurrón a isto con algunha polémica vizosa, coma a do alcalde de Vigo con Tony Lomba. Eu que sei.

Avatar de Usuario
Eru Ilúvatar
Mensajes: 8236
Registrado: 25 Jun 2015, 18:43

Re: :: Post en galego ::

por Eru Ilúvatar » 03 Feb 2018, 13:43

Calquera eloxio para Abel Caballero paréceme pouco. A meirande parte das críticas contra del, en realidade son zoas de responsabilidade alleas ao Concello.
Por outra banda, teño entendido que tanto as "feiras" coma os "deuses pagáns romanos" son xenuínos galegos, como o 99 % do portugués...
Sarauj, Latvija!

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :: Post en galego ::

por DonVito » 03 Feb 2018, 14:05

feira, ainda acabo de vir dunha ahora mesmo
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

Heidegger
Mensajes: 28376
Registrado: 13 Ago 2006, 22:27

Re: :: Post en galego ::

por Heidegger » 03 Feb 2018, 14:16

Abel Caballero é unha estrela. Só a el se lle puido ocorrer o de chantar un televisor xigante na rúa de Rosalía de Castro, aprobar a instalacións das escaleiras mecánicas da Gran Vía ou nos agasallar co barco chantado en pleno barrio de Coia. Vexo no futuro como proxecto de cidade o traslado da Panificadora á rúa do Príncipe, para deste xeito liquidar o pouco que deixou do MARCO e posibilitar que os vigueses gocen dun dos edificios máis senlleiros da nosa arquitectura popular. Por non falor do dinoseto e familia.

A todo isto, eis un estupendo vídeo da xente da MESA onde se resume ben clariño todo o relacionado coa polémica dos días da semana, coa colaboura incluída de falantes que seguen a empregar a cotío as formas tradicionais galegas.

Avatar de Usuario
Eru Ilúvatar
Mensajes: 8236
Registrado: 25 Jun 2015, 18:43

Re: :: Post en galego ::

por Eru Ilúvatar » 03 Feb 2018, 14:17

8-) En Belfast tamén teñen rotondas-barco, en Eibar escaleiras... É o progreso, faltan o metro dunha sola linea e un Dinometal.



Imagen

:amor: :amor:
Sarauj, Latvija!

Hay_sinla
Mensajes: 66436
Registrado: 05 May 2007, 16:30
Ubicación: Hétenos aquí, entrando juntos a un bar

Re: :: Post en galego ::

por Hay_sinla » 17 Feb 2018, 10:15

:roll: :roll: :roll:
Ya va tomando el camino su arambol.
Somos Gary Cooper y Sara Montiel

Hay_sinla
Mensajes: 66436
Registrado: 05 May 2007, 16:30
Ubicación: Hétenos aquí, entrando juntos a un bar

Re: :: Post en galego ::

por Hay_sinla » 19 Feb 2018, 19:50

Ya va tomando el camino su arambol.
Somos Gary Cooper y Sara Montiel

tululotres
Mensajes: 1502
Registrado: 07 Feb 2010, 15:21

Re: :: Post en galego ::

por tululotres » 20 Feb 2018, 11:59

Isto xa ten uns días, pero igual alguén non o viu. Historia viva da cidade. O espíritu de Conde Roa está presente:

http://nostelevision.gal/o-singular-xei ... o-rio-sar/

http://nostelevision.gal/agustin-hernan ... o-rio-sar/

http://nostelevision.gal/debera-facer-agustin/

Heidegger
Mensajes: 28376
Registrado: 13 Ago 2006, 22:27

Re: :: Post en galego ::

por Heidegger » 20 Feb 2018, 12:08

Tedes uns políticos de nivel por Compostela, polo que vexo. Para que logo faledes de Vigo. Si, ben sei que o noso é insuperable -ese home usando a canción irónica de Tony Lomba nun colexio-, mais...

tululotres
Mensajes: 1502
Registrado: 07 Feb 2010, 15:21

Re: :: Post en galego ::

por tululotres » 20 Feb 2018, 13:12

Bueno, aquí o que claramente tería competido na mesma liga sería Conde Roa. O Derrick Rose da política galega, lástima que durase tan pouco.

nabosky
Mensajes: 16768
Registrado: 25 Oct 2004, 11:21
Ubicación: Living on a dream. Sen tempo non era

Re: :: Post en galego ::

por nabosky » 20 Feb 2018, 16:19

Heidegger escribió:Tedes uns políticos de nivel por Compostela, polo que vexo. Para que logo faledes de Vigo. Si, ben sei que o noso é insuperable -ese home usando a canción irónica de Tony Lomba nun colexio-, mais...
desa non me enterei.

E iso que fai pouco que estiven con Germán (Tony Lomba), ao que facía casi 30 anos que non vía, e co que saín algunha vez de juerga, cando fumos novos, e tocaba cun primo meu nun grupete.
ImagenImagen

Heidegger
Mensajes: 28376
Registrado: 13 Ago 2006, 22:27

Re: :: Post en galego ::

por Heidegger » 20 Feb 2018, 16:27

nabosky escribió: desa non me enterei.

E iso que fai pouco que estiven con Germán (Tony Lomba), ao que facía casi 30 anos que non vía, e co que saín algunha vez de juerga, cando fumos novos, e tocaba cun primo meu nun grupete.
Pois o conto é que Germán fixo un tema irónico para se mofar do alcalde (logo mándoche o enlace ao tema, que agora ando mal de tempo). O Caballero, que non as pilla, pensou que era algo así como unha homenaxe á súa persoa e usouna na apertura das festas do nadal do pasado ano. Logo diso algún listo de caletre vizoso pensou o mesmo e fixo que a rapazada dun colexión lla cantase nunha visita oficial ao centro. O que se di un despropósito. Por non dicir outra cousa.

nabosky
Mensajes: 16768
Registrado: 25 Oct 2004, 11:21
Ubicación: Living on a dream. Sen tempo non era

Re: :: Post en galego ::

por nabosky » 20 Feb 2018, 16:37

Heidegger escribió:
nabosky escribió: desa non me enterei.

E iso que fai pouco que estiven con Germán (Tony Lomba), ao que facía casi 30 anos que non vía, e co que saín algunha vez de juerga, cando fumos novos, e tocaba cun primo meu nun grupete.
Pois o conto é que Germán fixo un tema irónico para se mofar do alcalde (logo mándoche o enlace ao tema, que agora ando mal de tempo). O Caballero, que non as pilla, pensou que era algo así como unha homenaxe á súa persoa e usouna na apertura das festas do nadal do pasado ano. Logo diso algún listo de caletre vizoso pensou o mesmo e fixo que a rapazada dun colexión lla cantase nunha visita oficial ao centro. O que se di un despropósito. Por non dicir outra cousa.
hahaha, Igualiño que se os do PP poñen o "España, ESpaña" do mesmo.
ImagenImagen

Heidegger
Mensajes: 28376
Registrado: 13 Ago 2006, 22:27

Re: :: Post en galego ::

por Heidegger » 20 Feb 2018, 18:07

nabosky escribió: hahaha, Igualiño que se os do PP poñen o "España, ESpaña" do mesmo.
Aquí tes a canción. Na primeira liña dise: "Es un tío que se sienta en la taza y en vez de un pino planta un olivo". Seica non lle deu ao alcalde para se decatar de que a cousa era retranca pura.


nabosky
Mensajes: 16768
Registrado: 25 Oct 2004, 11:21
Ubicación: Living on a dream. Sen tempo non era

Re: :: Post en galego ::

por nabosky » 20 Feb 2018, 18:52

Heidegger escribió:
nabosky escribió: hahaha, Igualiño que se os do PP poñen o "España, ESpaña" do mesmo.
Aquí tes a canción. Na primeira liña dise: "Es un tío que se sienta en la taza y en vez de un pino planta un olivo". Seica non lle deu ao alcalde para se decatar de que a cousa era retranca pura.

Gracias.
Ágora mesmo estou con outro tipo de música :-)Imagen

Enviado desde mi Mi Note 2 mediante Tapatalk
ImagenImagen

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :: Post en galego ::

por DonVito » 20 Feb 2018, 22:28

nabosky escribió:Ágora mesmo estou con outro tipo de música :-)Imagen
ese que é, o novo auditorio?
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

nabosky
Mensajes: 16768
Registrado: 25 Oct 2004, 11:21
Ubicación: Living on a dream. Sen tempo non era

Re: :: Post en galego ::

por nabosky » 20 Feb 2018, 22:42

DonVito escribió:
nabosky escribió:Ágora mesmo estou con outro tipo de música :-)Imagen
ese que é, o novo auditorio?

Non, é o conservatorio de música. Hoxe tocou ir a ver á filla, que tiña audición. Miña filla é flautista a metade do tempo, e guitarrista heavy a outra metade. A do foto non é miña filla, é unha compañeira.
ImagenImagen

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :: Post en galego ::

por DonVito » 20 Feb 2018, 22:46

nabosky escribió:Non, é o conservatorio de música. Hoxe tocou ir a ver á filla, que tiña audición. Miña filla é flautista a metade do tempo, e guitarrista heavy a outra metade. A do foto non é miña filla, é unha compañeira.
ta chulo o conservatorio por dentro

oes por certo como vas do teu?
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

nabosky
Mensajes: 16768
Registrado: 25 Oct 2004, 11:21
Ubicación: Living on a dream. Sen tempo non era

Re: :: Post en galego ::

por nabosky » 20 Feb 2018, 23:17

DonVito escribió:
nabosky escribió:Non, é o conservatorio de música. Hoxe tocou ir a ver á filla, que tiña audición. Miña filla é flautista a metade do tempo, e guitarrista heavy a outra metade. A do foto non é miña filla, é unha compañeira.
ta chulo o conservatorio por dentro

oes por certo como vas do teu?

Si, está chulo, Non é moi grande pero está ben para pequenos concertos.

Respecto do meu, vou bastante ben, casi recuperado da última operación. Como non podo facer deporte brusco, empecei onte a camiñar. Onte fixen 10 km. hoxe 12, e así irei subindo pouco a pouco.
Só me queda facer unha proba en Coruña o día 26 (un PET-TAC), para comprobar se quedan restos de tumores ou non. En caso de non habelos, facer vida normal e controles cada pouco tempo.
De secuelas quedoume a barriga ben chula. chea de cicatrices, a última de 27 grapas, outra de 22, e varias máis pequenas. :D
A ver se desta limparon todo ben.
ImagenImagen

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :: Post en galego ::

por DonVito » 20 Feb 2018, 23:25

nabosky escribió:
alegrome

vemonos na ACB ;)
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 01:22