ito79 escribió:katx ets un kagon,xato, a mi mi fot una me... k tingues tans d'ekips per aki dalt si despues no te val per a guanyar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i te dire mes,es molt facil riure kuan un bon xaval com lebron desapareix dels primers puestos,pero d'aqui dos jornades me besaras lo culet ok.
PD:TE POSA KATXONDO LES MEUES PARAULES,NO?????![]()
ito79 escribió::mrgreen:![]()
![]()
me penso kno tenen cultura de foro,no s'utilitzara molt pero jo anire opinant i demostrant k soc lo GRAN CALI del supermanager.
KATX escribió:ito79 escribió::mrgreen:![]()
![]()
me penso kno tenen cultura de foro,no s'utilitzara molt pero jo anire opinant i demostrant k soc lo GRAN CALI del supermanager.
Trankil ke ia niran posan.... kuko pels matins .... robertet no parlara masa ke ls koses no li van be.... aitoret de madrid tame dira fato.... io sempre... munger sta en proces de registrarse....
Si ome si ia veras... jijiji![]()
AitorDrago escribió:aitoret esta enganxat i se pasa los dies miran estadistikes i burxan x acb jajajaja
primes cambis fets, xo daki a divendres los puk torna a cambia unes 5 o 6 vegades mes 8)
Xcer veig k lebron n dona la kara i ito la de dona x ell, entre los dos no li feu sombra a katx juju ... daki 2 jornades igual ya te trau lo doble de puns i tu staras suplikan te de dixen inscriure akell gran ekip k prometia tan i k fara un clot
LeBron Tenorio escribió:enteradet io parlo sempre i no agafo rabietes com atres,ni penjo telefonos kuan me truken...ok boy???I LOVER SM,and SM loves me...
CHE VANZADA!!!!
STAI SERENO roberto....sempre....TUTTI LLEGARA!!! 8)
KATX escribió:fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament?
Som de l'ampolla!!! jejejeje Stem tots enganxadets... si t'has fixat a la classificacio local de tarragona sortim bastan...![]()
fresko08 escribió:KATX escribió:fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament?
Som de l'ampolla!!! jejejeje Stem tots enganxadets... si t'has fixat a la classificacio local de tarragona sortim bastan...![]()
Jojojojoj pos jo soc de Deltebre capullo![]()
Ia mensanyeras el trucos per estar tan amunt a la clasificacio k com tu dius sempre us veig per alla amunt
AitorDrago escribió:fresko08 escribió:KATX escribió:fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament?
Ia mensanyeras el trucos per estar tan amunt a la clasificacio k com tu dius sempre us veig per alla amunt
Si katx ta de di los trukos malamen k no ne te ni idea, lunik k te 50 ekips i algun li a de fe bo de tans k ne te jajajajja
AitorDrago escribió:fresko08 escribió:KATX escribió:fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament?
Si katx ta de di los trukos malamen k no ne te ni idea, lunik k te 50 ekips i algun li a de fe bo de tans k ne te jajajajja
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 15 invitados