AMICS DEL JOC!!!
Foro específico para todo lo relacionado con las Ligas Privadas del juego
Moderadores: tiko5, fergetxo

KATX

AMICS DEL JOC!!!

por KATX » 18 Nov 2007, 19:35

El supermanager s'esta apoderan del nostre poble! x a fer mes gran akesta malaltia em kreat un foro mes gran ke el de la lliga privada... x a ke poguesem komentar: l

-les ores ke stem a diari a la web de la acb...
-La dinastia de los hermanos katxi...
-Duelo pitae vs kuko
-Duelo cachineta vs Danipitarke als triples...
-L'adevacle de Lebron tenorio
-A on sta el 32º de ito?

Spero ke no feseu atre ke entrar x aki.... i ke no em diguen res xk el tema es en catala ja ke ni a un al foro de sm ke es en catala...

Anims!!
My PeRSoNaL HaRDCoRe, My LiFe STyLE !!!

AitorDrago

lo meu prime komenari!

por AitorDrago » 19 Nov 2007, 11:41

Pitae ya pot sta lo 15 a la general k cada semana senva al piset de KATX a k li faige los cambis jaja

Y sino trukada a cachineta xa k li akave de fe... pitae trampos!!!! :((
[/b]

AitorDrago

Los consejos de los hermanos lachi

por AitorDrago » 19 Nov 2007, 15:44

Divendres a les 9 arriba katx a madrid, i lo tema es lo supermanager com smp jaja .... la frase es rudy sen surtira!!!!

Yo li dic k no xo x dins comensa la meua rumiamenta, lo fixo o no ???

Dixo lo prime ekip kom stava i lo segon tmb, arriba disabte i dps de entrena nem a dina al chino, avans de anar a vore lo basket pasem un momen x casa i masento al mateix puesto a on stic ara... al bater cagan!

Me be una venada i fixo a rudy al segon ekip en rakocevic... resultat fabulos jajajja :D

I dps lesperat, katx diu k ya n dira res mes i cachineta lo maleix x aver dit res jaja ... comtinuara

ito79

por ito79 » 19 Nov 2007, 21:36

katx ets un kagon,xato, a mi mi fot una me... k tingues tans d'ekips per aki dalt si despues no te val per a guanyar.
:botar: :botar: :botar:
:botar: :botar:
i te dire mes,es molt facil riure kuan un bon xaval com lebron desapareix dels primers puestos,pero d'aqui dos jornades me besaras lo culet ok.

PD:TE POSA KATXONDO LES MEUES PARAULES,NO????? :oops: :oops:

KATX

por KATX » 19 Nov 2007, 21:44

ito79 escribió:katx ets un kagon,xato, a mi mi fot una me... k tingues tans d'ekips per aki dalt si despues no te val per a guanyar.
:botar: :botar: :botar:
:botar: :botar:
i te dire mes,es molt facil riure kuan un bon xaval com lebron desapareix dels primers puestos,pero d'aqui dos jornades me besaras lo culet ok.

PD:TE POSA KATXONDO LES MEUES PARAULES,NO????? :oops: :oops:

De moment me l'estas besan tu lo culet... i no en un ekip!! sino ke en dos!!! :rodar: :rodar: :rodar:

Au ke ja e fet ls kanvis... i esta jornada torna a prometre... :botar: :botar:

b7s!

ito79

por ito79 » 19 Nov 2007, 21:52

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
me penso kno tenen cultura de foro,no s'utilitzara molt pero jo anire opinant i demostrant k soc lo GRAN CALI del supermanager.

KATX

por KATX » 19 Nov 2007, 21:55

ito79 escribió::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
me penso kno tenen cultura de foro,no s'utilitzara molt pero jo anire opinant i demostrant k soc lo GRAN CALI del supermanager.

Trankil ke ia niran posan.... kuko pels matins .... robertet no parlara masa ke ls koses no li van be.... aitoret de madrid tame dira fato.... io sempre... munger sta en proces de registrarse....

Si ome si ia veras... jijiji :mrgreen: :mrgreen:

fresko08

por fresko08 » 19 Nov 2007, 22:52

KATX escribió:
ito79 escribió::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Trankil ke ia niran posan.... kuko pels matins .... robertet no parlara masa ke ls koses no li van be.... aitoret de madrid tame dira fato.... io sempre... munger sta en proces de registrarse....

Si ome si ia veras... jijiji :mrgreen: :mrgreen:

Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament? :mrgreen:
Imagen

Imagen

Imagen

LeBron Tenorio

por LeBron Tenorio » 19 Nov 2007, 22:53

enteradet io parlo sempre i no agafo rabietes com atres,ni penjo telefonos kuan me truken...ok boy???I LOVER SM,and SM loves me...

CHE VANZADA!!!!

STAI SERENO roberto....sempre....TUTTI LLEGARA!!! 8) :P

AitorDrago

por AitorDrago » 19 Nov 2007, 22:56

aitoret esta enganxat i se pasa los dies miran estadistikes i burxan x acb jajajaja

primes cambis fets, xo daki a divendres los puk torna a cambia unes 5 o 6 vegades mes 8)

Xcer veig k lebron n dona la kara i ito la de dona x ell, entre los dos no li feu sombra a katx juju ... daki 2 jornades igual ya te trau lo doble de puns i tu staras suplikan te de dixen inscriure akell gran ekip k prometia tan i k fara un clot :D

KATX

por KATX » 19 Nov 2007, 22:58

fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament? :mrgreen:

Som de l'ampolla!!! jejejeje Stem tots enganxadets... si t'has fixat a la classificacio local de tarragona sortim bastan... :rodar: :rodar:

KATX

por KATX » 19 Nov 2007, 22:59

AitorDrago escribió:aitoret esta enganxat i se pasa los dies miran estadistikes i burxan x acb jajajaja

primes cambis fets, xo daki a divendres los puk torna a cambia unes 5 o 6 vegades mes 8)

Xcer veig k lebron n dona la kara i ito la de dona x ell, entre los dos no li feu sombra a katx juju ... daki 2 jornades igual ya te trau lo doble de puns i tu staras suplikan te de dixen inscriure akell gran ekip k prometia tan i k fara un clot :D

Jajajajaja a aitrodrago pongo de testigo ke el sr.ito demanava konsell a katx lo diumenge a la nit... preguntantli kin fixatge podia fer la semana ke be... jujuju

KATX

por KATX » 19 Nov 2007, 23:01

LeBron Tenorio escribió:enteradet io parlo sempre i no agafo rabietes com atres,ni penjo telefonos kuan me truken...ok boy???I LOVER SM,and SM loves me...

CHE VANZADA!!!!

STAI SERENO roberto....sempre....TUTTI LLEGARA!!! 8) :P

Roberto habrias de ponerte nervioso.... sempre!!!

fresko08

por fresko08 » 19 Nov 2007, 23:19

KATX escribió:
fresko08 escribió:Fato? Esta paraula nomes lutilitzem los que som de parla del delta de l'ebre casi casi, don ets tu exactament? :mrgreen:

Som de l'ampolla!!! jejejeje Stem tots enganxadets... si t'has fixat a la classificacio local de tarragona sortim bastan... :rodar: :rodar:

Jojojojoj pos jo soc de Deltebre capullo :mrgreen:

Ia mensanyeras el trucos per estar tan amunt a la clasificacio k com tu dius sempre us veig per alla amunt :mrgreen:
Imagen

Imagen

Imagen

AitorDrago

por AitorDrago » 19 Nov 2007, 23:23

fresko08 escribió:
KATX escribió:

Ia mensanyeras el trucos per estar tan amunt a la clasificacio k com tu dius sempre us veig per alla amunt :mrgreen:

Si katx ta de di los trukos malamen k no ne te ni idea, lunik k te 50 ekips i algun li a de fe bo de tans k ne te jajajajja :P

fresko08

por fresko08 » 19 Nov 2007, 23:26

AitorDrago escribió:
fresko08 escribió:
KATX escribió:

Si katx ta de di los trukos malamen k no ne te ni idea, lunik k te 50 ekips i algun li a de fe bo de tans k ne te jajajajja :P

Jajajajjaja, jo dekips ne tinc 6 i de moment no em puc quexar, almenys em va milor que la temporada pasada
Imagen

Imagen

Imagen

stormberen

por stormberen » 19 Nov 2007, 23:27

No es per molestar, però aquest post el tindrieu que haver creat al forum general de l'SM o utilitzar el post en català que hi ha a temps mort o apuntan´-vos a qualsevol de les dues lligues que hi ha en català i parlar-ho allà

Saluts!

KATX

por KATX » 20 Nov 2007, 11:54

AitorDrago escribió:
fresko08 escribió:
KATX escribió:

:travieso:

LeBron Tenorio

por LeBron Tenorio » 20 Nov 2007, 19:03

:rodar:

CHE VANZADA!!!

canvis :P :D

ito79

por ito79 » 20 Nov 2007, 20:54

torno asta aki xatos,tremoleu desde madrid,desde tarragona,desde la.... ai :(( :(( :(( :((