LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM CAMPIONS OSMUVI GUANYA A 1ª DIVISIO I MITCH RICHMOND REMONTA A 2ª DIVISIO
Foro específico para todo lo relacionado con las Ligas Privadas del juego
Moderadores: tiko5, fergetxo

206 mensajes
Mitutti
Mensajes: 376
Registrado: 29 Oct 2010, 16:06

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por Mitutti » 14 May 2018, 09:04

Carles, no sé si està contemplat en les eliminatòries si dels dos partits un es juga com a local i l'altre com visitant, si es així, per a mi estaria clar que en cas d'empat qui hagi fet més punts com a visitant hauria de passar.

Per cert, felicitats angloma per la victòria
Imagen

Mr.Hide
Mensajes: 5725
Registrado: 17 Feb 2011, 23:59

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por Mr.Hide » 14 May 2018, 11:00

Es que jo em refereixo a la general de la privada que també vaig per davant. El que ha proposat angloma del 3r partit em sembla bé i si continuem empatant doncs que charly decideixi que és el millor.

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
Imagen
Imagen
GRACIAS D10S POR SER DEL BARÇA

charlykbs
Mensajes: 9373
Registrado: 16 Sep 2010, 20:02
Ubicación: Barcelona

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por charlykbs » 14 May 2018, 11:56

davidcervera escribió:Jo veia just la.solució que havies trovat, m'afavoris o no, aquesta és una lliga privada i res té a veure la clasificació general, lo.normal a una lliga privada és mirar l'evolució de la lliga....jo vaig mirar resultats de 2a fase, que és el que es sol fer, i si.hi havia empat mirar la 1a i si continua empat doncs llavors si la general, però mirar la general primer no ho trobu lògica en una privada. Charly jo accepto qualsevol decisió que prenguis, de fet ja havia ja acceptat perdre al.principi l'únic que volia saber perquè, així que emno sembla bé tant el propossat per angloma com per tú, tant em fa.
Mirant ara resultats de 2a fase he vist que tenia una.victoria més i també més punts a favor....però ja diràs com queda
Em referia a la general de la privada,que ell esta quart i tu sisè.

Jo es que veig totes les propostes i les trobo justes,per això ara decidiré ;)
Mitutti escribió:Carles, no sé si està contemplat en les eliminatòries si dels dos partits un es juga com a local i l'altre com visitant, si es així, per a mi estaria clar que en cas d'empat qui hagi fet més punts com a visitant hauria de passar.

Per cert, felicitats angloma per la victòria
Enric,seria una bona decisió si previament hagués hagut un criteri per determinar qui jugava de local en el primer partit i qui en el segon,com l'ordre només esta posat per ordre de grups,aquesta solució en aquest cas no la pogut pendre ;)
Mr.Hide escribió:Es que jo em refereixo a la general de la privada que també vaig per davant. El que ha proposat angloma del 3r partit em sembla bé i si continuem empatant doncs que charly decideixi que és el millor.

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
Això de la general de la privada ja esta contestat i finalment la meva decisió serà que paral.lelament a la Final contra Angloma,els 2 implicats jugaran un partit de desempat i qui guanyi(espero que aixi sigui :P ) doncs sénfrontara amb angloma a 2 partits com esta establert ;)

El que encara no se es que faré en cas de que insistiu en empatar :roll: :roll:
Que farieu vosaltres en aquest cas??
ImagenImagenImagen

angloma
Mensajes: 3238
Registrado: 08 Jun 2011, 19:01

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por angloma » 14 May 2018, 20:30

Mitutti escribió:Carles, no sé si està contemplat en les eliminatòries si dels dos partits un es juga com a local i l'altre com visitant, si es així, per a mi estaria clar que en cas d'empat qui hagi fet més punts com a visitant hauria de passar.

Per cert, felicitats angloma per la victòria
Moltes gràcies

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

charlykbs
Mensajes: 9373
Registrado: 16 Sep 2010, 20:02
Ubicación: Barcelona

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por charlykbs » 21 May 2018, 10:34

FINAL PPCC 1ª DIVISIO

Imagen

PER SORT NO HAN TORNAT A EMPATAR :todos a botar:

Imagen


FINAL PPCC 2ª DIVISIO

Imagen
ImagenImagenImagen

charlykbs
Mensajes: 9373
Registrado: 16 Sep 2010, 20:02
Ubicación: Barcelona

Re: LLIGA OFICIAL PPCC 2017-18 . JA TENIM FINALS

por charlykbs » 25 May 2018, 01:20

FINAL PPCC 1ª DIVISIO

Imagen

Imagen



FINAL PPCC 2ª DIVISIO


Imagen

Imagen
ImagenImagenImagen

206 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 13:25