SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 05 Feb 2012, 18:52

Ahir el Mollerussa va guanyar a casa de l'Artesa per 53-63 en un partit en el que vam començar una mica freds i que els d'Artesa van començar manant amb un parcial de 0-5. Poc a poc ens vam anar atançant en el marcador fins que ens vam posar 1 punt per davant, però tot i així l'artesa encara apretava i no podiem marxar del marcador. En un moment donat vam amrxar de 7 punts, però ens van tornar a remuntar i la cosa es va tornar a ajustar. Finalment vam aocnseguir treure una bona renda de 14 punts que vam aconseguir mantenir fins a l'últim quart on ells van tenir algunes accions encertades de triple i sota la cistella que va permetre que ens retallessin 4 punts. Del partit destacar en general la gran quantitat de triples encertats per part dels 2 equips, però sobretot per part de l'artesa i també el nombre de faltes, que a la primera meitat ens va beneficiar a nosaltres i a la segona meitat els va afavorir més a ells. De totes maneres, res a comentar de l'actuació arbitral. Comentar que tan els jugadors de l'artesa com l'entrenador són molt bona gent i el partit va transcórrer sense cap incidència ni per part seva ni nostra. Aixi doncs, partit emocionant en una pista difícil que ens permet posar-nos amb un 8-9 per afrontar el partit de balaguer amb ganes i demostrar que podem fer una bona segona volta, de moment (3-0).
Aviam si anem comentat entre tots una mica els resultats i les sensacions de la jornada i aconseguim reactivar el foro una mica! Salut i bona setmana!

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 11 Feb 2012, 02:12

Un cop acabats els exàmens, "reapareixo" pel foro, que sembla que està bastant mort, a veure si l'animem una mica.


Un cop acabada la primera volta (i començada la segona), volia fer una valoració dels equips del grup un per un:

Per ordre de classificació actual (i excloc al meu equip, el Bellvís)

-C.B.Ponts: Merescuda posició la que tenen fixa a la zona més alta de la classificació, molt durs en defensa (de fet, millor defensa de la categoria) i un més que efectiu joc ofensiu. Crec que els manca tir exterior però ho compensen sobradament amb el joc ràpid i les pilotes dividides. Acabaran on mereixen, entre els 3 primers.

-C.B. Secà Àmbit (S-21): Més forts que l'any passat. Continuen tenint el joc exterior rapidíssim de l'any passat i tiren bé de totes les posicions. A més, han incorporat un jugador en la posició que més els faltava, ara tenen un 5 clar. Candidat clar a estar a la F-4.

-C.B. Tremp B: Equipàs, els joves de primer any que han pujat donen la talla sobradament per la categoria. Juguen amb l'inconvenient que els jugadors que doblen amb l'equip A no sempre poden estar amb el B.

-C.B. Bellpuig B: Altre equip de jovenets amb algun reforç de jugadors que doblen amb l'A. Molt sòlids en defensa. Entraran a la final a 4 si algun dels de dalt fa el ruc i perd més partits del compte.

-Maristes Montserrat B: Líder de l' "altra lliga". Encara és aviat però es fa arriscat apostar a favor que cap equip de la 6a posició en avall sigui a la F-4

-C.B. Alta ribagorça: Millors que l'any passat, i amb alguna incorporació. Això si, fora de casa sempre ho passen malament.

-BAC Agramunt: També un equip fort en defensa, a casa donen guerra. Tenen algun jugador força interessant, almenys a nosaltres ens va fer patir.

-Natural Optics Mollerussa B: M'agrada veure com aquest any han format un equip amb més compromís del que teniem l'any passat quan hi era jo. Queda més que reflectit als resultats. Porten una ratxa de 3 victòries que demà poden ampliar contra Balaguer. Als equips que tenen per sota de la classificació els haurien de guanyar tots.

-C.B. Cervera Mobel Linea: Van començar forts i s'han anat desinflant mica a mica. Si s'encanten, poden baixar un parell de llocs a la classificació.

-C.B. Juneda Enderrocs Civit: Obviament, els anys passen, i per uns motius o d'altres ja no tenen l'equip que tenien fa alguns anys quan van quedar primers (si no recordo malament) d'aquesta lliga. És difícil guanyar a la seva pista (dit això, espero que hi puguem guanyar diumenge).

-Komak Torà: Crec que tenen millor equip que l'any passat però pel que m'han comentat no tots els de l'equip van sempre a tots els partits, així que imagino que la classificació tant baixa deu ser per això.

-CENG-Calvet: Un equip lluitador, amb una pista difícil, però tot i això no estan tenint bons resultats, un any difícil per ells.

-C.B. Balaguer (S-21): Han pagat la novatada. Crec que tenen nivell suficient per estar a mitja taula però ser novell es paga, i els falta una referència interior, no tenen cap pivot alt. Mantenint els jugadors crec que l'any vinent tindran millors resultats.

-CEP Tallers Gerale Vallfogona: Vaig pronosticar a principis d'any que patirien. Sembla que han repescat un jugador que els va marxar i han millorat una mica guanyany 2 partits.

-Pastisseries Adrià Vilanovenca: El que els sobra és voluntat i ganes de jugar a bàsquet. Aquest any han vist recompensat el seu esforç amb una victòria. Espero que segueixin així. Ànims!




Bé, espero que ja que m'he passat una bona estona (ara que tinc una mica de temps lliure) escrivint el sermó aquest, algú es pari a llegir-s'ho. Ja no dic que la gent s'animi a fer una valoració com la meva perquè no crec que ningú ho faci.


A tot això, afegir que a principi de la lliga vaig dir que creia que el nivell havia baixat respecte a la temporada anterior, però em corregeixo a mi mateix. Un cop hem jugat tots contra tots, crec que el nivell de la lliga és més alt que l'any passat. Els equips de la zona alta estan més igualats, i en un gran grup d'equips de la lliga, qualsevol equip pot guanyar-ne a qualsevol altre.


Afegeixo el que per mi és el 5 ideal de la lliga:

1. El base alt del Ponts (número #12 ): Rapidíssim, control de pilota molt molt molt bo. Distribueix joc i divideix pilotes després de trencar al seu defensor.
2. Carlos Castán (número #12 [crec] del Mollerussa): No dubto que sigui el màxim anotador de la lliga amb més de 20 punts de mitja, si el Mollerussa puja alguns llocs a la classificació i fa una bona segona volta es mereix ser MVP de la lliga (Carlos ara no vagis de modest que ens coneixem jajaja)
3.Guillem Baiges (#14 del Bellvís) sé que fa lleig posar un jugador del meu equip però l'he de posar. El que fa el xaval amb només 17 anys és meritori de menció. Rapidíssim, corre al contraatac, roba pilotes, tira bé... Fantàstic
4.El veterano del Tremp que porta cua (no recordo quin número portava!) Bon jugador, lluitador, i tira bé. Res més a dir.
5.El pívot del Secà, Alejandro García crec que es diu (#19 del Secà). Fort, bon tir exterior, i el motiu que el Secà estigui tant amunt a la classificació.


Ah, si algú s'anima amb el 5 ideal, no costa tant com fer la valoració de tots els equips, 5 minutets els tenim tots! :botar:

Bona setmana a tothom!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 13 Feb 2012, 00:24

Primer de tot, molt bé Marc Camps, passes a ser el cronista per excel·lència del foro, molt gran crack! Segon, Mollerussa va guanyar ahir el seu 4t partit consecutiu, 3 consecutiu de la segona volta. Pel que fa al partit: en primer lloc felicitar als xavals del balaguer pel partit que van fer, així com a l'entrenador. En segon lloc dir que ahir no vam fer el nostre partit, potser fruit que ens pensavem que guanyariem sobradament, cosa que el resultat no demostra (71-62 crec). Vam sortir adormits i desconcentrats, sense intenistat en defensa i sense les idees clares en atac. Tot i que vam dominar el partit des del min 0 al 40 i va haver moments de preocupació degut al gran encert que tenien alguns dels jugadors del balaguer sbretot des de la línia de 3, fet que també s'afavoreix quan la defensa és inexistent. Al final una victòria més, però sense massa bones sensacions, potser perquè ens pensavem que seria més fàcil, però bé, aquests partits també van bé per adonar-nos que en aquesta lliga, tal i com ha dit el "coach" no te'n pots refiar de ningú.
Finalment comentar que diumenge juguem contra bellvís a casa seva, partit dificilíssim en pista dificilíssima no, lo següent, amb joc dur i bla bla bla bla bla bla... no acabaria mai. Crec que pot ser un partit molt interessant si jugem com sabem, donant guerra fins al final, però si comencem com ahir ens guanyaran de 30-40 cosa que espero que no passi i, tot i que siguin favorits merescuts esperem fer un bon partit i, perquè no, donar la sorpresa de la jornada!
Que tingueu bona setmana i aviam si li donem una mica de aire a això del foro!

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 13 Feb 2012, 00:25

perdó,no volia dir "com ha dit el coach" sinó com ha dit el marc camps jajajaja

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 13 Feb 2012, 17:11

Que li passa a la federació que actualitzen els resultats ipso-facto??

Fins ara sempre s'havia d'esperar fins dilluns al migdia per veure tots els resultats!!! :cosuverde:
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

Coach177
Mensajes: 1387
Registrado: 02 Abr 2005, 21:18

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Coach177 » 13 Feb 2012, 18:47

Sembla ser que hi ha una nova eina que mitjançant un missatge de movil o amb un correu electrònic col·loquen el resultat a l'instant.

En quant a l'anàlisis del meu company, estic d'acord en el que ha dit de tots els equips de la categoria.

En quant al 5 inicial, com que diu que queda lletg ficar un del propi equip, jo prefereixo ficar el mateix que diu ell, ficant al "xavalet" de Tremp d'aler, de 4 obert a l'Alejandro del Secà i de 5 fico al Serge Iblocka del Pont de Suert, crec que seria difícil entrar a dins de la zona amb aquests tres rondant per allí.

També dir que un 5 inicial sempre ho trobo injust, ja que molts jugadors de molta qualitat es queden a fora.

un saludo i avere si la gent escriu que això està més mort que el meu Barça a la lliga!
I'm an auntentic Playmaker!!!! Jugooonnnnn!!!

janvan
Mensajes: 335
Registrado: 05 Feb 2007, 22:41
Ubicación: Torà City

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por janvan » 16 Feb 2012, 22:12

Bé, jo també faré la meva valoració de lo que m'ha semblat. Això son sensacions del que veus en un partit i/o resultats vistos. Per tant, no deixa de ser una opinió.

C.B.Ponts: Penso que té un equip molt complert, però penso també que no tots els partits els han guanyat còmodament. A mi la sensació que hem van donar, és d'un equip fort i constant, però em sobta una mica la posició. Suposo que és la sort dels campions, que quan vas guanyant la mentalitat va a l'alça. Importantíssim el base que tenen per la seva gran marxa.

Bellvís: Un equip completíssim, molt millor que el darrer any. Un equip per mi de grup de dalt... però ja fa anys que hi haurien de ser...

C.B. Secà Àmbit (S-21: Un bon equip, em va sorprendre. Es pot guanyar però son un os. Continuen enxufant de 3 que no dona gens de gust al rival....

C.B. Tremp B: Un molt bon equip, que suposo que a casa encara son més forts. Respecte a l'anada, el partit va estar pitxat, i hi eren la majoria. 5 minuts dolents al segon quart i el millor encert seu, van decantar la victòria seva.

-C.B. Bellpuig B: Un equip que em va encantar. Sorprenentment un gran equip molt ben dirigit i organitzat. Amb sort i constància, seran a dalt de tot, segur.

Maristes Montserrat B: A partir d'aquí, els equips ja els vec de mitja taula. Vec un equip correcte, però a un nivell per sota dels altres.

C.B. Alta ribagorça: Un bon equip, sobretot a casa. Però tot s'ha de dir que l'Ibaca potser no hauria d'arribar al tercer quart per faltes... Un base de moltíssima qualitat però massa xupón potser. Un altre pívot veterano fa feina també. Massa irregular per apropar-se a la part de dalt...

BAC Agramunt: També, irregularitat absoluta em sembla a mi. Bon equip, però també amb un pívot conflictiu. El Martí de base em va agradar força i tenen bon equip repeteixo, però els hi falta un plus.

Natural Optics Mollerussa B: No els vaig veure a l'anada. Però m'han dit que ens van fer un bany a l'anada on erem 7 i un amb gastroenteritis i un altre lesionat. No puc comentar massa, però diré que si és com l'any passat, és un bon equip per disfrutar competitnt.
-
C.B. Cervera Mobel Linea:[Un equip molt jove, però molt competitu. Potser li falta experiència, però collons, el seu base m'encanta el seu base sobretot.

-C.B. Juneda Enderrocs Un equip al que ara no recordo massa, però no em va destacar com un gran equip. Un equip que encara li falta també un plus per pujar nivell, i també tenir més regularitat.

Komak Torà: Del meu equip només diré que penso que tenim un bon equip, tot i la classificació no ho demostri. Ara, si hi som, serà perquè no fem suficientment bé.

CENG-Calvet: Em van agradar bastant a l'anada, però no sembla que els partits els puguin tirar endavant amb facilitat. Molt joves i donaran molta guerra en un futur pròxim.

C.B. Balaguer (S-21): No els recordo massa, aquesta setmana els veuré. Recordo un equip on efectivament els hi faltava potser joc interior. Però el base ho feia bastant bé. Espero que aquesta setmana no sigui la seva i poguem endur-nos la victòria d'allà.

CEP Tallers Gerale Vallfogona: Vallfogona ha pujat nivell amb l'incorporació de nous fixatges recuperats o nous...Tot i que els hi falta, poden donar més d'una sorpresa. Sobretot a casa seva.

Pastisseries Adrià Vilanovenca: VIlanovenca els hi continua faltant una mica... però ànims tios! Segur que en guanyareu més de partits!!! I si perden, s'emporten la bossa dels rivals, eh!!! :botar:



Jo també penso que el nivell de lliga és superior del darrer any. Ànims a tots els equips, i ens anem veient!! Salut i Rock!!!

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 19 Feb 2012, 23:13

Faré l'esforç de comentar tot i la vergonya que sento personalment pel partit que hem jugat aquest tarda contra bellvís. El resum seria: el mollerussa aguanta el primer quart i a partir d'aquí es desomfla estrepitosament fins arribar a perdre finalment de 41 PUNTS DE DIFERÈNCIA! Res positiu a comentar sobre el partit d'avui, anavem amb ganes de fer un bon partit i la seva zona se'ns a entrecruat com una espina al coll. Nosaltres sense intensitat, sense defensa, sense rebot i sense cap idea en atac... tot això ha portat a què marxessim d'allà amb un correctiu que no recordava en molts anys. Felicitar al bellvís i bé, poca cosa a comentar més... si volem mantenir-nos en les posicions de mitja taula no ens podem permetre fer la pena com l'hem fet avui però bé aquestes coses passen i no s'hi pot fer res. Avui anirem a dormir calentets i a pensar en la pròxima setmana que ens espera el tremp... esperem poder fer-ho millor del que ho hem fet avui!
Bona setmana!

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 21 Feb 2012, 11:28

Com ja he dit personalment a alguns dels jugadors del Mollerussa, tots som conscients que són molt més equip del que van demostrar diumenge. :cosuverde:

La diferència va ser la que va ser perquè crec que el Mollerussa va abaixar els braços molt aviat, i no els va sortir un bon partit. No va ser un marcador irreal, d'aquells en que el resultat es més ajustat i un equip es rendeix abans d'hora i la diferència en el marcador final és molt superior, però si irreal pel fet que no van jugar al seu nivell.
I trobo que és normal quan et trobes en una pista com la de Bellvís que et fan zona 40 minuts i no t'entren els tirs.
He de dir que aquest any estem defensant molt més en individual, gairebé sempre de fet, però que diumenge erem 7,i amb algun jugador tocat, així que vam fer zona, i ens va sortir bé l'estratègia.


Apa, Bona setmana a tothom!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

bsk11
Mensajes: 1
Registrado: 22 Feb 2012, 10:24

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por bsk11 » 22 Feb 2012, 10:33

CENG - CALVET C.B. ALTA RIBAGORÇA ( 2 )
NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B C.B. TREMP B ( 2 )
C.B. SECA AMBIT (S-21) MARISTES MONTSERRAT B ( 2 ) necessiten guanyar
C.B. BELLPUIG B C.B. PONTS (2)
CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA ( 1 )
C.B. CERVERA MOBEL LINEA C.B. BALAGUER (S-21) ( 1 )
C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT BAC AGRAMUNT ( 1 )
KOMAK TORA CATALANA FARRATGES BELLVIS ( 2 )


bueno soc nou al foro, soc junior però jugo també amb el senior !!

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 22 Feb 2012, 14:56

CENG - CALVET C.B. ALTA RIBAGORÇA

A casa el CENG té alguna possibilitat ja que és una pista difícil, però vec una mica superiors a l'alta ribagorça i si porten al pivot que tenen serà difícil pels locals, per tant aposto pels visitants.

NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B C.B. TREMP B

Esperem haver canviat el xip del correctiu de diumenge passat contra bellvís i poder plantar cara al líder de la lliga.

C.B. SECA AMBIT (S-21) MARISTES MONTSERRAT B

Per resultats i per equip crec que guanyarà secà, a més juguen a casa pel que ho vec bastant difícil per al maristes.

C.B. BELLPUIG B C.B. PONTS

Si ponts jugue al seu nivell no tinc cap dubte que pugui guanyar a bellpuig, però bellpuig a casa són forts. De totes maneres em decanto pel ponts.

CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA

Partit bastant igualat on apostaria pel vallfogona

C.B. CERVERA MOBEL LINEA C.B. BALAGUER (S-21)

Últimament el cervera ha baixat bastant el pistó pel que si es despisten el balaguer els hi pot donar la llauna. Aposto pel cervera de totes maneres.

C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT BAC AGRAMUNT

Juneda pista difícil i joc dur, suposo que guanyaran.

KOMAK TORA CATALANA FARRATGES BELLVIS

No em va semblar un mal equip el torà, però batre al bellvís serà molt difícil. Aposto pels visitants
Sort a tothom!

labomba_11
Mensajes: 21
Registrado: 10 Feb 2007, 13:45
Ubicación: Mollerussa

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por labomba_11 » 23 Feb 2012, 11:34

Bé per veure si s'anima una mica el foro, jo també fare la travessa!

CENG - CALVET C.B. ALTA RIBAGORÇA --> 2

Partit que no sabria que ficar, per una banda CENG si ha donat alguna sorpresa ha sigut a casa, pero per l'altra banda, tot i no haver jugat contra Alta Ribagorça, en l'únic partit que els he vist, el ibaka ribagorçà va ser una bèstia! Els pivots de Ceng aquest cop tindran feina i aposto per victòria visitant!

NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B C.B. TREMP B -->1

Com ha dit a dalt el meu company abv2, esperem millorar dràsticament tant la imatge com el joc dut a terme contra bellvís i plantar cara al tremp tot i ser dificil per l'amplia plantilla que tenen i la qualitat dels jugadors... pero perque no podem donar la sorpresa?

C.B. SECA AMBIT (S-21) MARISTES MONTSERRAT B -->1

Crec que victòria comoda del secà! Serà un partit de correr i correr ja que als dos equips els hi agrada correr i jugar a la contra! No he pogut jugar contra maristes pero també ens van fer un correccional pero l'altre dia els vaig anar a veure contra bellpuig i he vist que tenen un parell o tres de jugadors que tiren molt del carro i que destaquen més, en canvi secà el veig més equip, pero repeteixo que aixo ho dic desde el punt de vista que no he jugat contra maristes.

C.B. BELLPUIG B C.B. PONTS -->1

Jo crec que el partit de la jornada! Bellpuig té un EQUIP jove que juga amb equip, molt ben conjuntat i que els partits que els he vist he disfrutat veient com juguen. Per altra banda que dir de Ponts, crec que per mi és el millor equip de la categoria, jove amb ganes de correr,ordenat i que crec que lluitaran pel títol. Victòria visitant pero bastant ajustada

CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA --> 2

Partit de la zona baixa pero amb dos equips que hi foten moltes ganes i empemta! Crec que vilanova vol tornar-los a guanyar i adjudicar-se la segona victòria, ara bé,no ho tindrà fàcil amb el fitxatge del jugador que ja jugava fa uns anys i que crec que a l'anada no va jugar encara. Em decanto per victòria a la epica del Vilanova

C.B. CERVERA MOBEL LINEA C.B. BALAGUER (S-21)-->1

Si Balaguer segueix amb la ratxa d'encert de triples ( que van tenir contra nosaltres) que no va ser molt alta pero que deu ni do, i cervera segueix demostrant que ha baixat el nivell de la primera volta, el partit potser ajustat, de totes maneres el pívot de cervera pot fer molt mal al joc interior del Balaguer que no és precisament molt abundant. Victòria local

C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT BAC AGRAMUNT -->1

No vaig poder estar contra cap dels dos quan hi vam jugar. Tot hi guanyar-nos juneda ja no és l'equip campió de lliga d'anys anteriors, pels motius que sigui ha anat rejuvenint l'equip i poc a poc va fent un equipet que podrà donar guerra i a casa seva i amb la seva pista que no es molt bona per jugar ( que no es excusa), crec que victòria local tot i que no he vist el agramunt!

KOMAK TORA CATALANA FARRATGES BELLVIS -->2

Victòria del Bellvís, torà nose que tal l'equip pero Bellvís és Bellvís i el seu pitjor rival en aquests moments són tret de Ponts i Tremp, ells mateixos. Victòria Visitant

Bon cap de setmana a tots i a disfrutar de la jornada!!!
we go step by step!

Que el miedo a fallar no te impida a jugar!

Random
Mensajes: 7
Registrado: 21 Feb 2012, 13:48

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Random » 25 Feb 2012, 03:21

CENG - CALVET C.B. ALTA RIBAGORÇA --> 2

superioritat del Alta Ribagorça però se sab si seràn tots o no


NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B C.B. TREMP B -->1

Tremp està molt bé


C.B. SECA AMBIT (S-21) MARISTES MONTSERRAT B -->1

Derbi de lleida, partit ajustat.


C.B. BELLPUIG B C.B. PONTS -->1

Els dos amb molt bona defensa, esperem guanyar ja que alli no hi eram tots i vam perdre de 2 solament.


CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA --> 1

El vallfogona s'ha reforçat i el i vilanova ha tingut vaixes importants, no es igual que a la primera volta.


C.B. CERVERA MOBEL LINEA C.B. BALAGUER (S-21)-->1

Superioritat de cervera, però no val a badar!!


C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT BAC AGRAMUNT -->1

Juneda pista de hoquei (com les odïo xD) factor pista.

KOMAK TORA CATALANA FARRATGES BELLVIS -->2

Bellvis és superior

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 25 Feb 2012, 12:47

CENG - CALVET C.B. ALTA RIBAGORÇA --> 1

A fora baixen de nivell els de l'Alta Ribagorça

NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B C.B. TREMP B -->1

Perquè els del Molle surtiran a tope després del partit de la setmana passada i perquè el resultat ens convé! jajaja

C.B. SECA AMBIT (S-21) MARISTES MONTSERRAT B -->1

Vistos els dos equips, Secà té totes les de guanyar.

C.B. BELLPUIG B C.B. PONTS -->1

Aposto pel Bellpuig, un altre resultat que apretaria encara més la classificació per sobre!

CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA --> 1

A la pista del Vallfogona i amb els reforços, un 1.

C.B. CERVERA MOBEL LINEA C.B. BALAGUER (S-21)-->1

Sempre que el pivot del cervera es posi les piles, serà un 1.

C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT BAC AGRAMUNT -->1

Bàsicament factor pista.

KOMAK TORA CATALANA FARRATGES BELLVIS -->2

s'ha de guanyar!


Apa bona setmana! i els nous foreros estaria bé que diguessiu on jugueu, quin número porteu i tal!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

MVT13
Mensajes: 1919
Registrado: 30 May 2008, 23:59
Ubicación: LLEIDA

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por MVT13 » 26 Feb 2012, 20:36

Potser és una mica tard ja que demà és l'últim dia per sol.licitar apuntar-se però us informo de la existència del següent torneig, per si als que sou universitaris (i crec que en aquesta ocasió realment no cal ser-ho per participar-hi) us interessa. Es jugarà a l'11 de setembre:

http://clubesportiuagroforestal.blogspot.com/2012/02/lliga-de-basquet-etsea.html

Salutacions i perdoneu la intrusió!

abv2
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2011, 21:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por abv2 » 26 Feb 2012, 21:44

Bones, Mollerussa ha perdut el partit disputat contra tremp aquest matí! Personalment, un dels millors partits que hem jugat en tota la temporada, hem perdut de 12, però a 3-4 min del final ens hem posat a un punt, però el no haver pogut mantenir la intensitat que haviem mantingut al llarg del partit ha fet que marxessin finalment per ampliar una mica més l'avantatge, sobretot per un parell de badades defensives. Tal i com he dit abans, un dels millors partits que hem jugat mai i possiblement un dels partits més bonics dels que he tingut la possibilitat de jugar aquest any. Felicitar al Tremp perquè tenen un tros d'equip, gent molt legal que saben perfectament que és jugar a bàsquet, sense òsties i sense tancar-se darrere. A la primera volta no vaig tenir el plaer de jugar amb ells però amb lo vist avui puc dir que són el millor equip de la lliga (per mi) i l'equip que millor bàsquet practica, sense treure mèrit a la resta d'equips. Els hi desitjo sort i espero que puguin guanyar la lliga perquè jugar contra gent així no es veu cada dia.
Pel que fa a nosaltres doncs dir que s'ha notat el canvi de xip després de la derrota de la setmana passda i crec que hem donat un pas endavant. Ara només hem d'inculcar-nos que el partit juga 40 min i no 25 ni 35 min. Són coses que crec que podem anar millorant i, de cara a l'any que vé, si continua el grup que tenim podem arribar a fer alguna cosa més.
Salut i que tingueu bona setmana.
Per cert TMV ja ens veurem per la lliga d'ETSEA, en quin equip jugues a tot això??

expert
Mensajes: 263
Registrado: 10 Mar 2008, 13:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por expert » 26 Feb 2012, 23:46

Artesa guanya de 42 punts a alta ribagorça :D :D
Gracies a totom que va confiar per nosaltres o sigui nomes mcamps :brindo por eso:
Es lo que hay :demonio:
Per cert ells eren 8 igual que nosaltres, per evitar suspicacies.....vale..... Pues eso :mrgreen:
Expert

Entrenador1987
Mensajes: 202
Registrado: 10 Nov 2009, 15:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Entrenador1987 » 27 Feb 2012, 00:00

Bones a tots.

L'equip que porto, Maristes, va guanyar ahir a Secà de 9 punts després d'una pròrroga.
Un partit amb moltes alternances després d'un primer quart que vam fer un 11/25 però que al segon només vam ser capaços d'anotar 4 punts.
Comentar que ens faltaven 3 dels suposats jugadors que tiren del carro, ta i com he llegit per aquí dalt, per lo que fa d'aquesta victòria la de més mèrit de la temporada juntament amb la victòria a la primera jornada contra Ponts.
Estem en linea ascendent.

P.D: M'alegro que el foro es torni a animar. Ja tocava!

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 27 Feb 2012, 00:28

Vist que la gent s'anima, i no costa res, dedicaré 5 minuts a comentar que el Bellvís ha guanyat avui a la pista del Torà per uns 10 punts (no recordo el marcador final).

Durant el partit hem tingut ventatges majors, fins que a 3 minuts ells s'han posat a 5. Després hem anotat un parell de cistelles i ells han errat i la resta s'ha decidit des de la línia dels lliures (avui el nostre percentatge ha sigut lamentable).

Partit força animadet, i encara que ha sigut dur, els de Torà són bona gent i això sempre s'agraeix.

El públic, molt animat. No calien alguns dels insults, però per la resta han fet que el partit fos més bonic de jugar i de guanyar.



pd1. Expert, m'esperava que guanyessiu, però no per 42 punts :brindo por eso:


pd2. abv2 com és que el partit s'ha acabat tant ràpid? volia venir a les 13:15h (jugant a les 12 i amb partits abans he pensat que estaria al descans) i m'han trucat que el partit s'estava a punt d'acabar i que no calia que hi anés ja!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

CCE12
Mensajes: 9
Registrado: 16 Feb 2012, 23:52

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por CCE12 » 28 Feb 2012, 17:20

Bones companys!! Soc el 12 del Molle i m'estreno com a supernovato del foro! Com que les croniques del mollerussa les fa massa be l'Andres jo em limitare a dir lo bo dels equips d'aquesta lliga per donar moral i que encara sigui mes competitiva! :)

-C.B.Ponts: La defensa i el treball en equip diuen que guanye campionats. Aixo es el que defineix a un clarissim lluitador pel titol que, amb una defensa durissima i bons jugadors tecnics ho poden aconseguir mes que merescudament.

-C.B. Secà Àmbit (S-21): Si fos l'entrenador i un dels jugadors del Seca esta sol el sento directament xd Tenen un gran percentatge exterior, joventut (que per una part els pot trair) i bon equilibri exterior-interior. Candidats a lluitar fins al final.

-C.B. Tremp B: Sembla d'aquells equips que si els hi fas 100 punts ells ten faran 101. Contratac rapidissim, jugadors de 3a catalana, tiradors, penetradors, gran banqueta i practiquen el millor basket siguin campions o no. Almenys el mes vistos. I lo mes important: Grandisimes persones.

-C.B Bellvis: No cal dir res mes d'un equip que gairebe lidera la defensa de la categoria i on cada jugador en un altre equip te podria fer un promig de 15 ppp. Per exemple el Marc Camps ja ho feia al Molle liderant l'atac ;) (sense ensabonar massa eh tio jejeje) Si guanyen la lliga, ben merescuda i sense cap discusio!

-C.B. Bellpuig B: Equip molt efectiu en defensa sobretot en zona. Diria que es l'equip més compensat i amb clares opcions de lluitar fins al final. Sense destacar massa de la resta entre ells son molt bons jugadors. Molt regulars i per aixo estan a dalt.

-Maristes Montserrat B: Contratac letal i un forti a casa, les millors armes per desmoralitzar el rival i fer una temporada mes que decent. A fora de casa potser pasen mes problemes per aixo. Equip serios.

-C.B. Alta ribagorça: Podriem dir que amb el cervera son els equips mes bipolars de la lliga. Capaços de lo millor i lo pitjor. Si tenen el dia et destrosen. Tenen el base i el pivot amb mes intimidacio. A casa molt forts. No se si es perque aixo d'anar a pont de Suert ens trastoca una mica a tots jejeje

-BAC Agramunt: Amb algunes baixes respecte l'any passat, l'Agramunt mai decep gracies a la seva gran labor defensiva i a la seva pista qui els vulgui guanyar hauran de pencar de valent!

-Natural Optics Mollerussa B: Pasapalabra! ;) Orgullos d'on jugo perque si volem, podem plantar cara a qualsevol equip. Nomes espero que el bloc es mantingui i no hi hagi putades com les de l'any passat.

-C.B. Cervera Mobel Linea: Equip novell en la categoria. Potser els mes joves de tots i aixo fa que no siguin del tot constants pel que fa els resultats. Amb un pivot dificil de moure i la rapidesa dels exteriors fan un equip competitiu.

-C.B. Juneda Enderrocs Civit: Equip que podrie estar una mica mes amunt del que esta i amb alguns jugadors de molta qualitat. A la seva pista el seu joc sens va atravessar. Podem dir que per fatalitats de la vida el Juneda ha tingut mala sort pero aixo els ha fet mes equip.

-Komak Torà: Els bulls de la lliga amb bon joc interior combinat amb veterania. A casa nostra els hi va sortir un mal partit perque hi ha dies que no entren ni al arco iris pero se que son capaços de molt mes.

-CENG-Calvet: Un equip a l'alça si mirem els ultims resultats. No van començar massa be pero estic segur que donaran més guerra i més a casa seva on practiquen presio tota la pista i el camp es petit. Molt joves i tir exterior aceptable i jugadors lluitadors a dins.

-C.B. Balaguer (S-21): La seva joventut (me fa molta enveja :( ) pero a vegades els hi dona males pasades de cara a lluitar en concentracio en alguns partits. Bona projeccio de futur i tenen un parell de jugadors que no son un plaer defensar-los.

-CEP Tallers Gerale Vallfogona: Van començar molt malament i amb els reforços de mitja temporada i ganes estan començant a sortir del pou. Molt perillosos al seu camp on donaran mes d'una sorpresa.

-Pastisseries Adrià Vilanovenca: Jo crec que ni el Tremp, Bellvís, Ponts etc no estaran tan contents si guanyen la lliga com el Vilanovenca quan va guanyar el seu primer partit. Aixo demostra voluntat i ganes de basket per seguir fent club creixent i sobretot ..fer poble! pocs equips poden presumir d'aixo. De moment temps dificils.

El 5 ideal no el fare perque es la cosa mes injusta del mon com ha dit el coach, ja que molts jugadors per les circumstancies que siguin (lesions, feina, falta de confiança del entrenador....) es queden fora i no s'ho mereixen.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 12:21