SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

CCE12
Mensajes: 9
Registrado: 16 Feb 2012, 23:52

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por CCE12 » 24 Dic 2012, 14:14

El Jou s'haurà referit a les esmaixades del jugador d'Alta Ribagorça com a l'únic que es veu amb tant fisic i potencial per esmaixar-la amb tanta facilitat. No crec que vulgues ofendre a ningu amb aquest comentari, doncs com mes gent l'esmaixi millor jajajaja Bones festes a tots!

pkopont
Mensajes: 1
Registrado: 19 Oct 2011, 20:58

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por pkopont » 28 Dic 2012, 20:14

joubutsenit escribió:Agramunt guanya a l'Alta Ribagorça, un gran equip amb un base amb molta qualitat que cap al final del partit es podria dir que ens ha fet un "traje" ell solet i per uns moments ens ha ficat nerviosos a tots. Felicitar-lo per la meva part!!

Però no només escric per això, ja que últimament no escriu ningú i no val la pena destacar una victòria. Cap equip esta comentant les seves però be, això son coses dels “foros” que hi han moments que tiren i altres que no.

La raó d'escriure es per denunciar a un jugador en particular del l'Alta Ribagorça, es lleig però crec que es convenient ja que gent així no ajuda gents al basquet i a l'esport en general. Segurament tots el coneixereu perquè es l’únic capaç de fer esmaixades de la categoria, almenys en un partit de lliga. Això sembla estrany ja que un jugador així sembla que hauria d'estar com a mínim a catalana, perquè a més a més es mou força be menys en defensa que la major part del temps la passa caminant. Però després del que he vist ja se per que esta en aquesta categoria, es mes, crec que no hauria ni de jugar a bàsquet.

El fet es que va donar un cop de colze a un company, però d'aquells cops que et deixen a terra i que a dia d'avui encara no pot obrir l'ull. I no encara satisfet, davant la indignació del públic es donava cops al pit demostrant la seva “hombria” que hem va recordar al "macho alfa" dels documentals de goril•les del Nacional Geografic.
Després per acabar-ho de rematar, no va saber fer res mes que un cop ja acabat el partit, al moment de l'esportivitat en saludar-nos els uns als altres, li vam comentar que el cop de colze no feia falta, i es va indignar tan que es va encarar al nostre company amb l'ull encara bullint i no el podíem parar ni nosaltres ni l’àrbitre ni els del seu mateix equip ja que empenyia a qualsevol que es poses al seu davant fos qui fos. Finalment, el seu base que a part de bon jugador en aquell moment també va ser bona persona, el va fer entrar en raó.
Per acabar, al vestidor ens vam trobar destrosses que m'imagino que devien ser fruit de la seva ràbia al no poder-se desfogar al final del partit.

Un espectable lamentable que l’àrbitre no es va dignar ni a posar a l'acta quan penso que aquestes coses son precisament les que si han de posar.

M'hauria agradat quedar-me amb el bon partit que hi va haver entre els dos equips, però lamentablement només em puc quedar amb l'actuació d'aquest jugador i l'amenaça que ens va fer de que encara quedava el partit de tornada i que ja ens tornaríem a trobar. Només espero que hi hagi algú amb seny perquè no el deixi tornar a jugar, no per por, sinó per que m'agrada aquest esport i no voldria que gent així mel fes avorrir.

Salut i bones festes a tothom!!


Hola, sóc un dels juniors que juga amb l'Alta Ribagorça, crec que l'actitud del nostre jugador no va ser la correcta, però tampoc està bé ficar a un foro la referencia als goril·les, ni tampoc atribuïr destroses al vestuari, ja que puc assegurar que ningun dels meus compannys en va fer cap. A més a més, el que es fa al partit al partit es queda i no fa falta dir: no hauries d'haver fet això, o t'has passat aquí; ja que són moments puntuals (ja que el número 14 del Agramunt també es va emprenyar en alguns moments, no tan exagerat però si de fer crits i 'aspamientos'). Amb tot això no defenso el que va fer i vull demanar disculpes per part del club. Lamento que la meva entrada al foro sigui així.
Bones festes!
Bones festes

joubutsenit
Mensajes: 49
Registrado: 12 Nov 2009, 13:45

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por joubutsenit » 31 Dic 2012, 08:56

Hola, sóc un dels juniors que juga amb l'Alta Ribagorça, crec que l'actitud del nostre jugador no va ser la correcta, però tampoc està bé ficar a un foro la referencia als goril·les, ni tampoc atribuïr destroses al vestuari, ja que puc assegurar que ningun dels meus compannys en va fer cap. A més a més, el que es fa al partit al partit es queda i no fa falta dir: no hauries d'haver fet això, o t'has passat aquí; ja que són moments puntuals (ja que el número 14 del Agramunt també es va emprenyar en alguns moments, no tan exagerat però si de fer crits i 'aspamientos'). Amb tot això no defenso el que va fer i vull demanar disculpes per part del club. Lamento que la meva entrada al foro sigui així.Bones festes!Bones festes


Hola pkopont venvingut al foro,

Respecte a lo que has dit, penso que aquest foro esta fet precisament per això, per parlar de les coses bones i de les dolentes de cada equip. Igualment, jo no hauria dit res si aquest jugador no hagues fet cap amenaça de cara al pròxim partit, i tampoc ho hauria fet si almenys hagues constat a l'acta, que a molts equips han sancionat per mol menys, almenys a vosaltres nomes us ha costat una critica a un foro.
Pel que fa a les destrosses probablement no van ser vostres, no ho se. Passen mes d'un equip al mateix dia i em va semblar que el mes probable es que les haguéssau fet vosaltres. Rectifico si no ha sigut així.
Pel que fa a lo de la referencia als goriles. Tampoc trobo que sigui tan greu assimilar un gest al d'un gorila. A mi alguns cops man dit que soc patos com un pato am algunes coses i m'ha servit per millorarles. Almenys un gorila te moltes altres bones qualitats...jo no tindria pebrots d'enfrontarme a u gorila igual que no els tindria am el vostre company. Pero si he ofes amb aixo tambe ho rectifico. De fet va ser el menys important.

Dit això i fetes les meves rectificacions, disculpes acceptades.
Ja dic que no nomes vaig dir les coses dolentes. Tambe he parlat be del mateix jugador, que ja vaig dir que tenia el fisic i la tecnica per estar mes amunt, i tambe vaig parlar mol be del base. Que esperava que em diguessis alguna cosa d'aquet tambe, si jugava l'any passat o d'on ve, ja que jo no el recordo.

Nomes hem quedar desitjar un bon any, i et convido a que escriguis mes sovint a aquest foro que ja veus com esta.
Bon any a tothom i perdo si he escrit malament, ho estic fent pel mòbil i en lloc de dits tinc potes d'elefant. Ja intentare millorar la pròxima.

joubutsenit
Mensajes: 49
Registrado: 12 Nov 2009, 13:45

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por joubutsenit » 31 Dic 2012, 09:10

Hola, sóc un dels juniors que juga amb l'Alta Ribagorça, crec que l'actitud del nostre jugador no va ser la correcta, però tampoc està bé ficar a un foro la referencia als goril·les, ni tampoc atribuïr destroses al vestuari, ja que puc assegurar que ningun dels meus compannys en va fer cap. A més a més, el que es fa al partit al partit es queda i no fa falta dir: no hauries d'haver fet això, o t'has passat aquí; ja que són moments puntuals (ja que el número 14 del Agramunt també es va emprenyar en alguns moments, no tan exagerat però si de fer crits i 'aspamientos'). Amb tot això no defenso el que va fer i vull demanar disculpes per part del club. Lamento que la meva entrada al foro sigui així.Bones festes!Bones festes


Hola pkopont venvingut al foro,

Respecte a lo que has dit, penso que aquest foro esta fet precisament per això, per parlar de les coses bones i de les dolentes de cada equip. Igualment, jo no hauria dit res si aquest jugador no hagues fet cap amenaça de cara al pròxim partit, i tampoc ho hauria fet si almenys hagues constat a l'acta, que a molts equips han sancionat per mol menys, almenys a vosaltres nomes us ha costat una critica a un foro.
Pel que fa a les destrosses probablement no van ser vostres, no ho se. Passen mes d'un equip al mateix dia i em va semblar que el mes probable es que les haguéssau fet vosaltres. Rectifico si no ha sigut així.
Pel que fa a lo de la referencia als goriles. Tampoc trobo que sigui tan greu assimilar un gest al d'un gorila. A mi alguns cops man dit que soc patos com un pato am algunes coses i m'ha servit per millorarles. Almenys un gorila te moltes altres bones qualitats...jo no tindria pebrots d'enfrontarme a u gorila igual que no els tindria am el vostre company. Pero si he ofes amb aixo tambe ho rectifico. De fet va ser el menys important.

Dit això i fetes les meves rectificacions, disculpes acceptades.
Ja dic que no nomes vaig dir les coses dolentes. Tambe he parlat be del mateix jugador, que ja vaig dir que tenia el fisic i la tecnica per estar mes amunt, i tambe vaig parlar mol be del base. Que esperava que em diguessis alguna cosa d'aquet tambe, si jugava l'any passat o d'on ve, ja que jo no el recordo.

Nomes hem quedar desitjar un bon any, i et convido a que escriguis mes sovint a aquest foro que ja veus com esta.
Bon any a tothom i perdo si he escrit malament, ho estic fent pel mòbil i en lloc de dits tinc potes d'elefant. Ja intentare millorar la pròxima.

T.T.S.CAT
Mensajes: 39
Registrado: 25 Feb 2007, 08:40

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por T.T.S.CAT » 22 Ene 2013, 21:58

Nois això està una mica mort;Animem-ho una mica...

Com heu vist la primera volta?Quins equips creieu que es classificaran per la final a 4?

Jo,personalment no he pogut jugar gaires partits i no he vist tots els equips però m'han sobtat positivament l'Alta Ribagorça i Vilanovenca.Aquests últims els veig molt més equip que anys enrera i a la vista està que comencen a guanyar partits.Pel que fa L'Alta Ribagorça es nota la mà del Sanfe com ha pujat a uns júniors pencaires i la combinació amb els veterans i el pívot poderós que tenen són un dels meus favorits per jugar la f4 juntament amb Juneda,Agramunt i Bellvís.

Animeu-vos a escriure i no només a llegir.....

jou11
Mensajes: 20
Registrado: 10 Dic 2007, 19:35
Ubicación: Vilanova de Bellpuig

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por jou11 » 24 Ene 2013, 19:29

Bones, seguint el consell T.T.S.CAT he decidit escriure!
Sóc el numero 11 del Bellpuig B.
L'Anàlisi de la primera volta nostra es podria definir com un escalfament, és el primer any que juguem junts i ens hem de compenetrar i coneixe'ns a la pista. Personalment feia dos anys o tres que no jugava i això es nota molt. Esperem que la segona volta ens vagi millor i fer un bon paper a final de temporada.

L'equip que més m'ha agradat/sorprés és el Calaf, un parell d'exteriors molt ràpids i un interior que domina la zona. També l'Alta Ribagorça, amb un pivot imponent, dur, espectacular.

Va animeu-vos i deixeu de ser una part passiva del foro que sé que ho esteu llegint!!!
la estupidez humana es lo unico infinito (einstein)

BiGJames
Mensajes: 41
Registrado: 08 Feb 2010, 18:39

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por BiGJames » 02 Feb 2013, 20:04

Vilanova perd a pista de Bellpuig de 8 crec recordar.
Si algo puede salir mal, definitivamente saldrá mal.

CCE12
Mensajes: 9
Registrado: 16 Feb 2012, 23:52

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por CCE12 » 05 Feb 2013, 18:19

Proposta de millora: com que aixo del foro t'has de registrar i sembla que esta mort i enterrat es podria crear un grup al face i aixi potser s'animaria mes gent. La unica contra es que el comentaris sabriem d'on venen jejeje.
us paso la pilota :tiro:

BiGJames
Mensajes: 41
Registrado: 08 Feb 2010, 18:39

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por BiGJames » 06 Feb 2013, 16:52

Bona idea
https://www.facebook.com/pages/Senior-P ... 2287265507
like i suscribir, serà bastant més fàcil de seguir això.
Si algo puede salir mal, definitivamente saldrá mal.

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 10 Feb 2013, 20:17

Jo ja he fet la meva participació, em sembla bona idea ja que aquí és molt menys accesible que al facebook!

Carlitos tu podries afegir al Jou i als foreros o interessats en participar via Facebook!




Saluut gent!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

riplcf666
Mensajes: 2
Registrado: 19 Abr 2011, 17:18

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por riplcf666 » 02 Sep 2014, 11:08

Bones a tots, estem buscan jugadors per tornar a montar equip al Club Basquet Almacelles, si os interese o coneixeu algú que tinqui ganes de jugar a basquet, fiqueu-vos en contacte en aquest numero de telefon: 692489670 (ivan).

En principi necessitem un parell de jugadors mes per a tenir una plantilla en condicions.

pepito-grillo
Mensajes: 2058
Registrado: 07 Sep 2006, 11:29

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por pepito-grillo » 25 May 2015, 22:21

Benvolguts companys,

Des del Club Bàsquet Balaguer ens plau invitar-vos a la 47a edició de les 24 hores de Balaguer que tindran lloc el cap de setmana del 6 i 7 de juny.

Durant el dissabte es començaran les activitats de competició de les categories de formació i serà cap a la tarda/vespre quan comenci la competició sènior. El diumenge al matí està previst que es juguin les fases finals dels equips sèniors. Els partits es jugaran ininterrompudament al Pavelló Poliesportiu Municipal de Balaguer (C/ Urgell, 100).

L’horari dels partits es facilitarà abans als equips i clubs inscrits i l’organització es reserva també el divendres 5 de juny a la tarda per programar activitats paral·leles o possibles fases prèvies, en cas que hi hagi un excedent d’equips inscrits.

Aquesta competició referent del bàsquet lleidatà i cita ineludible en el calendari dels finals de temporada està oberta a totes les edats, tant en femení com en masculí.

Per qualsevol tipus de dubte, podeu visitar el nostre web http://cbbalaguer.cat/index.php/855-24h podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu info@cbbalaguer.com, trucant al telèfon del coordinador 687484448, contactant a través del fax 973450425 o a les mateixes oficines del club

Es prega als interessats que ens reotrnin els fulls d'inscripció omplerts a aquest mateix correu o bé per fax abans de l'1 de juny.
[img]http://i47.tinypic.com/330vgnn.jpg[/img]

proview
Mensajes: 296
Registrado: 01 Dic 2005, 14:02

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por proview » 03 Oct 2015, 12:48

Intentem reactivar el foro?

Enviat des del meu SM-G920F usant Tapatalk

Random
Mensajes: 7
Registrado: 21 Feb 2012, 13:48

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Random » 23 Nov 2015, 17:47

UP

ANGUS
Mensajes: 471
Registrado: 02 Ago 2008, 18:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por ANGUS » 23 Nov 2015, 21:00

Ostras. Ja estaria bé tornar a donar activitat al grup amb bon rotllo, que els del A están que se salen, però no sé si hi ha gent de tots els equips que en tenen constància.

provincialbshooter
Mensajes: 4
Registrado: 15 Feb 2016, 12:23

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por provincialbshooter » 15 Feb 2016, 12:31

06/03/2016 17:30 PEÑA FRAGATINA B EUROCONILLS.CAT - C.B. CALAF 1 calaf en decadencia... els hi haura marxat algun jugador...
20/02/2016 18:00 GERB BASQUET CLUB C.B. ALCARRAS 2 alcarras mes bon equip, i amb reforsos de ultima hora que els hi donen un gran plus
20/02/2016 17:45 C.B. SECÀ SANT PERE C.B. ALPICAT C alpicat c millor equip...2
20/02/2016 18:00 CAL MOSSET C.B. TORREFARRERA C.B. BORGES-GARRIGUES B torrefarrera 1 , a casa i contra un rival de la part baixa...
21/02/2016 17:00 C.B. ALMACELLES BAC AGRAMUNT . almacelles s'ha reforsat amb un bon center... però agramunt es el lider..quasi imbatut... 2
20/02/2016 18:00 TALLERS GERALE CEP VALLFOGONA B C.B. BELLPUIG B vallfogona a casa forts...1
20/02/2016 18:00 ESTIL DENTAL BELLVIS C.N. TÀRREGA B tarrega millor equip 2
21/02/2016 16:00 VAF CAPPONT C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT 1 clarissim. juneda es una banda de percussió.

a vere si es retoma aquest foro, venga va ànims.

M.

ANGUS
Mensajes: 471
Registrado: 02 Ago 2008, 18:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por ANGUS » 17 Feb 2016, 14:54

Vamooosss. Fa molts anys que no faig una quiniela...

PEÑA FRAGATINA B - EUROCONILLS.CAT - C.B. CALAF: 1 Calaf és més equip però des d'allí a Fraga hi ha molts quilòmetres...
GERB BASQUET CLUB - C.B. ALCARRAS: 1 Fa pinta de partidazo. Per mi, Gerb és dels millors equips del grup. La sorpresa agradable de la temporada.
C.B. SECÀ SANT PERE - C.B. ALPICAT C: 2 Alpicat quan s'hi posa, juguen molt bé.
CAL MOSSET C.B. TORREFARRERA - C.B. BORGES-GARRIGUES B : 1 Confio en el meu equip, tot i que mai tenim un partit fàcil...
C.B. ALMACELLES - BAC AGRAMUNT : 2 No crec que l'horari i el desplaçament els pugui afectar tant.
TALLERS GERALE CEP VALLFOGONA B - C.B. BELLPUIG B: 2 Difícil, em decanto per Bellpuig a qui veig més com un bloc.
ESTIL DENTAL BELLVIS - C.N. TÀRREGA B: 2 Tàrrega ha de poder acabar al grup de dalt.
VAF CAPPONT - C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT: 1 El partit més clar.

Ancordio
Mensajes: 2
Registrado: 21 Feb 2016, 08:51

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Ancordio » 21 Feb 2016, 09:15

Ja que s'ha activat el foro de nou i no recordava l'usuari vell, m'he tornat a registrar.

Abans que tot em presento, sóc el Xavi 10 del Bellvís.

Ahir vam guanyar a casa de 5 contra el Tarrega i com va sent la tònica habitual de la temporada, anem pocs als partits, no entrenem des de novembre (algun dia 2-3 persones van a tirar al pavelló, jo no ho considero entrenar això ...) i tot i així de tant en quant guanyem, ja en tenim prou. Avere si s'acaba la temporada aviat i cadascú cap a casa seva, almenys per part nostra.
El partit va començar amb un parcial de 1-9 pel Tàrrega que poc a poc vam saber reconduir, l'"encert" i la defensa ens va fer anar 19-14 a la mitja part i mantenir aquesta ventatja d'entre 3 i 9 punts fins al final que va ser de 5. El partit va estar bé i va guanyar el menys dolent com ve sent l'habitual en aquest grup i aquesta temporada.

Pel que fa al balanç de la temporada, tot i que després de Nadal potser havien sofert una baixada, crec que Agramunt està un punt per sobre de la resta d'equips per la profunditat i la qualitat dels seus jugadors. Després Calaf té 3 tios excel·lents que sembla que ara no hi vagin tant o alguna cosa passa però bé, per mi són els dos millors equips.
La resta crec que som un grup de 9-10 equips que tot pot passar entre nosaltres i són diversos factors els que hi influeixen. Tenir o no entrenador, entrenar, ser més o menys als partits i que els 2-3 jugadors de cada equip que destaquen una mica tinguin el dia. Nosaltres estem a la cua, però per aquests petits factors hem perdut bastants partits de pocs punts (el rival ha estat millor en els moments que calia) però crec que portem 7 guanyats tot i que en podríem portar 10-11 si haguéssim entrenat o haver estat més als partits, per això dic que som un grup de 10 equips amb un nivell bastant semblant tot i que la classificació és la que és i no enganya a ningú.

Doncs res, després de la parrafada esperem que la gent s'animi en aquest final de temporada i el foro vagi endavant.

p.d. disculpes a l'àrbitre d'ahir i als jugadors del Tàrrega per no poder-se dutxar ni tenir aigua als vestidors, gràcies Ajuntament de Bellvís!

provincialbshooter
Mensajes: 4
Registrado: 15 Feb 2016, 12:23

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por provincialbshooter » 23 Feb 2016, 14:53

28/02/2016 19:00 C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT C.B. SECÀ SANT PERE [+] 2
28/02/2016 16:00 C.B. ALPICAT C GERB BASQUET CLUB [+]2
27/02/2016 18:00 C.B. ALCARRAS PEÑA FRAGATINA B [+]1
27/02/2016 19:00 EUROCONILLS.CAT - C.B. CALAF ESTIL DENTAL BELLVIS [+]1
27/02/2016 16:15 C.N. TÀRREGA B TALLERS GERALE CEP VALLFOGONA B [+]2
27/02/2016 20:00 C.B. BELLPUIG B C.B. ALMACELLES [+]2
27/02/2016 16:00 BAC AGRAMUNT CAL MOSSET C.B. TORREFARRERA [+]1
28/02/2016 17:00 C.B. BORGES-GARRIGUES B VAF CAPPONT [+]2

ANGUS
Mensajes: 471
Registrado: 02 Ago 2008, 18:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por ANGUS » 24 Feb 2016, 14:41

Som-hi. De la jornada anterior, només comentar que nosaltres vam poder guanyar al Borges en un partit infumable.
Aquí van les noves apostes:

C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT C.B. SECÀ SANT PERE [2] Em sembla que Juneda ja va guanyar a secà no? S'hauran d'esforçar.
C.B. ALPICAT C GERB BASQUET CLUB [2] No crec que a Gerb li afecti molt la pista, però Alpicat són molt imprevisibles.
C.B. ALCARRAS PEÑA FRAGATINA B [1] Aquest cop no crec que se li escapi el partit a Alcarràs.
EUROCONILLS.CAT - C.B. CALAF ESTIL DENTAL BELLVIS [1] Una mica massa dur pel Bellvís.
C.N. TÀRREGA B TALLERS GERALE CEP VALLFOGONA B [1] No sé que posar, pot guanyar qualsevol dels dos. Apostem pel factor cancha.
C.B. BELLPUIG B C.B. ALMACELLES [1] Un clássico, que crec que es quedarà a casa.
BAC AGRAMUNT CAL MOSSET C.B. TORREFARRERA [1] Bé, aquest cap de setmana no guanyarem. Ens fotran un tou, però sempre es motivador jugar contra els líders i fer un bon partit.
C.B. BORGES-GARRIGUES B VAF CAPPONT [2] Cap història.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 16:26