SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

idontmiss
Mensajes: 36
Registrado: 15 Mar 2015, 16:57

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por idontmiss » 20 Dic 2015, 22:07

Jugar més o menys minuts no ho decideixo jo, ser ruc, que ademés saps que ho ets, només depen de tú son coses diferents.

PD: Em sembla bé que vulguis remarcar jugades del partit pero lo de ficar noms de tercers tu pots guardar maqui

JohnStockton11
Mensajes: 20
Registrado: 26 Sep 2011, 16:58

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por JohnStockton11 » 20 Dic 2015, 22:24

tracy111 escribió:Bona victoria del Vallfogona que afirma que son un gran equip i que lluitaran per estar a les posicions de dalt.
Balaguer segueix amb la zona de 40 minuts , i avui poder el que els hi ha faltat esq nadal i molina no han estat massa encertats.
Felicitar al Vallfo !!!! .
Balaguer crec q el dia q comenson a defensar amb individual i estar mes intensos podrien donar molt mes ja q son un gran eqip.

Pd: mate i canyet de Marti Domingo a Txema ... !!


Primer sobre el partit victòria merescuda del Vallfogona, han estat més encertats que nosaltres i amb bona dinàmica son un gran equip.
Sobre el comentari que has fet dient noms, primer de tot a mi el Martí no m'ha fet cap mate, però si me l'hagues fet no passaria res i sobre el canyo si me la tirat i desprès m'han xiulat falta però això son tonteries, el Martí es un tros de jugador segurament el millor de la liga, més bo que jo i moltissim més bo que tu. Jo de tu em centraria una mica més en les coses que fas i no en els altres, ja que en els dos partits que te vist en el primer et vas encara amb 3 jugadors rivals pegant espentes i en el segon et va expulsar per agredir a un contrari i en cap dels dos vas fer més de 5 punts (t'agraden molt les estadístiques). Dedicat més a no ser un marrullero i a escriure una mica millor i deixa en pau als altres..
Bones festes a tots i ens veiem a la copa que aquest any pinta molt bé. :tiro:

turetes
Mensajes: 743
Registrado: 07 Mar 2005, 11:59

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por turetes » 20 Dic 2015, 23:36

A dos jornades pel final de la segona volta es manté la igualtat, tot i que dos equips de dalt s'han despenjat una mica, Balaguer i Alpicat.
Sobre el partit Bell-lloc-Cappont partit on vam estar molt seriosos. Primera part igualada i segona part on vam apretar en defensa i el Cappont va acabar abaixant els braços. Per primer cop vam tenir la plantilla gairebé al 100% i, també cal dir-ho, Cappont va perdre un dels seus millors jugadors a l'inici del 3r quart. Ara toca acabar la primera volta mantenint la bona dinàmica i preparar-se per la Copa.
Apa, bones festes i perdoneu-vos els pecats forerils :D :D :D
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios"
Groucho Marx

penetrator21
Mensajes: 10
Registrado: 14 Oct 2015, 11:42

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por penetrator21 » 21 Dic 2015, 00:27

1-Vicotria de Dominicanos a Alpicat ??? Mes que sorprenent, algun comentari al respecte .
2- Deunido la pallissa de belloc a cappont. He pogut llegirne els resums i parlarne amb algun jugador, avere com arriben d'anims cappont a la copa, supsoo que jugan al seu camp ho faran be.
3- desperes de 12-13 jornades esta clar que hi han 8 equips, inclus 10, que no hi ha cap favorit indiscutible.
4- per la copa vec especialment 3 equips que arriben molt enxufats veien els resultats de les ultimes jornades : 1r belloc 2n torres i 3r vallfogona . "Jugant a casa tambe inclouria cappont, depenent de la lesio de ybars"
5- una jornada mes, tot esta mes igualat, la lliga mes igualada dels ultims anys a provincial, me sembla molt injust que no es planteji fer play of amb 8 equips. Si pot fer algo al respecte?
6- respecte la copa, aixo de que hi hagin equips amb un partit mes, com se fara? Un pel injust per la resta
Per acabar, bon nadal a tots els equips i vigileu amb els torrons!!! Salut i pau

Pufff
Mensajes: 47
Registrado: 13 Nov 2011, 21:28

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Pufff » 21 Dic 2015, 11:41

Agredir??? Que jo sapiga cap jugador del C.B.Bellpuig ha agredit mai a un contrari i mai s'ha encarat amb algun altre jugador. Al contrari, som un equip que no tenim cap problema amb cap equip rival, tant si guanyem com si perdem.
Si ets sents malment perquè t'ha ficat el teu nom ho puc arribar a entendre!! També et diré que no passa absolutament res.....la veritat és que tu ets bon jugador de bàsquet, igual que molts del vostre equip, es normal sortir amb algun comentari, sigui perquè has fet un partidas ( que n'has fet), com en aquest cas (que jo no ho he vist) si un altre jugador "Marti" ha fet una gran jugada on tu estaves involucrat!!

Aclarit aquest tema, que espero que no s'allargui més, ara que portavam uns dies e pau ajjajaja, podriem fer una quiniela de qui creieu que guanyarà la copa aquest any!!

El meu vot, serà o nosaltres (ho tinc que ficar) o Bell-lloc, que penso que arriba en un moment molt bo!! També dir que no crec que cap equip del senior B passi l'eliminatoria!!! Per tant el sorteig dels 8 equips aquest any podem dir que no hi hauran massa favorits.

Salut i molt bon Nadal i bon any a tothom!!

Erek hansen
Mensajes: 3843
Registrado: 21 Jul 2007, 23:45
Ubicación: Arizona

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Erek hansen » 21 Dic 2015, 11:50

La copa aquest any pinta de luxe! Favorits: Torres i Bell-lloc crec que estàn per sobre de la resta ara mateix, despres vindria Bellpuig i Cappont (si Ybarz es baixa, si juga Ybarz poso a Cappont al sac de favorits juntament amb torres i bell-lloc).
Alpicat ,balaguer ,Sicoris i Vallfogona (o agramunt, es l'unic dubte que tinc si passa algú del B) poden donar guerra, però els veig a dia d'avui un punt per davall.

Aclarit! Bones festes, bon nadal i feliç any nou!!

tracy111
Mensajes: 42
Registrado: 19 Oct 2015, 19:04

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por tracy111 » 21 Dic 2015, 12:25

Jo crec que els clars favorits per guanyar la copa son: bell-lloc i Torres !!!
Nosaltres , el Bellpuig em fet una petita devallada que fa q no puguem ser favorits ... Pero el q si espero q donarem molta guerra. Salut companys

Especial2
Mensajes: 10
Registrado: 04 Oct 2015, 22:50

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Especial2 » 23 Dic 2015, 12:36

Falta poquet per començar la copa, crec que en aquesta primera fase hi ha dos equips del B que diuen que hi ha bastanta calitat que son l'Agramunt i el Calaf... nose si algu donara la sorpresa.. nose contra qui juguen del A pero amb cuidado.
Els equips favorits per la copa per jo són bastants clars, torres i belloc bastant favorits, amb el cappont al radera si té tots els jugadors i pude el Bellpuig donara algo de guerra també.. nose sap mai que es un camp mijanament petit pot passar de tot amb els equips amb zona i intensitat.
Anims a totss a la copa i mollt bones festes.

Imisss
Mensajes: 10
Registrado: 23 Nov 2015, 01:48

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Imisss » 23 Dic 2015, 14:37

Dissabte, 2 de Gener 18:00 Hores Pavelló Municipal Sala Escolar Bellpuig (6015)
GERB BASQUET CLUB – C.B. BELLPUIG A 2
B) Dissabte, 2 de Gener 17:00 Hores Pavelló Municipal Cortes de Aragon (6036)
PEÑA FRAGATINA B – C.B. BELL-LLOC 2
C) Diumenge, 3 de Gener 12:00 Hores Poliesportiu Andreu i Aixalà Alcarràs (6064)
C.B. ALCARRAS – CLUB BASQUET TORRES DE SEGRE 2
D) Diumenge, 3 de Gener 18:00 Hores Pavelló Nou C.N. Tàrrega (6090)
C.N. TÀRREGA B – SICORIS B 2
E) Diumenge, 27 de Desembre 18:00 H Pavelló Poliesportiu Balaguer (6018)
C.B. BALAGUER B – VAF CAPPONT 1
F) Dimarts, 29 de Desembre 20:30 Hores Pavelló Municipal Calaf (6022)
C.B. ALPICAT B – EUROCONILLS.CAT –C.B. CALAF 1
G) Diumenge, 3 de Gener 18:30 Hores Pavelló Municipal Vallfogona (6030)
CEP VALLFOGONA FERRETERIA LOYPE – BAC AGRAMUNT 1

Ontopoftheworld
Mensajes: 18
Registrado: 26 Nov 2015, 19:46

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Ontopoftheworld » 23 Dic 2015, 20:05

No hi ha un o uns favorits clars per la copa, crec que qualsevol pot guanyar o perdre contra qualsevol. Si que es veritat que sembla que ara mateix Belloc i Torres estiguin una mica per davant, però no es pot descartar Bellpuig, Cappont, Vallfogona (que ja vaig dir que haurien d'estar més amunt del que estan), bé en resum tots els equips.

Dels equips del B...diuen això, que Agramunt i Calaf tenen alguns bons jugadors i són equips que podrien competir una mica al grup A, ja es veurà.

Algú sap ja el perquè de la victoria dels dominicanos & Lin contra l'Alpicat?

I pel que fa al Belloc - Cappont....dels millors arbitres del país m'atreviria a dir.... Tot va començar amb la lesió de l'Ybarz, esperem que no sigui res. Desprès la va liar el pivot gran del Belloc i l'arbitre va acabar desqualificant dos jugadors del Cappont. Després ja va ser una merda tot plegat.

Ens espera una gran copa.

Salut.

hbenabarre
Mensajes: 27
Registrado: 18 May 2012, 15:24

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por hbenabarre » 23 Dic 2015, 22:37

Per la copa considero q no hi ha cap favorit, a partit únic qualsevol pot guanyar! És l'atractiu d'aquesta competició i més amb el nivell que sembla q hi ha aquest any. El q em sembla nefast és com ho ha organitzat la federació!!!jugant un ¡¡¡2 de gener!!! una eliminatoria previa q crec q haurien de començar suprimirla i després jugant les eliminatories i finals entre setmana! Fins ara s'havia de reconeixer que l'organització havia sigut força bona... Però aquest any s'hi han lluit! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ontopoftheworld com aclariment s'ha de dir q si la va liar el pivot gran del Bell-lloc (cosa q no va ser així) potser era per l'esportivitat (ironia mode ON) d'algun jugador rival! Q s'ha de dir tot també! Q ja tenim una edat per anar fent segons quines coses per la pista! Ja et dic q jo no hagués tingut tanta paciencia com ell!

Q tingueu tots un BON NADAL!!!!

Ontopoftheworld
Mensajes: 18
Registrado: 26 Nov 2015, 19:46

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Ontopoftheworld » 24 Dic 2015, 01:28

Exacte, ja tenim una edat per fer segons quines coses i ja em jugat tots contra tots i més d'un cop!! I si algo destaca d'ell és la paciència i l'esportivitat. Jo també sé activar el mode ironia ;).


Au Bones festes!

matatsbalaguer
Mensajes: 5
Registrado: 23 Nov 2015, 16:18

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por matatsbalaguer » 24 Dic 2015, 17:45

Héctor tu ets el pitjor exemple d'esportivitat...protestes constantment, ets un porc jugant i d'humiltat en necessites per un tubo colega. Els jugadors del cappont són durs però no bruts. El Bell-lloch jugueu un molt bon bàsquet coral però tu i el silver sou mala gent...amb l'excusa obvia de que són trucos de veteranos.
I abans d'acavar l'any felicitar al company idontmiss per ser el tio mes matat i ruc del foro jajajaj, quanta rao te el tracy....

hbenabarre
Mensajes: 27
Registrado: 18 May 2012, 15:24

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por hbenabarre » 24 Dic 2015, 20:15

matatsbalaguer escribió:Héctor tu ets el pitjor exemple d'esportivitat...protestes constantment, ets un porc jugant i d'humiltat en necessites per un tubo colega. Els jugadors del cappont són durs però no bruts. El Bell-lloch jugueu un molt bon bàsquet coral però tu i el silver sou mala gent...amb l'excusa obvia de que són trucos de veteranos.
I abans d'acavar l'any felicitar al company idontmiss per ser el tio mes matat i ruc del foro jajajaj, quanta rao te el tracy....


:todos a botar: :lol: :lol: :lol: Tens tota la raó! Soc el més guarro jugant de tota la lliga! I el Silver ni te digo... Som molt mala gent! 8-) 8-)
Jo no he dit en cap moment que els jugadors de Cappont siguin bruts jugant, això que quedi clar! Només hi va haver aquesta acció esmentada... (Q jo recordi!)

Beckerooski
Mensajes: 23
Registrado: 15 Nov 2011, 10:45

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Beckerooski » 25 Dic 2015, 00:45

si heu d'explicar jugades d'algun partit dignes de ser nombrades, al menys epxpliqueu que va pasar i els noms dels implicats que aixi ens enterem tots... :P

LluisCompanys
Mensajes: 15
Registrado: 31 Mar 2015, 11:49

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por LluisCompanys » 26 Dic 2015, 18:42

El "matatsdebalaguer" desafiant a Pompeu Fabra.... i algú sap on para Bell-lloch? Té bon equip? :lol:

Pufff
Mensajes: 47
Registrado: 13 Nov 2011, 21:28

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Pufff » 28 Dic 2015, 17:22

Balaguer perd contra Cappont "B". Algu pot comentar que va passar.....ho trobo molt raro!!!

tracy111
Mensajes: 42
Registrado: 19 Oct 2015, 19:04

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por tracy111 » 28 Dic 2015, 17:28

Senyor pufff , m'imagino que es una inocentada de la federació ???

Ontopoftheworld
Mensajes: 18
Registrado: 26 Nov 2015, 19:46

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por Ontopoftheworld » 28 Dic 2015, 18:50

Lo que va ser una innocentada és el partit que es va marcar Balaguer...

Des del minut 1 Balaguer en zona, ja sabem que és tradició, però contra un B? Val a dir que després es van posar en individual, i encara pitjor. Cappont té algun jugador força interessant, i són molt ràpids, intensos i "cansinos", no paren de posar mans i el Balaguer en cap moment va igualar la intensitat ni la velocitat, només el Txema.

Si els pivots de Balaguer es van repassar als de belloc i EL de cappont B es va berenar als de Balaguer...el de Cappont és 2 vegades més bo que els de Belloc? :S

La veritat es que el partit de Balaguer va estar tocant el ridícul, amb tècniques i desqualificants i tot al final.

No posaré res del idontmiss perquè em sap greu i tot el seu partit.

Bona entrada d'any i al loro amb els del grup B!

orgullosdelcappont
Mensajes: 1
Registrado: 28 Dic 2015, 19:52

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA GRUP A.

por orgullosdelcappont » 28 Dic 2015, 20:02

Bona tarda!

Aquí parla un jugador del Cappont "B".
El que en penso del partit es que ells anaven de sobradets des de abans del partit, i se la van emportar... es pensaven que arribarien i ens guanyarien de 40 i ho sento pero el cappont no es rendeix.
També s'ha de dir que buscaven la provocació al final del partit inclós l'entrenador que ens va dir "payasos" i alguna cosa mes.
En resum que no saben perdre aquets del Balaguer... El Cappont va plantar cara i es van quedar amb un pam de nas, molt passius defensivament. La copa s'acaba per el Balaguer.

Ho sento Balaguer

Acabeu de passar unes bones festes i ens veiem a l'eliminatoria a cappont!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 14:36