:::------ C.B. Breogán ------:::

GeloMetal

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por GeloMetal » 24 Abr 2018, 15:51

asirafa escribió:
Alex Brakosevic escribió:Con respecto al tema del chantadino, hay un tema que podría ser interesante, al ser nosotros recién ascendidos y no jugar competición europea sólo tendría que jugar un partido a la semana, con lo que podría aumentar sus min/game y prolongar su carrera profesional.

Enviado desde mi bq Elcano mediante Tapatalk

Entonces sólo se le puede ofrecer un contrato por una temporada, porque en la 2019-2020 vamos a jugar Euroliga y eso se le va a hacer muy cuesta arriba a Vazquez....

:todos a botar: :brindo por eso:

Tal cual, estamos ahí ya, nadie lo sabe, pero estamos inscritos en la competición, sólo tiene que pasar el tiempo para que se demuestre xD

Y sí, Castelló debería de poder ser un club de los de arriba, pero a ver, que pueda no significa que lo vaya a ser, no sé como es su directiva ni su masa social, ni el compromiso de la ciudad y de los empresarios con el baloncesto, ni el apoyo de las instituciones, no sé nada de ellos, pero Matt y Rowley son una pareja interior interesante cuanto menos.

JaviBreogan

por JaviBreogan » 24 Abr 2018, 17:20

Malas noticias sobre Kabasele. Fásale de lesión grave no xeonllo pero non se especifica. Qué mala sorte.

http://www.cbbreogan.com/parte-medico-s ... e-kabasele

proigravshii
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

por proigravshii » 24 Abr 2018, 18:59

Siento lo de Kabasele mucho animo .Por cierto el CSD presiona para que en la 2020 haya solo 16 equipos en la Acb .Ojala hagais las cosas bien para ser de por vida uno de esos 16 equipos .Un saludo
No se si como aficionado o como entrenador ,pero algun dia vere a Lisardo Gomez en Miribilla en un Bilbao Basket-Breogan ,Mucha fuerza Lis! Из за господина Peaton не могу писать в форуме Бильбао баскет

Imagen

boinas e zocas

por boinas e zocas » 24 Abr 2018, 20:09

proigravshii escribió:Siento lo de Kabasele mucho animo .Por cierto el CSD presiona para que en la 2020 haya solo 16 equipos en la Acb .Ojala hagais las cosas bien para ser de por vida uno de esos 16 equipos .Un saludo

Siempre mantuve que si el ascenso deportivo es complicado, administrativamente más. Yo no comparto el optimismo que se lee por el foro porque no me fio un pelo de la ACB. Y de Lete me fío menos todavía, alguien que se alinea de esa manera con los poderosos en contra de los intereses deportivos de la inmensa mayoría..
na costa verdescente

proigravshii
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

por proigravshii » 24 Abr 2018, 20:12

Mira Boinas y que me dices de los clubes modestos de la Acb como el mio que aprueban esa reduccion de equipos?Ahora nos vamos a leb(si no desaparece)y no veremos la Acb de por vida.Solo deseo que en Lugo si podais disfrutar de esa liga pero me temo que la temporada que viene habran tres descensos y dentro de dos otros tres.Un saludo
No se si como aficionado o como entrenador ,pero algun dia vere a Lisardo Gomez en Miribilla en un Bilbao Basket-Breogan ,Mucha fuerza Lis! Из за господина Peaton не могу писать в форуме Бильбао баскет

Imagen

asirafa

por asirafa » 24 Abr 2018, 20:51

JaviBreogan escribió:Malas noticias sobre Kabasele. Fásale de lesión grave no xeonllo pero non se especifica. Qué mala sorte.

http://www.cbbreogan.com/parte-medico-s ... e-kabasele

Mala sorte a de este rapaz. Polo menos é xoven para recuperarse ó 100x100 e estar de volta para Septembro ou Outubro e poder atopar equipo para a próxima temporada. Agardemos que dentro da gravedade non sexa unha desfeita.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Cafés Candelas Breogan

Daniel_Breogan

por Daniel_Breogan » 25 Abr 2018, 00:03

GeloMetal escribió:
asirafa escribió:
Alex Brakosevic escribió:Con respecto al tema del chantadino, hay un tema que podría ser interesante, al ser nosotros recién ascendidos y no jugar competición europea sólo tendría que jugar un partido a la semana, con lo que podría aumentar sus min/game y prolongar su carrera profesional.

Enviado desde mi bq Elcano mediante Tapatalk

Entonces sólo se le puede ofrecer un contrato por una temporada, porque en la 2019-2020 vamos a jugar Euroliga y eso se le va a hacer muy cuesta arriba a Vazquez....

Tal cual, estamos ahí ya, nadie lo sabe, pero estamos inscritos en la competición, sólo tiene que pasar el tiempo para que se demuestre xD

Y sí, Castelló debería de poder ser un club de los de arriba, pero a ver, que pueda no significa que lo vaya a ser, no sé como es su directiva ni su masa social, ni el compromiso de la ciudad y de los empresarios con el baloncesto, ni el apoyo de las instituciones, no sé nada de ellos, pero Matt y Rowley son una pareja interior interesante cuanto menos.

Esos pívot no intimidan ni a mi abuela...

GeloMetal

por GeloMetal » 25 Abr 2018, 01:22

Daniel_Breogan escribió:
GeloMetal escribió:
asirafa escribió:

Esos pívot no intimidan ni a mi abuela...

He dicho interesante, curiosa, no buena o dura :todos a botar:

nabosky

por nabosky » 25 Abr 2018, 23:13

Levo máis de 30 anos oíndo falar de pechar a ACB, e de momento non se fixo, anque si de facto ata o ano pasado, porque era moi difícil cumprir a condicións económicas.
Respecto ao de Fran Vázquez, non son moi partidario, a non ser que viñese barato.
Polo pastizal que ten de ficha, prefiro un extracomunitario , e non un tipo que xa vai costa abaixo. Tivemos xa uns cantos exemplos neste clube ao longo dos anos.
ImagenImagen

Bitt

por Bitt » 26 Abr 2018, 14:30

Sobre los abonos de la próxima campaña ayer en la Ser comentaban que los fondos también van ser numerados y que el precio de los abonos se estima en el doble de los de la presente campaña.

asirafa

por asirafa » 26 Abr 2018, 15:37

nabosky escribió:Respecto ao de Fran Vázquez, non son moi partidario, a non ser que viñese barato.
Polo pastizal que ten de ficha, prefiro un extracomunitario , e non un tipo que xa vai costa abaixo. Tivemos xa uns cantos exemplos neste clube ao longo dos anos.

Eu penso que todo veu de rumores e da entrevista que lle fixeron na Voz de Galicia na que lle sacan o tema do Breo, tampouco é que se amosase moi ansioso de que lle fixeran unha oferta, para fichar polo Breogán creo que debería baixarse o soldo respecto a Tenerife nunha porcentaxe alta, ainda sen ter eu nin idea do que pode cobrar alí, vamos vir mais por razóns sentimentais ou de reto que outra cousa.
Iso sí, amosou na ACB, na competición europea e coa selección que ainda pode ser un 4-5 moi válido e máis ainda sendo cupo, non creo que dos interiores desta temporada haxa ningún con máis nivel ca el.

asirafa

por asirafa » 26 Abr 2018, 15:38

Bitt escribió:Sobre los abonos de la próxima campaña ayer en la Ser comentaban que los fondos también van ser numerados y que el precio de los abonos se estima en el doble de los de la presente campaña.

Es más o menos lo que dijo Lázare, hay que ir metiendo pasta en la hucha.

Lugoplastica

por Lugoplastica » 26 Abr 2018, 17:54

asirafa escribió:
nabosky escribió:Respecto ao de Fran Vázquez, non son moi partidario, a non ser que viñese barato.

Eu penso que todo veu de rumores e da entrevista que lle fixeron na Voz de Galicia na que lle sacan o tema do Breo, tampouco é que se amosase moi ansioso de que lle fixeran unha oferta, para fichar polo Breogán creo que debería baixarse o soldo respecto a Tenerife nunha porcentaxe alta, ainda sen ter eu nin idea do que pode cobrar alí, vamos vir mais por razóns sentimentais ou de reto que outra cousa.
Iso sí, amosou na ACB, na competición europea e coa selección que ainda pode ser un 4-5 moi válido e máis ainda sendo cupo, non creo que dos interiores desta temporada haxa ningún con máis nivel ca el.

Penso o mesmo. Parece máis unha trampa dialéctica da Voz que algo cun mínimo fundamento." ¿Qué che parecería xogar no Breogán?" Non vai dicir: "nin de coña, que eu estou a gañar unha pasta onde estou". Dirá "encantado, sería unha honra, que máis quixera eu..." Pero logo cada un vai ao seu, e se Tenerife renova nas mesmas condicións, pois a renovar. Isto é unha profesión e un ten que cotizarse polo máximo que poida. É un principio básico de todo profesional. Outra cousa é que esteas de retirada e teñas plans de continuar a túa vida familiar en Lugo ou en Chantada e, porque che compense no ámbito privado, chegues a un acordo de mínimos co Breogán. Pero creo que Fran Vázquez aínda non está nese punto. A mín paréceme un xogador con algo de recorrido (non moito, pero algo sí), e dubido moito que podamos chegar ao seu caché actual. Iso si, sería un puntazo ter un par de xogadores da provincia (ademáis de Kingtela, que o ten gañado). Da un plus de identidade que sempre é un valor.

JohnElGrande

por JohnElGrande » 26 Abr 2018, 18:50

Tema Fran Vázquez: ó parecer non é só mala interpretación da entrevista. O rumor de interese real do Breogán existe. É un rumor, claro. Pero non sería raro tampouco.
Diñeiro: Tenerife ten 3,5M e xogadores importantes da ACB modesta como Rodrigo San Miguel, Richotti, Beirán ou Vasileiadis (calquera nos valía a nós). Vázquez seguro que ten un caché importante aí, pero tampouco creo que sexa un top salarial da categoría.
Dito o cal repito que se vén, terá que ser cunha ficha discreta e para rotar no 4-5, porque para titular non o vexo fisicamente nun plantel curto de efectivos de nivel coma o que teremos, supoño.

GeloMetal

por GeloMetal » 27 Abr 2018, 00:22

A la hora de negociar con jugadores veteranos como Fran Vázquez existe un factor que no está mencionando nadie, la cantidad de años de contrato. Con 35 tacos no te ofrecen renovaciones de 2 temporadas en equipos asentados o con plantilla suficiente como para arriesgar en el mercado, mucho menos cuando eres un jugador de rotación que juega 15 minutos por partido y cuyo rendimiento es una incógnita en 2 años vistos. Nosotros a Arco le hicimos una oferta así siendo top de la categoría, eso te ayuda a reducir el salario a cambio de arriesgar con un contrato más largo. Vázquez podría ver eso con buenos ojos porque es la forma de garantizarte estar en un equipo ACB 2 temporadas sin sorpresas. Metes una clausula de corte de esas que duele pagar y ofreces libertad por incumplimiento de objetivos (si descendemos quedas libre).

Él es de la tierra, el Breo sube a ACB, depende de lo que quiera, si jugar temporada a temporada a riesgo de quedarse un año en blanco por no tener ofertas o, tener que bajar mucho más su caché el próximo verano por bajo rendimiento y quedarse tirado o por la contra asegurar dos temporadas ACB con un salario inferior al actual pero sin quedarte en la estacada ni terminar de trotamundos veterano con un cero en estabilidad.

ROMANI

por ROMANI » 27 Abr 2018, 00:52

Creo que lo veis acabado muy pronto,un jugador que es top ahora mismo en la selección y que es cupo,cualquier equipo quitando los grandes le ofrece 2 años seguro.

rigal

por rigal » 27 Abr 2018, 01:03

Si quisiera venir a Galicia estaría en el Obradoiro, y no sé si ha sonado angún año.

Con la coña queda Oviedo, que hará mucho mejor partido que Coruña y creo que se llevará la victoria con tranquilidad (y con Arteaga). Pero acabar la temporada en casa y con victoria es buen aliciente para ir a por todas. Ojalá ganemos.
[quote="Bittorchi1981"]Rigal te quiero,[/quote]

Galizaceive

por Galizaceive » 27 Abr 2018, 10:54

rigal escribió:Si quisiera venir a Galicia estaría en el Obradoiro, y no sé si ha sonado angún año.

Con la coña queda Oviedo, que hará mucho mejor partido que Coruña y creo que se llevará la victoria con tranquilidad (y con Arteaga). Pero acabar la temporada en casa y con victoria es buen aliciente para ir a por todas. Ojalá ganemos.

Boas. Non teño constancia algunha de que se contactase con el. Ademáis por prezo estaba e está totalmente fóra das nosas posibilidades. Polo que oín, en Málaga pasaba do quilo e en Tenerife non baixa dos trecentos ou catrocentos mil. Nada oficial, eh. Simplemente o que se comenta por aí. Saúdos.

JohnElGrande

por JohnElGrande » 27 Abr 2018, 12:25

Galizaceive escribió:
rigal escribió:Si quisiera venir a Galicia estaría en el Obradoiro, y no sé si ha sonado angún año.

Boas. Non teño constancia algunha de que se contactase con el. Ademáis por prezo estaba e está totalmente fóra das nosas posibilidades. Polo que oín, en Málaga pasaba do quilo e en Tenerife non baixa dos trecentos ou catrocentos mil. Nada oficial, eh. Simplemente o que se comenta por aí. Saúdos.

Eu lin interese, non oferta. Para a oferta é cedo aínda.
Pode que cobre iso, pero aínda así non é inalcanzable para o Breogán, que seguramente xa tiña pensado meter eses 300 ou 400K nun crack, outras dúas sumas non tan grandes en dous ACB de nivel suficiente e o resto soldos mínimos. O problema é en que crack metes os 300/400K, e Fran non parece a elección máis segura.

boinas e zocas

por boinas e zocas » 27 Abr 2018, 13:17

JohnElGrande escribió:
Galizaceive escribió:

Eu lin interese, non oferta. Para a oferta é cedo aínda.
Pode que cobre iso, pero aínda así non é inalcanzable para o Breogán, que seguramente xa tiña pensado meter eses 300 ou 400K nun crack, outras dúas sumas non tan grandes en dous ACB de nivel suficiente e o resto soldos mínimos. O problema é en que crack metes os 300/400K, e Fran non parece a elección máis segura.

A mín a día de hoxe meter esa pasta en Fran Vázquez paréceme unha barbaridade.
na costa verdescente