:::------ C.B. Breogán ------:::

Alex Brakosevic
Mensajes: 1542
Registrado: 30 Dic 2010, 13:08

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Alex Brakosevic » 10 Jul 2017, 17:57

Y al final es la ACB quien tira atrás el acuerdo sobre participantes y ascensos en ACB... Garbajosa y Lete más retratados imposible.
Imagen

Muralla
Mensajes: 370
Registrado: 03 Ago 2009, 18:25

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Muralla » 10 Jul 2017, 20:10

Lo que nadie dice es en qué situación quedan COB y Breo.

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 10 Jul 2017, 20:28

Muralla escribió:Lo que nadie dice es en qué situación quedan COB y Breo.

Y creo que alguna SAD más que anda por ahí sin actividad pero con el canon pagado, no sé si León y alguna más.
Al menos nos queda la "satisfacción" de que el fondo de regulación de ascensos y descensos se llegó a cobrar en su momento, creo, aunque luego el busero lo malgastara.

Sería interesante que en la próxima Junta de Accionistas se diese una explicación clara sobre en que situación queda el CBBreogán SAD financieramente si se aprueba esta propuesta.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 10 Jul 2017, 21:37

asirafa escribió:
Muralla escribió:Lo que nadie dice es en qué situación quedan COB y Breo.

Y creo que alguna SAD más que anda por ahí sin actividad pero con el canon pagado, no sé si León y alguna más.
Al menos nos queda la "satisfacción" de que el fondo de regulación de ascensos y descensos se llegó a cobrar en su momento, creo, aunque luego el busero lo malgastara.

Sería interesante que en la próxima Junta de Accionistas se diese una explicación clara sobre en que situación queda el CBBreogán SAD financieramente si se aprueba esta propuesta.


O canon é un dereito que non figura nas contas no club, polo que teño entendido. Pero veremos que dirán de hoxe en 10 días.
O acordo ACB-FEB era visto que o rebentarían os grandes da ACB. Con todo, isto ten mala pinta igual. Tarde ou cedo acordarán algo igual de perxudicial, ou peor.
Haberá que ir consultando á Federaçao Portuguesa de Basquetebol, a ver se aceptan un máis.

breostats
Mensajes: 426
Registrado: 08 Ago 2014, 00:35
Ubicación: Lugo

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por breostats » 11 Jul 2017, 13:57


Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 11 Jul 2017, 15:47

breostats escribió:Huertas para la EBA:
http://www.eurobasket.com/Spain/news/49 ... ntfeliuenc


Non, debe ser Rafa Puertas. Di a irmá de Huertas que el non. Que ten varias ofertas, pero que non se vai para aló.

rigal
Mensajes: 6093
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rigal » 11 Jul 2017, 20:11

JohnElGrande escribió:
breostats escribió:Huertas para la EBA:
http://www.eurobasket.com/Spain/news/49 ... ntfeliuenc


Non, debe ser Rafa Puertas. Di a irmá de Huertas que el non. Que ten varias ofertas, pero que non se vai para aló.

Non sei se terá oferta do Breo, pero eu quedábamo.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 11 Jul 2017, 20:17

rigal escribió:
JohnElGrande escribió:
breostats escribió:Huertas para la EBA:
http://www.eurobasket.com/Spain/news/49 ... ntfeliuenc


Non, debe ser Rafa Puertas. Di a irmá de Huertas que el non. Que ten varias ofertas, pero que non se vai para aló.

Non sei se terá oferta do Breo, pero eu quedábamo.


Eu tamén, pero se non é moi caro e xoga ó que sabe: a ser un 2 físico, defensa e asistencia. Non é un tirador.

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 11 Jul 2017, 23:31

JohnElGrande escribió:
rigal escribió:
JohnElGrande escribió:
Non, debe ser Rafa Puertas. Di a irmá de Huertas que el non. Que ten varias ofertas, pero que non se vai para aló.

Non sei se terá oferta do Breo, pero eu quedábamo.


Eu tamén, pero se non é moi caro e xoga ó que sabe: a ser un 2 físico, defensa e asistencia. Non é un tirador.


Pois se segue Kingtela, eu non lle renovaría o contrato, sería ter dous xogadores co cartel de suplente no mesmo posto, e sospeito que Huertas debe ter un caché alto para o que é o seu nivel actual. Agora mesmo o de 2 físico coido que xa non o é, son 33 tacos e varias lesións, e como ti dis non é un tirador, pero tira porque xa non é quen de superar ó seu par en penetración. Asistencias deu 1,1 en liga regular e 0,5 en playoff. Coma xogador experto e con capacidade para uns poucos minutos de racha de acerto en ataque e para momentos puntuais de defensa agresiva vale, pero penso que debe cobrar bastante máis do que sería un xogador con un rol así.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

tarzan
Mensajes: 907
Registrado: 01 Ago 2014, 14:54

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por tarzan » 12 Jul 2017, 00:00

Eu tampouco o renovaría prefiro unha parexa de douses composta por Garret Nevels e Quintela, por exemplo.
:rodarbalon:

rigal
Mensajes: 6093
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rigal » 12 Jul 2017, 01:22

Eu parto da base de que non ten unha ficha alta (que nin idea) e que o seu rol é de comodín 2-3 veterán saíndo desde o banco.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 12 Jul 2017, 09:36

asirafa escribió:
JohnElGrande escribió:
rigal escribió:Non sei se terá oferta do Breo, pero eu quedábamo.


Eu tamén, pero se non é moi caro e xoga ó que sabe: a ser un 2 físico, defensa e asistencia. Non é un tirador.


Pois se segue Kingtela, eu non lle renovaría o contrato, sería ter dous xogadores co cartel de suplente no mesmo posto, e sospeito que Huertas debe ter un caché alto para o que é o seu nivel actual. Agora mesmo o de 2 físico coido que xa non o é, son 33 tacos e varias lesións, e como ti dis non é un tirador, pero tira porque xa non é quen de superar ó seu par en penetración. Asistencias deu 1,1 en liga regular e 0,5 en playoff. Coma xogador experto e con capacidade para uns poucos minutos de racha de acerto en ataque e para momentos puntuais de defensa agresiva vale, pero penso que debe cobrar bastante máis do que sería un xogador con un rol así.


Non lle vexo que estea tan mal fisicamente, se ben xa non ten 20 anos. A min, convencer, tampouco me convence moito. Pensei que, polo menos por experiencia, podería dar máis. E xa se é certo, como dixeron neste foro, que se queixaba porque lle parecía que xogaba pouco, penso que era ben buscar outro perfil, un Nevels como di Tarzán, un Hearst... Se imos pagar moitos cartiños, gastalos ben.

breo_lugo42
Mensajes: 2096
Registrado: 31 May 2009, 23:42

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por breo_lugo42 » 13 Jul 2017, 00:07

Huertas,Arco y Sergi son fijos.A partir de ahi podemos hacer pajiplantillas

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 13 Jul 2017, 01:02

breo_lugo42 escribió:Huertas,Arco y Sergi son fijos.A partir de ahi podemos hacer pajiplantillas


Pues ahí un Broleph, y si es cotonú o comunitario aún mejor, vendría que ni pintado. Un jugador con un buen físico, defensor aceptable y que no tenga la mano de madera y que pueda cumplir de 2 y de 3, pena que Broleph se haya ido a jugar a Francia. No sé, quizás Hearts, aunque como 3 creo que se queda algo pequeño y combinaciones en pista Hearst-Huertas o Hearst-Sergi dan muy poco tiro exterior fiable.

De todas formas visto el nivel de la temporada pasada y sospechando que sobre todo Arco y en menor medida Huertas deben de tener un sueldo alto, pues ya se puede acertar con el otro alero, ahí por ejemplo no veo a Gilling.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

iaguinho_42
Mensajes: 112
Registrado: 29 Jul 2010, 22:43

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por iaguinho_42 » 14 Jul 2017, 13:57

Unha vez pasada a cagada de xestión da mellor plantilla da liga do gurú Lezcano, o pluripresidente Lázare regálalle un novo ano despois de semellante vergonza...

Só faltaba renovar a Arco, un xogador chamado e cobrando para ser un líder e que só apareceu en momentos moi moi puntuais e se dedicou a maquillar estatísticas en moitos partidos.

Os esforzos reservalos para Franch, Cruz e Stainbrook.
Huertas para min foi o mais regular e superou as expectativas.
Quintela é válido.

O resto para a súa casa. Ortega lamentable, Lobito ó psiquiatra, Bropleh e Gilling sen carácter e Cabanas que se dedique ó dominó.

Xa de principio ... LEZCANO DIMISIÓN. Quen nos vería cas zonas de 40 minutos de TITO!!! :amor: :amor: :amor: :amor:
FORZA BREO, A HISTORIA NON SE MERCA!!!!!!!!!!

tarzan
Mensajes: 907
Registrado: 01 Ago 2014, 14:54

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por tarzan » 14 Jul 2017, 16:51

Yo renovaría con máxima prioridad a Quintela , Cruz y si salió con éxito de la operación a Fakuade.
Quintela es de Lugo y promete ser un jugador válido.
Cruz y Fakuade a nivel de leb oro para mi es la mejor pareja en el puesto de cuatro. Cruz aún siendo un rookie demostró ser muy buen jugador en ataque, gran reboteador realizando partidos realmente buenos, a el, le conviene seguir un año más en Leb Oro antes de saltar a la ACB para seguir mejorando y llegar más hecho a la ACB ( creo que podría ser muy contraproducente para el dar ahora el salto a ACB ); Cruz se adapta muy bien al estilo de juego de Lezcano. Fakuade me encanta un trabajador nato aporta en todas las facetas, Cruz y Fakuade son el complemento ideal para el puesto de cuatro.
Stainbrook me encantaría que se pudiera renovar, pero me temo que se saldrá de nuestro presupuesto, empezando desde la pretemporada con nosotros podría hacer una muy buena temporada, eso si el otro cinco tendría que ser un jugador duro, defensor y físico. Con la continuación de Stainbrook, Cruz y Fakuade tendríamos un juego interior muy bueno sumandole un cinco defensor que valdría un rookie.
Otro jugador que renovaría ( eso si en función del coste) sería a Franch, es un gran base para leb oro, yo lo acompañaría de otro base que sea un jugador colectivo y buen defensor.
Espero que el breogán no caiga en errores anteriores de esperar indefinidamente a realizar fichajes y luego quedarse sin nada, teniendo que recurrir a fichajes raros.
:rodarbalon:

Alex Brakosevic
Mensajes: 1542
Registrado: 30 Dic 2010, 13:08

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Alex Brakosevic » 14 Jul 2017, 16:54

Quintela ha renovado dos años de forma oficial

Enviado desde mi Aquaris E5 HD mediante Tapatalk
Imagen

tarzan
Mensajes: 907
Registrado: 01 Ago 2014, 14:54

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por tarzan » 14 Jul 2017, 17:29

Me alegro de la renovación de Quintela, ahora a por Cruz, Fakuade, Stainbrook y Franch
:rodarbalon:

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2017, 18:19

Ben pola renovación de Quintela. Xa non pensaba que renovaría, dado o uso que lle deu Lezkano.
Supoño que, como dixo breo_lugo42, Huertas e Arco tamén renovarán. Huertas confío que dea máis do que deu. Arco é dos mellores aleiros da competición, pero non pode ter un Gilling de parella. Máis ben un Pardina.
De base, pode parecer unha toleada, pero penso que nos vale Arévalo.
Fakuade é hoxe unha incógnita. O que creo seguro é que non volverá ser o que era. Terá que mellorar en técnica o que perderá en explosividade física.
De cinco, é igual quen veña se o resto do equipo se perde á segunda ou terceira axuda defensiva. Pero, por pedir, algo máis parecido a Marcius.

tarzan
Mensajes: 907
Registrado: 01 Ago 2014, 14:54

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por tarzan » 14 Jul 2017, 19:15

A min Arévalo de base encántame, comprometido en defensa e xogador de equipo, e un dos meus preferidos.
:rodarbalon:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 11:04