:::------ C.B. Breogán ------:::

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 06 May 2018, 17:40

rouquinho escribió:
JohnElGrande escribió:
rouquinho escribió: Para min non é unha cuestión de breoganismo ou non... Que persoalmente non me caia ben o clube, non significa nada, para min os números do Obradoiro en Sar non son nin moito menos dun fortín... E xa digo, non ten que ver coa miña antipatía polo clube, senon dos fríos números. Alí caeu Valencia, si, e gañou GBC, Burgos, Betis... E Bilbao caeu no último segundo indo gañando case que todo o partido!
Ninguén falou dun fortín. Diso,quitando algúns da zona alta, non hai en ACB. Falo dunha cancha na que as vitorias, se se dan, non son doadas polo común. O dos últimos meses é o produto de ter un plantel peor co doutros anos e de non ter xa case nada en xogo, de aí as derrotas. Pero levan anos en ACB e nunca foron uns visitantes de record, así que o factor local axudou moito. Obviamente, se siguen perdendo nivel nos planteis, perderán máis partidos, mesmo na casa, como está pasando.
Os fortíns só existen na LEB... e particularmente se teñen un garaxe coma pavillón... :todos a botar:
Pois si. Desvantaxes da ACB.... :mrgreen:

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Todor Lazic » 06 May 2018, 18:19

rouquinho escribió: Para min non é unha cuestión de breoganismo ou non... Que persoalmente non me caia ben o clube, non significa nada, para min os números do Obradoiro en Sar non son nin moito menos dun fortín... E xa digo, non ten que ver coa miña antipatía polo clube, senon dos fríos números. Alí caeu Valencia, si, e gañou GBC, Burgos, Betis... E Bilbao caeu no último segundo indo gañando case que todo o partido!
Falso!!!. ;)

rouquinho
Mensajes: 947
Registrado: 30 Dic 2010, 13:11

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rouquinho » 06 May 2018, 18:44

Todor Lazic escribió:
rouquinho escribió: Para min non é unha cuestión de breoganismo ou non... Que persoalmente non me caia ben o clube, non significa nada, para min os números do Obradoiro en Sar non son nin moito menos dun fortín... E xa digo, non ten que ver coa miña antipatía polo clube, senon dos fríos números. Alí caeu Valencia, si, e gañou GBC, Burgos, Betis... E Bilbao caeu no último segundo indo gañando case que todo o partido!
Falso!!!. ;)
Falaba de memoria... non me chapei os resultados... :brindo por eso:
E malia todo... O ceo continúa a ser celeste

proigravshii
Mensajes: 13633
Registrado: 26 Mar 2010, 19:33
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por proigravshii » 06 May 2018, 21:28

Vaya 3 eliminatorias 2-0 y vuestro vecinos del Oeste dan la sopresa.Por cierto menudo mosqueo tenia el entrenador del Valladolid con los arbitros al despedirse de ellos ,les ha metido una buena bronca.Un saludo
,Lisardo Gómez un Breoganista luchador y valiente. Hazte fan de Bilbao Basket,y serás siempre joven.En 2014 hablaron de 3 años de economía de guerra,aún no hemos llegado al 2017.Que lento pasa el tiempo en Miribilla

Imagen

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Galizaceive » 06 May 2018, 22:59

rouquinho escribió:
JohnElGrande escribió:
rouquinho escribió: Levaban tres meses sen gañar no Sar. Levan 8-7 na casa se non mirei mal, e iso que tiveron unha boa xeira ao principio da competición, na que tiveron 5 vitorias consecutivas na casa... Isto é, desde novembro levan 3 vitorias e 7 derrotas no Sar... Por iso dicía eu que bueno, non é que sexa unha cancha na que lles fora aos rivais especialmente difícil consegui-las vitorias...
Nestes últimos 3 meses non. Pero ahí caeron equipos coma Valencia. Que non nos cegue o breoganismo tampouco. Nunca sabes que pode pasar, e de feito Obradoiro parece ir a peor cos anos en canto a plantel. Que leven 8 victorias na casa xa é bastante tendo o que teñen.
Para min non é unha cuestión de breoganismo ou non... Que persoalmente non me caia ben o clube, non significa nada, para min os números do Obradoiro en Sar non son nin moito menos dun fortín... E xa digo, non ten que ver coa miña antipatía polo clube, senon dos fríos números. Alí caeu Valencia, si, e gañou GBC, Burgos, Betis... E Bilbao caeu no último segundo indo gañando case que todo o partido!
Burgos perdeu de 25, o Betis aínda non pasou, e sí, o GBC gañou de tres.

rouquinho
Mensajes: 947
Registrado: 30 Dic 2010, 13:11

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rouquinho » 07 May 2018, 01:45

Ben... un 33% de acerto sen ter mirado... nin tan mal... :mrgreen:
E malia todo... O ceo continúa a ser celeste

rouquinho
Mensajes: 947
Registrado: 30 Dic 2010, 13:11

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rouquinho » 07 May 2018, 01:46

proigravshii escribió:Vaya 3 eliminatorias 2-0 y vuestro vecinos del Oeste dan la sopresa.Por cierto menudo mosqueo tenia el entrenador del Valladolid con los arbitros al despedirse de ellos ,les ha metido una buena bronca.Un saludo
Paco García montando el cristo por los arbitrajes??? IMPOSIBLE!!! Siempre le roban a él... pobriño... :llanto: :llanto: :llanto:
E malia todo... O ceo continúa a ser celeste

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Galizaceive » 07 May 2018, 12:36

rouquinho escribió:Ben... un 33% de acerto sen ter mirado... nin tan mal... :mrgreen:
:mrgreen:

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 08 May 2018, 15:52

Actualidade: Agárdase visita dos auditores de ACB en próximos días. Non debera haber problemas pero sigue sen asinar a cesión do Pazo. Esperan resolvelo en breve.
O equipo marcha a China de xira dentro dunhas semanas. Non estarán Arco nin Uriz, sí tal vez os brasileiros. Completarían a expedición nomes próximos ó club, coma Erik Quintela (non está confirmado).
En canto ó plantel para a vindeira tempada, segundo Paco Basanta seguirían os que teñen contrato máis Uriz "se el quere", porque a Don Natxo interésalle a súa continuidade. Iríase así a un plantel con 3 bases, Uriz, Díaz e un titular. Do resto pouco se sabe. Poderían seguir Demetrio e Rubio, pero non está nada confirmado tampouco.

tarzan
Mensajes: 907
Registrado: 01 Ago 2014, 14:54

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por tarzan » 08 May 2018, 16:07

A mi me gusta la idea de tres bases por tres motivos el primero es que para mi los puestos más importantes son los del 5 y el 1, el segundo motivo es que permite la opción de jugar con dos bases en pista y el tercero es que Uriz me parece un buen jugador para determinados momentos de partido y para hacer vestuario y al haber tres bases en el equipo no se verá obligado o jugar más minutos de los aconsejados dada su edad. La solución de los tres bases puede resultar muy buena
:rodarbalon:

GeloMetal
Mensajes: 2862
Registrado: 29 Nov 2006, 17:10

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por GeloMetal » 08 May 2018, 16:28

tarzan escribió:A mi me gusta la idea de tres bases por tres motivos el primero es que para mi los puestos más importantes son los del 5 y el 1, el segundo motivo es que permite la opción de jugar con dos bases en pista y el tercero es que Uriz me parece un buen jugador para determinados momentos de partido y para hacer vestuario y al haber tres bases en el equipo no se verá obligado o jugar más minutos de los aconsejados dada su edad. La solución de los tres bases puede resultar muy buena
¿Aconsejados para quien? Nachbar, Panko, Salgado, Mumbrú, Oliver... esos se pasan o pasaron las recomendaciones por el forro.

braddock
Mensajes: 611
Registrado: 07 May 2011, 14:29

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por braddock » 08 May 2018, 18:32

E como o capitán? E outro que ofréceselle seguir non van a xira? Supoño que terá algunha explicación pero xa pode ser boa.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 08 May 2018, 18:44

braddock escribió:E como o capitán? E outro que ofréceselle seguir non van a xira? Supoño que terá algunha explicación pero xa pode ser boa.
"Motivos persoais". No caso de Arco, sería pola súa recente paternidade.

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 08 May 2018, 18:52

GeloMetal escribió:
tarzan escribió:A mi me gusta la idea de tres bases por tres motivos el primero es que para mi los puestos más importantes son los del 5 y el 1, el segundo motivo es que permite la opción de jugar con dos bases en pista y el tercero es que Uriz me parece un buen jugador para determinados momentos de partido y para hacer vestuario y al haber tres bases en el equipo no se verá obligado o jugar más minutos de los aconsejados dada su edad. La solución de los tres bases puede resultar muy buena
¿Aconsejados para quien? Nachbar, Panko, Salgado, Mumbrú, Oliver... esos se pasan o pasaron las recomendaciones por el forro.
Esas son excepciones, no son la regla. Pero Uriz conoce la ACB de no hace demasiado tiempo, y si se encuentra bien físicamente pues adelante, quiero pensar que no exigirá un sueldo alto, pero ya por Convenio por edad ya parte de un sueldo bastante alto para lo que se supone un proyecto muy modesto del Breogán. Eso sí, tres bases más Quintela es algo que también me causa muchas dudas.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 08 May 2018, 18:58

asirafa escribió:
GeloMetal escribió:
tarzan escribió:A mi me gusta la idea de tres bases por tres motivos el primero es que para mi los puestos más importantes son los del 5 y el 1, el segundo motivo es que permite la opción de jugar con dos bases en pista y el tercero es que Uriz me parece un buen jugador para determinados momentos de partido y para hacer vestuario y al haber tres bases en el equipo no se verá obligado o jugar más minutos de los aconsejados dada su edad. La solución de los tres bases puede resultar muy buena
¿Aconsejados para quien? Nachbar, Panko, Salgado, Mumbrú, Oliver... esos se pasan o pasaron las recomendaciones por el forro.
Esas son excepciones, no son la regla. Pero Uriz conoce la ACB de no hace demasiado tiempo, y si se encuentra bien físicamente pues adelante, quiero pensar que no exigirá un sueldo alto, pero ya por Convenio por edad ya parte de un sueldo bastante alto para lo que se supone un proyecto muy modesto del Breogán. Eso sí, tres bases más Quintela es algo que también me causa muchas dudas.
Quintela non creo que vaia. Quedará cedido en Ouro. Non ten sitio, toda vez que estaría cuberta a zona de bases e qur Arco ocuparía un dos postos de escolta.

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 08 May 2018, 19:01

JohnElGrande escribió:
braddock escribió:E como o capitán? E outro que ofréceselle seguir non van a xira? Supoño que terá algunha explicación pero xa pode ser boa.
"Motivos persoais". No caso de Arco, sería pola súa recente paternidade.
Todo dependerá supoño das exixencias do que pon os cartos para a xira, se acepta que determinados xogadores non vaian pois por min non hai problema. Arco boa falla ten de repouso e de coidar o físico. E se ainda por riba ven de ser pai.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 08 May 2018, 19:04

JohnElGrande escribió:
asirafa escribió:
GeloMetal escribió:
¿Aconsejados para quien? Nachbar, Panko, Salgado, Mumbrú, Oliver... esos se pasan o pasaron las recomendaciones por el forro.
Esas son excepciones, no son la regla. Pero Uriz conoce la ACB de no hace demasiado tiempo, y si se encuentra bien físicamente pues adelante, quiero pensar que no exigirá un sueldo alto, pero ya por Convenio por edad ya parte de un sueldo bastante alto para lo que se supone un proyecto muy modesto del Breogán. Eso sí, tres bases más Quintela es algo que también me causa muchas dudas.
Quintela non creo que vaia. Quedará cedido en Ouro. Non ten sitio, toda vez que estaría cuberta a zona de bases e qur Arco ocuparía un dos postos de escolta.
Pero ten contrato polo visto e non creo que sexa demasiado doado facer que un xogador renuncie a probar na ACB. Non o vexo eu tan sinxelo.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

catedratico
Mensajes: 7558
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por catedratico » 08 May 2018, 19:19

¿C.Díaz,Uriz y Quintela?.No lo veo......

Dejémonos de sentimentalismos o el paso por la ACB va a ser efímero. :roll:

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 08 May 2018, 20:22

asirafa escribió:
JohnElGrande escribió:
asirafa escribió:
Esas son excepciones, no son la regla. Pero Uriz conoce la ACB de no hace demasiado tiempo, y si se encuentra bien físicamente pues adelante, quiero pensar que no exigirá un sueldo alto, pero ya por Convenio por edad ya parte de un sueldo bastante alto para lo que se supone un proyecto muy modesto del Breogán. Eso sí, tres bases más Quintela es algo que también me causa muchas dudas.
Quintela non creo que vaia. Quedará cedido en Ouro. Non ten sitio, toda vez que estaría cuberta a zona de bases e qur Arco ocuparía un dos postos de escolta.
Pero ten contrato polo visto e non creo que sexa demasiado doado facer que un xogador renuncie a probar na ACB. Non o vexo eu tan sinxelo.
Ser, é doado. O xogador está a soldo do club e debe facer o que o club lle diga, a risco de non ser inscrito en competición ningunha. Claro que é duro para o club ter que poñerse nese plan pero, como indica Catedrático, as prioridades son as que son.
De todos os xeitos, eu penso que non fará falta chegar a iso. Quintela ten fama de ter a cabeza ben amoblada e seguro que sabe que non chegou aínda o momento.

Edito: Sobre Arco, aínda non é pai desa criatura, pero imaxino que o parto coincidirá co inicio da xira ou coas semanas previas.

asirafa
Mensajes: 5821
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 08 May 2018, 22:07

JohnElGrande escribió:
asirafa escribió:
JohnElGrande escribió:
Quintela non creo que vaia. Quedará cedido en Ouro. Non ten sitio, toda vez que estaría cuberta a zona de bases e qur Arco ocuparía un dos postos de escolta.
Pero ten contrato polo visto e non creo que sexa demasiado doado facer que un xogador renuncie a probar na ACB. Non o vexo eu tan sinxelo.
Ser, é doado. O xogador está a soldo do club e debe facer o que o club lle diga, a risco de non ser inscrito en competición ningunha. Claro que é duro para o club ter que poñerse nese plan pero, como indica Catedrático, as prioridades son as que son.
De todos os xeitos, eu penso que non fará falta chegar a iso. Quintela ten fama de ter a cabeza ben amoblada e seguro que sabe que non chegou aínda o momento.

Edito: Sobre Arco, aínda non é pai desa criatura, pero imaxino que o parto coincidirá co inicio da xira ou coas semanas previas.
Agardemos que non se teña que chegar a iso con ningún xogador, sería malo para o xogador e para o clube. O que igual non teño tan claro é que sexa Quintela o que teña que sair do clube, por razóns deportivas polo menos, outra cousa será que sexa máis doado atorparlle un equipo para ir cedido por idade e por soldo.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 22:29