Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 19 Oct 2018, 21:36

xorxi escribió:Per on puc seguir el caceres-lleida? A la liga tv no em surt...
http://baloncestoenvivo.feb.es/Game/2010095

Estadístiques en viu.

Liga TV el que fa és servir les senyals de les autonòmiques. Jugant a Càceres xungo, i aquí a TV3 si no es Barça també difícil.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 19 Oct 2018, 23:00

Victòria, 58-69. No em vist el partit.

Pel poc que he pogut seguir per estadístiques, sa trencat el partit a l'últim a base de defensa.

22 punts de Quintela. 14 rebots de Fall. A esperar les cròniques.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 19 Oct 2018, 23:14

M’ho diuen abans de començar la temporada, després de la pretemporada que s’ha fet, i no m’ho crec. I una llàstima lo del Bilbao diumenge perquè va estar a tocar.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 21 Oct 2018, 17:51

Malkav escribió:M’ho diuen abans de començar la temporada, després de la pretemporada que s’ha fet, i no m’ho crec. I una llàstima lo del Bilbao diumenge perquè va estar a tocar.
La derrota del diumenge va ser més demerit nostre que merit seu. Equip molt just Bilbao , han palmat aquesta setmana contra Penyas.

Poc eren els que confiaven en aquest equip (jo no). Crec que em de disfrutar pero la realitat del club és la mateixa. Sense esponsor, amb poca massa social (moltes invitacions aquest partits a casa, amb una estructura del club inexistent.

Esperem que guanyin aquest divendres al lider.

goupri
Mensajes: 14770
Registrado: 23 Ago 2010, 01:39
Ubicación: Lleida

Re: Força Lleida

por goupri » 26 Oct 2018, 22:40

Sensacionals primers 25 minuts, horribles els últims del tercer període (amb l'inestimable ajuda d'una tripleta arbitral nefasta) i discret últim període a nivell global, amb Palencia regalant el partit.

Quin mèrit arribar a aquest nivell quan una setmana abans de l'inici de lliga encara hi havia molt per fer. El més positiu les alternatives que ofereix l'equip, on Turner i Djuran estaran pràcticament sempre a un alt nivell i Stutz o Feliu asseguraran regularitat... però avui li ha tocat a altres com Fall i Kyei ser protagonistes, deixant de fer imprescindible a Quintela.

Falta sumar a Chapela i Sierra, però enguany queda ben clar que el col·lectiu predomina sobre les individualitats.
Imagen

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 26 Oct 2018, 23:29

El que donen Fall i Stutz era impensable l'any passat. El trio Kyei, Stutz i Fall no és pot comparar al Karena, Martí i Hermet . Continuem patint en la direcció, a Turner li costa l'estàtic i Chapela , encara que és molt millor que Rubin, tampoc destaca.
Pero vamos em diuen que estariem 4-1, que a Palència li fotriem 90 punts i que l'únic partit que em perdut va ser més culpa nostra que encert d'ells ....no mo crec!
Això sí, 4-1 i sense patrocinador....
Per cert, el que va dir que amb tres àrbitres Urko Otegui no faria de les seves anava molt errat. Lamentable l'arbitratge d'avui, lamentable...

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 29 Oct 2018, 15:55

Ja tenim 4 victòries... ja falta menys per assegurar la salvació :D
Ara mateix estem jugant amb molta confiança, tothom que entra a pista aporta, fa anys que no teníem un joc tant coral.

Tb es confirma que som una de les millors defenses de la categoria, i el que es + important som l'equip amb un millor ratio de punts a favor i en contra.
Com a curiositat... únicament 2 equips dels teòrics TOP entre els 4-1... LLEIDA, VALLADOLID (els més anotadors), PALENCIA, HUESCA i BILBAO.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 30 Oct 2018, 19:42

Si no tornen a l'ACB no serà pel pressupost :mrgreen:
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 30 Oct 2018, 20:00

mariohn escribió:Si no tornen a l'ACB no serà pel pressupost :mrgreen:
Si sapiguessim el nostre pressupost real podriem comparar. És el que té l'opacitat d'aquest club.

Resulta curiós l'aportació de 250000k al Betis per part de CaixaBank. Tant curiós com altres coses que passen a Ponent, ja sabem, la LLEIDATANOR.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

gerard.vidal.06
Mensajes: 43
Registrado: 16 May 2015, 17:34

Re: Força Lleida

por gerard.vidal.06 » 30 Oct 2018, 20:31

Ara hauria de ser un bon moment per lligar algun tipus de sponsor pel que queda de temporada...
Mires els equips sense sponsor principal i són els filials i poc més... En fi...

Enviado desde mi VTR-L09 mediante Tapatalk

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 30 Oct 2018, 20:42

Crec que som l'únic equip sense patrocinador principal. Pot ser m'equivoco!

Entre uns i altres...Una directiva completament incapaç de donar peu amb bola i un teixit empresarial que ja sabem quin és el seu modus operandi vers al terrritori i la gent d'aquest.

Pero bé, és que em crida tant l'antenció que Sevilla tingui a la Caixa o Palma a Bankia.



Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 31 Oct 2018, 09:38

No tenir patrocinador es un gran Fail... :((
Varem perdre l'aportació de SanMiguel i no es va trobar substitut... ara hem perdut Actel i res.

L'ultima gran incorporació si no recordo malament es Aritmos.
Be i al pantaló ara portem aquests de bivid tot i que no tinc clar que sigui una gran incorporació
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

aralleida
Mensajes: 175
Registrado: 28 Jul 2010, 23:02

Re: Força Lleida

por aralleida » 31 Oct 2018, 19:07

Serveto --> seccions del Barça
Borges --> Reus
Sorigué --> Nàstic

ja veieu les empreses lleidatanes a qui patrocinen...
Que algú dirà que la culpa es del club que ho fa malament? potser si però, i el hoquei?

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Força Lleida

por ricard_mv » 31 Oct 2018, 20:30

aralleida escribió:Serveto --> seccions del Barça
Borges --> Reus
Sorigué --> Nàstic

ja veieu les empreses lleidatanes a qui patrocinen...
Que algú dirà que la culpa es del club que ho fa malament? potser si però, i el hoquei?
Borges és tant de Reus com de Tàrrega, si no vaig errat. I segurament a Reus hi ha més treballadors/volum i tot.

En tot cas, La Bruixa d'Or també és una empresa Lleidatana que històricament ens ha donat l'esquena.

Jo sempre he pensat en BonArea o el grup La Piemontesa serien bons sponsors.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 01 Nov 2018, 13:10

ricard_mv escribió:
aralleida escribió:Serveto --> seccions del Barça
Borges --> Reus
Sorigué --> Nàstic

ja veieu les empreses lleidatanes a qui patrocinen...
Que algú dirà que la culpa es del club que ho fa malament? potser si però, i el hoquei?
Borges és tant de Reus com de Tàrrega, si no vaig errat. I segurament a Reus hi ha més treballadors/volum i tot.

En tot cas, La Bruixa d'Or també és una empresa Lleidatana que històricament ens ha donat l'esquena.

Jo sempre he pensat en BonArea o el grup La Piemontesa serien bons sponsors.
BonArea sería molt interessant
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
xorxi
Mensajes: 317
Registrado: 20 Ene 2012, 19:49
Ubicación: Lleida!!!!

Re: Força Lleida

por xorxi » 02 Nov 2018, 22:42

Victoria!!!! I seguim sent Liders 62-70!!!
Lleida Esportiu & Força Lleida & Lleida llista & Restaurant Lo Caragol Futsal Lleida!!

Forzacob
Mensajes: 2477
Registrado: 21 Jul 2010, 13:22

Re: Força Lleida

por Forzacob » 02 Nov 2018, 22:55

Felices por la victoria y ya podéis dar las gracias al árbitro.
Y a ver si domésticais Turner y Kiei pq sin venir a cuento se encaró con la grada sacando el dedito que ya se lo podía meter por donde empiezan los cestos. Menudos sinvergüenzas. Un poquito de humildad no les vendría nada mal.

Por no hablar de Quintela. Vaya trío.

Lo dicho enhorabuena y que os dure...

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 02 Nov 2018, 23:32

Forzacob escribió:Felices por la victoria y ya podéis dar las gracias al árbitro.
Y a ver si domésticais Turner y Kiei pq sin venir a cuento se encaró con la grada sacando el dedito que ya se lo podía meter por donde empiezan los cestos. Menudos sinvergüenzas. Un poquito de humildad no les vendría nada mal.

Por no hablar de Quintela. Vaya trío.

Lo dicho enhorabuena y que os dure...
Juas,! Eso de echarle la culpa al árbitro, no del 4/22 en tiros de 3 o que habéis tirado 10 tiros libres más que nosotros. Pero la culpa de los demás, vaya vaya!

No te digo que alguno de los nuestros sea un xulito pero claro los jugadores se encaran a la grada por que mira, se aburren.

Pero como tú dices que dure , dure!

Forzacob
Mensajes: 2477
Registrado: 21 Jul 2010, 13:22

Re: Força Lleida

por Forzacob » 02 Nov 2018, 23:40

fll13 escribió:
Forzacob escribió:Felices por la victoria y ya podéis dar las gracias al árbitro.
Y a ver si domésticais Turner y Kiei pq sin venir a cuento se encaró con la grada sacando el dedito que ya se lo podía meter por donde empiezan los cestos. Menudos sinvergüenzas. Un poquito de humildad no les vendría nada mal.

Por no hablar de Quintela. Vaya trío.

Lo dicho enhorabuena y que os dure...
Juas,! Eso de echarle la culpa al árbitro, no del 4/22 en tiros de 3 o que habéis tirado 10 tiros libres más que nosotros. Pero la culpa de los demás, vaya vaya!

No te digo que alguno de los nuestros sea un xulito pero claro los jugadores se encaran a la grada por que mira, se aburren.

Pero como tú dices que dure , dure!
.

Claro hablas desde las estadísticas un buen argumento jajajajaja. Ni que en las estadísticas se vieran reflejadas ciertas acciones del árbitro. En fin....

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 03 Nov 2018, 00:02

Forzacob escribió:
fll13 escribió:
Forzacob escribió:Felices por la victoria y ya podéis dar las gracias al árbitro.
Y a ver si domésticais Turner y Kiei pq sin venir a cuento se encaró con la grada sacando el dedito que ya se lo podía meter por donde empiezan los cestos. Menudos sinvergüenzas. Un poquito de humildad no les vendría nada mal.

Por no hablar de Quintela. Vaya trío.

Lo dicho enhorabuena y que os dure...
Juas,! Eso de echarle la culpa al árbitro, no del 4/22 en tiros de 3 o que habéis tirado 10 tiros libres más que nosotros. Pero la culpa de los demás, vaya vaya!

No te digo que alguno de los nuestros sea un xulito pero claro los jugadores se encaran a la grada por que mira, se aburren.

Pero como tú dices que dure , dure!
.

Claro hablas desde las estadísticas un buen argumento jajajajaja. Ni que en las estadísticas se vieran reflejadas ciertas acciones del árbitro. En fin....
Suelen ser lo primero que se mira, vamos és lo que todo el mundo mira, menos tú.

Nada! Que habéis perdido! Ala! Que si los árbitros (son todos muy malos), que si Turner, que si Kyei, bla bla!



Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Google Feedfetcher y 3 invitados

Fecha actual 30 Mar 2024, 03:47