Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 19 Jul 2018, 09:16

fll13 escribió:
mariohn escribió:
fll13 escribió:Em dona (ara és quan erro ) que Sierra donarà bon rendiment.
A mi l'any passat hem feia molt bona pinta el Karena :mrgreen:
Com a tots. No conec a ningú que no pensés que Karena seria el jugador revelació de la temporada, peroooo...
Correcte per mi Karena va ser el chasco més gran de fitxatges que pintaven força bé, dels últims anys del Lleida.
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 19 Jul 2018, 09:20

neo_xass escribió:
fll13 escribió:
mariohn escribió: A mi l'any passat hem feia molt bona pinta el Karena :mrgreen:
Com a tots. No conec a ningú que no pensés que Karena seria el jugador revelació de la temporada, peroooo...
Correcte per mi Karena va ser el chasco més gran de fitxatges que pintaven força bé, dels últims anys del Lleida.
El de Nondas Papantoniou també és per destacar.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 19 Jul 2018, 12:08

fll13 escribió:
neo_xass escribió:
fll13 escribió:
Com a tots. No conec a ningú que no pensés que Karena seria el jugador revelació de la temporada, peroooo...
Correcte per mi Karena va ser el chasco més gran de fitxatges que pintaven força bé, dels últims anys del Lleida.
El de Nondas Papantoniou també és per destacar.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk
Cert, de aquest ja el vaig odiar tant que el vaig borrar de la meva ment.
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 20 Jul 2018, 17:17

Aquesta no me l'esperava... Espero que tingui molta sort
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 20 Jul 2018, 17:25

mariohn escribió:Aquesta no me l'esperava... Espero que tingui molta sort
Suposo que ell tampoc. A veure quin rol li reserven.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 20 Jul 2018, 17:40

fll13 escribió:
mariohn escribió:Aquesta no me l'esperava... Espero que tingui molta sort
Suposo que ell tampoc. A veure quin rol li reserven.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk
Li han de fer un monument a Manel Bosch que és el seu representant, que ha aconseguit això, vaya gol li han pegat al Prat penso jo.
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

DeluxeAnswer
Mensajes: 11
Registrado: 22 Abr 2017, 00:35

Re: Força Lleida

por DeluxeAnswer » 20 Jul 2018, 17:41

fll13 escribió:
mariohn escribió:Aquesta no me l'esperava... Espero que tingui molta sort
Suposo que ell tampoc. A veure quin rol li reserven.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk
Molta sort al Marc! Encara que alguns continuen com sempre...

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 20 Jul 2018, 23:07

neo_xass escribió:
fll13 escribió:
mariohn escribió:Aquesta no me l'esperava... Espero que tingui molta sort
Suposo que ell tampoc. A veure quin rol li reserven.

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk
Li han de fer un monument a Manel Bosch que és el seu representant, que ha aconseguit això, vaya gol li han pegat al Prat penso jo.

Pot ser no és un gol, pensa amb quin club té vinculació el Prat, i pensa en la seva cantera.

Rubin tenia dos ofertes del LEB OR, Prat i Huesca.

Ara ja no hi ha excusa, que si alguns li teníem mania, que si no valorarem el seu treball. Està lluny( bé, no molt) del BN per demostrar el que val. Que tingui molta sort

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 21 Jul 2018, 12:58

Segons el Segre hem fitxat a Massine Fall. Molt semblant a MBaye. Molta intimidació al darrere, això si, ja podem fitxar un 4 i un escolta amb molts punts de 3.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 21 Jul 2018, 18:14

Falten 3 jugadors claus, 2 titulars i el 3er aler... Veurem q ens porten, pq aquest Massine Fall fa la pinta de ser un suplent amb bon físic i poca cosa més. Dic fa la pinta pq ni idea de com juga o de q pot aportar realment a l'equip.

I tb segons Segre el q sembla q no vindrà es Austin Luke, base de l'universitat de Belmont on l'últim any va fer... 9,2p 2,9rb 7,5as.
Sembla q es busca + un base passador q un anotador pur

Força Lleida 18/19
B1 / Chapela / Lafuente
Djuran / E2 / Vinós
Feliu / Sierra
AP1 / Hermet
Mbaye / Fall / (Vinculat)
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

LleidaAlCor
Mensajes: 691
Registrado: 17 Ago 2007, 18:30

Re: Força Lleida

por LleidaAlCor » 23 Jul 2018, 00:59

Jordi Trias no ha renovat amb Manresa. No se m'acut millor complement per Hermet a la posició de 4. Als 38 anys, encara dominant la categoria.

agc_11
Mensajes: 1204
Registrado: 17 Ene 2009, 19:57
Ubicación: Ourense

Re: Força Lleida

por agc_11 » 23 Jul 2018, 13:09

LleidaAlCor escribió:Jordi Trias no ha renovat amb Manresa. No se m'acut millor complement per Hermet a la posició de 4. Als 38 anys, encara dominant la categoria.
Según él mismo en principio sólo hay dos opciones, o Basquet Girona (Plata) o retirada del baloncesto...
Forza COB!!!

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Força Lleida

por ricard_mv » 23 Jul 2018, 14:30

Doncs a Lleida podria completar la seva col·lecció de samarretes...

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 26 Jul 2018, 15:31

El Nevels jugarà la propera temporada a Guipúscoa.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 26 Jul 2018, 16:59

Malkav escribió:El Nevels jugarà la propera temporada a Guipúscoa.
Moltes ganes de veure qtal rendeix a l'ACB!!!!!!!
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 02 Ago 2018, 10:31

Si no m'he perdut res... Aquestes son les últimes notícies del club... Res sobre el 2on entrenador... Oi!!!! En teoría i segons es va dir a la rdp era un entrenador “de mucho nivel".
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 02 Ago 2018, 11:31

mariohn escribió:Si no m'he perdut res... Aquestes son les últimes notícies del club... Res sobre el 2on entrenador... Oi!!!! En teoría i segons es va dir a la rdp era un entrenador “de mucho nivel".
https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html

Teòricament era Lluís Pino. No hi ha cap notícia oficial. Jo estic convençut que la temporada la finalitzarà Prado com entrenador. A part que es molt cutre tenir un primer no professional i un segon professional, el món al revés.

En fi, pretemporada poc il·lusionant. Falten els fixatges principals. No esperem noms que facin trempar. Tot és molt made in Prado. Això de que tindríem una de les cinc millor plantilles.

Porto tot els anys com abonat del Força i aquest any m'estic plantejant no fer ho. Penso que ara mateix tenim una plantilla mooolt fluixa (a veure que porten, pero considero que som candidats al descens) i també estic fins als ... de veure la gent no pagar i entrar gratis, que em portin a la VIP.

Per cert, Ros pira de la Paeria, ara els entrarà les preses per renovar conveni.




Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 02 Ago 2018, 12:18

fll13 escribió:https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html
Teòricament era Lluís Pino. No hi ha cap notícia oficial.
Pos ja es podria fer oficial!!!!
Espero que surti be aquest invento de entrenador no professional i un segon professional... jo no ho veig gens clar.
fll13 escribió:En fi, pretemporada poc il·lusionant. Falten els fixatges principals. No esperem noms que facin trempar. Tot és molt made in Prado. Això de que tindríem una de les cinc millor plantilles
Encara es aviat... s'ha de veure el nivell dels que falten... però a mi no hem fa mala pinta...

A falta del B+ AP titular i el 3er aler... a mi no hem sembla una mala plantilla... tampoc diria que es una plantilla que il·lusioni, però es que el que falten son jugadors de mooolts min. Els que han vingut de Plata sembla que clarament milloren l'existent. Els 2 de Melilla no son desconeguts de la categoria, que tb es important.

Força Lleida 18/19
B1 / Chapela / Lafuente
Djuran / E2 / Vinós
Feliu / Sierra
AP1 / Hermet
Mbaye / Fall / (Vinculat)
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 02 Ago 2018, 13:44

mariohn escribió:
fll13 escribió:https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html
Teòricament era Lluís Pino. No hi ha cap notícia oficial.
Pos ja es podria fer oficial!!!!
Espero que surti be aquest invento de entrenador no professional i un segon professional... jo no ho veig gens clar.
fll13 escribió:En fi, pretemporada poc il·lusionant. Falten els fixatges principals. No esperem noms que facin trempar. Tot és molt made in Prado. Això de que tindríem una de les cinc millor plantilles
Encara es aviat... s'ha de veure el nivell dels que falten... però a mi no hem fa mala pinta...

A falta del B+ AP titular i el 3er aler... a mi no hem sembla una mala plantilla... tampoc diria que es una plantilla que il·lusioni, però es que el que falten son jugadors de mooolts min. Els que han vingut de Plata sembla que clarament milloren l'existent. Els 2 de Melilla no son desconeguts de la categoria, que tb es important.

Força Lleida 18/19
B1 / Chapela / Lafuente
Djuran / E2 / Vinós
Feliu / Sierra
AP1 / Hermet
Mbaye / Fall / (Vinculat)
Torno a dir, tal com va anar l'any passat , veig a Prado com entrenador del primer equip a les primeres de canvis. Si us fixeu és una plantilla a l'estil Prado, molt defensiva (a mi em falten punts, faltan 3 jugadors). Ja veurem quin és el rendiment de l'equip.

Per cert, Emmy Andujar està pasant per uns dificils moments:

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 03 Ago 2018, 13:18

Ja tenim 4:
Nacionalitat Australiana-Britànica. Pel que diuen atlètic (no vol dir un super defensor), anotador i amb un tir potable. Com vai dir ahir, fixatge made in Prado. La idea és tenir dos cinc super-atlètics i defensor i que els 4 anotin.

http://basketball.australiabasket.com/p ... der/249242

Suposso que si la situació segueix igual és fitxaran dos americans per les posicions de fora. Amb el base no és pot trigar, amb el altre exterior aguantaran fins al final.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 20:14