Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

7217 mensajes
Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 18:39

barrisnord escribió:
pizzi escribió:
Soci 572 escribió:El Barça fitxa a Todorovic per 450.000€ per temporada, i Abrines per un import similar, i per jugar la majoria de partits a LEB (Todorovic sembla més clar que Abrines). I després diuen que el Força Lleida altera la competició....

Això està totalment fora de mercat, inclús per ACB.


A mi no em sembla una alteració de la competició, sinó tot el contrari. Jo prefereixo anar a veure un partit amb totes les grans promeses del Barça, Madrid, Caja Laboral,... que anar a veure un Granada com el de l'any passat, amb tot els respectes pels amics del sud. Per mi és molt més atractiu veure jugadors que seran potencialment ACB o NBA que un equip "ni fu ni fa".


Jo crec que els conceptes "promesa" i "450.000 euros per temporada" no acaben de lligar gaire... En aquest sentit coincideixo en que és una manera de reventar no el mercat, sino el bàsquet a Espanya. Fa temps que volen tancar l'ACB, i al final lo que conseguiran es quedar-se sols amb el Barça, el Madrid i el Tau. L'Unicaja, l'altre gran, i el Pamesa, que també aspirava a ser gran, ja han petat i han baixat el pistó. Per no parlar de la Penya i els seus problemes o l'Estudiantes i el seu no-descens.


I quan tanquin la lliga, algun dia montaran una lliga europea i Barça i Madrid deixaran de jugar a l'ACB

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Titet » 18 Jul 2012, 18:54

barrisnord escribió:
Titet escribió:- Tema Ciutat Esportiva: Si amb la venta de la CE desde el Lleida Basquet a l'Ajuntament, es pacten 5,2 M, pero abans que el club rebi la pasta, es cancela el prestec de plaça ACB, com tu dius, que pasa??? DOncs que et dono la raó a mitges en que ho ha pagat igualment les institucions, al final es tracta d'una operació de compra - venta pura i dura, independentment del tipus d'institució/societat que sigui. El que no pots fer és, com ets l'ajuntament, dir a la entitat financera que canceli un deute que tu tens i no pagar la quantitat pactada. Pq segurament, si FV i companyia, haguessin sabut que es faria aquesta jugada, haguessin venut la CE a una altra empresa o no l'haguessin venut, per acabar rebent el cash que van rebre.
Tema gimnas, es va vendre, i el comprador te un deute de mes de 1 milió d'euros amb Lleida Basquet..... Es van pactar unes formes de pagament que no està cumplint. Entenc i imagino que hauran pres les mesures oportunes per a cobrar o recuperar la propietat. A més a més, aquest comprador és el que cobra els diners del Miró, no el club!!!!

Imagineu com canvia la cosa si s'hagués rebut el 100% de la venta de la ciutat esportiva i s'hagués cobrat el tema del gimás?? Si li sumem l'actiu ACB....


Ja em perdonaràs, però aquesta versió no s'aguanta per enlloc o demostra que l'equip de Ferran Vidal definitivament són uns inútils i més rucs que una sabata. Estàs dient que no només no cobren un milió d'euros per la venta del gimnàs sinó que, a més, el comprador s'està enduent els diners del Miró? :shock: :shock: :shock: :shock: Estàs insinuant que aquest "morós" són les institucions? Ho sento, però se'm fa molt difícil de creure.
I en referència a la teva pregunta també se'm fa difícil creure que FV i companyia trobessin un comprador per la ciutat esportiva que els donés 5,2 milions d'euros quan d'altra banda m'estàs dient que són tant rucs que venen el gimnàs per un milió i no cobren la pasta.


Doncs seran inutils i tot el que tu vulguis, pero és aixi: hi ha dos compradros, l'ajuntament per a la Ciutat Esportiva i una empresa privada que construeix i gestiona el gimnas. Aquesta empresa privada es la que deu els diners al Lleida Basquet, I com el terreny i l'edifici es seu ( excepte el pavelló ), va llogar el local comercial a Miro. Per tant són ells qui ho cobren , no el club.
I el comprador del gimnas, paga "nomes" 1.5 milions d'euros ( ha pagat una petitat part ) pq assumia ell el cost de construcció de la ciutat esportiva. Per tant, a priori, el negoci era rodó: Cost ZERO de construcció d'una instal·lació pròpia i 1.5 Milions a la butxaca. Va acabar derivant en venta a Ajuntament del Pavelló i venta no cobrada de la resta.

barrisnord
Mensajes: 291
Registrado: 26 Ago 2005, 15:37

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por barrisnord » 18 Jul 2012, 19:19

Titet escribió:
barrisnord escribió:
Titet escribió:- Tema Ciutat Esportiva: Si amb la venta de la CE desde el Lleida Basquet a l'Ajuntament, es pacten 5,2 M, pero abans que el club rebi la pasta, es cancela el prestec de plaça ACB, com tu dius, que pasa??? DOncs que et dono la raó a mitges en que ho ha pagat igualment les institucions, al final es tracta d'una operació de compra - venta pura i dura, independentment del tipus d'institució/societat que sigui. El que no pots fer és, com ets l'ajuntament, dir a la entitat financera que canceli un deute que tu tens i no pagar la quantitat pactada. Pq segurament, si FV i companyia, haguessin sabut que es faria aquesta jugada, haguessin venut la CE a una altra empresa o no l'haguessin venut, per acabar rebent el cash que van rebre.
Tema gimnas, es va vendre, i el comprador te un deute de mes de 1 milió d'euros amb Lleida Basquet..... Es van pactar unes formes de pagament que no està cumplint. Entenc i imagino que hauran pres les mesures oportunes per a cobrar o recuperar la propietat. A més a més, aquest comprador és el que cobra els diners del Miró, no el club!!!!

Imagineu com canvia la cosa si s'hagués rebut el 100% de la venta de la ciutat esportiva i s'hagués cobrat el tema del gimás?? Si li sumem l'actiu ACB....


Ja em perdonaràs, però aquesta versió no s'aguanta per enlloc o demostra que l'equip de Ferran Vidal definitivament són uns inútils i més rucs que una sabata. Estàs dient que no només no cobren un milió d'euros per la venta del gimnàs sinó que, a més, el comprador s'està enduent els diners del Miró? :shock: :shock: :shock: :shock: Estàs insinuant que aquest "morós" són les institucions? Ho sento, però se'm fa molt difícil de creure.
I en referència a la teva pregunta també se'm fa difícil creure que FV i companyia trobessin un comprador per la ciutat esportiva que els donés 5,2 milions d'euros quan d'altra banda m'estàs dient que són tant rucs que venen el gimnàs per un milió i no cobren la pasta.


Doncs seran inutils i tot el que tu vulguis, pero és aixi: hi ha dos compradros, l'ajuntament per a la Ciutat Esportiva i una empresa privada que construeix i gestiona el gimnas. Aquesta empresa privada es la que deu els diners al Lleida Basquet, I com el terreny i l'edifici es seu ( excepte el pavelló ), va llogar el local comercial a Miro. Per tant són ells qui ho cobren , no el club.
I el comprador del gimnas, paga "nomes" 1.5 milions d'euros ( ha pagat una petitat part ) pq assumia ell el cost de construcció de la ciutat esportiva. Per tant, a priori, el negoci era rodó: Cost ZERO de construcció d'una instal·lació pròpia i 1.5 Milions a la butxaca. Va acabar derivant en venta a Ajuntament del Pavelló i venta no cobrada de la resta.


Para perquè et faràs mal. Negoci rodó: cost zero d'una instal.lació pròpia? Però no dius que no és el del club la instal.lació? A més, els terrenys de tot el complex els va comprar el club a l'Ajuntament. Si després els va vendre i no els va cobrar o la pasta ha desparegut és un altre tema. Em sembla que t'estan liant a base de bé

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 20:17

Imagen

Abandono, ja no intentaré ni entendre que coi va passar a la Ciutat Esportiva

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por ricard_mv » 18 Jul 2012, 21:58

Potser perquè desconec totalment el tema, i potser perquè dubto que mai sapiguem la realitat, crec que no val la pena parlar de les gestions del passat. O vaja... si s'han de fer afirmacions que s'aportin dades objectives, perquè hom es perd i ja no sap que creure.

Així que, parlant de bàsquet, no me n'havia adonat que l'Akingbala apareix a la tabla de mercado acb, sóna pel Baskonia.


I sobre aquest hipotètic equip, no entenc els criteris que s'han utilitzat... :? Es que sobretot el fet d'incloure-hi Oriola em deixa desconcertat.

pizzi escribió:
Quino Colom / Oliver
Roger Grimau / Arco
Jordi Grimau / Feliu
Mainoldi / Ramsdell
Hettsheimeir / Oriola

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 22:03

ricard_mv escribió:Potser perquè desconec totalment el tema, i potser perquè dubto que mai sapiguem la realitat, crec que no val la pena parlar de les gestions del passat. O vaja... si s'han de fer afirmacions que s'aportin dades objectives, perquè hom es perd i ja no sap que creure.

Així que, parlant de bàsquet, no me n'havia adonat que l'Akingbala apareix a la tabla de mercado acb, sóna pel Baskonia.


I sobre aquest hipotètic equip, no entenc els criteris que s'han utilitzat... :? Es que sobretot el fet d'incloure-hi Oriola em deixa desconcertat.

pizzi escribió:
Quino Colom / Oliver
Roger Grimau / Arco
Jordi Grimau / Feliu
Mainoldi / Ramsdell
Hettsheimeir / Oriola


Simplement és un equip de ex-Lleida Bàsquet (ja sigui 1r equip o base). Afegeixes Akingbala d'ara i entrariem a play-off d'ACB. (ara costarà menys, hi entren la meitat dels equips :? )

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 23:11

Que gran és el Twitter, puc estar en contacte amb JLSaez i Angel Ros

Àngel Ros Domingo ‏@angelrosdomingo
@Montxin12 avui ho he explicat amb detall als mitjans. Dema ho veuras. La clau es que es vengui a Lleida o que serveixi d'aval a Hisenda.

Snail
Mensajes: 6626
Registrado: 21 Ago 2002, 00:33
Ubicación: Sant Quirze de Besora i Lleida // Mié, 21 Ago 2002 00:33

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Snail » 18 Jul 2012, 23:24

Atrapasueños escribió:Mi más sincera enhorabuena desde Pamplona a todos los aficionados al Basket de lleida, sin duda que el Basket continúe en vuestra ciudad es una gran noticia.
I Love this game!!


Muchas gracias por tu comentario, de hecho este eso es lo más importante, que el baloncesto siga vivo, y promocionar a las personas que lo quieran mantener vivo por encima de envidias.

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 23:30

Snail escribió:
Atrapasueños escribió:Mi más sincera enhorabuena desde Pamplona a todos los aficionados al Basket de lleida, sin duda que el Basket continúe en vuestra ciudad es una gran noticia.
I Love this game!!


Muchas gracias por tu comentario, de hecho este eso es lo más importante, que el baloncesto siga vivo, y promocionar a las personas que lo quieran mantener vivo por encima de envidias.


Ojalá el Navarra-Força Lleida sea en sábado o domingo y podamos hacer una escapadita :brindo por eso:

Atrapasueños
Mensajes: 33
Registrado: 17 Jul 2012, 09:35

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Atrapasueños » 19 Jul 2012, 07:39

Soci 572 escribió:
Snail escribió:
Atrapasueños escribió:Mi más sincera enhorabuena desde Pamplona a todos los aficionados al Basket de lleida, sin duda que el Basket continúe en vuestra ciudad es una gran noticia.
I Love this game!!


Muchas gracias por tu comentario, de hecho este eso es lo más importante, que el baloncesto siga vivo, y promocionar a las personas que lo quieran mantener vivo por encima de envidias.


Ojalá el Navarra-Força Lleida sea en sábado o domingo y podamos hacer una escapadita :brindo por eso:


Lo mismo digo compañero!!!!

Atrapasueños
Mensajes: 33
Registrado: 17 Jul 2012, 09:35

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Atrapasueños » 19 Jul 2012, 07:39

Soci 572 escribió:
Snail escribió:
Atrapasueños escribió:Mi más sincera enhorabuena desde Pamplona a todos los aficionados al Basket de lleida, sin duda que el Basket continúe en vuestra ciudad es una gran noticia.
I Love this game!!


Muchas gracias por tu comentario, de hecho este eso es lo más importante, que el baloncesto siga vivo, y promocionar a las personas que lo quieran mantener vivo por encima de envidias.


Ojalá el Navarra-Força Lleida sea en sábado o domingo y podamos hacer una escapadita :brindo por eso:


Lo mismo digo compañero!!!!

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Titet » 19 Jul 2012, 10:28

Amic barrisnord, una de dos; o no em se explicar o que el s'està liant a base de bé no soc jo. Ho intento explicar d'una altra manera per última vegada, que el tema ( i ja ser que vaig ser jo qui el va treure ) em comença a rallar!!

1.- Lleida Basquet compra a Ajuntament un terreny
2.- Lleida Basquet ven a un tercer part del terreny ( tot excepte la part corresponent del pavelló ) per 1.5 milions més el cost de la construccó del Pavelló.
3.- Aquest tercer, per tant, passa a ser propietari d'una terreny on construirà com a negoci propi el gimnàs. El local comercial es d'aquest tercer.
4.- El Club, davant els seus problemes economics ven a Ajuntament el Pavelló. D'aquesta quantitat, el club no rep la totalitat, ja que es liquida la quantitat pendent de pagament del prestec de la plaça ACB.
5.- L'empresa que va comprar el terreny per al seu negoci, te problemes economics i no està pagant el pactat amb el Club.

I no dic que aixó sigui realment així, sinó que és la informació que m'ha arribat a mi.
Entenc que aixó es un espai de debat i tots podem aportar el que sabem, al cap i a la fi, si escribim aquí es perque volem el millor per al bàsquet de la ciutat. Si tots ens respectem i opinem, anirem be, si ens dediquem a retreure als altres, ja podem plegar.

lleidatà
Mensajes: 34
Registrado: 16 Ago 2011, 22:14

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por lleidatà » 19 Jul 2012, 10:52

Comences malament Titet:

Punt 1: L'Ajuntament REGALA un terreny al Lleida Basket

barrisnord
Mensajes: 291
Registrado: 26 Ago 2005, 15:37

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por barrisnord » 19 Jul 2012, 11:06

Titet escribió:Amic barrisnord, una de dos; o no em se explicar o que el s'està liant a base de bé no soc jo. Ho intento explicar d'una altra manera per última vegada, que el tema ( i ja ser que vaig ser jo qui el va treure ) em comença a rallar!!

1.- Lleida Basquet compra a Ajuntament un terreny
2.- Lleida Basquet ven a un tercer part del terreny ( tot excepte la part corresponent del pavelló ) per 1.5 milions més el cost de la construccó del Pavelló.
3.- Aquest tercer, per tant, passa a ser propietari d'una terreny on construirà com a negoci propi el gimnàs. El local comercial es d'aquest tercer.
4.- El Club, davant els seus problemes economics ven a Ajuntament el Pavelló. D'aquesta quantitat, el club no rep la totalitat, ja que es liquida la quantitat pendent de pagament del prestec de la plaça ACB.
5.- L'empresa que va comprar el terreny per al seu negoci, te problemes economics i no està pagant el pactat amb el Club.

I no dic que aixó sigui realment així, sinó que és la informació que m'ha arribat a mi.
Entenc que aixó es un espai de debat i tots podem aportar el que sabem, al cap i a la fi, si escribim aquí es perque volem el millor per al bàsquet de la ciutat. Si tots ens respectem i opinem, anirem be, si ens dediquem a retreure als altres, ja podem plegar.


A mi també em ralla bastant.
Ara ho entenc millor. La conclussió, per tant, seria que per fer la ciutat esportiva el club compra uns terrenys a l'Ajuntament per uns 600.000 euros. Després, d'aquests terrenys n'intenta cobrar 1,5 milions a una empresa per la construcció de la ciutat esportiva i 5,2 milions a les institucions pel pavelló. Per tant, una operació de 6,7 milions.
Si tenim en compte que els drets ACB valien 2,8 milions (i no conto el que ja s'havia pagat) i no ha cobrat els 1,5 de l'empresa que dius surt un total de 4,3 milions que teòricament tenim ubicats. Es pot saber on son els 2,4 milions que falten?
Ja sé, en el seu moment van dir que a pagar Seguretat Social i Hisenda, fins i tot deien que erem l'únic club sanejat d'Espanya. Si ens creiem això, pensem que l'operació del pavelló es va fer cap al 2008 i ara el club reconeix un dèficit de 2,6 milions, algú em pot explicar com es pot acumular un dèficit de 2,6 milions d'euros en tres anys a la LEB i un a la EBA?
Jo també entenc un foro com un lloc de debat i no crec que estigui faltant al respecte a ningú. Només intento aclarir coses que sota el meu punt de vista no s'aguanten per enlloc.

P.D.: En aquest desgavell de números cal recordar que en el moment del descens, el club recupera els 1,2 milions d'euros del dipòsit de descensos de l'ACB. O sigui, va cobrar uns diners que encara no s'havien pagat i que no es van finiquitar fins que es va fer l'operació de la ciutat esportiva. Estaria bé saber que se n'ha fet d'aquests diners.

lleidatà
Mensajes: 34
Registrado: 16 Ago 2011, 22:14

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por lleidatà » 19 Jul 2012, 11:39

Punt 5: Aquesta empresa no es que deixi de pagar al Lleida Basket...es que Hisenda li ha embargat el contraccte i aquests pagaments no els pot percebre el lleida Basket, que deu més de 2.000.000 E a Hisenda (i no els 980.000) que va dir FV a la premsa

conclusió:
Titet...crec que tens bona intenció pero et falta informació

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por Titet » 19 Jul 2012, 11:40

lleidatà escribió:Comences malament Titet:

Punt 1: L'Ajuntament REGALA un terreny al Lleida Basket


No se si començo malament o no. El club COMPRA és real, no rep cap REGAL. Una altra cosa és el que el preu de venta siigui "politic" i estigui per sota de mercat en aquell moment.

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por Titet » 19 Jul 2012, 11:43

lleidatà escribió:Punt 5: Aquesta empresa no es que deixi de pagar al Lleida Basket...es que Hisenda li ha embargat el contraccte i aquests pagaments no els pot percebre el lleida Basket, que deu més de 2.000.000 E a Hisenda (i no els 980.000) que va dir FV a la premsa

conclusió:
Titet...crec que tens bona intenció pero et falta informació


Hisenda no te embargat el contracte, ja que és de la Fundació i aquesta no està intervinguda. Hisenda te "agafat pels cxxxxx" aquesta tercera empresa, que no és el mateix. I de informació en tinc molta, no se si 100% certa o no, per molta. I per no pringar a qui me l'explica no dic més.

lleidatà
Mensajes: 34
Registrado: 16 Ago 2011, 22:14

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por lleidatà » 19 Jul 2012, 11:43

barrisnord:

aquei van els meus numeros:

LL Bskt deu:

2 M€ a Hisenda
3'5 M€ a jugadors, entrenadors, empreses, etc....

va rebre uns terrenys GRATIS
els va vendre a posteriori saldant deutes amb HP i SS

vol dir que probablement els deutes generats en aquests anys s'acosten a....10 M€!!!!!!!!!!!!!!


això si, l'Alcalde erre que erre que es pagaran tots els deutes amb els drets ACB....que no es poden vendre!!!!!!!!!!!
mare meva quin personal!!!!!!!!!!!!!

siusplau...que algú ho denuncii !!!!!!!!!!!!!

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Titet » 19 Jul 2012, 11:46

barrisnord escribió:
Titet escribió:Amic barrisnord, una de dos; o no em se explicar o que el s'està liant a base de bé no soc jo. Ho intento explicar d'una altra manera per última vegada, que el tema ( i ja ser que vaig ser jo qui el va treure ) em comença a rallar!!

1.- Lleida Basquet compra a Ajuntament un terreny
2.- Lleida Basquet ven a un tercer part del terreny ( tot excepte la part corresponent del pavelló ) per 1.5 milions més el cost de la construccó del Pavelló.
3.- Aquest tercer, per tant, passa a ser propietari d'una terreny on construirà com a negoci propi el gimnàs. El local comercial es d'aquest tercer.
4.- El Club, davant els seus problemes economics ven a Ajuntament el Pavelló. D'aquesta quantitat, el club no rep la totalitat, ja que es liquida la quantitat pendent de pagament del prestec de la plaça ACB.
5.- L'empresa que va comprar el terreny per al seu negoci, te problemes economics i no està pagant el pactat amb el Club.

I no dic que aixó sigui realment així, sinó que és la informació que m'ha arribat a mi.
Entenc que aixó es un espai de debat i tots podem aportar el que sabem, al cap i a la fi, si escribim aquí es perque volem el millor per al bàsquet de la ciutat. Si tots ens respectem i opinem, anirem be, si ens dediquem a retreure als altres, ja podem plegar.


A mi també em ralla bastant.
Ara ho entenc millor. La conclussió, per tant, seria que per fer la ciutat esportiva el club compra uns terrenys a l'Ajuntament per uns 600.000 euros. Després, d'aquests terrenys n'intenta cobrar 1,5 milions a una empresa per la construcció de la ciutat esportiva i 5,2 milions a les institucions pel pavelló. Per tant, una operació de 6,7 milions.
Si tenim en compte que els drets ACB valien 2,8 milions (i no conto el que ja s'havia pagat) i no ha cobrat els 1,5 de l'empresa que dius surt un total de 4,3 milions que teòricament tenim ubicats. Es pot saber on son els 2,4 milions que falten?
Ja sé, en el seu moment van dir que a pagar Seguretat Social i Hisenda, fins i tot deien que erem l'únic club sanejat d'Espanya. Si ens creiem això, pensem que l'operació del pavelló es va fer cap al 2008 i ara el club reconeix un dèficit de 2,6 milions, algú em pot explicar com es pot acumular un dèficit de 2,6 milions d'euros en tres anys a la LEB i un a la EBA?
Jo també entenc un foro com un lloc de debat i no crec que estigui faltant al respecte a ningú. Només intento aclarir coses que sota el meu punt de vista no s'aguanten per enlloc.

P.D.: En aquest desgavell de números cal recordar que en el moment del descens, el club recupera els 1,2 milions d'euros del dipòsit de descensos de l'ACB. O sigui, va cobrar uns diners que encara no s'havien pagat i que no es van finiquitar fins que es va fer l'operació de la ciutat esportiva. Estaria bé saber que se n'ha fet d'aquests diners.



Hauriem de matitsar algun núemero, ja que es van pagar 2.8 pels drets + 1.5 de canon ascensos i descensos, per tant, la quantitat de sortida d'on hem de començar a sumar i restar és 4.3. La essència de que ha passat és la mateixa, pero els números variaran un pel.

lleidatà
Mensajes: 34
Registrado: 16 Ago 2011, 22:14

Re: Força Lleida CE - Ara toca treballar

por lleidatà » 19 Jul 2012, 11:49

si si Titet....
LL B deu més d'1 M€ a Hisenda
i la Fundació deu mes d'1M a Hisenda
efectivament el contracte es amb la Fundació....pero es que la Fundacio també te un deute monstruos!!!!!!!!!!!!!!

en total mes de 2 M€



i tira d'Hemeroteca i veuràs que l'Ajuntament va CEDIR (que es el mateix que regalar) uns terrenys al club

7217 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 21:34