Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 17 Ago 2018, 10:11

mariohn escribió:
neo_xass escribió:A tot això fa pocs dies a aparegut un perfil a Twitter que és diu inforça lleida, que crec que deu ser ex empleat o algú molt proper al club que està soltant i diria que soltarà molta info d'aquesta directiva corrupta.

Algún cop tindrem alguna directiva no corrupta, perquè entre aquest i Ferran Vidal...
Solten cada perla que si es certa... tela.
Ahir van publicar 12 tweets
Tal i com ho estan diuen, hi ha molta cosa que sembla certa, com el tema del Ramon Bordás, que sinó fos perquè te una filla amb la seva ex- dona a Lleida, poc estaria per la ciutat.

Alguna de les coses que han dit, jo les se i son certes com el tema del Ramon, de la resta no puc opinar; però dona la sensació que diuen la veritat.
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 17 Ago 2018, 11:27

neo_xass escribió:
mariohn escribió:
neo_xass escribió:A tot això fa pocs dies a aparegut un perfil a Twitter que és diu inforça lleida, que crec que deu ser ex empleat o algú molt proper al club que està soltant i diria que soltarà molta info d'aquesta directiva corrupta.

Algún cop tindrem alguna directiva no corrupta, perquè entre aquest i Ferran Vidal...
Solten cada perla que si es certa... tela.
Ahir van publicar 12 tweets
Tal i com ho estan diuen, hi ha molta cosa que sembla certa, com el tema del Ramon Bordás, que sinó fos perquè te una filla amb la seva ex- dona a Lleida, poc estaria per la ciutat.

Alguna de les coses que han dit, jo les se i son certes com el tema del Ramon, de la resta no puc opinar; però dona la sensació que diuen la veritat.
Sí, son certes. Com a tal el club no existeix, hi ha uns directius, algun treballador amic que cobra una bona pasta, un únic treballador de oficina (els demés són col·laboradors) , la primera plantilla i els entrenadors que són tots no professionals i Prado (que és amic). Vamos un club superprofessional...

És molt GREU que només es destini un 30% per sous de la primera plantilla. La resta dels diners senvan per un forat negre.


Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Força Lleida

por ricard_mv » 17 Ago 2018, 11:55

neo_xass escribió:
mariohn escribió:
neo_xass escribió:A tot això fa pocs dies a aparegut un perfil a Twitter que és diu inforça lleida, que crec que deu ser ex empleat o algú molt proper al club que està soltant i diria que soltarà molta info d'aquesta directiva corrupta.

Algún cop tindrem alguna directiva no corrupta, perquè entre aquest i Ferran Vidal...
Solten cada perla que si es certa... tela.
Ahir van publicar 12 tweets
Tal i com ho estan diuen, hi ha molta cosa que sembla certa, com el tema del Ramon Bordás, que sinó fos perquè te una filla amb la seva ex- dona a Lleida, poc estaria per la ciutat.

Alguna de les coses que han dit, jo les se i son certes com el tema del Ramon, de la resta no puc opinar; però dona la sensació que diuen la veritat.
Home, la del "noi per a tot" sí que podem afirmar que és cert, que bé el coneix per aquí :mate:
I sí, el veus per tot arreu quan t'apropes al Barris Nord

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 17 Ago 2018, 12:03

ricard_mv escribió:
neo_xass escribió:
mariohn escribió:
Solten cada perla que si es certa... tela.
Ahir van publicar 12 tweets
Tal i com ho estan diuen, hi ha molta cosa que sembla certa, com el tema del Ramon Bordás, que sinó fos perquè te una filla amb la seva ex- dona a Lleida, poc estaria per la ciutat.

Alguna de les coses que han dit, jo les se i son certes com el tema del Ramon, de la resta no puc opinar; però dona la sensació que diuen la veritat.
Home, la del "noi per a tot" sí que podem afirmar que és cert, que bé el coneix per aquí :mate:
I sí, el veus per tot arreu quan t'apropes al Barris Nord
Si aquest cas és flagrant, el tenen per a tot, i el tio pringa en tot. Fa molt més del que li pertoca i no per un gran sou, segons m'han dit amics intims seus que varen anar amb mi a la carrera.
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

goupri
Mensajes: 14770
Registrado: 23 Ago 2010, 01:39
Ubicación: Lleida

Re: Força Lleida

por goupri » 17 Ago 2018, 19:19

Doncs aquest fil té la meitat d'opinió personal/rabieta i l'altra meitat res de nou que no s'hagi comentat anteriorment pel fòrum.

Al final això és el cortijo del presi i l'únic que ho pot canviar n'és de qui en depèn la viabilitat del projecte: les institucions, que subvencionen la meitat del pressupost. Amb Ros era impensable, però ara que està al carrer i amb un possible canvi d'alcaldia el 2019, qui sap. En lloc de marejar la perdiu per aquí o per twitter, si es vol aconseguir una cosa cal traslladar-ho a l'oposició ara que en breu començaran amb la precampanya i qualsevol tema que els hi pugui treure rèdit els interessa.
Imagen

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 17 Ago 2018, 21:28

Aquest fil és interesant, anteriorment van comparar el dispendi en plantilla d'altres clubs i la diferècnia era brutal, Veies que Prat amb 350000K es montava un equiparro tremendo amb un pressupost que no arriba a 600000k.
No és la Paeria la única institució que subvenciona el club. La Diputació també subvenciona amb uns bons euros de tots i la controla un altre partit polític. El problema és que Ros va firmar un conveni plurianual i sembla que cada any que passa anem a pitjor.
Sobre queixar-nos, vale sí, pero som 4 gats, la massa social del club és un trunyo (700, 800, 900). El basket a la ciutat importa una merda. La gent ve per que els hi donen invitacions.Com a molt no renovar el carnet (amb la plantilla que tenim...) pero poc més.
Ara el que passarà és que Gonzalez sortirà quan tinguem nou alcade/alcaldesa i dirià que: "necesitamos un nuevo convenio para garantizar la supervivencia del club(comprarme jamoncito 5J para la VIP).

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 20 Ago 2018, 18:56

Oficial
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

rigal
Mensajes: 6090
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: Força Lleida

por rigal » 20 Ago 2018, 21:51

Dos de los tres lucenses de la liga jugarán con vosotros. Cuidadnoslos bien.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 21 Ago 2018, 08:16

rigal escribió:Dos de los tres lucenses de la liga jugarán con vosotros. Cuidadnoslos bien.
:brindo por eso:
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 21 Ago 2018, 08:25

A falta del base i de resoldre la situació de Hermet (se li busca sortida????)... plantilla molt perfilada.

Força Lleida 18/19
B1 / Chapela / (Lafuente)
Djuran / Quintela / (Vinós)
Feliu / Sierra
Obi Kyei / Hermet¿?¿???
Mbaye / Fall / (Oliva)

Jo ara mateix no confio en que Hermet pugui donar +10min a nivell LEBOro.
Amb Hermet tinc clar que es un paio jove amb potencial (i barato) però que ara mateix necessitem un paio més solid que pugui aportar 20min de qualitat per complementar be als físics Kyei-Mbaye-Fall. Evidentment si la sortida no cosa ni un €
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 21 Ago 2018, 09:06

La veritat es que com dieu l'equip es poc engrescador. Suposo que aixo afegit al resultat de l'anterior temporada no ajudara a captar socis, quedarem en 1500-1700 com sempre, 1000 paguen, 500 mig regalats.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 21 Ago 2018, 17:23

Malkav escribió:La veritat es que com dieu l'equip es poc engrescador. Suposo que aixo afegit al resultat de l'anterior temporada no ajudara a captar socis, quedarem en 1500-1700 com sempre, 1000 paguen, 500 mig regalats.
No és l'última temporada la dolenta, són les 3 últimes temporades. El problema és que no hi ha ni projecte, ni full de ruta ni res. A més a més el club dona clars síntomes d'això, nula política de comunicació i nula transparència (i això ningú ho pot negar).

Sobre l'equip és molt fàcil fer la valoració , el compares amb un altre rival de la "NOSTRA" lliga i veus clar el tema, per exemple COB:

https://basketball.eurobasket.com/team/ ... ar=&Page=1

Acaben de fitxar un base americà del perfil que volem nosaltres.

No cal tindre el pressupost de Bilbao per fer un equip equilibrat i que pugui il·lusionar. Pero és igual, les excuses ja apareixen, aquest any no tenim a Actel , no teni, SanMiguel, massa social....

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 22 Ago 2018, 07:08

Segons el Segre sembla que tanquem la plantilla amb un tal Robert Turner que ve de l’NM1 francesa i havia jugat abans a Mongòlia. Ni idea.

A França ha fet 17.3p, 4.5a i 3.7r.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 22 Ago 2018, 08:10

Malkav escribió:Segons el Segre sembla que tanquem la plantilla amb un tal Robert Turner que ve de l’NM1 francesa i havia jugat abans a Mongòlia. Ni idea.

A França ha fet 17.3p, 4.5a i 3.7r.
És la categoria on juguen Forcada , Suka i aquesta gent?

Il·lusionar il·lusionar com que no. Tercera categoria Francesa.....

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 22 Ago 2018, 08:52

fll13 escribió:
Malkav escribió:Segons el Segre sembla que tanquem la plantilla amb un tal Robert Turner que ve de l’NM1 francesa i havia jugat abans a Mongòlia. Ni idea.
A França ha fet 17.3p, 4.5a i 3.7r.
És la categoria on juguen Forcada , Suka i aquesta gent?
Il·lusionar il·lusionar com que no. Tercera categoria Francesa.....
Un base que te el cognom Turner... #respect :mrgreen:

Si la NM1 es la mateixa categoria a la que juga Forcada (11,91p, 3,22r i 1,84as) que aquest any ha pujat a la PROB.
Be... 17.3p, 4.5a i 3.7r a l'equivalent de la LEBPlata tampoc son mals números. Això si es tindria que veure si els ha fet en un equip amb cara i ulls o era un "Pasársela a Will".
La web de la seva agencia http://01sportsmanagement.com/basket-ba ... iii-robert

He’s the perfect mix between a hard worker and a humble player with huge physical capacities. Robert is a leader able to take his responsibilities but also to make his teammates better.

Thanks to his body, he’s able to play and also to guard 1, 2 and 3 positions. Even though he’s a good mid range shooter and he’s also able to make threes in a row, his mean weapon remains his physical impact while driving to the basket.

The more physical and fast the game is, the more Robert will perform and use to his advantage spacing opening up.
En aquesta pag tb tenen vídeos i tal... http://www.frenchbasketballscouting.fr/ ... iii-robert
Es cert que els noms no son engrescadors, 3 venen de LEBORO i els altres 4 de lligues "menors".
Tinc ganes de veure algun partit de pretemporada, pq no ens enganyem hi ha... Molta feina a fer ... veig el potencial (entenc algunes apostes) pero tb veig el rics com no "fem equip" molt aviat.

Donem la plantilla tancada??? Hermet (seguirà????)
Algú va comentar que se li buscava un substitut... alguna info +????

Força Lleida 18/19
Turner / Chapela / (Lafuente)
Djuran / Quintela / (Vinós)
Feliu / Sierra
Obi Kyei / Hermet¿?¿???
Mbaye / Fall / (Oliva)
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 22 Ago 2018, 09:05

No és un equip de noms, molt just en l'anotació. I amb molts dubtes en defensa (hi ha jugadors atlètics però bons defensors no els veig).

Per dins no tenim anotació i Hermet no agrada al director esportiu. Per fora no tenim un anotador referent i no veig cap bon defensor.

Molts dubtes en quant a la direcció, caps dels dos bases sembla un bon passador i Quintela tampoc ho és.

Es vol jugar a 65-70 punts però no crec que els jugadors siguin els més adient per això.

I el més preocupant és a la banqueta. Serna per mi és un entrenador "FAKE" a l'espera del que vol ficar el capo. No sé, com no tinguem una explosió de Sierra i Quintela, i que Obi i Turner siguin un referent o veig molt negre (recordo que aquest any baixen tres, CUIDAO! ).



Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

rigal
Mensajes: 6090
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: Força Lleida

por rigal » 22 Ago 2018, 14:08

Si Quintela juega al nivel que demostró que podía jugar en Breogán dará buen rendimiento.
Djuran después de la temporada desesperante en Melilla hará mejor campaña, que el tipo tiene nivel, y mano.
Mbaye y Fall con un rol adecuado pueden rendir bien.

No se yo qué pretenderá hacer el entrenador, pero ciertos mimbres hay.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 22 Ago 2018, 15:02

rigal escribió:Si Quintela juega al nivel que demostró que podía jugar en Breogán dará buen rendimiento.
Djuran después de la temporada desesperante en Melilla hará mejor campaña, que el tipo tiene nivel, y mano.
Mbaye y Fall con un rol adecuado pueden rendir bien.

No se yo qué pretenderá hacer el entrenador, pero ciertos mimbres hay.
Para mi Quintela, Djuran y Mbaye son los que menos dudas me generan, creo que van a funcionar. Está por ver que Miki Feliu veremos.
Chapela y Sierra son 2 apuestas que nos pueden funcionar bien.
+ Dudas del nivel con Turner, Kyei, Fall y Hermet

Venimos de unos años en lo que hemos tenido algún acierto (en los fichajes) pero en los que hemos competido por la zona baja. Este año parece que el nivel medio de la liga ha mejorado.
Y la sensación es que como dices hay mimbres pero + nos vale que el entrenador no profesional (compagina el equipo con la docencia) sea capaz de competir desde la primera jornada. Ya que tenemos un calendario que nos puede dejar con un balance en las 10 primeras jornadas muy muy malo.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 23 Ago 2018, 00:01

mariohn escribió:
rigal escribió:Si Quintela juega al nivel que demostró que podía jugar en Breogán dará buen rendimiento.
Djuran después de la temporada desesperante en Melilla hará mejor campaña, que el tipo tiene nivel, y mano.
Mbaye y Fall con un rol adecuado pueden rendir bien.

No se yo qué pretenderá hacer el entrenador, pero ciertos mimbres hay.
Para mi Quintela, Djuran y Mbaye son los que menos dudas me generan, creo que van a funcionar. Está por ver que Miki Feliu veremos.
Chapela y Sierra son 2 apuestas que nos pueden funcionar bien.
+ Dudas del nivel con Turner, Kyei, Fall y Hermet

Venimos de unos años en lo que hemos tenido algún acierto (en los fichajes) pero en los que hemos competido por la zona baja. Este año parece que el nivel medio de la liga ha mejorado.
Y la sensación es que como dices hay mimbres pero + nos vale que el entrenador no profesional (compagina el equipo con la docencia) sea capaz de competir desde la primera jornada. Ya que tenemos un calendario que nos puede dejar con un balance en las 10 primeras jornadas muy muy malo.
El jugador más seguro que tenemos és MBaye, jugador que cada año tiene problemas físicos y se pierde partidos. Feliu tendría que ser el otro, pero para mi, el año pasado se borró (o algo muy raro le paso en la segunda vuelta).

Quintela és una promesa(que no es mal jugador) pero que demostrar demostrar no ha demostrado nada(a mi me gusta pero no puede ser un referente), Djuran en su mejor temporada promedió 9 puntos i Fall ha venido para ser suplente (por mucho que nos vendan que puedo jugar con Mbaye esto no se lo puede creer nadie).

Por otra parte han traido pero a dos jugadores de fuera , Turner (típico base americano anotador) que viene de jugar en la liga Mongola y en la tercera dvisión francesa y Obi Key que viene de Australia (atlético pero con serias dudas de su manejo de balón y tiro) que son una auténtica incógnita i termómetro del equipo.

Y el resto pués dos jugadores de plata que tampoco vienen de petarlo (Sierra y Chapela) que ya veremos como se adaptan a LEB ORO más dura de los últimos años y Hermet que si pueden se lo van a quitar de encima para traer otro 4.

Y aquí radica el problema, el nivel ha subido muchísimo este año y bajan tres, todo muy difícil. Este equipo tiene muy pocos puntos y con una capacidad defensiva dudosa (para mi el mejor defensor que tenemos es Fall, aunque dicen que la defensa depende de la actitud del equipo). Aparte de lo dicho de nuestro entrenador- profesor-universitàrio, un segundo que nuuuuunnnnnca a entrenedo y para colmo se ha ido hasta el delegado al Palencia. Si a estos le añades un director deportivo-colaborador-amigo del presi-o ves a saber que su objetivo es entrenar (esto dicho por el), pués muy bonito no pinta.

AHORA, VAMOS A CREER, si en la jornada 10 vamos 0-10 pués no pasará nada, ya se buscaran excusas.

rigal
Mensajes: 6090
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: Força Lleida

por rigal » 23 Ago 2018, 00:51

Damos (bueno, doy yo) mucho la turra con Quintela porque el chico me encanta. Se pasó do temporadas en Plata (Cambados) en las que destacó mucho y en Oro siempre fue el último exterior. Con pocos minutos en una plantilla con muchísimos puntos el chico supo defender cuando el equipo hacía aguas atrás, demostró mucho valor asumiendo responsabilidades en ataque cuando el equipo estaba de no y se ganó el respeto de todos.
Mención especial al partido que se cascó en Coruña (Breo ya ascendido, plantilla mermada por lesiones, repesca de Sule, celebraciones...). Con ¿15? abajo y cuarto y medio por jugar el chico salió y entre penetraciones imposibles, P&R con Stainbrook y una muy buena lectura de juego le dio la vuelta al partido. Mvp de la jornada y sensación de que puede dar un buen nivel con minutos.

Djuran en Coruña me dio la sensación de que por unas cosas u otras tardó demasiado en encontrar su sitio (en Melilla ni eso, aunque con ese entrenador...) pero sus aficionados hablaban muy bien de él.

Fall para mi es un perfil Mbaye de menos calida . Grande y fuerte, pero que delante vive de balones doblados y basurillas. Puede ser útil.
Los dos de fuera ni idea. Feliu debería aportar mucho, que calidad y cabeza tiene.

Chapela no sé como andará, pero el chaval es currante y supongo que habrá madurado desde su anterior aventura en la categoría (suplente de Dani López la temporada de la final ante COB, todo un papelón).

Con lo del entrenador quedo a cuadros, aunque espero que sepa sacarle algo de partido a lo que tiene.


Por cierto, el otro día dije que teníais a 2 de los 3 lucenses de la categoría, y conté fatal. Son 5 jugadores (los hermanos Quintela, Chapela, Wright y Ferreiro) y un árbitro.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 09:59