Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 06 Sep 2018, 15:02

mariohn escribió:
fll13 escribió:A l'espera de les xifres d'abonats d'aquest any...
Jo els vaig retirar ahir.
Vaig preguntar... i hem van dir que el ritme era el mateix que l'any passat
Això mateix em van dir l'any passat i després mira, menys socis, menys afluència, menys de tot. En fi, IL·LUSIÓ!.

Per cert, un possible substitut de Hermet ja entrena, al BN. Hermet que no tornarà, per molt que el club no digui res , TRANSPARÈNCIA:
Fitxa:
https://basketball.eurobasket.com/playe ... ren/232853

I analisis de Solobasket de fa uns anys, també surt Andujar, quina oloreta a Pradooooo:

https://www.solobasket.com/internaciona ... a-pivots-1

Semblà que també s'ha fitxat a Nil Brià (o simplement s'està entrenant amb l'equip):

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 06 Sep 2018, 16:51

Així doncs de confirmar-se tot estem parlant d'una plantilla d'onze jugadors + els 3 vinculats.
Ens aprofitem que Kyei te passaport britànic per fitxara a un americà low-cost.

Força Lleida 18/19
Turner / Chapela
Djuran / Quintela
Feliu / Sierra / Nil Briá
Obi Kyei / Eric Stutz
Mbaye / Fall

+ Lafuente / Vinós / Oliva

Un video força actual de l'Eric Stutz
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 06 Sep 2018, 19:56

Victòria 87 - 84 final. Primeres valoracions:

No han jugat ni Mbaye ni Stutz, per tant anavem molt curts de joc interior. Ells tenien la baixa de Gatell. Els partits de pretemporada no tenen tanta intensitat com els oficials.

Plantilla:

- Turner III : superfísic, pot defensar a tots els exteriors. Això sí, sense tir ni direcció, quan l'equip rival és tànqui patirà. Que vigili les dobles.
- Chapela: a mí no m'agradat. Malament en estàtic, fluix en el tir. Just per la LEBOR.
- Quintela: Referent exterior, el que més m'agradat. Té les coses clares. Ha jugat de base.
- Sierra: no és el mateix Plata que Or. Malament. Aveure si amb temps. Per mi li falta físic.
- Djuran: malament. Quan tingui el dia les fotrà totes, pero normalment... Lentissímim en defensa.
- Feliu: en la seva linea, tirant molt de 3.
- Fall: el que s'espera. No es complica la vida. Bon recanvi per MBaye.
- Obi: ha portat molt en atac, és molt de ratxes. Pero no ten gens de físic. És molt petit i prim. Salta molt pero en defensa no pot.
- Vinós: Després de Quintela el que més m'agradat per fora.
- Bergadà: instranscendent.

Valoracions:

Se'ns ha venut la moto que és un equip físic i amb això que defensarem bé. Doncs res, malament en defensa, sobretot exterior. El joc interior no el puc valorar, pero Obi al darrere va justíssim ( nivell molt just per LEB OR, Washburn ha fet el que ha volgut amb ell i Fall).
No tenim direcció, Chapela és horrible en estàtic i Turner és el típic america superfísic que viu de les penetracions.
El tir de 3 no és molt consistent, quan les coses s'apretin ja veurem qui les fica. A Djuran li diran de tot al BN.
Som un equip clarament de la zona baixa, no anotarem 87 punts tots els dies. Patirem una barbaritat. Això sí , al capo i als seus no se'ls veia molt preocupats.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 07 Sep 2018, 11:07

Bon test del Força Lleida
L’equip de Jorge Serna supera a Alguaire el Castelló, un rival de la seua Lliga, en un partit en el qual va mostrar bons detalls || Obi Kyei va ser el màxim anotador de l’equip amb 16 punts

El nou Força Lleida de Jorge Serna va donar motius per a l’optimisme i la il·lusió, al superar ahir a Alguaire per 87-84 el TAU Castelló, en el primer amistós amb públic de la temporada. El dia anterior s’havia mesurat al Barris Nord, a porta tancada, a la selecció d’Angola, però en un matx del tot informal. Ahir, l’equip va mostrar molt bons detalls davant d’un dels rivals amb què es trobarà a la Lliga.

Els dos equips van mostrar, lògicament, que encara els queda molt treball davant en un partit jugat a un ritme intens, per la qual cosa va ser vistós i entretingut per als espectadors.

El Força Lleida va firmar un bon partit en línies generals i, malgrat la falta de ritme i algun detall que denotava manca de compenetració, va donar mostres que ha aprofitat bé les sessions de treball, ja que els sistemes comencen a estar assimilats pels jugadors. Una cosa molt meritòria en una plantilla en la qual únicament continuen dos jugadors del passat curs. Van debutar tots els nous i únicament no van jugar, per precaució Mbaye i Stutz, el jugador que està a prova i que suplirà la baixa de Hermet (vegeu el desglossament).

Van destacar Obi Kyei, que va ser el màxim anotador amb 16 punts, així com Quintela, que en va firmar 12, igual que Fall i Miki Feliu, que aquesta temporada ha col·locat a la samarreta el seu segon cognom, Badal. Robert Turner va aportar 11 punts al triomf dels lleidatans.

Després del duel, Jorge Serna es va mostrar satisfet. “Ha sigut el millor entrenament de la setmana i per a nosaltres més productiu que el partit de dimecres, perquè aquest és un rival de la nostra Lliga”, va valorar el tècnic lleidatà. Va admetre que “el ritme ha estat superior a l’habitual, però és normal que en pretemporada, sense la pressió per la victòria, el joc sigui més desenfrenat”. Va afegir que “ha sigut un partit vistós per als espectadors i per a nosaltres molt interessant, tant a nivell físic com tàctic”.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 07 Sep 2018, 11:24

NO he trobat la notícia, que ha passat amb Hermet?
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

goupri
Mensajes: 14770
Registrado: 23 Ago 2010, 01:39
Ubicación: Lleida

Re: Força Lleida

por goupri » 07 Sep 2018, 11:38

neo_xass escribió:NO he trobat la notícia, que ha passat amb Hermet?
Ni la trobaràs, com la lesió de Derksen just abans de començar la temporada passada.

Segons Lleida TV, és Hermet qui no vol tornar i el club demana que passi per caixa si vol rescindir contracte.
Imagen

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 07 Sep 2018, 11:43

El va portar Comenge. Estaba molt cantat. No era un jugador estil Prado.

La política de comunicació segueix en la mateixa línea, TRANSPARÈNCIA.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 07 Sep 2018, 11:59

No crec que sigui un tema Prado-Serna... te contracte, i si ell vulgues... seguiria a Lleida.

Pel que jo se... es cert que es ell, el que es vol quedar pel seu país.
Per part del club, jo crec... que a banda de que es un jugador econòmic i que a aquestes alçades podria afectar a la planificació, no hi ha un especial interès per a que segueixi.

Personalment crec que ens pot aportar + aquest Eric Stutz (si finalment es qda) que Hermet
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 07 Sep 2018, 12:04

fll13 escribió:Semblà que també s'ha fitxat a Nil Brià (o simplement s'està entrenant amb l'equip):
s'em fa estrany fitxar un jugador com Nil Brià tenint els perfils que tenim vinculats... potser com dius ha vingut a agafar forma i reforçar els entrenaments.
A veure si el club diu alguna cosa :-?
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

neo_xass
Mensajes: 9705
Registrado: 22 Dic 2002, 12:16
Ubicación: LLeida

Re: Força Lleida

por neo_xass » 07 Sep 2018, 13:52

mariohn escribió:No crec que sigui un tema Prado-Serna... te contracte, i si ell vulgues... seguiria a Lleida.

Pel que jo se... es cert que es ell, el que es vol quedar pel seu país.
Per part del club, jo crec... que a banda de que es un jugador econòmic i que a aquestes alçades podria afectar a la planificació, no hi ha un especial interès per a que segueixi.

Personalment crec que ens pot aportar + aquest Eric Stutz (si finalment es qda) que Hermet
Hermet era molt molt tou i aquest almenys als videos se'l veu que es pega sota l'anella. I dubto que sigui car aquest Stutz
He fallado una y otra vez en mi vida, por eso he conseguido el éxito - Michael Jordan

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 07 Sep 2018, 16:29

neo_xass escribió:
mariohn escribió:No crec que sigui un tema Prado-Serna... te contracte, i si ell vulgues... seguiria a Lleida.

Pel que jo se... es cert que es ell, el que es vol quedar pel seu país.
Per part del club, jo crec... que a banda de que es un jugador econòmic i que a aquestes alçades podria afectar a la planificació, no hi ha un especial interès per a que segueixi.

Personalment crec que ens pot aportar + aquest Eric Stutz (si finalment es qda) que Hermet
Hermet era molt molt tou i aquest almenys als videos se'l veu que es pega sota l'anella. I dubto que sigui car aquest Stutz
Deu ser tot. No té ganes de tornar, si es sentís valorat tindria més ganes de tornar. En fi, per mí perdem a la llarga, Hermet em sembla més bon jugador que Stutz, més tou però amb molt més recorregut. A més de cm, Obi arriba a dures penes als dos metres i Stutz deu ser un 2:02 o 03. Això que tenim un equip més físic que l'any passat és mentira, em guanyat al 1 però al resta sa perdut.

Sobre el cinquè exterior trobo estúpid fitxar a Nil Bria estant Vinos.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 09 Sep 2018, 15:45

Ja fareu un resum del partit els que aneu avui. Jo passo moltíssim de pagar 15 euros per veure el partit avui (ahir no podia anar al BN), a mí veure al Farça no m'atreu gens i menys veient com s'han comportat amb Navarro.

AH! Si aneu al partit i veieu un jugar amb el dorsal 11 i el nom de Oliva no és el vinculat és Nil Bria.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 09 Sep 2018, 17:10

fll13 escribió:Ja fareu un resum del partit els que aneu avui. Jo passo moltíssim de pagar 15 euros per veure el partit avui (ahir no podia anar al BN), a mí veure al Farça no m'atreu gens i menys veient com s'han comportat amb Navarro.

AH! Si aneu al partit i veieu un jugar amb el dorsal 11 i el nom de Oliva no és el vinculat és Nil Bria.
Jo si q hi vaig... Ahir en una de les corbes es podía veure a força jugadors del Lleida.
A veure si el club aclareix si es fixa al Nil o no
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 09 Sep 2018, 17:15

mariohn escribió:
fll13 escribió:Ja fareu un resum del partit els que aneu avui. Jo passo moltíssim de pagar 15 euros per veure el partit avui (ahir no podia anar al BN), a mí veure al Farça no m'atreu gens i menys veient com s'han comportat amb Navarro.

AH! Si aneu al partit i veieu un jugar amb el dorsal 11 i el nom de Oliva no és el vinculat és Nil Bria.
Jo si q hi vaig... Ahir en una de les corbes es podía veure a força jugadors del Lleida.
A veure si el club aclareix si es fixa al Nil o no
Per les fotos veig que us van "apelotanar" a tots en poc espai.

Mirant les dates a les que estem no hagués estat més lògic regalar un abonament LligaCAT a cada soci adult (el tema de LleidaKids prou). Que serein, 400, 500...

El "coach" Mendiburu ha dit que no estem en el millor moment.

Si fitxem a Nil Bria és un dels candidats a ser el fitxatge innecessari del any.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 09 Sep 2018, 20:14

Res , palmada al final , 63 - 66. Deixo resum:
https://www.basquetcatala.cat/noticies/7377

I el acta del partit, ja que el club no la penja (ja van dos, TRANSPARÈNCIA):
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/prod ... Ca2AIE.pdf

No he vist el partit, pero com algú va dir, aquest equip tindrà moltes dificultats en arribar a 65 punts, i deixar un equip rival amb 60 o menys es mot díficil, i amb aquestos jugadors encara més. El que vaig veure a Alguaire no em va agradar, i això dona continuitat allò.

Veint les estadístiques, crec qué quan a Quintela i Obi se'ls ha acabat la "gasolina" l'equip a gripat en atac. Apart dels 43 punts encaixats a la segona part (falta de físic?).Preocupa molt la direcció, avui Chapela -1 de valoració i amb Turner 3 assistències. Molt preocupant.

Suposo que algú dirà que falta un 4 (Stutz també està al limbo, es busca algú millor?) peròteoricament ve com a complement (tindria collons porta un Americà com a complement).

Es pretemporada, pero això era partit oficial i per ara la eliminatòria esta dificil.

zoran savic
Mensajes: 3333
Registrado: 30 Jun 2007, 23:22
Ubicación: per la terra ferma...

Re: Força Lleida

por zoran savic » 10 Sep 2018, 16:03

Jo vaig estar al BN, i buff, justets justets. Per parts:

-Quintela, sorpresa agradable, atrevit, té 1 vs 1, tir exterior, desequilibri vaja.
-Sierra, un paio que ho lluita tot, ajuda al rebot, tir exterior decent, pinta a que tindrà minuts.
-Obi, similar valoració a Sierra, serà el 4 titular, lluitador, grapa, i molt mòbil.
-Turner, té un físic portentòs, ràpid, fort...però el tir...per això el tenim al equip, si tingués bon tir no estaría pas aquí.

-Djuran, bon tir exterior, però com he llegit, el tio te uns desplaçaments ben lents, defensivament és una "losa"...
-Fall, directament em va semblar un tronco, mans de mantequilla tb...no se, donem li temps...
-Chapela, indiferència absoluta, la "nada" fent de base, ni físic, ni tir, ni massa bona direcció...pinta a tercer base de 10min maxim...

I bueno Miki i Papa ja sabem que donaran i molt em temo que una versió top seva será necessària per no patir...

Si tanquem la plantilla amb un 4 "aseadito" es equip per mantenir categoria, però sense cap luxe...

Papa/Fall
Obi/xxx/estones de Miki
Feliu/Sierra/Brià
Turner/Djuran
Quintela/estones de Turner/Chapela

més els vinculats

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 10 Sep 2018, 21:13

Doncs ja és dona per fet el fitxatge de Bria. A priori sembla innecessari tenint a Vinos. Però veient el rendiment de Djuran i sobretot Chapela (Quintela tindrà que fer de base) al final pot ser positiu.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 10 Sep 2018, 23:29

Partit molt just... S'han vist clar les costures de l'equip. L'estil físic del Barça B ha fet molt mal.

El mes possitiu... Quintela ha vingut a liderar, Kyei molt lleurer pero treu bon partit de la mobilitat i Sierra... No dona una pilota per perduda 5 com ell en pista.

A l'altre costat Turner&Chapela (desapercebuts), Djuran (fora de forma) i Fall... Pssssshhheeeee un gran psssshhheeee per tots 4... Espero q siguin els nervis i tal
Crec q son recuperables, sol faltaria... que som al 2on partit de pretemporada, pero hi ha feina, molta feina a fer.

Dels veterans Feliu i Mbaye doncs una de cal i una d'arena.
El Miki es centra molt en el tir de 3 (com ja es va veure l'any passat) si te el dia molt be, com no li entri... li costa reenganxar-se al partit.
Mbaye, simplement el millor de l'equip, es l'ancla... bàsic en defensa i tb en atac.

No puc parlar del Nil Briá ni de l'Eric Stutz pq no van jugar ni un min. Per cert el 4 portava una fèrula al peu.

Si es confirma l'incidencia en el joc... Quintela&Sierra clars titulars
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 11 Sep 2018, 12:55

Tot apunta a q la plantilla del Força Lleida 18/19 serà de 11 + els 3 vinculats.

Turner / Chapela
Quintela / Djuran
Sierra / Feliu / Nil Briá
Obi Kyei / Eric Stutz
Mbaye / Fall
+ Lafuente / Vinós / Oliva

Veig una segona possibilitat, sobretot veient q Stutz no ha jugat (per lesió)... I si la firma de Briá implica plantilla de 10 i q ficarem al miki de 4 (tirador)????

Turner / Chapela
Quintela / Djuran
Sierra / Nil Briá
Obi Kyei / Feliu
Mbaye / Fall
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 11 Sep 2018, 14:10

mariohn escribió:Tot apunta a q la plantilla del Força Lleida 18/19 serà de 11 + els 3 vinculats.

Turner / Chapela
Quintela / Djuran
Sierra / Feliu / Nil Briá
Obi Kyei / Eric Stutz
Mbaye / Fall
+ Lafuente / Vinós / Oliva

Veig una segona possibilitat, sobretot veient q Stutz no ha jugat (per lesió)... I si la firma de Briá implica plantilla de 10 i q ficarem al miki de 4 (tirador)????

Turner / Chapela
Quintela / Djuran
Sierra / Nil Briá
Obi Kyei / Feliu
Mbaye / Fall
La segona opció implica descens automàtic a LEBPLATA. Pero no és descartable veient el ultra LOWCOST que ens movem. Entre aquests y el planter del any últim any de Prado no se jo....

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 00:34