Actel Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

Espil21

Re: Actel Força Lleida

por Espil21 » 06 Ene 2018, 15:13

Bones companys Lleidetans!!! Una pregunta. Demà anirem a veure el partit i la nostra intenció és portar una joguina ò pelux per una entrada. Llavors volia preguntar si sabeu si tenim que passat per la taquilla del club o anar directament a la porta? I si es x taquilla a quina hora obren taquilles.
I ja que estem viam si ens podeu aconsellar algun restaurant aprop per anar a dinar som unes 10 persones tot cinquè potser serem més. Ah.. bo bonic i barat jajaja moltes gràcies i bon partit !!
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

fll13

por fll13 » 07 Ene 2018, 16:27

Espil21 escribió:Bones companys Lleidetans!!! Una pregunta. Demà anirem a veure el partit i la nostra intenció és portar una joguina ò pelux per una entrada. Llavors volia preguntar si sabeu si tenim que passat per la taquilla del club o anar directament a la porta? I si es x taquilla a quina hora obren taquilles.
I ja que estem viam si ens podeu aconsellar algun restaurant aprop per anar a dinar som unes 10 persones tot cinquè potser serem més. Ah.. bo bonic i barat jajaja moltes gràcies i bon partit !!

Quina ganga heu tingut, no? Una joguina i cap dins(gran iniciativa, encara que el lògic hagués estat un descompte al preu de l'entrada), així emplenem el Barris Nord a Lleida. Sort que heu vingut i heu donat caliu , ja heu comprovat que molts espectadors però poc aficionats ( els quatre rucs que paguem l'abonament a l'estiu). Hem d'aprendre molt de vosaltres, tant com a club com en ciutat de bàsquet (paraules d'en Borja Comenge a la prèvia).

Sobre el partit, el de sempre. Molt lluitar per ens falten jugadors. No tenim un relleu de garanties pel base, avui en Derksen(32 de valoració) ja ha assumit el rol de segon base(5 assistències). També hem patit el problema que tenim al 4, avui en Trias ha fet el que ha volgut , tot i que en Marc Martí ha pujat el seu nivell defensiu. Com sempre en Miki Feliu acaba jugant de 4 (cosa que el perjudica una barbaritat). A part d'això tenim jugadors fosos; Jarred, MBaye, Brano i Feliu estan desfets, se'ls nota molt.

Si mirem l'estadística, tenim tres jugadors amb valoració negativa; Hermet, Martí i Suitna (aix quina temporada s'esta marcant en Juampi). També tenim dos jugadors que valoren 1; Rubin i Karena.

Punt i a part Karena, se li han tornat a creuar els cables, confused.

Acaba la segona volta, 7-10. Rècord increïble. Avui podem acabar a dos partits del play-off i 1 del descens. Només hem guanyat 3 partits al barris nord. El joc és una castanya, l'equip està partit, hi ha jugadors que són capitals i altres que són intranscendents. Jo diria que necessitaríem un parell de reforços per aspirar a estar adalt, un jugador per ajudar a la direcció i un 4 dur que doni un cop de mà als 4 i alliberi a en Feliu de jugar de 4. Com va dir en Borja Comenge, l'aposta esportiva és arriscada, tan arriscada que ara mateix està sent un fiasco (pot ser, l'objectiu era no baixar).

Encara que algú no li agradi les estadístiques, aquí va un sobre els jugadors, minuts jugats i valoració:

Judador Minuts Valoració
Derksen 21 13,6
Djukanovic 27 13,1
Feliu 23 10,4
Jarred 28 13,3
Mbaye 20 12
Martí 22 7,9
Sutina 20 6,2
Hermet 18 4,9
Karena 17 3,7
Rubín 16 2,3

En Borja Comenge dona minuts ha tots, pero la valoració no enganya. Estaria bé tenir la +/- pero a les superestadísitiques LEB no les tenim.

Divendres comença la segona volta, tindriem que encadenar unes quantes victòries seguides. Sinó ja ens podem començar a preocupar.

Independencia 2014

por Independencia 2014 » 07 Ene 2018, 20:52

fll13 escribió:
Espil21 escribió:Bones companys Lleidetans!!! Una pregunta. Demà anirem a veure el partit i la nostra intenció és portar una joguina ò pelux per una entrada. Llavors volia preguntar si sabeu si tenim que passat per la taquilla del club o anar directament a la porta? I si es x taquilla a quina hora obren taquilles.

Quina ganga heu tingut, no? Una joguina i cap dins(gran iniciativa, encara que el lògic hagués estat un descompte al preu de l'entrada), així emplenem el Barris Nord a Lleida. Sort que heu vingut i heu donat caliu , ja heu comprovat que molts espectadors però poc aficionats ( els quatre rucs que paguem l'abonament a l'estiu). Hem d'aprendre molt de vosaltres, tant com a club com en ciutat de bàsquet (paraules d'en Borja Comenge a la prèvia).

http://www.regio7.cat/esports/2017/12/2 ... 50772.html

Hem d'aprendre molt de vosaltres però quan es fa exactament el mateix que a Manresa es critica. :travieso:

Jo estic força content, he pogut gaudir d'un partit amb ambient ACB, amb dos aficions que feien molt soroll, la dona portava taps a les orelles. Hem competit amb un equip OBLIGAT A PUJAR i que segur te un pressupost molt més elevat que els nostres jugadors, m'agradaria saber que cobra Trias per exemple. Hem competit amb un equip que al setembre ens va apallissar

Només me sap greu els partits que no hem jugat així, segur que hauriem guanyat més partits

No se tu, però prefereixo el Barris Nord així i no com fa 2 setmanes contra Castelló. Igual que prefereixo el Camp d'Esports com dimecres que com el dissabte que erem 500

fll13

por fll13 » 07 Ene 2018, 22:45

Independencia 2014 escribió:
fll13 escribió:

http://www.regio7.cat/esports/2017/12/2 ... 50772.html

Hem d'aprendre molt de vosaltres però quan es fa exactament el mateix que a Manresa es critica. :travieso:

Jo estic força content, he pogut gaudir d'un partit amb ambient ACB, amb dos aficions que feien molt soroll, la dona portava taps a les orelles. Hem competit amb un equip OBLIGAT A PUJAR i que segur te un pressupost molt més elevat que els nostres jugadors, m'agradaria saber que cobra Trias per exemple. Hem competit amb un equip que al setembre ens va apallissar

Només me sap greu els partits que no hem jugat així, segur que hauriem guanyat més partits

No se tu, però prefereixo el Barris Nord així i no com fa 2 setmanes contra Castelló. Igual que prefereixo el Camp d'Esports com dimecres que com el dissabte que erem 500

M'alegro que hagis gaudit, d'això es tracta, no? Clar que si ets soci/aficionat d'un club el que vols és que guanyi, en el meu cas és així. Al món professional el lema que l'important és participar no ve molt al cas, però qui no es conforma és perquè no vol. No ens enganyem , si hem gaudit d'un gran ambient ,ha estat gràcies a la gent de Manresa.
També he de donar-te la raó en què queda més "vistós" un pavelló amb les grades plenes , però clar, aquí l'omplim d'espectadors, no d'aficionats, si no els hi dónes l'entrada no venen i quan venen poc cas fan al partit , CUCALOCUM.....
Per cert, he dit al meu missatge que la iniciativa de les joguines em SEMBLA MOLT BEEEEEE(literament he ficat GRAN INICIATIVA), no em sembla bé que la gent no pagui, és una falta de respecte per als SOCIS, els mil i pocs que devem ser. I si ho fan Manresa, és el seu problema, no crec que nosaltres estiguem per regalar diners :travieso: