Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

Malkav

Re: Força Lleida CE - Nou equip, noves il·lusions, foc nou

por Malkav » 17 Jul 2012, 21:13

Ui quanta gent nova...
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

barrisnord

por barrisnord » 17 Jul 2012, 21:19

Malkav escribió:Ui quanta gent nova...

Si noi, no sabria si... :D :D :D :D :D
o si... :alarma: :alarma: :alarma: :alarma:
o si... :idea: :idea: :idea: :idea:

ja veurem... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

deivyt

por deivyt » 17 Jul 2012, 21:36

Un nou èxit de la FEB :brindo por eso:

torpedin

por torpedin » 17 Jul 2012, 21:41

Pajiplantilla de entrenadors, que tambe toca. Miquel Domingo, que ja fa anys que s'arrossega per aqui, i d'ajudant Marc Larriba. Edu Torres de director tecnic i ALBERT ESCUER de SCOUTING...quin crack. Espero que aquest any no hi hagi retalladas a la radio i poguem seguir escoltan-lo.

Soci 572

por Soci 572 » 17 Jul 2012, 22:12

És gent de qualitat que a "equip nou, nick nou", no són com el resto que donem pistes als de la Plaça Cervantes relacionant els 2 equips :mrgreen:

ricard_mv

por ricard_mv » 17 Jul 2012, 22:24

Si, ja és curiòs això de tanta gent nova, i més en aquestes dates. Benvinguts a tots.

Tema pajiplantilles... desconeixent el pressupost, però havnet assistit a la roda de prensa, crec que es farà un equip per mantenir la categoria, amb jugadors catalans o que resideixin a prop, i que els atragui el fet de jugar a Lleida. Tant de bo vinguès algú amb caxé... però crec que no és el que es busca. Assolir plaça d'ACB, a part de díficil, seria un handicap, així que més val assentar-se a la categoria, i intentar ser el Manresa de Leb, entenent com un equip venedor i que generi algun que altre ingrès en traspassos.

Feliu i Simeon de ben segur que estan agust a Lleida, si les seves pretencions econòmiques entressin dins del que té estipulat la directiva, doncs haurien de ser els primers.

I pel que fa a lentrenador, doncs trobo important el fet que Prado estiguès present a la presentació de l'equip, i a diferència de l'Edu i del Perarnau no es va dir que tinguès cap càrrec. Així doncs... primer o segon entrenador?

PD: Si el pressupost fos més alt del que es podria suposar, tal i com vaig dir mesos enrere, apostaria fort per Suka Umu. Dels millors jugadors, i més complerts, que he vist pel Barris últimament.

Snail
Ubicación: Sant Quirze de Besora i Lleida // Mié, 21 Ago 2002 00:33

por Snail » 17 Jul 2012, 23:44

Soci 572 escribió:

És gent de qualitat que a "equip nou, nick nou", no són com el resto que donem pistes als de la Plaça Cervantes relacionant els 2 equips :mrgreen:

:D :D :D

Jo dic que són infliltrats d'en FV. :brindo por eso:
Peter Sagan será el primer no belga en ganar los cinco monumentos

Imagen

Renaixem de les cendres

wakarimasu ka

por wakarimasu ka » 17 Jul 2012, 23:51

ricard_mv escribió:Tema pajiplantilles... desconeixent el pressupost, però havnet assistit a la roda de prensa, crec que es farà un equip per mantenir la categoria, amb jugadors catalans o que resideixin a prop, i que els atragui el fet de jugar a Lleida. Tant de bo vinguès algú amb caxé... però crec que no és el que es busca. Assolir plaça d'ACB, a part de díficil, seria un handicap, així que més val assentar-se a la categoria, i intentar ser el Manresa de Leb, entenent com un equip venedor i que generi algun que altre ingrès en traspassos.

Feliu i Simeon de ben segur que estan agust a Lleida, si les seves pretencions econòmiques entressin dins del que té estipulat la directiva, doncs haurien de ser els primers.

I pel que fa a lentrenador, doncs trobo important el fet que Prado estiguès present a la presentació de l'equip, i a diferència de l'Edu i del Perarnau no es va dir que tinguès cap càrrec. Així doncs... primer o segon entrenador?

PD: Si el pressupost fos més alt del que es podria suposar, tal i com vaig dir mesos enrere, apostaria fort per Suka Umu. Dels millors jugadors, i més complerts, que he vist pel Barris últimament.

Pues lo que dices seria lo más cabal. Hay que cambiar el chip, olvidarnos de ascensos ni gaitas. Disfrutar de baloncesto, como tal. Salir en LEB Oro ya es un premio. Ni ACB ni ascensos, consolidar las bases del equipo. hay mucho trabajo que hacer.
Imagen

Soci 572

por Soci 572 » 17 Jul 2012, 23:54

Snail escribió:
Soci 572 escribió:

:D :D :D

Jo dic que són infliltrats d'en FV. :brindo por eso:

No cal registrar-se per espiar. Com diria Andrea Fabra...........................

Malkav

por Malkav » 18 Jul 2012, 07:40

Avui a històries per a no dormir...

Ferran Vidal vol vendre el cànon ACB.

A la venda els drets ACB

La directiva del Lleida Bàsquet SAE, que presideix Ferran Vidal, ha decidit vendre’ls per poder liquidar el deute que arrossega la societat || L’entitat no inscriurà cap equip de base

XAVIER PUJOL

❘ LLEIDA ❘ La junta directiva del Lleida Bàsquet SAE, que presideix Ferran Vidal, ha decidit en l’última reunió posar a la venda els drets ACB que posseeix, amb l’objectiu de liquidar bona part o la totalitat del deute que arrossega la societat, que xifren en prop de 3 milions d’euros, entre Hisenda i proveïdors (aquí quedarien inclosos els pagaments pendents a jugadors i entrenadors).

“Ja que no hem tingut capacitat de reacció pel desconeixement de les gestions que portava a terme per desvincular-se’n
l’anterior junta directiva del club (presidida per EduTorres), hem decidit posar a la venda els drets d’ACB, a la recerca d’un comprador que ens permeti fer front als compromisos adquirits amb Hisenda i amb els proveïdors”, va assenyalar ahir Ferran Vidal.

Els drets ACB és el principal actiu que té el Lleida Bàsquet SAE, ja que en cas de tornar a la màxima categoria, el club només hauria d’abonar la meitat del cànon que va rescatar en el moment del descens, que van ser 1,2 milions d’euros, i no els 5 que l’Associació de Clubs de Bàsquet demana ara a un nouvingut a la Lliga. “Si algun dia ascendeix (el Força Lleida) haurà d’anar a parlar amb l’ajuntament perquè posi els 5 milions d’euros del cànon”, va avisar Vidal.

El president blau no dubta que l’objectiu del nou club és l’ascens a l’ACB. “Conec l’Edu (Torres) des de fa molt temps i sé que és una persona molt competitiva, i si s’ha posat al capdavant d’un projecte és per arribar al màxim. Si pot ser aquest mateix any, millor”, va assegurar.

Un bufet d’advocats de Barcelona és el que busca un comprador, en una operació que Vidal assegura possible. “S’han fet contactes amb l’ACB i és viable”, va assenyalar.Tot i que no va voler posar preu als drets, el president blau considera “acceptables” els 2,6 milions d’euros que el Lucentum Alacant ha acordat amb el Canàries per vendre els seus. “No hem fixat cap preu, esperem ofertes, però els 2,6 milions que ha ofert el Canàries em semblarien bé perquè ens permetria saldar pràcticament tot el deute”, va puntualitzar.

Vidal també va confirmar que la temporada que ve no inscriuran cap equip de base. “Tot i que ens hauria agradat, és inviable perquè hem sabut que tots els entrenadors i jugadors ja s’havien compromès amb el nou club. Era il·lògic sortir a competir amb un parell d’equips”, va finalitzar.

Imagen
Imagen
Imagen
Bis bald meine Liebe

Soci 572

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 08:57

Hi ha tantes maneres de poder contestar FV que amb una no en tinc prou:

1- Aquesta persona es pensa que vindrà algú amb 2,6M d’€ per comprar uns drets ACB? Uns drets ACB que, en cas d’ascens s’hauria de pagar a més a més 1.5M d’€ aprox, total 2.6+1.5= 4.1 de 4.1 a 5 no hi ha tanta diferencia com per jugar-se-la. Si fos tant fàcil ja ho haurien fet Granada, León, CB Girona, i tants equips que han anat plegant tinguent drets ACB.
2- Que opinen les institucions que són qui “segons la versió oficial” (per aquí s’ha dit que no és la real) són qui van pagar la inscripció a l’ACB?
Jo, un club, pujo, les institucions paguen per que pugi, pujo, baixo, recupero 1,5M de ascensos i descensos que ja no havia pagat jo, sinó les institucions, i al cap d’uns anys me venc els drets que no havia pagat per eixugar el deute que he generat amb la meva mala gestió. No hi ha indicis de delicte? Malversació de bens públics?
A que esperen les institucions a EXIGIR que els retornin aquests bens que van pagar?
3- Recordeu el que es va fer per convertir el club en SAD? Compreu accions, comprem-les la gent de Lleida, que no vingui cap inversor de fora i s’emporti l’equip a una altra ciutat (Saragossa deien, que llavors estava a LEB). I ara resulta que qui vol emportar-se l’opció de ser ACB a una altra ciutat.

En resum, l’únic que vol aquest és cabrejar-nos a tots, en això és un crack. Sap que no vendrà res a ningú.
Hi ha més possibilitats de que construeixin un Madison Squire Garden a Lleida :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: que el fet de que FV vengui els drets

Soci 572

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 08:58

Perdoneu, us faré una mica d'SPAM, no m'ho tingueu en compte
Imagen

Soci 572

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 10:38

#angelrosfacts

‏@Montxin12
@angelrosdomingo Que opina de que Ferran Vidal vulgui vendre els drets ACB del Lleida Bàsquet,uns drets que es van pagar amb diners públics?

@Montxin12 @angelrosdomingo Basket LL ha de fer pacte amb Hisenda. Venda drets ha de pagar deute Hda i Provee. Ideal es ven a Club de Lleida

@angelrosdomingo Disculpi, no l'acabo d'entendre. @LleidaBskt ven drets, HP i Prov. cobren. Però Lleida Ciutat perd una inversió feta

@angelrosdomingo Llavors @LleidaBskt els drets els va tindre gratis, fa negoci venent i @flleida hauria de comprar-los?Greuge comparatiu no?

Malkav

por Malkav » 18 Jul 2012, 10:51

Mai sabrem què va prometre a qui... :roll:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Bitxi

por Bitxi » 18 Jul 2012, 11:00

A mi m'importa ben poc el que pugui/vulgui fer FV. Per mi és història, ja s'espavilarà amb els seus deutes, les seves polítiques, i demes farces. Des de ja, canvi de chip, rentat de cervell dieu-li com vulgueu.. només mirar endavant i estar el costat de Força Lleida, que el dia de demà FLL necessita els diners per pujar a l'ACB? Doncs al seu moment ja s'estudiarà. Que no hi ha possibilitat? Doncs és el que hi ha!!

Passem pàgina.

Soci 572

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 11:00

Malkav escribió:Mai sabrem què va prometre a qui... :roll:

Jo ho trobo un greuge comparatiu brutal. La Paeria va construir el pavelló, és com si ara, el Lleida Basquet vengués el pavelló al Força Lleida. Si no ho has pagat tu com t'ho pots vendre?

Malkav

por Malkav » 18 Jul 2012, 11:27

Soci 572 escribió:

Jo ho trobo un greuge comparatiu brutal. La Paeria va construir el pavelló, és com si ara, el Lleida Basquet vengués el pavelló al Força Lleida. Si no ho has pagat tu com t'ho pots vendre?

És el síndrome Millet-Montull home :mrgreen: Fa tant que sóc aquí que és com si fos meu :mrgreen:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Soci 572

por Soci 572 » 18 Jul 2012, 12:06

Malkav escribió:
Soci 572 escribió:

És el síndrome Millet-Montull home :mrgreen: Fa tant que sóc aquí que és com si fos meu :mrgreen:

Sindrome ESTOPA: ESTOPA mi, ESTOPA ti, ESTOPA luego, ESTOPA mi madre, ESTOPA el colega,........

Titet

por Titet » 18 Jul 2012, 12:24

Soci 572 escribió:Hi ha tantes maneres de poder contestar FV que amb una no en tinc prou:

1- Aquesta persona es pensa que vindrà algú amb 2,6M d’€ per comprar uns drets ACB? Uns drets ACB que, en cas d’ascens s’hauria de pagar a més a més 1.5M d’€ aprox, total 2.6+1.5= 4.1 de 4.1 a 5 no hi ha tanta diferencia com per jugar-se-la. Si fos tant fàcil ja ho haurien fet Granada, León, CB Girona, i tants equips que han anat plegant tinguent drets ACB.
2- Que opinen les institucions que són qui “segons la versió oficial” (per aquí s’ha dit que no és la real) són qui van pagar la inscripció a l’ACB?
Jo, un club, pujo, les institucions paguen per que pugi, pujo, baixo, recupero 1,5M de ascensos i descensos que ja no havia pagat jo, sinó les institucions, i al cap d’uns anys me venc els drets que no havia pagat per eixugar el deute que he generat amb la meva mala gestió. No hi ha indicis de delicte? Malversació de bens públics?
A que esperen les institucions a EXIGIR que els retornin aquests bens que van pagar?
3- Recordeu el que es va fer per convertir el club en SAD? Compreu accions, comprem-les la gent de Lleida, que no vingui cap inversor de fora i s’emporti l’equip a una altra ciutat (Saragossa deien, que llavors estava a LEB). I ara resulta que qui vol emportar-se l’opció de ser ACB a una altra ciutat.

En resum, l’únic que vol aquest és cabrejar-nos a tots, en això és un crack. Sap que no vendrà res a ningú.
Hi ha més possibilitats de que construeixin un Madison Squire Garden a Lleida :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: que el fet de que FV vengui els drets

Amic Soci, crec que ets una mica dur.....acusar de delicte??? Ho entendria si s'haguessin possat diners a la butxaca, pero no és el cas. Si podem dir mala gestió,o els sinonims que vulguis, pero d'aquí a delicte!!!! A més a més, parlem d'un projecte que, tot i ser privat, és de ciutat, on en FV i companyia han possat diners de la butxaca. Aquest és el seu problema, evidentement, si haguessin gestionat be, no els hagues passat. S'ha de reconeixer en el seu favor, com va dir en Comando Petador, que si no s'haguessin liat ells la manta al cap fa uns anys, potser mai haguessin tingut ni LEB ni ACB a Lleida en la vida. El seu gran error, no marxar a temps i fer creixer la pilota.

I per enésima vegada, repeteixo, no es cert que las institucions paguessin la totalitat dels drets. Aquesta és la verssio oficial, pero les circunstancies ( ciutat esportiva pel mig ) van fer que aixó no fos al final d'aquesta manera.

I ara, parlant del nou projecte, us paso rumors que m'han arribat:
- Entrenador: GUSTAVO ARANZANA. PErsonalment no m'agrada el seu perfil. Jo hagues apostat pel tandem Prado / Miquel Domingo que algu comentaba per aqui o per en Berni Alvarez.

- Base: Es rumoreja que no volen una gran quantitat d'equips, sinó pocs i de bon nivell. Crec que en un projecte nou, seria important tenir el màxim de massa social possible, dividint en equips de nivell i equips més socials.

I per ultim i aixó crec que si és important. Entre en aquest link:

http://www15.gencat.cat/ceeree/AppJava/ ... Busqueda=0

Si no volem que Hisenda ens vinculi amb Lleida Bàsquet....no comencem gaire be.

Malkav

por Malkav » 18 Jul 2012, 12:32

No si us plau Lloranzana no... :?
Imagen
Bis bald meine Liebe