Post del País Valencià. [Agost 2005 - Setembre 2008]
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

kromosoma
Mensajes: 3015
Registrado: 12 Mar 2004, 19:09
Ubicación: Ciutat de València

por kromosoma » 02 Sep 2008, 13:26

Sasa Radunovic escribió:¿La teua dona tenía amigues?, ¿com no ens les vas presentar? :(( :((



sasa, no pensaba jo k fores un Voltor!!! :shock:
ImagenImagen

Sasa Radunovic
Mensajes: 25741
Registrado: 07 Abr 2002, 06:39
Ubicación: Sentado

por Sasa Radunovic » 02 Sep 2008, 13:29

kromosoma escribió:
Sasa Radunovic escribió:¿La teua dona tenía amigues?, ¿com no ens les vas presentar? :(( :((



sasa, no pensaba jo k fores un Voltor!!! :shock:


Exagerat :mrgreen:
[i]I'll take old school over new school any day. Just give me couple of guys like Pittis, Middleton, Alexis, "Sugar" Richardson, Savic and I'll take on the world![/i] - Haris Mujezinovic

kromosoma
Mensajes: 3015
Registrado: 12 Mar 2004, 19:09
Ubicación: Ciutat de València

por kromosoma » 02 Sep 2008, 13:33

Sasa Radunovic escribió:
kromosoma escribió:
Sasa Radunovic escribió:¿La teua dona tenía amigues?, ¿com no ens les vas presentar? :(( :((



sasa, no pensaba jo k fores un Voltor!!! :shock:


Exagerat :mrgreen:


en lo formalet que pareixies en lleida...!ma tu que coses! :mrgreen:
ImagenImagen

eragon86
Mensajes: 39153
Registrado: 26 Oct 2006, 20:23

por eragon86 » 02 Sep 2008, 21:38

Saludos a todos!!!


no sabia donde ponerlo, y no se si este sera el sitio mas adecuado, pero bueno, lo intentare :oops:


este curso voy a ir a estudiar a castellon (aunque vivire en oropesa). supongo que muchos de aqui sereis deportistas, y a lo mejor podriais ayudarme.

la cuestion es que me gustaria saber si alguien conoce algun equipo (preferiblemente baloncesto o futbol sala, aunque estoy abierto a nuevas experiencias deportivas :mrgreen: ) que esten buscando gente nuevo, o que anden faltos de jugadores...

es que desde aqui no puedo hacer nada para eso, y estaria bien saber algo antes de que vaya para alli (ire sobre el 16 porque estoy trabajando)


muchas gracias :wink:

gossa sorda
Mensajes: 13223
Registrado: 09 Feb 2005, 15:37
Ubicación: A la granciutat de Castelló

por gossa sorda » 04 Sep 2008, 16:27

eragon86 escribió:Saludos a todos!!!


no sabia donde ponerlo, y no se si este sera el sitio mas adecuado, pero bueno, lo intentare :oops:


este curso voy a ir a estudiar a castellon (aunque vivire en oropesa). supongo que muchos de aqui sereis deportistas, y a lo mejor podriais ayudarme.

la cuestion es que me gustaria saber si alguien conoce algun equipo (preferiblemente baloncesto o futbol sala, aunque estoy abierto a nuevas experiencias deportivas :mrgreen: ) que esten buscando gente nuevo, o que anden faltos de jugadores...

es que desde aqui no puedo hacer nada para eso, y estaria bien saber algo antes de que vaya para alli (ire sobre el 16 porque estoy trabajando)


muchas gracias :wink:


Supongo que estudiarás en la UJI. Allí hay mucha variedad de deportes, hay ligas internas de futbol y futbol 7 y también equipos para hacer competiciones con otras universidades. Después encontrar un equipillo por aquí no creo que te sea demasiado complicado.

A la resta, no res, esperar a que este xiringuito torne a obrir després de vacances (i exàmens :P )

Au, salut!
http://www.cobblesandhills.com/
Imagen
holly escribió:No estoy borracho listos.

Almogàver
Mensajes: 2819
Registrado: 16 Ago 2005, 18:52
Ubicación: València (Països Catalans)

por Almogàver » 06 Sep 2008, 00:39

Quan de temps sense entrar al post, xiquets! Al final, vaig anar al concert dels Obrint Pas i la Gossa Sorda a Ontinyent, tot i que més sol que la una. De totes maneres, vaig fer una croniqueta al meu bloc i que, per si algú té curiositat o ganes de llegir, passe a penjar a continuació. Salut!

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/103933

Ontinyent, carretera i manta

Havia estat un dia molt dur. Després de tot un matí carregant mobles a casa dels meus pares, em sentia com de nyigui-nyogui, amb tot de fiblades travessant els meus músculs poc acostumats a l'esforç físic. Per la nit, hi havia concert, però el cansament acumulat quasi em fa desistir i quedar-me a casa; a més a més, els meus companys habituals de saraus i festes m'havien deixat tirat: l'Hèctor estava a Dénia gaudint unes merescudes vacances; Guillermo, de parranda pels carrers de Bilbo; Pau, gitat ben d'hora per haver de matinar a l'endemà per anar a treballar... i, així, una llarga llista de desercions.

Malgrat tot, en arribar l'hora, no vaig poder evitar agafar el cotxe i fer els vora vuitanta quilòmetres que separen València i Ontinyent per anar al concert. Amb Obrint Pas i la Gossa Sorda com a caps de cartell, només em faltà una fugaç conversa telefònica amb l'amic Miquel Ramos per decidir-me: "vine-te'n, que avui la farem grossa!". Pensat i fet: Ontinyent, carretera i manta.

Sobre les onze de la nit, vaig arribar al camp de futbol de La Puríssima, tot envoltat de jovent apurant l'entrepà, amb els cotxes oberts de bat a bat i les ràdios a tota potència: "Avui és el dia... Som un poble en moviment!". Definitivament, m'agrada l'ambient dels concerts. És posar el peu a terra i ja et donen ganes de començar a botar... encara que l'edat ja no acompanye i tingues el cos menjat per les "agulletes" (un professor meu, Vicent Alonso, diu amb el seu to sorneguer que no hi ha una paraula valenciana popular per al mot castellà agujetas perquè això és un mal "dels senyorets que venien de jugar al tennis"; la gent del poble, en canvi, anava a treballar el camp i el que li passava és que acabaven "baldats"). Serà això, si més no...

(Continua llegint la crònica del Festiu 2008, una gran festa on la música en valencià fou la protagonista)



Quan vaig entrar al recinte, els companys del grup Auxili ja estaven fent petar les cordes de les guitarres damunt de l'escenari. A pocs metres de l'entrada, vaig veure a l'incansable Juanjo, en la paradeta de Partisano, venent samarretes, discos i, si és possible, algun que altre exemplar de Del Sud. El País Valencià al ritme dels Obrint Pas. Quan em veu, em saluda i em dóna una gran notícia: va vendre alguns llibres en el darrer concert d'Obrint Pas... a Galícia! Sembla que, quan hi ha voluntat, la barrera idiomàtica es desfà com un sucret sense que ningú haja de renunciar a la seua llengua.

Després, visita obligada a la barra, on els organitzadors de l'acte vinculat a les festes de Moros i Cristians d'Ontinyent, l'associació els Xurros de la comparsa Gusmans, ja estaven servint burrets, entrepans i altres delícies al personal. També hi estava Miquel Gironès; per unes hores, el dolçainer d'Obrint Pas canvià la canya del seu instrument per servir uns altres tipus de canyes, rere el taulell.

De camí a l'escenari, no vaig parar de saludar a un montó d'amics: primer, els companys del Terra, el bar del rotllo de Benimaclet, que estaven gaudint de la música en companyia d'un altre vell conegut, Jaume Guerra, el baixista d'Obrint Pas i una de les ànimes dels genials Orxata Sound System. Després, vaig poder saludar a Josep Nadal, la veu de la Gossa Sorda, i als incombustibles Enric Morera i Tona Català, els quals no deixen passar ni una festa sense acostar-s'hi. També vaig xerrar una estoneta amb dos amigues assídues a les presentacions de Del Sud que s'havien deixat caure per la capital de la Vall d'Albaida.

Nadal se n'anà de seguida perquè, apenes quinze minuts després, hagué de comparèixer a l'escenari del Festiu amb la resta de la Gossa Sorda. El seu concert fou un espectacle: el públic s'entusiasmà amb les cançons del nou disc, el genial Saó, i, per supost, amb els clàssics de sempre. L'apoteosi arribà quan, apurant el seu temps al límit, sonaren els acords de Ball de rojos, ens explicaren la història de Batiste Ceba i els altaveus ens anunciaren, amb veu potent, la frase màgica: "Senyor pirotècnic, pot vosté pegar-li foc a la mascletà!".

Mentre Nadal i companyia feien ballar la nit de la Vall d'Albaida a ritme d'ska, vaig tindre l'oportunitat de xerrar amb uns altres grans amics: els companys del grup Odi. Junts, vam recordar les dues presentacions de Del Sud on vam coincidir (Barcelona, al barri de les Corts, i l'Alqueria d'Asnar, a l'Alcoià). El cantant d'Odi, Juanan, malgrat estar en ple èxtasi del concert, va tindre el detall d'oferir-me sa casa d'Albaida per dormir eixa nit, per si el cos no aguantava el camí cap a València; no obstant això, vaig preferir tornar-me'n, però s'agraeix la convidada.

Al voltant de la una, després de l'actuació de Batukem Tukada, començà el concert dels Obrint Pas i, aprofitant que vaig veure al Ramos, em vaig colar al backstage per seguir-lo entre bambolines... Diguem-ne que ja estava baldat! Ells, com sempre, estigueren espectaculars i, després d'una gran actuació on hi hagué un emotiu record per a l'enèsima víctima de la violència masclista a Ontinyent, vaig tindre l'oportunitat de felicitar personalment a tota la colla: els Miquels, Pepo, Xavi, Jaume i companyia.

Ja més tranquils, hi hagué una estona per enraonar amb el Xavi Sarrià sobre el seu imminent llibre, un recull de relats breus que eixirà publicat aquesta tardor. Em va prometre que m'enviaria la versió definitiva perquè li donara un colp d'ull i, només unes hores després, ja la tenia al meu correu. És un llibre fantàstic, de debó; estic segur que serà un gran èxit.

Al voltant de les quatre del matí, arribà el pitjor moment de la nit: la tornada a València. Quan me'n vaig anar del camp de futbol de La Puríssima, encara estaven tocant els Atzukak; em va saber molt de greu no poder acabar de veure la seua actuació, però ja no podia més. Sobre les cinc i un poquet de la matinada, entrava al meu cau de Benimaclet i em deixava caure sobre els llençols del meu llit. Allà, vaig fer memòria dels moments viscuts només unes hores abans, envoltat de milers de persones que continuen creient en la seua llengua, en la seua cultura, en el seu país. I seguint fidelment els grups que fan música -i molt bona música- en valencià. Feia molta basca, era una humida nit d'estiu a València on suaven fins les parets però jo em sentia immensament feliç.
"Valencià de la ciutat de València, declare que sóc català.
Història, llengua, cultura i voluntat es concerten per a declarar la meua no catalanofília, sinó la meua catalanitat".
-Carles Salvador-
http://blocs.mesvilaweb.cat/delsud

anónimo_valenciano
Mensajes: 8111
Registrado: 04 Ene 2008, 17:44
Ubicación: València.

por anónimo_valenciano » 06 Sep 2008, 23:16

Molt bona la crònica. :)
Et pots creure que encara no he pogut anar a Partisano a comprar el llibre? :? He estat de vacances a Calp i després han sigut les festes del meu poble, que no he pogut pujar al centre.

L'altre dia vaig anar a recollir les notes, i em va sortir tot bé (ara em toca l'últim curs), total que una amiga també ho havia tret molt bé i em va dir d'anar-nos a L'Alcúdia per al concert de La Gossa, i jo il·lusionat amb anar (i per les notes, claramente i per pegar-me tota la festa),total que al final no vam poder anar perquè no teníem cotxe. :( Era el concert d'ahir que no tenia ni idea que tocaven.

Almogàver
Mensajes: 2819
Registrado: 16 Ago 2005, 18:52
Ubicación: València (Països Catalans)

por Almogàver » 07 Sep 2008, 11:07

anónimo_valenciano escribió:Molt bona la crònica. :)
Et pots creure que encara no he pogut anar a Partisano a comprar el llibre? :? He estat de vacances a Calp i després han sigut les festes del meu poble, que no he pogut pujar al centre.

L'altre dia vaig anar a recollir les notes, i em va sortir tot bé (ara em toca l'últim curs), total que una amiga també ho havia tret molt bé i em va dir d'anar-nos a L'Alcúdia per al concert de La Gossa, i jo il·lusionat amb anar (i per les notes, claramente i per pegar-me tota la festa),total que al final no vam poder anar perquè no teníem cotxe. :( Era el concert d'ahir que no tenia ni idea que tocaven.


Quina llàstima, el concert de la Gossa! Jo tampoc sabia que tocaven. Si vas al centre i Partisano no té el llibre, han tornat a dur exemplars a La Casa del Llibre i també n'hi havia un o dos a El Corte Inglés del carrer Colom. Ho dic, per si no ho trobes... :oops: :wink:

Per cert, enhorabona per les notes... Jo no m'he presentat a res en setembre. Ara, em toca matricular-me dimarts, a veure com va la cosa...
"Valencià de la ciutat de València, declare que sóc català.
Història, llengua, cultura i voluntat es concerten per a declarar la meua no catalanofília, sinó la meua catalanitat".
-Carles Salvador-
http://blocs.mesvilaweb.cat/delsud

eragon86
Mensajes: 39153
Registrado: 26 Oct 2006, 20:23

por eragon86 » 07 Sep 2008, 14:09

gossa sorda escribió:
eragon86 escribió:Saludos a todos!!!


no sabia donde ponerlo, y no se si este sera el sitio mas adecuado, pero bueno, lo intentare :oops:


este curso voy a ir a estudiar a castellon (aunque vivire en oropesa). supongo que muchos de aqui sereis deportistas, y a lo mejor podriais ayudarme.

la cuestion es que me gustaria saber si alguien conoce algun equipo (preferiblemente baloncesto o futbol sala, aunque estoy abierto a nuevas experiencias deportivas :mrgreen: ) que esten buscando gente nuevo, o que anden faltos de jugadores...

es que desde aqui no puedo hacer nada para eso, y estaria bien saber algo antes de que vaya para alli (ire sobre el 16 porque estoy trabajando)


muchas gracias :wink:


Supongo que estudiarás en la UJI. Allí hay mucha variedad de deportes, hay ligas internas de futbol y futbol 7 y también equipos para hacer competiciones con otras universidades. Después encontrar un equipillo por aquí no creo que te sea demasiado complicado.

A la resta, no res, esperar a que este xiringuito torne a obrir després de vacances (i exàmens :P )

Au, salut!


si, en la UJI

gracias por la respuesta, cuando llegue alli ya me enterare de todo bien :wink:

gossa sorda
Mensajes: 13223
Registrado: 09 Feb 2005, 15:37
Ubicación: A la granciutat de Castelló

por gossa sorda » 07 Sep 2008, 21:02

eragon86 escribió:
gossa sorda escribió:
eragon86 escribió:Saludos a todos!!!


no sabia donde ponerlo, y no se si este sera el sitio mas adecuado, pero bueno, lo intentare :oops:


este curso voy a ir a estudiar a castellon (aunque vivire en oropesa). supongo que muchos de aqui sereis deportistas, y a lo mejor podriais ayudarme.

la cuestion es que me gustaria saber si alguien conoce algun equipo (preferiblemente baloncesto o futbol sala, aunque estoy abierto a nuevas experiencias deportivas :mrgreen: ) que esten buscando gente nuevo, o que anden faltos de jugadores...

es que desde aqui no puedo hacer nada para eso, y estaria bien saber algo antes de que vaya para alli (ire sobre el 16 porque estoy trabajando)


muchas gracias :wink:


Supongo que estudiarás en la UJI. Allí hay mucha variedad de deportes, hay ligas internas de futbol y futbol 7 y también equipos para hacer competiciones con otras universidades. Después encontrar un equipillo por aquí no creo que te sea demasiado complicado.

A la resta, no res, esperar a que este xiringuito torne a obrir després de vacances (i exàmens :P )

Au, salut!


si, en la UJI

gracias por la respuesta, cuando llegue alli ya me enterare de todo bien :wink:


Para cualquier otra cosa, pregunta que no hay problema.
http://www.cobblesandhills.com/
Imagen
holly escribió:No estoy borracho listos.

anónimo_valenciano
Mensajes: 8111
Registrado: 04 Ene 2008, 17:44
Ubicación: València.

por anónimo_valenciano » 08 Sep 2008, 00:42

Almogàver escribió:
anónimo_valenciano escribió:Molt bona la crònica. :)
Et pots creure que encara no he pogut anar a Partisano a comprar el llibre? :? He estat de vacances a Calp i després han sigut les festes del meu poble, que no he pogut pujar al centre.

L'altre dia vaig anar a recollir les notes, i em va sortir tot bé (ara em toca l'últim curs), total que una amiga també ho havia tret molt bé i em va dir d'anar-nos a L'Alcúdia per al concert de La Gossa, i jo il·lusionat amb anar (i per les notes, claramente i per pegar-me tota la festa),total que al final no vam poder anar perquè no teníem cotxe. :( Era el concert d'ahir que no tenia ni idea que tocaven.


Quina llàstima, el concert de la Gossa! Jo tampoc sabia que tocaven. Si vas al centre i Partisano no té el llibre, han tornat a dur exemplars a La Casa del Llibre i també n'hi havia un o dos a El Corte Inglés del carrer Colom. Ho dic, per si no ho trobes... :oops: :wink:

Per cert, enhorabona per les notes... Jo no m'he presentat a res en setembre. Ara, em toca matricular-me dimarts, a veure com va la cosa...

Gràcies per informar-me. Pensava anar directament a Partisano aquesta setmana. Ja et diré si hi ha a El Corte Inglés.
La Casa del Llibre on està? Per el parc de Marxalenes?

Almogàver
Mensajes: 2819
Registrado: 16 Ago 2005, 18:52
Ubicación: València (Països Catalans)

por Almogàver » 09 Sep 2008, 09:55

anónimo_valenciano escribió:
Almogàver escribió:
anónimo_valenciano escribió:Molt bona la crònica. :)
Et pots creure que encara no he pogut anar a Partisano a comprar el llibre? :? He estat de vacances a Calp i després han sigut les festes del meu poble, que no he pogut pujar al centre.

L'altre dia vaig anar a recollir les notes, i em va sortir tot bé (ara em toca l'últim curs), total que una amiga també ho havia tret molt bé i em va dir d'anar-nos a L'Alcúdia per al concert de La Gossa, i jo il·lusionat amb anar (i per les notes, claramente i per pegar-me tota la festa),total que al final no vam poder anar perquè no teníem cotxe. :( Era el concert d'ahir que no tenia ni idea que tocaven.


Quina llàstima, el concert de la Gossa! Jo tampoc sabia que tocaven. Si vas al centre i Partisano no té el llibre, han tornat a dur exemplars a La Casa del Llibre i també n'hi havia un o dos a El Corte Inglés del carrer Colom. Ho dic, per si no ho trobes... :oops: :wink:

Per cert, enhorabona per les notes... Jo no m'he presentat a res en setembre. Ara, em toca matricular-me dimarts, a veure com va la cosa...

Gràcies per informar-me. Pensava anar directament a Partisano aquesta setmana. Ja et diré si hi ha a El Corte Inglés.
La Casa del Llibre on està? Per el parc de Marxalenes?


Nooooooooo!!!! La Casa del Llibre (o Casa del Libro, com l'han rebatejada)està al carrer Russafa, davant del VIPs del centre. Si vens des de la plaça de l'Ajuntament, està un poc després de passar els cinemes Lys.

Salut!
"Valencià de la ciutat de València, declare que sóc català.
Història, llengua, cultura i voluntat es concerten per a declarar la meua no catalanofília, sinó la meua catalanitat".
-Carles Salvador-
http://blocs.mesvilaweb.cat/delsud

gossa sorda
Mensajes: 13223
Registrado: 09 Feb 2005, 15:37
Ubicación: A la granciutat de Castelló

por gossa sorda » 09 Sep 2008, 10:22

I jo que encara no el tinc... :oops:
http://www.cobblesandhills.com/
Imagen
holly escribió:No estoy borracho listos.

Simba.
Mensajes: 19
Registrado: 08 Sep 2008, 10:24

por Simba. » 09 Sep 2008, 10:38

Hola, com esteu? Em podeu descriure la vostra ideologia?

gràcies, un fort abraç

gossa sorda
Mensajes: 13223
Registrado: 09 Feb 2005, 15:37
Ubicación: A la granciutat de Castelló

por gossa sorda » 09 Sep 2008, 10:45

Simba. escribió:Hola, com esteu? Em podeu descriure la vostra ideologia?

gràcies, un fort abraç


Tota ideologia, com supose que sabràs, és més complexa d'explicar que dir blanc o negre. A grans pinzellades, la gran majoria dels que estem pel post ens podriem considerar valencians i d'esquerres, això sense exclusions. Després hi ha gent partidaria dels Països Catalans, gent que no vol ni sentir-ne parlar d'ells, álgú que de tant en tant es passa per ací que es considera apàtrida (skeletor o hache)...

En fi, que no en som dos iguals.
http://www.cobblesandhills.com/
Imagen
holly escribió:No estoy borracho listos.

skeletor
Mensajes: 19439
Registrado: 11 Jun 2006, 22:00
Ubicación: Gol Bajo, por mis huevos.

por skeletor » 09 Sep 2008, 11:15

gossa sorda escribió:
Simba. escribió:Hola, com esteu? Em podeu descriure la vostra ideologia?

gràcies, un fort abraç


Tota ideologia, com supose que sabràs, és més complexa d'explicar que dir blanc o negre. A grans pinzellades, la gran majoria dels que estem pel post ens podriem considerar valencians i d'esquerres, això sense exclusions. Després hi ha gent partidaria dels Països Catalans, gent que no vol ni sentir-ne parlar d'ells, álgú que de tant en tant es passa per ací que es considera apàtrida (skeletor o hache)...

En fi, que no en som dos iguals.


Apàtrida....suena bien :mrgreen:

No sé si apátrida sería el calificativo adecuado; ideológicamente sí me considero de izquierdas (si es que hoy en día se puede considerar vigente la dicotomía izquierdas-derechas), y evidentemente, me preocupa lo que ocurre en mi país y me gustaría que funcionase lo mejor posible, lo que no es óbice para que desee un mundo en que los conceptos patria, frontera y bandera dejen de tener sentido. Bajo este punto de vista, no tengo ningún problema en intercambiar ideas, opiniones, etc, con gente nacionalista o independentista, con los que muy posiblemente no estaré de acuerdo pero tampoco con aquellos que los demonizan por pensar diferente. Más que nada, me atrae el aspecto cultural de otras gentes, pueblos y costumbres antes que las ideas políticas de cada cual.

Salut.

Simba.
Mensajes: 19
Registrado: 08 Sep 2008, 10:24

por Simba. » 09 Sep 2008, 11:20

Bé, jo tinc una ideologia independentista. Em considere valencià i No espanyol. Si per a tal efecte tinc d'anar de la mà de la gent catalana, endavant.

gossa sorda
Mensajes: 13223
Registrado: 09 Feb 2005, 15:37
Ubicación: A la granciutat de Castelló

por gossa sorda » 09 Sep 2008, 12:04

Simba. escribió:Bé, jo tinc una ideologia independentista. Em considere valencià i No espanyol. Si per a tal efecte tinc d'anar de la mà de la gent catalana, endavant.


Doncs ja saps el que et trobaràs per ací. De totes maneres en el post sempre hem acollit de bon gust persones amb ideologia diferent a la nostra i hem tingut bons debats.
http://www.cobblesandhills.com/
Imagen
holly escribió:No estoy borracho listos.

Simba.
Mensajes: 19
Registrado: 08 Sep 2008, 10:24

por Simba. » 09 Sep 2008, 12:10

ok un fort abraç

anónimo_valenciano
Mensajes: 8111
Registrado: 04 Ene 2008, 17:44
Ubicación: València.

por anónimo_valenciano » 09 Sep 2008, 18:50

Almogàver escribió:
anónimo_valenciano escribió:
Almogàver escribió:
anónimo_valenciano escribió:Molt bona la crònica. :)
Et pots creure que encara no he pogut anar a Partisano a comprar el llibre? :? He estat de vacances a Calp i després han sigut les festes del meu poble, que no he pogut pujar al centre.

L'altre dia vaig anar a recollir les notes, i em va sortir tot bé (ara em toca l'últim curs), total que una amiga també ho havia tret molt bé i em va dir d'anar-nos a L'Alcúdia per al concert de La Gossa, i jo il·lusionat amb anar (i per les notes, claramente i per pegar-me tota la festa),total que al final no vam poder anar perquè no teníem cotxe. :( Era el concert d'ahir que no tenia ni idea que tocaven.


Quina llàstima, el concert de la Gossa! Jo tampoc sabia que tocaven. Si vas al centre i Partisano no té el llibre, han tornat a dur exemplars a La Casa del Llibre i també n'hi havia un o dos a El Corte Inglés del carrer Colom. Ho dic, per si no ho trobes... :oops: :wink:

Per cert, enhorabona per les notes... Jo no m'he presentat a res en setembre. Ara, em toca matricular-me dimarts, a veure com va la cosa...

Gràcies per informar-me. Pensava anar directament a Partisano aquesta setmana. Ja et diré si hi ha a El Corte Inglés.
La Casa del Llibre on està? Per el parc de Marxalenes?


Nooooooooo!!!! La Casa del Llibre (o Casa del Libro, com l'han rebatejada)està al carrer Russafa, davant del VIPs del centre. Si vens des de la plaça de l'Ajuntament, està un poc després de passar els cinemes Lys.

Salut!

Collons!! :shock: Quanta raó tens!! He passat per ahí moltes vegades, també està al costat d'una perfumeria si recorde bé. Aleshores, de luxe, em ve millor.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 08:43