[Beirasar Rosalía] (Mayo 2008 - Agosto 2010)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

rosalia victor
Mensajes: 4013
Registrado: 27 Feb 2008, 20:08

por rosalia victor » 08 Jun 2008, 12:44

alguna nueva noticia? :P



aquí teneis una pequeña crónica de la final de la copa de las naciones http://elprogreso.galiciae.com/nova/12196.html

dieguitto
Mensajes: 1961
Registrado: 02 Nov 2007, 17:10
Ubicación: Santiago, viendo jugar a Montañana debajo de los aros y con BRAD EN NUESTRA MEMORIA

por dieguitto » 08 Jun 2008, 13:13

rosalia victor escribió:alguna nueva noticia? :P



aquí teneis una pequeña crónica de la final de la copa de las naciones http://elprogreso.galiciae.com/nova/12196.html

ese Lolo Castro y Charly Uzal!! :mrgreen: :mrgreen:

sin novedades por ningun lado!!
[img]http://i31.tinypic.com/2u5x1dd.jpg[/img]
gracias por todo krack, pero QUE TE VAYAS ASI NOS JODE
[img]http://i28.tinypic.com/dpjw4h.jpg[/img]
Montañanaaaaaaaaaaaaaaa!!que bueno que eres!

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 08 Jun 2008, 14:51

InfernoAzul escribió:
elvis escribió:
InfernoAzul escribió:Sigo vivo si, pero paso máis tempo na biblioteca que na casa...e ao non haber novas tampouco reparo moito nos foros.

Eu xa dixen que non podería facer o da entrevista...e non vou pra político, senón pra politólogo, como Obra xDDD

o de Oleson, seica ten pasaporte alemán, mais segundo inferno_azul en realidade o pasaporte é sueco (un día) e noruego (3 días despois) xDDDD

Un saúdo


Pois eu tamén fun compi de Obra :mrgreen:

Dadlle unha boa labazada o decanato da miña parte :((


unha labazada era pouco....meu deus que chapuza e que cacicada fixeron co novo plan de estudos...sempre pringamos os de politicas os primeiros...k presa habería pra fecelo ben e que saise pro ano k ben? NON tinhamos k ser os primeiros e facelo en 10dias... MARTA TABARES (era tabares?...non lembro o apelido) O DESPACHO ESTÁ NOS BARES!

Que sexa outra departe miña (aínda que eu aínda me achego bastante polo Campus -aínda que casi solo ó SEU-, podo darlla directamente) :((
É acojonante o de Políticas en Santiago e o desta señora. Tiven a oportunidade de ollear o previsible novo plan de estudio do novo Grado e a verdade é que o primeiro que pensei foi "menos mal que non me pillou".
O peor é a sensación de impotencia, pese a protesta UNANIME do alumnado (e ex-alumnado, e todo o que sepa algo de que vai o conto), coma sempre, de nada serviu.
En fin, non vamos a seguir con esto que nos vai a dar unha úlcera. Un saúdo os politólogos e unha desculpa os demáis polo rollo que nada ten que ver co baloncesto (é que hai pouco do que falar).

Volvento o tema de baloncesto (canto tempo sin pasarme por aquí levaba), o da entrevista, eu creo que debería ser cousa de Anxinho ou Dieguitto. Primeiro, por que pide alguén da peña. O meu queda descartado, primeiro por que non son da peña (e falar no seu nome sería bastante descarado, sobretodo por que non comparto a opinión nalgunhas couas. Por exemplo, cando saíse o inevitable tema Obradoiro) e segundo por que sonche vergonzosiño e o de saír na tele... non :oops:
O de Oleson, parece que se calmaron un pouco os rumores de saída, pero simplemente se susituíron por outros. Eu teño entendido que ten pasaporte aleman. Así se lle fichou, dende logo, fai 4 tempadas. A min estráname moito que, tras 4 anos, se descubran irregularidades. Non o sei, pero estranaríame moitísimo.
Tema Galicia, a verdade unha pena. Trala eliminación de Catalunya parecía posible gañalo. Non vale para nada, claro, pero sempre é bonito. Pero bueno, un segundo posto en masculino e outro en feminino (ahí as catalanas si que se exibiron, mi madriña) non está nada mal...
E xa que do Rosa non hai nada que dicir, dicir que o outro día saiu no Correo que se pechou a renovación de Mozán, e que definitivamente tamén seguirán, xa o 100 por 100, Laura Grande e Mar Xantall. Agardo que se rematen con éxito as renovacións que están tratandose (Carol, Ana e Isa). Especialmente a de Isa Suarez. A súa non renovación sería un error dos grandes.

InfernoAzul
Mensajes: 16156
Registrado: 20 Mar 2006, 22:10
Ubicación: Compostela

por InfernoAzul » 08 Jun 2008, 15:42

Obra pois que saibas que me parece un mundo de mal que se te pasas polo seu non me venhas dicir a ver quen carallo eres. Que é un misterio saber da túa persoa xD. Agora xa non, pero durante o curso tódlos luns estaba aló (é que ao bar ao que vou sempre cerra os luns, entón tocaba ir ao seu...porque ir aturar a Artaza e companhía é un suplicio xD)

O peor do conto de Galiza é os mamalóns que escriben os comentarios. Acaso os nacionalistas nos queixamos dos amigábeis Espanha - EEUU, ou Perú? (que xa me diredes que trascendencia tenhen, son os últimos de fútbol e os que primeiro me venhen á cabeza) NON, e tamén é pagado cos impostos. Pois xa que non nos deixades competir a nivel mundial, deixádenos facelo entre nós.....isto tamén me crea unha úlcera...

Boa cousa o do Pio, pensei que Grande e Xantall marcharían, unha moi boa nova que queden
Imagen by pacreu...CRACK!

elvis
Mensajes: 19969
Registrado: 06 Feb 2002, 19:45
Ubicación: Ni yo lo sé

por elvis » 08 Jun 2008, 19:13

Peor é o meu con Obra. Que noutro post chegamos a conclusión que tivemos que compartir algunha clase.

Mmm, entón Inferno... ¿Que é o Estado? :mrgreen:

O de Oleson eu creo que vai máis polos problemas que existen con asimilados perante a ABP no casi de interesarlle a un ACB. Pero vendo o de Massey non debería dar ningún problema.

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 08 Jun 2008, 22:32

Pois sí, Elvis e mais eu, case na mesma promoción, compartimos facultade, e segundo os nosos calculos, seguramente aula nalgunha ocasión (e máis alá, seguramente coincidiramos varias veces na Capitol, e nalgunha pachanga na ferradura). E non nos enteramos desto ata fai uns meses, no efímero post dos politólogos do Tempo Morto... :? :P

Artaza, joder, que recordos, que medo daba estome en primeiro (os primeiros días), recén chegadiño a facultade. Aínda teño por ahí a edición do Principe co prólogo seu. Algún día me pasarei pola facultade para que mo firme, jajaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dieguitto
Mensajes: 1961
Registrado: 02 Nov 2007, 17:10
Ubicación: Santiago, viendo jugar a Montañana debajo de los aros y con BRAD EN NUESTRA MEMORIA

por dieguitto » 08 Jun 2008, 22:42

ObraACB escribió:Volvento o tema de baloncesto (canto tempo sin pasarme por aquí levaba), o da entrevista, eu creo que debería ser cousa de Anxinho ou Dieguitto. Primeiro, por que pide alguén da peña. O meu queda descartado, primeiro por que non son da peña (e falar no seu nome sería bastante descarado, sobretodo por que non comparto a opinión nalgunhas couas. Por exemplo, cando saíse o inevitable tema Obradoiro) e segundo por que sonche vergonzosiño e o de saír na tele... non :oops:

ahi hai que puntualizar unha cousa, eu non son nin formo parte da peña InfernoAzul, outra cousa é que fora a Burgos ou case imos a Cantabria!!
a min gustariame falar en CorreoTV, pero..... dicir que son de Inferno Azul, iso non, coma ti Obra non comparto algunha cousa e o segundo putnto coincido contigo en que.. :oops: diante da camara, poñome mais nervioso ó pensalo que igual estando ali!!

QUEREMOS NOTICIAS DO ROSALIA XA!! DAVID, O QUE SE MOVE CON kIKO E UBALDO COMO SE FOSEN SEUS PAIS, PREGUNTALLES ALGO E PONO POR AQUI!!
tanto da, fichaxes, presuposto, interesados, patrocinadores...... algo!!
[img]http://i31.tinypic.com/2u5x1dd.jpg[/img]
gracias por todo krack, pero QUE TE VAYAS ASI NOS JODE
[img]http://i28.tinypic.com/dpjw4h.jpg[/img]
Montañanaaaaaaaaaaaaaaa!!que bueno que eres!

rosalia victor
Mensajes: 4013
Registrado: 27 Feb 2008, 20:08

por rosalia victor » 08 Jun 2008, 22:46

QUEREMOS NOTICIAS DO ROSALIA XA!! DAVID, O QUE SE MOVE CON kIKO E UBALDO COMO SE FOSEN SEUS PAIS, PREGUNTALLES ALGO E PONO POR AQUI!!
tanto da, fichaxes, presuposto, interesados, patrocinadores...... algo!!





+1




quiero verano moviditooo! jajajaja.

rosalia victor
Mensajes: 4013
Registrado: 27 Feb 2008, 20:08

por rosalia victor » 09 Jun 2008, 13:40

comentemos por aquí rumores...

suena Puyada, y podría ser el primero en caer, es un gran base, con buen porcentaje en triples y an asistencias...ojalá que no sea un rumor y se acabé convirtiendo en jugador del Rosalía :D

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 09 Jun 2008, 13:58

rosalia victor escribió:comentemos por aquí rumores...

suena Puyada, y podría ser el primero en caer, es un gran base, con buen porcentaje en triples y an asistencias...ojalá que no sea un rumor y se acabé convirtiendo en jugador del Rosalía :D

¿Suena, por donde?.
Me gusta, me gusta, realmente, de entrada, pero pensé que sería un jugador complicado de conseguir, ante la previsible marcha de los jugadores más destacados del Alcudia.
Yo sigo pensando que en la medida de lo posible habría que intentar pescar en el descenso de Hospi. Ya se que decirlo de un equipo que descendió puede parecer un poco rápido, pero creo que hay muchos "Jóvenes Aunque Sobradamente Preparados", que se decía, de los que muchos seguramente no tienen intención de jugar en LEB Plata.

InfernoAzul
Mensajes: 16156
Registrado: 20 Mar 2006, 22:10
Ubicación: Compostela

por InfernoAzul » 09 Jun 2008, 15:40

rosalia victor escribió:comentemos por aquí rumores...

suena Puyada, y podría ser el primero en caer, es un gran base, con buen porcentaje en triples y an asistencias...ojalá que no sea un rumor y se acabé convirtiendo en jugador del Rosalía :D


e que? xa é así? non sabes ler ou? non che quedou claro o de "comentemos isto por aquí non o falemos nos foros.acb" parece que só les o que queres....

venha un saúdo. Por certo aprobei o segundo parcial de historia cun 6'25...mágoa suspender o 1º xDDDD e suponho que aprobarei Ciencia Política, mantereivos informados xDDDD
Imagen by pacreu...CRACK!

elvis
Mensajes: 19969
Registrado: 06 Feb 2002, 19:45
Ubicación: Ni yo lo sé

por elvis » 09 Jun 2008, 15:46

Quen non aproba Historia con Balboa non debería existir :mrgreen:

Eu Ciencia Política á primeira con Diz. Esto de descubrir que sempre poñía o mesmo se ías cos dous parciais a xuño...

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 09 Jun 2008, 15:50

InfernoAzul escribió:
rosalia victor escribió:comentemos por aquí rumores...

suena Puyada, y podría ser el primero en caer, es un gran base, con buen porcentaje en triples y an asistencias...ojalá que no sea un rumor y se acabé convirtiendo en jugador del Rosalía :D


e que? xa é así? non sabes ler ou? non che quedou claro o de "comentemos isto por aquí non o falemos nos foros.acb" parece que só les o que queres....

venha un saúdo. Por certo aprobei o segundo parcial de historia cun 6'25...mágoa suspender o 1º xDDDD e suponho que aprobarei Ciencia Política, mantereivos informados xDDDD

Con Balboa, supoño, ¿non?. Non te preocupes, que Historia vala aprobar ben tendo aprobado un parcial. :wink:

rosalia victor
Mensajes: 4013
Registrado: 27 Feb 2008, 20:08

por rosalia victor » 09 Jun 2008, 15:54

no me pasé por el foro...sorry...
:pero:


pedazo chuletas llevabas no Anxooo? xDD

arlanzon
Mensajes: 5510
Registrado: 12 Nov 2006, 19:29

por arlanzon » 09 Jun 2008, 16:26

rosalia victor escribió:suena Puyada, y podría ser el primero en caer, es un gran base, con buen porcentaje en triples y an asistencias...ojalá que no sea un rumor y se acabé convirtiendo en jugador del Rosalía :D

Puyada tiene contrato con PAM; pero calma, q si se va, vendra a nosotros, xq le tenemos tanteado :P

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 09 Jun 2008, 17:20

Por certo, a FEB podería levar a LEB o cupo de seleccionables por España: http://foros.acb.com/viewtopic.php?t=304698
Isto sí sería un problema.
Agora mesmo temos a Monty, Fontet, e agardemos que Legasa, e coido que ninguén máis. Como se cumpla o dos cupos, precisaríamos a 2 máis, se mal non recordo, polo menos, e iso contando con que ningún se lesione e poidan estar todo o ano convocados... :pero:

dieguitto
Mensajes: 1961
Registrado: 02 Nov 2007, 17:10
Ubicación: Santiago, viendo jugar a Montañana debajo de los aros y con BRAD EN NUESTRA MEMORIA

por dieguitto » 09 Jun 2008, 18:48

ObraACB escribió:Por certo, a FEB podería levar a LEB o cupo de seleccionables por España: http://foros.acb.com/viewtopic.php?t=304698
Isto sí sería un problema.
Agora mesmo temos a Monty, Fontet, e agardemos que Legasa, e coido que ninguén máis. Como se cumpla o dos cupos, precisaríamos a 2 máis, se mal non recordo, polo menos, e iso contando con que ningún se lesione e poidan estar todo o ano convocados... :pero:

esperemos que eso no se confirme, que no esta de momento en ningun sitio, como dice Androcles en ese topic, "lo pondran cuando los equipos tengan fichados a los 12 jugadores!!" :(( :(( PVTA MIERDA DE FEDERACION!! :(( :((
[img]http://i31.tinypic.com/2u5x1dd.jpg[/img]
gracias por todo krack, pero QUE TE VAYAS ASI NOS JODE
[img]http://i28.tinypic.com/dpjw4h.jpg[/img]
Montañanaaaaaaaaaaaaaaa!!que bueno que eres!

InfernoAzul
Mensajes: 16156
Registrado: 20 Mar 2006, 22:10
Ubicación: Compostela

por InfernoAzul » 09 Jun 2008, 23:17

Encantame o seguimento que hai da minha andaina por Políticas xD, xa vos manterei informado sobre as notas xD e victor eu non lembro chuletas que me da preguiza facelas xDDDD

O dos cupos...pois é unha movida...pero sería mellor penso eu...menos americanización. Non vos esquezades de Pablo Posse que penso que vai ter ficha do 1º equipo xa só queda 1 xD Puyada xD xa está
Imagen by pacreu...CRACK!

ObraACB
Mensajes: 7806
Registrado: 17 Jul 2003, 15:22
Ubicación: Dende o 3/6/2011, de novo, na ACB.

por ObraACB » 10 Jun 2008, 02:44

InfernoAzul escribió:Encantame o seguimento que hai da minha andaina por Políticas xD, xa vos manterei informado sobre as notas xD e victor eu non lembro chuletas que me da preguiza facelas xDDDD

O dos cupos...pois é unha movida...pero sería mellor penso eu...menos americanización. Non vos esquezades de Pablo Posse que penso que vai ter ficha do 1º equipo xa só queda 1 xD Puyada xD xa está

Pero os cupos hai que cumprilos cada semana na convocatoria, non a nivel plantel. Si só tes 5, terías que convocalos ata cando están lesionados...

dieguitto
Mensajes: 1961
Registrado: 02 Nov 2007, 17:10
Ubicación: Santiago, viendo jugar a Montañana debajo de los aros y con BRAD EN NUESTRA MEMORIA

por dieguitto » 10 Jun 2008, 13:36

seguimos sin noticias do Rosa, solo que hoxe a partir das 5-6 da tarde lle entregaran un pin de ouro ó concelleiro de non sei qué carallo, asi que a ver si despois hai rolda de prensa, e nos contan algo!!
informacion facilitada a estas horas por.................... Bermudez, quen si non!! :? :?

haberia que preguntar como vai o do recurso, non deberia dar xa Apelacion a resposta?
[img]http://i31.tinypic.com/2u5x1dd.jpg[/img]
gracias por todo krack, pero QUE TE VAYAS ASI NOS JODE
[img]http://i28.tinypic.com/dpjw4h.jpg[/img]
Montañanaaaaaaaaaaaaaaa!!que bueno que eres!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 18:17