Lleida Bàsquet (Jun 2008 - Jul 2012)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 13 Jul 2012, 16:08

MVT13 escribió:
barrisnord escribió:He obert un nou fil com Força Lleida. Si us interesa aquí està:

http://foros.acb.com/viewtopic.php?f=4&t=457660

Si algú el vol obrir, jo el borro i cap problema, eh?


No ho hauriem d'haver escollit democràticament? :D

Potser s'hauria de consultar als admins, de totes maneres, perquè tanquin el post vell i el traslladin a l'arxiu.

Si al Malkav (com a creador d'aquest post) i companyía els hi està bé, doncs ens mudem cap a l'altre!

FORÇA LLEIDA! :rodarbalon:


El històric INGEL, m'havia demanat que l'obrís, li havia dit que l'obriria al migdia i se m'han avançat :llanto:

¿Que fem?

barrisnord
Mensajes: 291
Registrado: 26 Ago 2005, 15:37

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por barrisnord » 13 Jul 2012, 16:22

Soci 572 escribió:
MVT13 escribió:
barrisnord escribió:He obert un nou fil com Força Lleida. Si us interesa aquí està:

http://foros.acb.com/viewtopic.php?f=4&t=457660

Si algú el vol obrir, jo el borro i cap problema, eh?


No ho hauriem d'haver escollit democràticament? :D

Potser s'hauria de consultar als admins, de totes maneres, perquè tanquin el post vell i el traslladin a l'arxiu.

Si al Malkav (com a creador d'aquest post) i companyía els hi està bé, doncs ens mudem cap a l'altre!

FORÇA LLEIDA! :rodarbalon:


El històric INGEL, m'havia demanat que l'obrís, li havia dit que l'obriria al migdia i se m'han avançat :llanto:

¿Que fem?


Iep, per mi cap problema. Ja ho pots fer tú perquè a mi els espavilats de turno ja m'estan fregint al post que he obert.
Jo ho he fet amb tota la bona intenció després de que durant molts dies s'hagi parlat aquí i ningú o hagi fet.
Ara mateix demano a un administrador que el borri.

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 13 Jul 2012, 16:23

barrisnord escribió:
Soci 572 escribió:
MVT13 escribió:
Si algú el vol obrir, jo el borro i cap problema, eh?


No ho hauriem d'haver escollit democràticament? :D

Potser s'hauria de consultar als admins, de totes maneres, perquè tanquin el post vell i el traslladin a l'arxiu.

Si al Malkav (com a creador d'aquest post) i companyía els hi està bé, doncs ens mudem cap a l'altre!

FORÇA LLEIDA! :rodarbalon:


El històric INGEL, m'havia demanat que l'obrís, li havia dit que l'obriria al migdia i se m'han avançat :llanto:

¿Que fem?


Iep, per mi cap problema. Ja ho pots fer tú perquè a mi els espavilats de turno ja m'estan fregint al post que he obert.
Jo ho he fet amb tota la bona intenció després de que durant molts dies s'hagi parlat aquí i ningú o hagi fet.
Ara mateix demano a un administrador que el borri.[/quote]

Ok. M'informo bé i el creo aquesta nit

Snail
Mensajes: 6626
Registrado: 21 Ago 2002, 00:33
Ubicación: Sant Quirze de Besora i Lleida // Mié, 21 Ago 2002 00:33

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Snail » 13 Jul 2012, 17:05

Jo continuaria en aquest fil... Pero si voleu cambiem, no fos cas que algun inspector d'Hisenda es fotés a llegir el foro. :D :D :D

INGUEL
Mensajes: 2488
Registrado: 24 Dic 2001, 13:58
Ubicación: Lleida City

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por INGUEL » 13 Jul 2012, 18:24

Snail escribió:Jo continuaria en aquest fil... Pero si voleu cambiem, no fos cas que algun inspector d'Hisenda es fotés a llegir el foro. :D :D :D



:todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar:

si hem de començar de 0 crec que hem de ajudar en lo que poguem ... em sembla que Soci es el més actiu de llarg al nostre post, i per això aquest matí l'he convidat a obrir un nou post i deixar aquest per als foroarqueòlegs :wink:

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 13 Jul 2012, 22:13

INGUEL escribió:
Snail escribió:Jo continuaria en aquest fil... Pero si voleu cambiem, no fos cas que algun inspector d'Hisenda es fotés a llegir el foro. :D :D :D



:todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar:

si hem de començar de 0 crec que hem de ajudar en lo que poguem ... em sembla que Soci es el més actiu de llarg al nostre post, i per això aquest matí l'he convidat a obrir un nou post i deixar aquest per als foroarqueòlegs :wink:


Ja he preguntat que tinc de fer per crear un nou fil, vui fer-ho bé

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 14 Jul 2012, 13:24

Ja he creat el nou fil viewtopic.php?f=4&t=457711

MVT13
Mensajes: 1919
Registrado: 30 May 2008, 23:59
Ubicación: LLEIDA

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por MVT13 » 14 Jul 2012, 13:58

És hora de posar fi a una etapa plena d'alegries, decepcions i patiments. Però, al cap i a la fi, segur que tots ens quedem amb els bons moments que, fent balanç, han estat majoria. Després d'un darrer any magnífic del Lleida Bàsquet(bol), esperem que el nou club ens faci vibrar de la mateixa manera i ens puguem sentir molt orgullosos de ser-ne aficionats, independentment de quins siguin els resultats. Estic segur que podràn comptar amb tot el suport i els ànims d'una afició que espero que torni a convertir el Barris Nord en una festa cada divendres.

Imagen Imagen Imagen
Imagen

Toca guardar-los al calaix del nostres millors records i tirar endavant. SOM-HI!!!

Sempre LLEIDA BÀSQUET i Visca el FORÇA LLEIDA!! :rodarbalon:

Snail
Mensajes: 6626
Registrado: 21 Ago 2002, 00:33
Ubicación: Sant Quirze de Besora i Lleida // Mié, 21 Ago 2002 00:33

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Snail » 14 Jul 2012, 14:49

MVT13 escribió:És hora de posar fi a una etapa plena d'alegries, decepcions i patiments. Però, al cap i a la fi, segur que tots ens quedem amb els bons moments que, fent balanç, han estat majoria. Després d'un darrer any magnífic del Lleida Bàsquet(bol), esperem que el nou club ens faci vibrar de la mateixa manera i ens puguem sentir molt orgullosos de ser-ne aficionats, independentment de quins siguin els resultats. Estic segur que podràn comptar amb tot el suport i els ànims d'una afició que espero que torni a convertir el Barris Nord en una festa cada divendres.

Imagen Imagen Imagen
Imagen

Toca guardar-los al calaix del nostres millors records i tirar endavant. SOM-HI!!!

Sempre LLEIDA BÀSQUET i Visca el FORÇA LLEIDA!! :rodarbalon:


No és pot dir millor. :)

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Semrush [Bot] y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 05:29