Lleida Bàsquet (Jun 2008 - Jul 2012)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 13:15

Sí, el Ferran Aril és una garantia. Ja va ser el "responsable" de la tornada a LEB Or i suposo que té molta part de culpa de la creació i inscripció del Força Lleida. Algú a qui no se li dona el crèdit que se li hauria de donar...
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

kram_
Mensajes: 54
Registrado: 01 Oct 2010, 13:04

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por kram_ » 12 Jul 2012, 13:50

Aquest article ja comença malament quan separa els casos de La Corunya, Barça B i Força Lleida, quan són idèntics.
Si no admets a un, no admets a cap, és així de senzill.
Una altra cosa és que no t'agradi perquè pensis que és una "jugada" per poder competir sense tenir a l'Agència Tributària apretant.
I em sembla que dóna més prestigi a la lliga un club amb un pabelló com el Barris Nord i amb l'assistència més alta de tota la lliga, que La Corunya que encara no ha demostrat res i un equip filial (Tots sabem que els equips filials donen prestigi a la lliga, ja es veu al futbol)

ComandoPetador
Mensajes: 313
Registrado: 30 Abr 2004, 18:15

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por ComandoPetador » 12 Jul 2012, 14:41

kram_ escribió:Aquest article ja comença malament quan separa els casos de La Corunya, Barça B i Força Lleida, quan són idèntics.
Si no admets a un, no admets a cap, és així de senzill.
Una altra cosa és que no t'agradi perquè pensis que és una "jugada" per poder competir sense tenir a l'Agència Tributària apretant.
I em sembla que dóna més prestigi a la lliga un club amb un pabelló com el Barris Nord i amb l'assistència més alta de tota la lliga, que La Corunya que encara no ha demostrat res i un equip filial (Tots sabem que els equips filials donen prestigi a la lliga, ja es veu al futbol)


Aquest article és una anada d'olla considerable. O al capità enciam li han explicat malament la història, o fa dies que no el reguen o, si no fos perquè està ben redactat, el text l'ha escrit algun dels trolls propers a l'anterior directiva que volten per aquí. No n'encerta ni una. Des del temps de construcció del pavelló (4 mesos i no 3), fins a les temporades a Europa (2 i no 3), pasant pel tema de la ciutat esportiva (conveni de les institucions que encara paguen per 5,2 milions), el pacte sobre els americans i els jugadors que han cobrat i els que no (no donaré dades per respecte als professionals) i moltes altres coses.
A mi em sembla perfecte que es vulgui criticar a Sáez i la FEB perquè tothom és lliure d'opinar, però que es vulgui utilitzar el Força Lleida per fer-ho no ho crec just. L'ACB i la FEB tenen seves normes i exigències i no enganyen a ningú. Tothom és lliure d'acceptar o no. Enguany s'ha produit una situació nova per la manca d'equips, però com ja vaig dir en un altre post el Força Lleida ni fica la llei, ni fa la trampa. Si de cas, la trampa seria que l'anterior directiva comencés amb un nou projecte.
Que es crea un precedent? Sí.
Que aquest precedent lliura al Lleida Basquetbol del seu deute? No.
Que aquest precedent n'hi ha molts que el voldran seguir? Sí.
Que tots ho aconseguiran? Ho dubto.
Aquí sembla que reunir 200.000 euros i convéncer un grup d'empresaris és molt fàcil. Jo no ho crec. Igual al mes de desembre tots els que creiem en aquest projecte ens quedem amb el cul a l'aire, però de moment inspira confiança. Si la caguen, mala sort. Però la història és la que és. No admet interpretacions. I el Força Lleida lo únic que ha fet és reunir 200.000 euros, fer un projecte i anar a la FEB per dir "senyors, si ens voleu, aquí estem. Sino ja ens buscarem la vida". I els han volgut. La pregunta és si voldrien a tothom.
I només un apunt. Aquí hi ha una figura clau que és Ferran Aril. Al 99 va aconseguir la plaça per Lleida quan es va ampliar la LEB, fa dos anys va inventar-se el tema de la permuta amb el Cornellà, l'any pasat va treballar per intentar que Vidal i Torres s'entenguessin i ara ha treballat per garantir la presència d'un club de Lleida a la LEB, que al cap i a la fi és la seva obligació com a representant del bàsquet lleidatà.

P.D.: Ja és oficial, LEB de 14 equips amb el Força LLeida. Comença el 4 d'octubre, acaba el 19 d'abril, s'eliminen les jornades intersetmanals, el primer puja directe, del 2 al 9 play off ascens, l'última baixa i el 12 i 13 play out.

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 14:54

Vinga, voluntaris per crear el nou post? :todos a botar:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

capita enciam
Mensajes: 569
Registrado: 27 Dic 2005, 13:39

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por capita enciam » 12 Jul 2012, 14:59

comento per alussions

El que sem va comentar sobre Simeón es que va cobrar del Valencia. N'hi han que m'han comentat que el traspàs era total pero se m'ha citat aquest fet.

Sobre les tres temporades, se m'ha anat el dit ara es rectifica.

Sobre ciutat esportiva. Una cosa és la ciutat esportiva, conveni amb ajuntament, la altra és la concessió de la superficie comercial i gimnasos. Aquesta era la solució per erradicar el deute amb Agència Tributària. Els bancs no ho van aprobar x la valoració del risc que van fer.

No tinc res en contra de l' Edu Torres ni contra el Lleida faltaria més. Ara bé, agradi o no, reconec les dificultats que s'han tingut. Torres no té la responsabilitat de la gestió però filant molt prím s'ha de considerar que el deute es genera mentres ell era l'entrenador del Caprabo Lleida.

Tot bé per una qüestió de salvar el cànon ACB. Aquest es el fet important, Agencia Tributària va indicar que si hi havia cànon hi havia deute. Amb discussions amb l'anterior junta directiva.

Lleida mereix una plaça, sí rotundament sí, ara aquest és el camí. No, rotundament no. Hi ha una situació legal que s'ha aprofitada. No es el primer cas però sí que es crea el precedent en el curt termini. Hi ha un deute acumulat de fa molts anys i de cap manera hauria de eliminar-se per màgia legal. Per això es fa l'article, no en contra del basquet català o en contra del basquet lleidatà, sino en contra de un sistema nociu que es troba enquistat en un cercle viciós.
Noticias, reflexiones y análisis sobre baloncesto en El contraataque

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 12 Jul 2012, 15:02

Malkav escribió:Vinga, voluntaris per crear el nou post? :todos a botar:


Tu mateix Malkav :rodarbalon:

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 15:04

Soci 572 escribió:
Malkav escribió:Vinga, voluntaris per crear el nou post? :todos a botar:


Tu mateix Malkav :rodarbalon:


Jo estic exiliat a Madrit :D Per això deia lo dels voluntaris, que tinc la mateixa informació que tothom gràcies a internet però que aquest any no veuré molts partits a casa :llanto: I espero que Las Rozas tingui plaça a Or :todos a botar:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 12 Jul 2012, 15:04

Per si no ho sabieu: JA ÉS OFICIAL :botar: :botar: :botar: :botar: :botar: :botar:

Força Lleida ‏@flleida

La LEB OR 2012/13 finalment tindrá 14 equips entre els que hi ha el Força Lleida Club Esportiu. La lliga començarà el 4 d'octubre.


14 equips? Un puja (entre moltes cometes), 8 fan Play-off, 4 Play-out i un és FOREVER ALONE :mrgreen:

Edito: és 1 puja, 8 play-off, 2 play-out i un baixa. Només 2 equips no faran post-temporada

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 15:09

capita enciam escribió:Hi ha un deute acumulat de fa molts anys i de cap manera hauria de eliminar-se per màgia legal.


El deute no desapareix, continua sent de la SAD. Ara, que la SAD no tindrà ja cap activitat? Cert. S'haurà de liquidar o el que Ferran Vidal vulgui que per això ha demostrat que és la seva joguina.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 15:11

Twitter Capità Enciam escribió:Por otra parte, me comentan por vía interna q las deudas de Lleida aunque se cambie el CIF pueden heredarse. Salvo q juez diga lo contrario


Ja veig que costarà estar tranquils... :roll:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 12 Jul 2012, 15:12

Malkav escribió:
Soci 572 escribió:
Malkav escribió:Vinga, voluntaris per crear el nou post? :todos a botar:


Tu mateix Malkav :rodarbalon:


Jo estic exiliat a Madrit :D Per això deia lo dels voluntaris, que tinc la mateixa informació que tothom gràcies a internet però que aquest any no veuré molts partits a casa :llanto: I espero que Las Rozas tingui plaça a Or :todos a botar:


M'oferiria voluntari, però aquest honor s'el mereix algú amb més antig....... experiència :mrgreen:

SOM DE LEB!!!!!

ComandoPetador
Mensajes: 313
Registrado: 30 Abr 2004, 18:15

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por ComandoPetador » 12 Jul 2012, 15:13

capita enciam escribió:comento per alussions

El que sem va comentar sobre Simeón es que va cobrar del Valencia. N'hi han que m'han comentat que el traspàs era total pero se m'ha citat aquest fet.

Sobre les tres temporades, se m'ha anat el dit ara es rectifica.

Sobre ciutat esportiva. Una cosa és la ciutat esportiva, conveni amb ajuntament, la altra és la concessió de la superficie comercial i gimnasos. Aquesta era la solució per erradicar el deute amb Agència Tributària. Els bancs no ho van aprobar x la valoració del risc que van fer.

No tinc res en contra de l' Edu Torres ni contra el Lleida faltaria més. Ara bé, agradi o no, reconec les dificultats que s'han tingut. Torres no té la responsabilitat de la gestió però filant molt prím s'ha de considerar que el deute es genera mentres ell era l'entrenador del Caprabo Lleida.

Tot bé per una qüestió de salvar el cànon ACB. Aquest es el fet important, Agencia Tributària va indicar que si hi havia cànon hi havia deute. Amb discussions amb l'anterior junta directiva.

Lleida mereix una plaça, sí rotundament sí, ara aquest és el camí. No, rotundament no. Hi ha una situació legal que s'ha aprofitada. No es el primer cas però sí que es crea el precedent en el curt termini. Hi ha un deute acumulat de fa molts anys i de cap manera hauria de eliminar-se per màgia legal. Per això es fa l'article, no en contra del basquet català o en contra del basquet lleidatà, sino en contra de un sistema nociu que es troba enquistat en un cercle viciós.


Et continues equivocant.
1) Ciutat esportiva es va fer una operació de 5,2 milions pel pavelló. No només es va arreglar i els directius es van omplir la boca dient que era l'únic club d'Espanya sanejat amb Hisenda, sino que es va pagar una burrada per un pavelló i la Fundació continua tenint els ingressos de la superficie comercial.

2) Dir que filant prim el deute es va generar amb l'Edu d'entrenador és una mica agossarat. A l'Edu se'l destitueix al desembre de 2004. Estem a juliol del 2012. Vols dir que en vuit anys no s'ha generat dèficit? A Asa Petrovic, el seu sustitut, també se'l fa fora. Es fitxa a Paco García, després Casadevall i enmig una burrada de jugadors. Però es que és igual, culpar un treballador d'una empresa del deute de l'empresa és com dir que totes les empreses del pais que han tancat ho han fet per culpa dels seus treballadors. Al final, el culpable sempre és qui permet fer segons quines coses.

3) El deute no s'elimina per art de magia. Ni molt menys. El deute continua. El tema és que l'han d'afrontar els que el van crear. Enguany han tingut una oportunitat per trobar una sortida i l'han desaprofitat.

ComandoPetador
Mensajes: 313
Registrado: 30 Abr 2004, 18:15

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por ComandoPetador » 12 Jul 2012, 15:18

Malkav escribió:
Twitter Capità Enciam escribió:Por otra parte, me comentan por vía interna q las deudas de Lleida aunque se cambie el CIF pueden heredarse. Salvo q juez diga lo contrario


Ja veig que costarà estar tranquils... :roll:


Això és una barbaritat. Es com si l'Atlètic Segre fot un pufo i per aquest pufo van a buscar a tots els clubs de la ciutat, inclós el que puc crear jo mateix demà si compleixo una sèrie de requisits. Aquest capità enciam està recitant fil per randa tot el que l'anterior directiva està explicant.

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 15:25

Podrem sentir la roda de premsa per la radio?
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Soci 572
Mensajes: 1812
Registrado: 20 Feb 2011, 12:42

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Soci 572 » 12 Jul 2012, 15:31

ComandoPetador escribió:
Malkav escribió:
Twitter Capità Enciam escribió:Por otra parte, me comentan por vía interna q las deudas de Lleida aunque se cambie el CIF pueden heredarse. Salvo q juez diga lo contrario


Ja veig que costarà estar tranquils... :roll:


Això és una barbaritat. Es com si l'Atlètic Segre fot un pufo i per aquest pufo van a buscar a tots els clubs de la ciutat, inclós el que puc crear jo mateix demà si compleixo una sèrie de requisits. Aquest capità enciam està recitant fil per randa tot el que l'anterior directiva està explicant.


L'unic que comparteixen el Força Lleida i el Lleida Basquetbol és que juguen a basquet a Lleida (com tants i tants clubs), i que juguarien al Barris Nord (si es firma un NOU conveni amb la Paeria), i també com tants i tants equips.

Diferent CIF, diferent seu social (sembla que pot anar a Torrefarrera), diferents administradors, DIFERENTS DRETS FEDERATIUS.

Si jo, un mindundi, monto un club de bàsquet a Lleida, va, m'ho invento, Club de Bàsquet La Mariola (ara va quan existeix i la cago, perdó per endavant) me poden posar el deute d'un altre club?

Krpvksprv
Mensajes: 19107
Registrado: 19 May 2002, 01:55

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Krpvksprv » 12 Jul 2012, 16:14

Soci 572 escribió:
ComandoPetador escribió:
Malkav escribió:
Ja veig que costarà estar tranquils... :roll:


Això és una barbaritat. Es com si l'Atlètic Segre fot un pufo i per aquest pufo van a buscar a tots els clubs de la ciutat, inclós el que puc crear jo mateix demà si compleixo una sèrie de requisits. Aquest capità enciam està recitant fil per randa tot el que l'anterior directiva està explicant.


L'unic que comparteixen el Força Lleida i el Lleida Basquetbol és que juguen a basquet a Lleida (com tants i tants clubs), i que juguarien al Barris Nord (si es firma un NOU conveni amb la Paeria), i també com tants i tants equips.

Diferent CIF, diferent seu social (sembla que pot anar a Torrefarrera), diferents administradors, DIFERENTS DRETS FEDERATIUS.

Si jo, un mindundi, monto un club de bàsquet a Lleida, va, m'ho invento, Club de Bàsquet La Mariola (ara va quan existeix i la cago, perdó per endavant) me poden posar el deute d'un altre club?


No.
"El dinero, no da la felicidad. Yo ahora tengo 50 millones de dólares, pero cuando tenía 48, ya era feliz." Arnold Schwartzenegger.

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Titet » 12 Jul 2012, 16:24

ComandoPetador escribió:
capita enciam escribió:comento per alussions

El que sem va comentar sobre Simeón es que va cobrar del Valencia. N'hi han que m'han comentat que el traspàs era total pero se m'ha citat aquest fet.

Sobre les tres temporades, se m'ha anat el dit ara es rectifica.

Sobre ciutat esportiva. Una cosa és la ciutat esportiva, conveni amb ajuntament, la altra és la concessió de la superficie comercial i gimnasos. Aquesta era la solució per erradicar el deute amb Agència Tributària. Els bancs no ho van aprobar x la valoració del risc que van fer.

No tinc res en contra de l' Edu Torres ni contra el Lleida faltaria més. Ara bé, agradi o no, reconec les dificultats que s'han tingut. Torres no té la responsabilitat de la gestió però filant molt prím s'ha de considerar que el deute es genera mentres ell era l'entrenador del Caprabo Lleida.

Tot bé per una qüestió de salvar el cànon ACB. Aquest es el fet important, Agencia Tributària va indicar que si hi havia cànon hi havia deute. Amb discussions amb l'anterior junta directiva.

Lleida mereix una plaça, sí rotundament sí, ara aquest és el camí. No, rotundament no. Hi ha una situació legal que s'ha aprofitada. No es el primer cas però sí que es crea el precedent en el curt termini. Hi ha un deute acumulat de fa molts anys i de cap manera hauria de eliminar-se per màgia legal. Per això es fa l'article, no en contra del basquet català o en contra del basquet lleidatà, sino en contra de un sistema nociu que es troba enquistat en un cercle viciós.


Et continues equivocant.
1) Ciutat esportiva es va fer una operació de 5,2 milions pel pavelló. No només es va arreglar i els directius es van omplir la boca dient que era l'únic club d'Espanya sanejat amb Hisenda, sino que es va pagar una burrada per un pavelló i la Fundació continua tenint els ingressos de la superficie comercial.

2) Dir que filant prim el deute es va generar amb l'Edu d'entrenador és una mica agossarat. A l'Edu se'l destitueix al desembre de 2004. Estem a juliol del 2012. Vols dir que en vuit anys no s'ha generat dèficit? A Asa Petrovic, el seu sustitut, també se'l fa fora. Es fitxa a Paco García, després Casadevall i enmig una burrada de jugadors. Però es que és igual, culpar un treballador d'una empresa del deute de l'empresa és com dir que totes les empreses del pais que han tancat ho han fet per culpa dels seus treballadors. Al final, el culpable sempre és qui permet fer segons quines coses.

3) El deute no s'elimina per art de magia. Ni molt menys. El deute continua. El tema és que l'han d'afrontar els que el van crear. Enguany han tingut una oportunitat per trobar una sortida i l'han desaprofitat.


EL punt 1 no es correcte.....i suposo que aquest dies amb tot l'enrrenou que s'està montant algú acabarà fent sortir la info real a la llum pública per a no ser lapidat publicament..... Com apunt ja t'avanso que els diners del megamiro NO van a la Fundació, sinó al propietari de la instal·lació i que del preu de venta pactat de la ciutat esportiva, es van perdre alguns diners pel camí....i

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Malkav » 12 Jul 2012, 16:34

"Perdre alguns diners pel camí". Estava clar que no es podia deixar el club sanejat i generar 1.5M de deute en una temporada com va passar. A veure on son o qui els té a la butxaca :roll:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Titet » 12 Jul 2012, 16:35

A tot aixó, espero poder gaudir del "derbi" amb l'Andorra!!! Ja que no puc venir a Lleida gaire sovint, al menys podré veure a l'equip quan juguin aquí.

Molta sort en el nou projecte a l'Edu i companyia i espero que no cometin els erros que han comés altres i que ens ha portat a la situació actual. També
espero que amb els anys, la gent de Lleida sapiguem valorar en la seva justa mida la tasca de FV i Cia que, tot i que ha comes molts errors, van ser els que ens van portar a l'ACB.

Titet
Mensajes: 45
Registrado: 03 Feb 2012, 15:50

Re: Lleida 2012-2013? A Or. I ara què?

por Titet » 12 Jul 2012, 16:37

Malkav escribió:"Perdre alguns diners pel camí". Estava clar que no es podia deixar el club sanejat i generar 1.5M de deute en una temporada com va passar. A veure on son o qui els té a la butxaca :roll:


Amic Malkav, aqui està el "quid" de la questió......sense aquest fet, segurament estariem parlant d'una situació molt diferent, o si un entitat hagues acceptat el contracte del gimnas com a garantia. o....tantes i tantes coses....

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 02:59