aficionadete escribió:
Bueno, con jugadores más prioritarios para Mulero como Labeyrie y Pradilla con contratos largos por delante era lógico.Zampolini escribió:Tyson, ja està sonant per al Real Madrid. O siga, que oblideu-vos d'ell.
Enviat des del meu Mi 9 Lite usant Tapatalk
Tyson podries haver-lo fitxat en cop de Pradilla. Jugador cupo i que haguera entrat en rotació, ja que està molt més rodat i fet físicament que Pradilla. A més, aportaria físic al 4 (amb un Kalinic-Tyson podent anar els dos al 4 o al 3).Pájaro Dodo escribió:Bueno, con jugadores más prioritarios para Mulero como Labeyrie y Pradilla con contratos largos por delante era lógico.Zampolini escribió:Tyson, ja està sonant per al Real Madrid. O siga, que oblideu-vos d'ell.
Enviat des del meu Mi 9 Lite usant Tapatalk
beetle56 escribió:yo aqui me tiro a la piscina y me atrevo a decir que las prestaciones jugando de pradilla, serían al menos, las mismas que las de laberye.
corpusculi32 escribió:beetle56 escribió:yo aqui me tiro a la piscina y me atrevo a decir que las prestaciones jugando de pradilla, serían al menos, las mismas que las de laberye.
Por encima entonces de DW no?
Will Thomas ocupava plaça de comunitari. Crec que és de les cagades més grans a l'hora de prescindir voluntàriament d'un jugador (i no me vingueu que demanava molt, perquè segur que cobrava prou menys que Motum+N'Dour junts, ahí ahí amb Latavious i prou menys que DW, i ha demostrat molt més que ells).juanjo sala escribió:corpusculi32 escribió:beetle56 escribió:yo aqui me tiro a la piscina y me atrevo a decir que las prestaciones jugando de pradilla, serían al menos, las mismas que las de laberye.
Por encima entonces de DW no?
I tots sense ocupar plaça d'extra com Sikma o Will Thomas (i més barats que este). Tot són avantatges,i amb Paradilla ocupes plaça de Abalde per a fer alineacions.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 6 invitados