Valencia Basket Femenino.
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Falbalá
Mensajes: 3268
Registrado: 19 May 2009, 16:21

Re: Valencia Basket Femenino.

por Falbalá » 06 Nov 2018, 19:34

hopkins19 escribió:
juanjo sala escribió:Hopkins,el dijous va haver bona entrada,però jo calcule més uns 3.000 q 4.000...
Per altra part,sembla q no vagen a fitxar bases si amb els homens van jugar amb Abalde i SanM de bases mitja temporada. És el esfuerso... La Antic la fitxaran si és un xollo-Sato i ix a preu Hacendado.
Ahir Garí va tindre minuts per convenciment de Burgos o perque va tindre un encert al tir espectacular? Siga com siga,benvinguda siga,puja el nivell en defensa,encara que les exteriors negretes ja van botant a per algun rebot...
4100 va ser la xifra que va dir el club.
Mare meua. Quan anavem al Ros erem Roskis i 50 més alguna vegada de les que he anat, que eren partits bons. ni 200. Si que fa la insistencia del club. Res com la propaganda. Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Una buena conversación debe agotar el tema, no a los interlocutores. [/i]
(Winston Churchill)

hopkins19
Mensajes: 10246
Registrado: 23 Dic 2007, 00:37

Re: Valencia Basket Femenino.

por hopkins19 » 06 Nov 2018, 19:47

Falbalá escribió:
hopkins19 escribió:
juanjo sala escribió:Hopkins,el dijous va haver bona entrada,però jo calcule més uns 3.000 q 4.000...
Per altra part,sembla q no vagen a fitxar bases si amb els homens van jugar amb Abalde i SanM de bases mitja temporada. És el esfuerso... La Antic la fitxaran si és un xollo-Sato i ix a preu Hacendado.
Ahir Garí va tindre minuts per convenciment de Burgos o perque va tindre un encert al tir espectacular? Siga com siga,benvinguda siga,puja el nivell en defensa,encara que les exteriors negretes ja van botant a per algun rebot...
4100 va ser la xifra que va dir el club.
Mare meua. Quan anavem al Ros erem Roskis i 50 més alguna vegada de les que he anat, que eren partits bons. ni 200. Si que fa la insistencia del club. Res com la propaganda. Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Jo seguisc l'equip des de la primera temporada de LF2, que vaig anar a partits que es jugaren a la Fonteta o al pavelló universitari i ja hi havia al voltant de 500 persones i l'any passat ja hi hagué entrades molt bones.
"No sois vuestro trabajo, no sois vuestra cuenta corriente, no sois el coche que tenéis, no sois el contenido de vuestra cartera, no sois vuestros pantalones, sois la mierda cantante y danzante del mundo".

hopkins19
Mensajes: 10246
Registrado: 23 Dic 2007, 00:37

Re: Valencia Basket Femenino.

por hopkins19 » 11 Nov 2018, 10:30

Tercera victoria de la temporada y tercera seguida. El equipo en cuanto ha dejado de jugar contra los gallos de la categoría ha empezado a ganar partidos.
Muy meritorio que dos de las victorias conseguidas hayan sido fuera de casa.

Ahora viene el parón de las ventanas y esperemos que a la vuelta ya esté recuperada Tamara Abalde y si hay un momento para adelantar los reyes magos y que le traigan una jugadora que compita el puesto con Anna Gómez es ahora.
"No sois vuestro trabajo, no sois vuestra cuenta corriente, no sois el coche que tenéis, no sois el contenido de vuestra cartera, no sois vuestros pantalones, sois la mierda cantante y danzante del mundo".

owash
Mensajes: 6093
Registrado: 18 Jul 2004, 19:39

Re: Valencia Basket Femenino.

por owash » 11 Nov 2018, 10:48

Tampoco vi el partido,así que es dificil opinar solo por boxscore
Las 3 americanas son clave para mantener un nivel medio
Ayer poca aportación y partido demasiado igualado
Jori Davis se tiene que `poner las pilas sí o sí (no entiendo por qué tiene más minutos que Garí)
Moore 9 minutos: 5 rebotes y 0 puntos

Sin duda se necesita una base suplente, igual plantearse cortar a Davis y traer una jugadora 1-2 podría mejorar más el equipo.

Zampolini
Mensajes: 9743
Registrado: 25 Oct 2002, 12:18
Ubicación: València

Re: Valencia Basket Femenino.

por Zampolini » 11 Nov 2018, 10:49

Falbalá escribió: Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios". GROUCHO MARX
Imagen

juanjo sala
Mensajes: 4135
Registrado: 26 May 2011, 14:33

Re: Valencia Basket Femenino.

por juanjo sala » 11 Nov 2018, 12:08

Zampolini escribió:
Falbalá escribió: Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Si no hi ha abonaments mixtes no hi ha entrada debades a vore-les...ni el video de ahir en directe us deixaría vore jo. Crec que la política encertada del club és altra,i no estem parlant de pressupostos del 50-50%... jo enguany faig l'esforç d'abonaments VIP's femenins per solidaritat i sols voré i comentaré d'elles. Mentres Mulero-Raga les deixen tranquiles...

Foguuy
Mensajes: 5
Registrado: 18 Oct 2018, 00:50

Re: Valencia Basket Femenino.

por Foguuy » 11 Nov 2018, 15:32

Doncs jo no entenc a Ruben Burgos, l’any passat ja vaig seguir a l’equip i ja havien cosetes que dic ostres... però aquest any les veig més contundents.

A veure estant Tamara lesionada que fas trent a Tinara sols 9min, tio!! Jo pense que aquest home no veu el potencial que té aquesta xica, si haguera encistellat 6 o 8 punts segur que haguera estat 20min en pista, l’anterior prtit davant el Saragossa ho va fer amb Garí 14punts tin 19 min, no ho veig que tot passa per l’encert del moment.

Perfavor!! Pina és aler, moments puntuals pot ser ala pívot, però és aler, em sembla que aquest home davant la lesio de Tamara la veu com ala pívot i ja esta i no... el rendiment amb tinara i meia és bestial, perfavor obri els ullets Ruben, que no és difícil.

Jori, heu senc però fora ja, no dubte de la profesionalitat, però no esta adaptada, i una americana amb 14min davant d’un equip de la cua de darrere, aportacio escasa, el partit de Saragossa 9min, heu senc, per això tenim altres jugadores que estan aportant més que ell com Garí i betencourt.

Zampolini
Mensajes: 9743
Registrado: 25 Oct 2002, 12:18
Ubicación: València

Re: Valencia Basket Femenino.

por Zampolini » 11 Nov 2018, 15:49

juanjo sala escribió:
Zampolini escribió:
Falbalá escribió: Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Si no hi ha abonaments mixtes no hi ha entrada debades a vore-les...ni el video de ahir en directe us deixaría vore jo. Crec que la política encertada del club és altra,i no estem parlant de pressupostos del 50-50%... jo enguany faig l'esforç d'abonaments VIP's femenins per solidaritat i sols voré i comentaré d'elles. Mentres Mulero-Raga les deixen tranquiles...
És que t'equivoques: no hi ha entrada debades, ja la pagues amb l'abonament mixte, cosa que no ho trobe just. A l'abonament mixte ja estàs pagant la part femenina, aixina que debades res de res.

I em pareix molt bé que es potencie el basket femení, i que segur que no està pagat com deuria, però si ara fan equip i secció de ping-pong del València Basket, i pugen l'abonament mixte del basket 80 euros i et diuen que aixina pots anar a vore debades el ping-pong els diumenges pel matí, ho trobaries just i raonable?

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios". GROUCHO MARX
Imagen

juanjo sala
Mensajes: 4135
Registrado: 26 May 2011, 14:33

Re: Valencia Basket Femenino.

por juanjo sala » 12 Nov 2018, 11:31

Zampolini escribió:
juanjo sala escribió:
Zampolini escribió:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Si no hi ha abonaments mixtes no hi ha entrada debades a vore-les...ni el video de ahir en directe us deixaría vore jo. Crec que la política encertada del club és altra,i no estem parlant de pressupostos del 50-50%... jo enguany faig l'esforç d'abonaments VIP's femenins per solidaritat i sols voré i comentaré d'elles. Mentres Mulero-Raga les deixen tranquiles...
És que t'equivoques: no hi ha entrada debades, ja la pagues amb l'abonament mixte, cosa que no ho trobe just. A l'abonament mixte ja estàs pagant la part femenina, aixina que debades res de res.

I em pareix molt bé que es potencie el basket femení, i que segur que no està pagat com deuria, però si ara fan equip i secció de ping-pong del València Basket, i pugen l'abonament mixte del basket 80 euros i et diuen que aixina pots anar a vore debades el ping-pong els diumenges pel matí, ho trobaries just i raonable?

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Pues com jo m'equivoque i amb el mixte no tens la entrada debades,que el pressupost mixte vaja a finançar els dos equips,com fan. I que siga a proporció del públic que està assistint als partits de cada equip. Mal equipasso anavem a fer les dones!!!
Veig un desficaci queixar-se per llevar les molles d'uns per dignificar altres,quan amb un fitxatge o dos temporers que se li ocòrrega a Roig ja té mig planter femení pagat. T'haurà pujat 10-20€ per vore tota una temporada com fan pagar 30€ a l'abonament femení,nimietats...mira jo m'he tret el VIP femení i si puc no aniré a vore el ACB per recolzar les dones mentres no facen com als homes... i ara quan vinga el nou Arena ens tornaran a pujar el passe.
Jo veig molt interessant com fan en el Barça poder vore totes les seccions o equips,tant que tenim sentiment de club i sense canviar d'esport. Recomane també l'EBA que enguany és jove,amb nivell i està fent bon bàsquet.

Zampolini
Mensajes: 9743
Registrado: 25 Oct 2002, 12:18
Ubicación: València

Re: Valencia Basket Femenino.

por Zampolini » 12 Nov 2018, 17:24

No pugen 10, 20 o 30 euros. Aquesta temporada deuria d'haver baixat pel fet de tindre EC als nivell de fa dues temporades. I en cop de baixar-lo, el pugen, i usen al femení com a excusa perfecta.
A mi em pareix perfecte que vullgues anar a vore el femení i no el masculí, però tu pots comprar l'abonament del femení sense pagar el mixte, i per contra, jo a la inversa, no puc.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios". GROUCHO MARX
Imagen

Arboye
Mensajes: 7388
Registrado: 13 Oct 2008, 11:13
Ubicación: Land of lounge lizards

Re: Valencia Basket Femenino.

por Arboye » 12 Nov 2018, 21:41

Zampolini escribió:No pugen 10, 20 o 30 euros. Aquesta temporada deuria d'haver baixat pel fet de tindre EC als nivell de fa dues temporades. I en cop de baixar-lo, el pugen, i usen al femení com a excusa perfecta.
A mi em pareix perfecte que vullgues anar a vore el femení i no el masculí, però tu pots comprar l'abonament del femení sense pagar el mixte, i per contra, jo a la inversa, no puc.
This.

I damunt pregant perque no els done per fer una divisiò de petanca, o de badmington... :roll:

Zampolini
Mensajes: 9743
Registrado: 25 Oct 2002, 12:18
Ubicación: València

Re: Valencia Basket Femenino.

por Zampolini » 12 Nov 2018, 22:29

Arboye escribió:
Zampolini escribió:No pugen 10, 20 o 30 euros. Aquesta temporada deuria d'haver baixat pel fet de tindre EC als nivell de fa dues temporades. I en cop de baixar-lo, el pugen, i usen al femení com a excusa perfecta.
A mi em pareix perfecte que vullgues anar a vore el femení i no el masculí, però tu pots comprar l'abonament del femení sense pagar el mixte, i per contra, jo a la inversa, no puc.
This.

I damunt pregant perque no els done per fer una divisiò de petanca, o de badmington... :roll:
Sols falta ja "sufragar" el Valencia Basket Running Team amb una pujada del preu dels abonaments. Que no m'estranyaria....

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios". GROUCHO MARX
Imagen

Foguuy
Mensajes: 5
Registrado: 18 Oct 2018, 00:50

Re: Valencia Basket Femenino.

por Foguuy » 13 Nov 2018, 00:24

Opine que les entitats de València Bàsquet l’intenció que tenen, es de ofertar de la millor manera possible l’esport femení. Tal vegada no ha sigut la millor opció, però pot ser molts aficionats del masculí al estar inclós el femení al pase mixte, diu aprofite i vaig, cosa que abans estant el Ros Casares era impossible tindre una asistencia de públic de 4000 persones a no ser que foren play ofs final o competició europea.

Pense que l’objectiu del club era promocionar un esport femení i ho està fent molt bé, tenim el record de públic a un ascens de lliga femenina 1, i és d’agraïr, però comprenc a zampolini, que si no vol anar a veure el femení tinga l’opció de no abonar la part proporcional del femení, però pense el que dius tal vegada siga una manera de no rebaixar els preus dient que el femení entra amb eixe passe.

Mirem-ho d’altra banda, tenim esport s la terra femení i masculí i amb l’opció de gaudir dels dos, anem a fer-ho en canvi de debatre si és just una cosa o altra. Anem a fer tots una pinya :)

juanjo sala
Mensajes: 4135
Registrado: 26 May 2011, 14:33

Re: Valencia Basket Femenino.

por juanjo sala » 13 Nov 2018, 08:48

Foguuy escribió:Opine que les entitats de València Bàsquet l’intenció que tenen, es de ofertar de la millor manera possible l’esport femení. Tal vegada no ha sigut la millor opció, però pot ser molts aficionats del masculí al estar inclós el femení al pase mixte, diu aprofite i vaig, cosa que abans estant el Ros Casares era impossible tindre una asistencia de públic de 4000 persones a no ser que foren play ofs final o competició europea.

Pense que l’objectiu del club era promocionar un esport femení i ho està fent molt bé, tenim el record de públic a un ascens de lliga femenina 1, i és d’agraïr, però comprenc a zampolini, que si no vol anar a veure el femení tinga l’opció de no abonar la part proporcional del femení, però pense el que dius tal vegada siga una manera de no rebaixar els preus dient que el femení entra amb eixe passe.

Mirem-ho d’altra banda, tenim esport s la terra femení i masculí i amb l’opció de gaudir dels dos, anem a fer-ho en canvi de debatre si és just una cosa o altra. Anem a fer tots una pinya :)
This. També.
A vore si ara els mals del masculí (que ja en té prou) els ha de pagar el femení. La pujada sense Euroligue o la baixada fitxant Lebron és cosa del esfuerso que ens manen des del club. No es podeu queixar dels preus i després pegar cabotà a la cultureta... Perque després esgoteu els abonaments "mixtes" i al femení tens més de mig pavelló ple. Per cert,l'EBA també és debades,ni abonament té...vaig a escriure una carta a Roig i per a l'any que vé dir-li que té excusa i encara que no juguem Eurolliga que us puge 10€ més. :mrgreen:

Foguuy
Mensajes: 5
Registrado: 18 Oct 2018, 00:50

Re: Valencia Basket Femenino.

por Foguuy » 13 Nov 2018, 09:45

Juanjo Sala, pense que tens raó, jo sóc del femení no d’ara de fa anys, però pense que el que no vol veure el femení no te el perque de pagar la part del femení si no ho dessitja i no impossat, simplement.

Però estic dacord amb tu, qui no estiga conforme que escriga a Roig i comente la seua desconformirtat. Jajaja

Jo vaig a parlar ací de partits, jugadores, equips, entrenador i demés, però com veia que l’únic que es parlava del abonament mixte, dic vaig a aportar jajaja

Arboye
Mensajes: 7388
Registrado: 13 Oct 2008, 11:13
Ubicación: Land of lounge lizards

Re: Valencia Basket Femenino.

por Arboye » 13 Nov 2018, 22:12

Muy bonito si no fuera porque entre "ofertar" e "imponer" existe un bonito trecho.

Zampolini
Mensajes: 9743
Registrado: 25 Oct 2002, 12:18
Ubicación: València

Re: Valencia Basket Femenino.

por Zampolini » 13 Nov 2018, 22:44

Arboye escribió:Muy bonito si no fuera porque entre "ofertar" e "imponer" existe un bonito trecho.
+1000Imagen

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios". GROUCHO MARX
Imagen

juanjo sala
Mensajes: 4135
Registrado: 26 May 2011, 14:33

Re: Valencia Basket Femenino.

por juanjo sala » 13 Nov 2018, 23:08

Zampolini escribió:
Arboye escribió:Muy bonito si no fuera porque entre "ofertar" e "imponer" existe un bonito trecho.
+1000Imagen

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Esteu bons de sal,havieu de ser del Barça i futbolers,i pagar el futsala i hockey patins... :(
Roig oferta :botar: jugar Eurolliga sense bases,i pegueu cabotà...
Roig oferta :botar: deixar perdre els millors jugadors i entrenadors,i pegueu cabotà...
Roig obliga :o a pagar 10€ més i vore una lliga sencera femenina...

Segur que esperarieu que l'any que no jugàrem Eurocup ens baixaíra 30€ l'abonament...
Va,si voleu tant el club,aboneu-se al VIP masculí...jo ho he fet al femení i amb això crec que compense els 3-4 "forofos mixtes" desafortunats que veniu a plorar ací eixa pèrdua de 10€/any per la qual no aplegareu a final de mes... :mrgreen:

Falbalá
Mensajes: 3268
Registrado: 19 May 2009, 16:21

Re: Valencia Basket Femenino.

por Falbalá » 17 Nov 2018, 14:24

Zampolini escribió:
Falbalá escribió: Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Jo també crec que deu anar separat.

De fet, vaig anar poc, quan era Ros i ens cobraren 30 leurillos però vaig treure el passe. Per Santafé, i Troyan que encara que siga per eixir de casa la sogra venia als partits. :D

Ara estic fora, ni puc anar a quasi ningún masculí, ni femení i me cobren un poc, no molt, però la veritat me ve malament pagar més quan vaig poc. :(
Una buena conversación debe agotar el tema, no a los interlocutores. [/i]
(Winston Churchill)

juanjo sala
Mensajes: 4135
Registrado: 26 May 2011, 14:33

Re: Valencia Basket Femenino.

por juanjo sala » 17 Nov 2018, 23:21

Falbalá escribió:
Zampolini escribió:
Falbalá escribió: Encara que molt bé, que ja era hora. A vore si ara que comenca a haber públic van pagant millor a les dones, que ahí sí que se nota la "brecha salarial". :bote:
Em pareix perfecte que els pujaren el sou, però això si, que no siga a costa dels abonaments mixtes. Abonaments separats.

Enviat des del meu SM-J510FN usant Tapatalk
Jo també crec que deu anar separat.

De fet, vaig anar poc, quan era Ros i ens cobraren 30 leurillos però vaig treure el passe. Per Santafé, i Troyan que encara que siga per eixir de casa la sogra venia als partits. :D

Ara estic fora, ni puc anar a quasi ningún masculí, ni femení i me cobren un poc, no molt, però la veritat me ve malament pagar més quan vaig poc. :(
Pues espera a que tinguen l'Arena i pugen el passe al doble. Hi haguent passes de 100 a 1.000€ al mateix preu amb o sense Eurolliga i gent que desaprofita el passe,queixar-se de les dones per 10€ és una mica trist i ronyica...
Tant de bó l'any que vé pujara a Plata i cobraren entrà i ens pujaren 10€ més...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 07:43