Hilo de la Copa del Rey (Gran Canaria 2018)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

342 mensajes
ScotP
Mensajes: 2191
Registrado: 21 Ago 2004, 19:28
Ubicación: Foios (Valencia)

Re: Hilo de la Copa del Rey (Gran Canaria 2018)

por ScotP » 20 Feb 2018, 21:32

juanjo sala escribió:
ScotP escribió:
jamesharden13 escribió:El problema de Pesic es que ahora quien probablemente tenga que ganarle unos Playoffs sea Vidorreta. Y no tengo tan claro que esté capacitado.
De todas formas tampoco nos flipemos con Pesic. Yo recuerdo una temporada en la que lo eliminó de Play-offs Katsikaris :roll:

No me malinterpretéis, es un gran entrenador. De los mejores que hemos tenido. Pero tampoco es invencible, eh?
De los mejores? apart d'ell i Spahija quin top hem tingut de coach? Jo no recorde un ambient millor en la Fonteta des d'aquella temporada...
Ara resulta que és vell (ací va vindre amb 20 anys...),que és un parxe,que ha perdut partits o eliminatòries (quan katsikaris li guanya,ja sap que no segueix,i el perqué).
No cal que defensem la filosofia del club anticoach-divos,ja sabem que no anem a tindre cap entrenador top,i per tant,extranger. Jo hagués fitxat Pasqualet,,,
En Spahija pensava quan ho vaig escriure. Però per a mí el millor ha sigut Vukovic per moltes raons.

I això de excusar-se en que ja sabia que se n'anava quan pergué aquella eliminatòria més bé me parlaria de falta de professionalitat si siguera eixe el motiu, que no crec. També sabia Martínez que se n'anava i guanyà la lliga. Per a mi aquella eliminació fou imperdonable.

I no es tracta de defensar la política del club. Pesic no ha estat més de dos temporades a cap equip des de que ixqué de Berlín fa ja 18 anys. Igual que ací durara tant poc no és només problema de la política de València Bàsquet...

Que sí, que és un entrenador que ací va alçar un equip que estava mort i que s'ho passarem molt bé aquella temporada, però jo només volia dir que no és Déu i que no cal estar sempre pensant que els demés equips sempre ho fan tot millor. Perque no és cert.

Charlix
Mensajes: 1499
Registrado: 21 May 2012, 12:43

Re: Hilo de la Copa del Rey (Gran Canaria 2018)

por Charlix » 21 Feb 2018, 14:46

Sietepies escribió:
Charlix escribió:Pero me alegraría mucho ver, sobre todo, a Sam y a Diot otra vez en cancha esta misma temporada.
Los verás.

Sammy está ya haciendo bici estática y a Diot le quedará sobre 1 mes para empezar a entrenar ya
Estupenda noticia, muchas gracias.

Esperemos que se cumplan más o menos esos plazos.

342 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Bing [Bot] y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 18:44