Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equipo.
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 07 Jun 2022, 18:07

INFANTIL

La Penya queda primera de grup però això és un regal enverinat. Amb la victòria del Palma sobre Unicaja aquests han acabat segons de grup, així que ens els trobaríem a quarts i, a més, quedem a la mateixa part del quadre que Real Madrid que ens trobaríem en una hipotètica semifinal. En canvi al València li queda un quadre molt asequible fins a la final.

El quadre per ara quedaria aixó

Real Madrid - Betis
Canoe - Easo

Unicaja - ???
Joventut - guanyador del Zaragoza - Godella

---

Canarias - Manresa
perdedor Godella-Zaragoza - ???

Valencia - Granada
Palma - Tormes

dunkel
Mensajes: 11351
Registrado: 10 May 2010, 19:45
Ubicación: en la Tierra....o eso dicen

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por dunkel » 07 Jun 2022, 20:05

He vist els darrers 15 min de l'infantil. Fins avui no els havia pogut veure al campionat.

Bermejo, que portava una epoca poc encertada, l'he vist molt bé. Bon tir de ganxo i bastant agil per la seva alçada/edad.

Nil Poza es la reencarnació de Didac Cuevas.

Rebetez no l'he vist quasi ja que estava carregat de personals.

I Bernat Ros m'encanta. Que dificil es fer coses sencilles.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 07 Jun 2022, 21:06

Val la pena mirar el primer quart, ha estat espectacular el ritme, el joc i l'encert.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 09 Jun 2022, 19:05

INFANTIL 71 - 62 UNICAJA
Classificats per semifinals (de ben segur que contra Real Madrid)

Partit molt igualat, amb moltes alternatives al marcador i parcials favorables a un i altre equip.
Unicaja ha dominat el rebot durant els 3 primers quarts, també en atac, amb moltes segones accions i impedint que la Penya pogués córrer. Defensa molt intensa també d'Unicaja que ha dificultat molt la circulació en joc posicional i no ha permès tirs lliurats a la Penya.
La Penya ha entrat a l'últim quart 3 punts per sota però ha fet 5 minuts excepcionals de a falta de 8 fins a falta de 3.
Avui gran segona part de Biel Poblet.

dunkel
Mensajes: 11351
Registrado: 10 May 2010, 19:45
Ubicación: en la Tierra....o eso dicen

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por dunkel » 10 Jun 2022, 08:45

clot escribió:INFANTIL 71 - 62 UNICAJA
Classificats per semifinals (de ben segur que contra Real Madrid)

Partit molt igualat, amb moltes alternatives al marcador i parcials favorables a un i altre equip.
Unicaja ha dominat el rebot durant els 3 primers quarts, també en atac, amb moltes segones accions i impedint que la Penya pogués córrer. Defensa molt intensa també d'Unicaja que ha dificultat molt la circulació en joc posicional i no ha permès tirs lliurats a la Penya.
La Penya ha entrat a l'últim quart 3 punts per sota però ha fet 5 minuts excepcionals de a falta de 8 fins a falta de 3.
Avui gran segona part de Biel Poblet.
No he pogut veure res més del campionat, però com comentaves, haver quedat segon (com el Valencia) et garantia plaça a semis i diria que a la final també.

Els nanos ja han tingut un partit dur contra Unicaja, i ara ve el RMCF.

Com a positiu, semblava que el campionat estava en mans de Rebetez i el que fos capaç de fer, i cada dia s'incorpora algú nou en 'aportació ofensiva sense tenir tanta dependencia d'un sol jugador. Uns dies Nil, altres Pau, Bernat o Biel.

dunkel
Mensajes: 11351
Registrado: 10 May 2010, 19:45
Ubicación: en la Tierra....o eso dicen

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por dunkel » 10 Jun 2022, 08:48

Impossible, per tema drets, per incompatibiltat ACB-FEB,.....però que bonic seria avui que al marcador de l'Olimpic fessin en directe la semifinal davant el RMCF. Comença a les 19.30h que es l'hora que el dimecres es van obrir portes.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 10 Jun 2022, 09:40

Ahir contra Unicaja no va ser un partit espectacular però si molt treballat. D'aquells partits travats en que s'imposen les defenses i amb poc encert en el tir, on tant aviat se n'anava la Penya de 10 com se n'anava Unicaja de 10 (el parcials dels quarts són enganyosos, oculten parcials de 5 minuts de un o altre equip). A més, com sol passar en aquests tornejos, les estadístiques tenen uns quants errors. El més important és quan al 3Q semblava que Unicaja se n'anava definitivament els nanos van reaccionar, van acabar el quart força igualat i en la part central de l'ultim quart van fer un parcial de 12 o 14 punts a favor molt "made in Penya" amb defensa pressionant, anticipacions i corrent al contratac.
Quan Unicaja dominava basat en la superioritat en el rebot la Penya va els va sorprendre jugant amb un equip baix i els millors minuts van venir amb Pau Batlle de fals 4 en lloc de Saba (va jugar molt poc, no sé si segueix amb molèsties a les lumbars?) i Biel Poblet de fals 5 en lloc de Bermejo (va fer més punts dels q diuen les estadístiques). Elyjah un cop més va passar molts minuts a la banqueta carregat de faltes personals i va acabar eliminat per 5 FP quan encara quedava partit.

Fa ràbia perdre's avui el partit amb el RMCF. A la Minicopa no van donar cap opció, però tot el joc va passar pel portorriqueny de Miami que va jugar com convidat. A veure si avui es pot donar la sorpresa.

Ha estat un torneig molt estrany pel que fa a composició de grups i encreuaments a les eliminatòries. I compte de cara a anys vinents perquè el "ranking" de Catalunya deu haver caigut amb l'eliminació del Granollers a la fase de grups i de Manresa a vuitens.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 10 Jun 2022, 20:40

l’infantil ha aguantat al RMCF la primera part (29-19) pero a la sortida del 3Q el real ha fet l’estirada (40-22). pinta malament


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 10 Jun 2022, 20:53

a 2 min x acabar 3Q 38-47 encara hi ha partit


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 11 Jun 2022, 10:39

El locutor de la transmi del partit pel 3r/4t lloc contra València és molt divertit:
JUHER > JÁGER o SHAWER
BATLLE > BÁTEL (battle)

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 11 Jun 2022, 11:08

Domini de Valencia en el rebot 21 a 7 !! Estan podent córrer i amb Viguer (17 pts) imparable prop de cistella. A mitjants del 2Q perdent 21-39.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 11 Jun 2022, 12:23

Infantil 63 - 72 Valencia
Al final quarts del Camp Esp; la Penya ha tingut opcions de tornar a entrar al partit al darrer quart però ha faltat encert en els moments que podia haver ajustat el marcador.

Molt bon torneig de l'infantil que ha tingut un calendari molt difícil jugant sempre contra equips dels favorits per endur-se el campionat ja des de la fase de grups. Balanç molt positiu malgrat les derrotes ahir amb el Real (no el vaig veure, era a l'Olímpic) i avui amb València. Té molt mèrit el que han fet aquests nanos jugant tots els partits contra rivals físicament més alts i més desenvolupats.

Fa de mal destacar jugadors en particular a aquesta edat i més quan en aquest torneig en cada partit (o en cada fase de partit) han aparegut jugadors diferents agafant la responsabilitat. És un equip de joc molt coral, molt de conjunt més que d'individualitats i tot i que hi ha nanos als que veus més capacitats tècniques que a altres el cas és que no s'ha notat molt la diferència en els partits quan han anat fent rotacions i aparegut els que solen tenir menys minuts.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 11 Jun 2022, 13:10

INFANTIL A

Imagen

koba9
Mensajes: 1761
Registrado: 21 Sep 2018, 11:56

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por koba9 » 12 Jun 2022, 23:28

Aquests dies he estat força desconectat, però destacar el paper del infantil en les estones que he pogut veure. Com bé dius Clot, la dificultat per aquests nanos es màxima per diferencia fisica, i el cert es que han competit de valent. I tot plegat amb un calendari força difícil (de tots els semifinalistes el mes complicat amb diferència).

Per cert, m’han comentat que, com ja vam parlar per aquí fa un temps, Miquel Llompart no seguirà el proper any al Club. I qui si ho seguira fent però ara ja com a becat de ple dret serà en Dwyane. Sembla que Gerard Bosch tampoc seguirà vinculat … I que Diego Niebla, el infantil gallec convidat a la minicopa, si arribarà la propera temporada.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 13 Jun 2022, 08:51

koba9 escribió:Aquests dies he estat força desconectat, però destacar el paper del infantil en les estones que he pogut veure. Com bé dius Clot, la dificultat per aquests nanos es màxima per diferencia fisica, i el cert es que han competit de valent. I tot plegat amb un calendari força difícil (de tots els semifinalistes el mes complicat amb diferència).

Per cert, m’han comentat que, com ja vam parlar per aquí fa un temps, Miquel Llompart no seguirà el proper any al Club. I qui si ho seguira fent però ara ja com a becat de ple dret serà en Dwyane. Sembla que Gerard Bosch tampoc seguirà vinculat … I que Diego Niebla, el infantil gallec convidat a la minicopa, si arribarà la propera temporada.
Miqui Llompart em sap greu per ell, però el cas és que en aquests tres anys a Badalona no ha acabat d'entrar en el joc de la Penya i crec que tampoc ha acabat de trobar la seva posició amb un perfil gairebé de 3 (penetracions, tir exterior poc fiable, alçada, etc) però jugant de base.

Dwayne ha fet una temporada impressionant triplicant l'EBA, el junior i el cadet. Em pensava que ja era becat, l'any ha estat molt bo demostrant que no és només un jugador físic que guanya premis al millor mate sinó que domina bé el bot i ha anat desenvolupant un tir exterior molt molt bo.

Gerard Bosch sap greu que deixi tant aviat la Penya. El disseny de plantilles i les decisions tècniques forçant jugar de 4 un nano de 1,98 que ja fa temps que no creix l'han condemnat una mica impedint la seva evolució a la posició de 3, ha estat el jugador sacrificat cada temporada. A mi em sap greu que no segueixi ni que sigui un any full time a EBA per veure si ho peta. Però segur que el seu pare sap el que és millor per Gerard, son gairebé calcats com a jugadors i el pare és representant. Li desitjo molta sort perquè és currante com pocs i espero que en un parell d'anys el veiem per LEB Oro.

Sobre Diego Niebla a les dues concentracions de Minicopa em va semblar una mica monotemàtic: es situa a la linia de T3 per esperar rebre la pilota i penetrar a cistella per força i alçada. Veurem com evoluciona. En uns cadets i infantils que juguen amb quatre baixos (o fals 4) entenc que farà d'aler alt o fals 4 i, per tant, de retruc això podria suposar la sortida de Saba que és qui fa un rol més semblant a l'infantil. No sé quines expectatives té el club amb Saba, és evident que al de Sabadell li falta força i decisió encarant la cistella, comet moltes pèrdues i es tou en defensa, però tècnicament em sembla que té un cert talent "innat" (cintura, finta, bot per l'esquena, etc) i un estil de joc molt "plàstic", en conya sembla que sigui de goma. Veurem si es compta amb ell o no... el vaig veure sobremotivat en el partit pel 3r i 4t lloc contra Valencia i em va fer pensar si no era com un comiat. Anyway, a aquestes edats fa de molt mal dir qui té projecció o no, s'ha de conèixer molt als nanos.

dunkel
Mensajes: 11351
Registrado: 10 May 2010, 19:45
Ubicación: en la Tierra....o eso dicen

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por dunkel » 13 Jun 2022, 11:53

clot escribió:
koba9 escribió:Aquests dies he estat força desconectat, però destacar el paper del infantil en les estones que he pogut veure. Com bé dius Clot, la dificultat per aquests nanos es màxima per diferencia fisica, i el cert es que han competit de valent. I tot plegat amb un calendari força difícil (de tots els semifinalistes el mes complicat amb diferència).

Per cert, m’han comentat que, com ja vam parlar per aquí fa un temps, Miquel Llompart no seguirà el proper any al Club. I qui si ho seguira fent però ara ja com a becat de ple dret serà en Dwyane. Sembla que Gerard Bosch tampoc seguirà vinculat … I que Diego Niebla, el infantil gallec convidat a la minicopa, si arribarà la propera temporada.
Miqui Llompart em sap greu per ell, però el cas és que en aquests tres anys a Badalona no ha acabat d'entrar en el joc de la Penya i crec que tampoc ha acabat de trobar la seva posició amb un perfil gairebé de 3 (penetracions, tir exterior poc fiable, alçada, etc) però jugant de base.

Dwayne ha fet una temporada impressionant triplicant l'EBA, el junior i el cadet. Em pensava que ja era becat, l'any ha estat molt bo demostrant que no és només un jugador físic que guanya premis al millor mate sinó que domina bé el bot i ha anat desenvolupant un tir exterior molt molt bo.

Gerard Bosch sap greu que deixi tant aviat la Penya. El disseny de plantilles i les decisions tècniques forçant jugar de 4 un nano de 1,98 que ja fa temps que no creix l'han condemnat una mica impedint la seva evolució a la posició de 3, ha estat el jugador sacrificat cada temporada. A mi em sap greu que no segueixi ni que sigui un any full time a EBA per veure si ho peta. Però segur que el seu pare sap el que és millor per Gerard, son gairebé calcats com a jugadors i el pare és representant. Li desitjo molta sort perquè és currante com pocs i espero que en un parell d'anys el veiem per LEB Oro.

Sobre Diego Niebla a les dues concentracions de Minicopa em va semblar una mica monotemàtic: es situa a la linia de T3 per esperar rebre la pilota i penetrar a cistella per força i alçada. Veurem com evoluciona. En uns cadets i infantils que juguen amb quatre baixos (o fals 4) entenc que farà d'aler alt o fals 4 i, per tant, de retruc això podria suposar la sortida de Saba que és qui fa un rol més semblant a l'infantil. No sé quines expectatives té el club amb Saba, és evident que al de Sabadell li falta força i decisió encarant la cistella, comet moltes pèrdues i es tou en defensa, però tècnicament em sembla que té un cert talent "innat" (cintura, finta, bot per l'esquena, etc) i un estil de joc molt "plàstic", en conya sembla que sigui de goma. Veurem si es compta amb ell o no... el vaig veure sobremotivat en el partit pel 3r i 4t lloc contra Valencia i em va fer pensar si no era com un comiat. Anyway, a aquestes edats fa de molt mal dir qui té projecció o no, s'ha de conèixer molt als nanos.
Aquestes sortides, les podem entendre més o menys però podrien ser esperades......la d'Adrià, NO.

Llompart encara tenia un parell d'anys de recorregut, però el fet de ser un dels becats li juga en contra. El club solament vol tenir un pis de becats i allà hi caben 5 com a màxim. I les families d'acollida també estan justes.

En el tema de Saba, a mi m'extranyaria que sortís. Si alguna cosa mira molt el club es aquí li dona la capitania en aquestes edats. No solament es qüestió de talent, hi ha un tema d'ascendencia i de maduressa de la persona.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 13 Jun 2022, 19:48

Encara no m'entra al cap la liquidació de la generació del 2002 (U20) tot i que amb aquestes baixes ara s'entén el poc interès que va demostrar el Joventut SAD en què el CB Prat mantigués la categoria LEB Oro. Allò que mig en broma havíem dit que semblava que el Joventut preferia que el Prat jugués LEB Plata. Si ja tenies en ment fer la liquidació de la generació 2002 no tenia cap sentit un Prat a LEB Oro. De fet, si es manté la vinculació amb el Prat imagino que l'aportació de jugadors vinculats de la Penya serà mínima i de poc pes específic dins de l'equip: Allen, Jordi Rodriguez i està per veure que passa amb Kraag. Koba deia al final general que Kraag hauria d'entrar en el trencaclosques del primer equip (tinc pots dubtes que al final de temporada vinent Kraag està per sobre de Busquets.

Segueixo sense entendre que en edat tan primerenca com U20 es faci el tall massiu de jugadors abans de tenir temps de comprovar quina era la seva projecció real, sense ni tan sols esperar a la U22, edat de draft, com s'ha fet amb Zagars o Parrado. Dos més que deixen la Penya.

De Zagars i Parrado ja podíem veure que havien deixat de comptar per la primer equip i la U22 puc entendre que sigui una edat on prendre decisions, tot i que jo hauria estat partidari de mantenir-los un any més cedits a un equip de cert nivell com es va fer amb Busquets.

Però els casos més sagnants són els de Helmanis i Adrià. Rara vegada la Penya treu jugadors interiors del planter. Helmanis un 4/5 de 210 o 212 segons fonts, que havia fet una progressió important de joc en la primera part de temporada abans de les lesions, un jugador que ha anat guanyant cos i que té bons moviments prop de cistella com jugar d'esquenes al poste baix i resoldre amb un bon ganxo, a part de tenir bona mà de 3P cosa difícil de trobar en jugadors tant alts. Que poguéssim intuir la seva baixa (més pel fet que no s'havia anunciat la renovació que pel seu joc) no fa que em sembli menys absurd prescindir tan aviat d'un jugador de les seves característiques, més ara que es diu que portar un 4/5 com l'estimat Llovet (ja només falta Alex Barrera per reconstruir el grupet de Duran). Per portar un Llovet jo abans me la jugava amb Helmanis.

I el que menys entenc de tot és la desvinculació d'Adrià Domènech, amb contracte fins el 2025 i que no és un becat i, per tant, tampoc et genera despesa extra. Tampoc anem sobrats traient jugadors de 208 que poden fer de 3 i de 4, Entenc que l'aposta és Maronka, tot i que ho ha fet pitjor que Adrià en aquest segon any al Prat, però el dia que marxi Maronka, qui tindrem per ocupar el seu lloc?

A mi em sembla de totes totes un greu error desprendre's de tots aquests jugadors en categoria U20. Sembla que estem davant d'un gir de guió en el plantejament del planter: o ets un Joel Parra quan ets U20 o ja ens en desprenem sense saber encara on poden arribar o si poden arribar a tenir un paper secundari al primer equip. Ho miri per on ho miri no ho entenc, perquè a sobre l'estalvi en els salaris d'aquests nanos és la xocolata del lloro.

De debò que se m'escapa tant inversió i treball en el planter i sobretot tant omplir-se la boca de planter i després prescindir de jugadors amb projecció quan tot just acaben de complir els 20 anys.

I, per cert, que va venir a fer Don Alejandro Garcia Reneses amb les sessions de tecnificació de tots aquests nanos? Els hi posen el millor mestre i a final de temporada tots al carrer.

Us deixo la comparativa de les seves estadístiques la temporada passada a LEB Plata i l'actual a LEB Oro i diria que en general tots s'han adaptat molt bé al salt de categoria (excepte Maronka). Tots han tingut més minuts que a LEB Plata, Kraag ha millorat moltíssim en aportació anotadora, però tampoc es pot dir que Helmanis i Adrià no s'hagin adaptat al salt de categoria.

Imagen

koba9
Mensajes: 1761
Registrado: 21 Sep 2018, 11:56

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por koba9 » 16 Jun 2022, 18:58

Clot em sembla que et porto mes males notícies. Si no vaig errat algun cop havies dit que t’agradava força Eduard Coll, i ha estat tallat i no farà el salt a júnior. I no es l’únic jugador procedent de Mataró que no seguira al club, perquè han tallat també a Pau Jordà, base del cadet B. Del cadet b tampoc segueixen 3 o 4 mes, i igual amb el cadet A (i aquí oju no veiem a Llompart a l’altre costat del Besos el pròxim any).

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 16 Jun 2022, 19:34

koba9 escribió:Clot em sembla que et porto mes males notícies. Si no vaig errat algun cop havies dit que t’agradava força Eduard Coll, i ha estat tallat i no farà el salt a júnior. I no es l’únic jugador procedent de Mataró que no seguira al club, perquè han tallat també a Pau Jordà, base del cadet B. Del cadet b tampoc segueixen 3 o 4 mes, i igual amb el cadet A (i aquí oju no veiem a Llompart a l’altre costat del Besos el pròxim any).
Moltíssimes gràcies per la informació!!! Si no fos per tu aniríem perduts amb el planter fins veure les primeres actes de la temporada : )))

La marxa d'Edu Coll no em sorprèn gens ni mica, es podia intuir des de l'arribada de Kekenbosch i ja era evident en el darrer tram de temporada.

La de Pau Jordà només l'entenc si es que arriba un altre base per al Cadet A de l'any vinent (no crec que pugin Nil Poza al Cadet A sent infantil encara).

Les baixes del Cadet A ja són esperables, amb prou feines mig equip pot tenir lloc al junior. El que sorprén una mica és que marxin els que han estat liders del grup des d'infantil i fins aquesta temporada (tret dels darrers mesos).

Aquesta temporada sembla que hi ha una escabetxina impressionant d'U20 cap avall... alguns dels quals em semblen una mica precipitats, però bé, segur que saben molt millor que jo el que fan.

PS: Ves per on Miki Llompart m'encaixa més al Futbol Club que a la Penya, pel perfil de jugador físic.
Última edición por clot el 16 Jun 2022, 19:43, editado 1 vez en total.

clot
Mensajes: 4230
Registrado: 27 May 2010, 14:34

Re: Lliga EBA de la Penya B 2021/2022 grupo C-2 y CB Prat (Vinculado) Semillero de las próximas figuras del primer equip

por clot » 16 Jun 2022, 19:40

Vull creure que deu estar prevista alguna arribada al junior, perquè avui dia la plantilla potencial és una mica molt desequilibrada

U18 Conrad - Pau Majoral / U17 Adria Dguez. Bernat Morales
U18 Albert Garrido - Alex Garrido ( U16 Kekenbosch)
U18 -- / U17 Dwayne - Pau Marron - Jan Mena (U16 Karim Lopez)
U18 Rúben / U17 --
U18 -- / U17 Leo Van Elswyk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 03:24