RADIO MACUTO ZONE

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 05 Ago 2022, 12:47

cuttlas escribió:
Patterson escribió:Si el 4 o 4,5 havia de ser una BOMBA......
No podria ser Justin Hamilton?????
Se k es flipa moltíssim...... però......
I veient ara k Obra ha fitxat a Westernann........ Jajajaja
M'he passat amb el carajillu!!!!! :todos a botar:
una mica jaja :D Tota la pinta que torna a Valencia, que encara en conserva els drets.
Suposo que anirem més al perfil de jugador de l'any passat i de la resta de l'equip: jove, físic i encara per consolidar.
Espero però que tingui també punteria des del triple. :brindo por eso:
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 07 Ago 2022, 08:28

Leodavinci39 escribió:Després d un Martini (és Festa Major aqui :mrgreen: ) pel que s escolta a Radio Macuto parlem de raça blanca tirador i es farà oficial en un parell de dies
Doncs ja han passat els dos dies i OWNED que ens empassem :-? :-?
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 09 Ago 2022, 04:25

Després del cafeconleche, i connectada Radio Macuto, pel que s escolta a les ones Marko Pecarski ha decidit canviar d aires la propera temporada. Sembla ser que té una oferta del Mornar Bar montenegrí. Però encara no ha desvetllat el seu futur.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 09 Ago 2022, 14:12

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, i connectada Radio Macuto, pel que s escolta a les ones Marko Pecarski ha decidit canviar d aires la propera temporada. Sembla ser que té una oferta del Mornar Bar montenegrí. Però encara no ha desvetllat el seu futur.
Podem tatxar-lo. Ha signat pel Mornar
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 10 Ago 2022, 04:49

Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 10 Ago 2022, 09:09

Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Si això és veritat (veurem), es confirma que dins de les nostres possibilitats el 4 (o 4-5) que es busca serà dels millors pagats de la plantilla. Perquè obviament si piques tan alt no li oferiràs 100k, sino un sou "nivell Bako". I això és el que té sentit perquè no pots tenir un joc exterior bastant correcte tirant a bo, i un joc interior de pena... necessites un equilibri.

De totes maneres cada any no té perquè sonar la flauta, i és un gran repte pel Xavi...

Si Tyson està més tocat del que s'esperava i l'hem d'acabar descartant, doncs tenim un problema greu amb els cupos. Una alternativa seria buscar un cupo de baixes prestacions (barat) i dos interiors més cars. Perquè Tyson poc no deu cobrar a Andorra i alliberaria salari per portar dos interiors millors.

El problema és trobar aquest cupo. Altres equips s'han mogut ràpid per cobrir-los, nosaltres hem passat d'estar sobrats l'any passat a anar curts.

Un bon trenca-closques.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 11 Ago 2022, 15:59

Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Comença a sonar amb força un nom pel que fa a aquest 4 d Eurolliga :roll: És més un 4,5 que raça blanca tirador (com podria ser Jonas Jerebko, també sense equip). Queda clar que seria un luxe per nosaltres :amor: tot i això.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 11 Ago 2022, 19:07

Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Confirmaria que el club vol doncs anar fent amb els 4 que tenim ara fins que surti la oportunitat d'un 4 que marqui diferències i (relativament) barato.
I em semblaria bé.
[img][/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 11 Ago 2022, 20:49

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Comença a sonar amb força un nom pel que fa a aquest 4 d Eurolliga :roll: És més un 4,5 que raça blanca tirador (com podria ser Jonas Jerebko, també sense equip). Queda clar que seria un luxe per nosaltres :amor: tot i això.
A mi em continua encaixant moltíssim a aquest equip Niels Giffey. Tirador increible ens aniroa genial per obrir el camp i deixar espai per les caigudes dels dos 5

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 11 Ago 2022, 20:55

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Confirmaria que el club vol doncs anar fent amb els 4 que tenim ara fins que surti la oportunitat d'un 4 que marqui diferències i (relativament) barato.
I em semblaria bé.
Ara mateix, les 3 opcions que més encaixen en tot el que s ha rumorejat, serien:
A) Luka Samanic (encaixa esportivament i econòmicament)
B) Danilo Barthel (ni esportivament ni econòmicament encaixa, però seria un salt de qualitat tremendo a la plantilla)
C) Jonas Jerebko (esportivament encaixa però econòmicament sembla inviable).
D) otro :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 11 Ago 2022, 21:03

De Samanic sempre he llegit que molta qualitat, pero poc cap. No sé com encaixaria amb Pedro.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 11 Ago 2022, 21:30

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, són poques les ones que no estan de vacances. De les poques que ens arriven, s escolta que estem intentant fer un "Bako": jugador fora de les nostres possibilitats, que fa un mes ens va dir que NO però que segueix sense equip i es confia que a mesura que passi el temps i es tanquin plantilles d Eurolliga, ens vingui el seu representant a trucar a la porta.
Confirmaria que el club vol doncs anar fent amb els 4 que tenim ara fins que surti la oportunitat d'un 4 que marqui diferències i (relativament) barato.
I em semblaria bé.
Ara mateix, les 3 opcions que més encaixen en tot el que s ha rumorejat, serien:
A) Luka Samanic (encaixa esportivament i econòmicament)
B) Danilo Barthel (ni esportivament ni econòmicament encaixa, però seria un salt de qualitat tremendo a la plantilla)
C) Jonas Jerebko (esportivament encaixa però econòmicament sembla inviable).
D) otro :mrgreen:
Barthel encaixa la seva situació contractual, però clar, tindrà nòvies a punta pala. Només ho veuria si anés esperant una gran oferta, i al final es quedés sense equip i acceptés fitxar per Manresa (un estil el què li va passar a Dembelé).

Jerebko potser seria més accessible tenint en compte que ja té 35 tacos, però amb el seu currículum se suposa preferirà anar a una lliga estil Ásia per a fer caixa.
[img][/img]

daniman
Mensajes: 479
Registrado: 05 Jun 2009, 16:51

Re: RADIO MACUTO ZONE

por daniman » 12 Ago 2022, 08:58

dos jugadors ex-manresa que m'agradaria que tornessin son Seth Hinrichs o Cady Lalanne no sé com tenen la situació.

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 12 Ago 2022, 10:58

Pedro responent al tuit de la bandereta de Justin Hamilton... serà ell el fitxatge?

No encaixa, aquest és un 5 100%
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 12 Ago 2022, 11:23

ejk escribió:Pedro responent al tuit de la bandereta de Justin Hamilton... serà ell el fitxatge?

No encaixa, aquest és un 5 100%
El mateix he pensat jo!!!!!
És un 4,5 .... Amb bona mà!!!!! Jo i firmava ara mateix

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 12 Ago 2022, 11:37

Patterson escribió:
ejk escribió:Pedro responent al tuit de la bandereta de Justin Hamilton... serà ell el fitxatge?

No encaixa, aquest és un 5 100%
El mateix he pensat jo!!!!!
És un 4,5 .... Amb bona mà!!!!! Jo i firmava ara mateix
Vaya puto troll el Pedro :D i jo no recordava que Pedro va ser l'entrenador de Hamilton a Valencia.

A mi Hamilton me la posava massa dura com per posar-me a analitzar si és bona idea fitxar un tiu que porta 5 anys semi-retirat a la Xina i amb problemes fisics. Que vingui ja :D

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9527
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Lewis_Hamilton1 » 12 Ago 2022, 11:57

cuttlas escribió:
Patterson escribió:
ejk escribió:Pedro responent al tuit de la bandereta de Justin Hamilton... serà ell el fitxatge?

No encaixa, aquest és un 5 100%
El mateix he pensat jo!!!!!
És un 4,5 .... Amb bona mà!!!!! Jo i firmava ara mateix
Vaya puto troll el Pedro :D i jo no recordava que Pedro va ser l'entrenador de Hamilton a Valencia.

A mi Hamilton me la posava massa dura com per posar-me a analitzar si és bona idea fitxar un tiu que porta 5 anys semi-retirat a la Xina i amb problemes fisics. Que vingui ja :D

Pues un dels ultims me gusta de Justin Hamilton, es la publicació del fitxatge de Marcus Lee... :roll: :roll:
Imagen

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 12 Ago 2022, 12:00

cuttlas escribió:
Patterson escribió:
ejk escribió:Pedro responent al tuit de la bandereta de Justin Hamilton... serà ell el fitxatge?

No encaixa, aquest és un 5 100%
El mateix he pensat jo!!!!!
És un 4,5 .... Amb bona mà!!!!! Jo i firmava ara mateix
Vaya puto troll el Pedro :D i jo no recordava que Pedro va ser l'entrenador de Hamilton a Valencia.

A mi Hamilton me la posava massa dura com per posar-me a analitzar si és bona idea fitxar un tiu que porta 5 anys semi-retirat a la Xina i amb problemes fisics. Que vingui ja :D
Crec que és una trollejada del Pedro i que va al Granada.

De totes formes, no crec que sigui el jugador que ens convé. És clarament un 5, no un 4, i pinta que patiria el què no està escrit per defensar els 4 rivals.
A part que si volieu un shooter, a menys que tingueu una màquina del temps per recuperar el Hamilton de fa uns anys, aquest jugador no ho és. Els darrers 5 partits 0 de 2 ó simplement 0 en triples.

Edito: si ha fet like al fitxatge de Lee potser sí que el fitxem. Em pregunto doncs si jugaria de 4... aviam.
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 12 Ago 2022, 12:16

Jo també tindria seriosos dubtes amb un joc interior format per Tyson - Hamilton - Steinbegs - Lee - Babatunde... a no ser que pretenguem utilitzar Vaulet de 4 freqüentment i fitxar un altre 3 (que ho dubto molt).

Faltaria molta mobilitat en aquest joc interior.

Ara bé, el talent de Hamilton és indiscutible. I arribaria descansat :D

Veurem
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 12 Ago 2022, 12:21

Johnny2 escribió:
cuttlas escribió:
Patterson escribió:
El mateix he pensat jo!!!!!
És un 4,5 .... Amb bona mà!!!!! Jo i firmava ara mateix
Vaya puto troll el Pedro :D i jo no recordava que Pedro va ser l'entrenador de Hamilton a Valencia.

A mi Hamilton me la posava massa dura com per posar-me a analitzar si és bona idea fitxar un tiu que porta 5 anys semi-retirat a la Xina i amb problemes fisics. Que vingui ja :D
Crec que és una trollejada del Pedro i que va al Granada.

De totes formes, no crec que sigui el jugador que ens convé. És clarament un 5, no un 4, i pinta que patiria el què no està escrit per defensar els 4 rivals.
A part que si volieu un shooter, a menys que tingueu una màquina del temps per recuperar el Hamilton de fa uns anys, aquest jugador no ho és. Els darrers 5 partits 0 de 2 ó simplement 0 en triples.

Edito: si ha fet like al fitxatge de Lee potser sí que el fitxem. Em pregunto doncs si jugaria de 4... aviam.
La idea podria ser que compartis minuts a pista amb Babatunde, que és un pivot mes baix, amb bones cames, rapid i bon defensor, que pot defensar a quatres perfectament.

Lo del like és un gran descobriment. M'ho començo a creure i tot :D

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 01:06