Un 5 per al Manresa

188 mensajes
eduma
Mensajes: 884
Registrado: 03 Jun 2008, 14:58

Re: Un 5 per al Manresa

por eduma » 27 Jun 2011, 11:11

I Xavi Rey ... potser ara demanarà masses calers ...i mira que el varem tenir d'ajitatoallas ...

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 27 Jun 2011, 18:00

eduma escribió:I Xavi Rey ... potser ara demanarà masses calers ...i mira que el varem tenir d'ajitatoallas ...


Un altre jove tirat per la borda gràcies a l'amic Ponsarnau...

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: Un 5 per al Manresa

por giripower » 27 Jun 2011, 20:26

Però ¿realment tens alguna cosa personal en contra de Ponsarnau? tens una fixació malaltissa...
Perque el que dius es una mentida i de les grosses, ja que en Jaume el volia a l'equip i va ser el Barça el que no ens el va voler vendre perquè comptaven amb ell, desprès va començar la temporada escalfant la banqueta del Barça i el van vendre un cop la temporada havia començat al Cajasol...

Aixi que ja em diras quina culpa te el Jaume...

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 27 Jun 2011, 20:59

giripower escribió:Però ¿realment tens alguna cosa personal en contra de Ponsarnau? tens una fixació malaltissa...
Perque el que dius es una mentida i de les grosses, ja que en Jaume el volia a l'equip i va ser el Barça el que no ens el va voler vendre perquè comptaven amb ell, desprès va començar la temporada escalfant la banqueta del Barça i el van vendre un cop la temporada havia començat al Cajasol...

Aixi que ja em diras quina culpa te el Jaume...


Fixació, cap ni una... jo argumento.
I no he dit cap mentida: el Jaume aquell any va tenir (inaudit !!!) 5 jugadors interiors (Callahan, Guille, Asselin, Alzamora y Rey).
Total, va tenir Rey jugant 5-6 minuts per partit... si et venen una cessió per tenir minuts i et trobes això, tú que pensaries?
Si et cedeixen un tio amb el potencial del Xavi Rey, és per jugar de 4t jugador de rotació interior (10 minuts, o fins a 15 depenent del partit), no per jugar els minuts de les escombraries perque l'Alzamora agafés aire...
El Jaume estaria encantat de que es quedés pero el que no voldria quedar-se a Manresa segurament seria el Xavi Rey... per xuclar banqueta a Manresa, la xuclo a casa meva.
I el Barça l'acaba venent perque per cedir-lo i tenir-lo sense jugar, doncs jo també preferiria treure'n pasta amb un traspàs.
En resum, un exemple clar de com tirar per la borda una cessió d'un jugador amb potencial... des d'aleshores, ni una cessió més... i no m'extranya...

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: Un 5 per al Manresa

por giripower » 27 Jun 2011, 21:32

Si no recordo malament, en Xavi va venir pels problemes amb leslesions que teniem i va jugar 15 partits.
A L'any seguent el Manresa va demanar tant la cesió com la venda i el Barça es va negar alegant que Xavi Pascual comptava amb ell per la nova temporada. Es va dir que es confiava en Xavi per ser el 5 reserva d'Asselin per tant Alzamora no tenia lloc a l'equip... així que els pivots que haurien d'haver jugat serien Asselin-Rey, Ibaka-Guillem .
Com el Barça va voler confiar amb en Rey per les bones sensacions que havia donat a Manresa se'l van voler quedar, però allà només va arribar a jugar dos partits i el van oferir al Cajasol al Gener, lògicament quant la temporada estava ja començada s'havia renovat ja a l'Alzamora... Un altre cosa que es va dir es que en Rey volia venir aqui... però qui paga mana i el Barça te tot el dret a fer el que vulgui amb els seus jugadors...

Aixi que si tu li vols donar la culpa al Jaume de les coses que fa el Barça estas en el teu dret però aixo no treu que sigui mentida...

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Un 5 per al Manresa

por Leodavinci39 » 27 Jun 2011, 21:37

Como ya comentó más de un forero.............. NO PODEMOS ESPERAR nada del Barça. En todos estos años no nos ha hecho ni el más mínimo favor. Al contrario, siempre nos ha torpedeado :((
Así que yo también prefiero la política actual del CLUB. NADA DE CESIONES :(( mejor jugarsela con jugadores jóvenes, pero NUESTROS (Gladyr, Eriksson, Ibaka, Omic, Hanga ...)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 28 Jun 2011, 09:34

Leodavinci39 escribió:Como ya comentó más de un forero.............. NO PODEMOS ESPERAR nada del Barça. En todos estos años no nos ha hecho ni el más mínimo favor. Al contrario, siempre nos ha torpedeado :((
Así que yo también prefiero la política actual del CLUB. NADA DE CESIONES :(( mejor jugarsela con jugadores jóvenes, pero NUESTROS (Gladyr, Eriksson, Ibaka, Omic, Hanga ...)


Por favor... No es serio decir que "el Barça no nos hace favores": nadie hace favores a nadie... el basket es un negocio y de lo que se trata es de negociar y llegar a acuerdos con un club más grande (el Barça o cualquier otro)... obviamente, buscando relaciones win-win para que ninguno se suba a la chepa del otro. Con todos los respetos, pero por un lado lloramos porque no tenemos pasta y luego nos vanagloriamos de ir por libre... me da la sensación de que nos miramos demasiado el ombligo y estamos perdiendo oportunidades por todas partes. :?

Que el Barça nos ha torpedeado? Iluminadme por que no caigo en qué... pero que no haga más de 5 años, por favor, que los "delitos" prescriben... :roll:

Y si "abolimos" las cesiones para potenciar a jóvenes "propios", lo compro... pero, insisto, para ello necesitamos un técnico que sepa trabajar mejor con los jóvenes. :roll:

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 28 Jun 2011, 09:49

giripower escribió:Com el Barça va voler confiar amb en Rey per les bones sensacions que havia donat a Manresa se'l van voler quedar,


Giripower: per segona vegada, no em diguis mentider, que jo no t'he faltat;
Quines bones sensacions et pot donar un jugador que juga en 15 partits (mitja temporada regular) una mitjana de menys de 6 minuts per partit? "Bones sensacions" te les dóna un tio amb el paper de 4t jugador interior, però no jugant els minuts de les escombraries... és una qüestió de concepte: una cessió implica un intercanvi: jo et cedeixo un jugador a cost reduït amb la condició de que jugui els minuts que jo no pot donar-li al meu equip per tal que es desenvolupi... sincerament, opino que no vàrem complir amb la nostra part.
I en el món dels negocis (no en aquell món paral·lel dels favors, el trueque i tal) si un proveïdor d'un servei (el nostre cas) no compleix el seu compromís, es canvia de proveïdor.
I en el món dels negocis, si una empresa més gran es fixa en un treballador teu, probablement el tempti amb pasta i glamour; si el retens, serà temporalment; però per retenir-lo li has d'oferir quelcom més que pasta: oportunitats, confiança, reptes... i, malauradament, fa massa temps que no som un club que destaqui per oferir aquestes oportunitats... em preocupa sentir massa que presumim de que "som un club petit", o de que "som un club familiar"... despertem simpatia i poc més...

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Un 5 per al Manresa

por Leodavinci39 » 28 Jun 2011, 10:51

julifb2002 escribió:
Leodavinci39 escribió:Como ya comentó más de un forero.............. NO PODEMOS ESPERAR nada del Barça. En todos estos años no nos ha hecho ni el más mínimo favor. Al contrario, siempre nos ha torpedeado :((
Así que yo también prefiero la política actual del CLUB. NADA DE CESIONES :(( mejor jugarsela con jugadores jóvenes, pero NUESTROS (Gladyr, Eriksson, Ibaka, Omic, Hanga ...)


Por favor... No es serio decir que "el Barça no nos hace favores": nadie hace favores a nadie... el basket es un negocio y de lo que se trata es de negociar y llegar a acuerdos con un club más grande (el Barça o cualquier otro)... obviamente, buscando relaciones win-win para que ninguno se suba a la chepa del otro. Con todos los respetos, pero por un lado lloramos porque no tenemos pasta y luego nos vanagloriamos de ir por libre... me da la sensación de que nos miramos demasiado el ombligo y estamos perdiendo oportunidades por todas partes. :?

Que el Barça nos ha torpedeado? Iluminadme por que no caigo en qué... pero que no haga más de 5 años, por favor, que los "delitos" prescriben... :roll:

Y si "abolimos" las cesiones para potenciar a jóvenes "propios", lo compro... pero, insisto, para ello necesitamos un técnico que sepa trabajar mejor con los jóvenes. :roll:


5 años?!!!!!!! :todos a botar: Basta con mirar 5 dias atrás. O no te has enterado que nos ha "tocado" a Eriksson para quitarnoslo?¿ :((
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 28 Jun 2011, 13:05

Leodavinci39 escribió:
julifb2002 escribió:
Leodavinci39 escribió:


5 años?!!!!!!! :todos a botar: Basta con mirar 5 dias atrás. O no te has enterado que nos ha "tocado" a Eriksson para quitarnoslo?¿ :((


Aquí nadie da ni quita nada: se compra y se vende que para eso hay libre mercado y de circulación de trabajadores.
Y estamos expuestos a ello desde tiempos inmemoriales: la ley de la oferta y la demanda. Nosotros lo fichamos procedente del Uppsala, y el Barça ahora lo tienta... yo lo veo normal.
Cada uno lucha por sus intereses... nadie regala nada ni hace favores: lo que hay que hacer (y no hacemos) es llegar a acuerdos para precisamente minimizar las acciones que provoca el libre mercado.

ibranoienc
Mensajes: 102
Registrado: 01 Mar 2011, 20:17

Re: Un 5 per al Manresa

por ibranoienc » 28 Jun 2011, 13:37

Digamos que el señor Ardevol no quedaria como tal si el Barça nos ficha al chaval...entiendo que si tuviera "seny", ahora que esta tan de modo en el mejor club del mundo, nos respetará y dejará que el chico siga formandose un par de años mas con nosotros.
Aunque bueno diria que antes ya ha echo algo parecido con un jugador que ahora mismo ya está seleccionado por la selección absoluta...mala espina me da que el Barça vaya detras de Eriksson la verdad!

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: Un 5 per al Manresa

por giripower » 28 Jun 2011, 21:40

julifb2002 escribió:
giripower escribió:Com el Barça va voler confiar amb en Rey per les bones sensacions que havia donat a Manresa se'l van voler quedar,


Giripower: per segona vegada, no em diguis mentider, que jo no t'he faltat;
Quines bones sensacions et pot donar un jugador que juga en 15 partits (mitja temporada regular) una mitjana de menys de 6 minuts per partit? "Bones sensacions" te les dóna un tio amb el paper de 4t jugador interior, però no jugant els minuts de les escombraries... és una qüestió de concepte: una cessió implica un intercanvi: jo et cedeixo un jugador a cost reduït amb la condició de que jugui els minuts que jo no pot donar-li al meu equip per tal que es desenvolupi... sincerament, opino que no vàrem complir amb la nostra part.
I en el món dels negocis (no en aquell món paral·lel dels favors, el trueque i tal) si un proveïdor d'un servei (el nostre cas) no compleix el seu compromís, es canvia de proveïdor.
I en el món dels negocis, si una empresa més gran es fixa en un treballador teu, probablement el tempti amb pasta i glamour; si el retens, serà temporalment; però per retenir-lo li has d'oferir quelcom més que pasta: oportunitats, confiança, reptes... i, malauradament, fa massa temps que no som un club que destaqui per oferir aquestes oportunitats... em preocupa sentir massa que presumim de que "som un club petit", o de que "som un club familiar"... despertem simpatia i poc més...

Jo parlo del que se, (no et vui ofendre) pero et dic mentider perquè no dius la veritat si no que et montes una historia del que ha passat, jo parlo de coses que vaig llegir en el seu moment i el Manresa volia a Xavi Rey i en Xavi Rey volia venir aqui, però en Xavi Pascual va preferir donar-li una oportunitat al primer equip perquè tenia molt bons informes... Si no de que comença la temporada amb el Barça, l'haguessin cedit a qualsevol altre equip abans de començar la temporada... Es quant veuen que no te lloc amb Iliasova, Anderson, Santiago, Fran Vazquez, Jordi Trias i li busquen sortida al Gener Així que no em val el que dius de que no em complert la nostre part del pacte perquè si que la vam complir...

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 29 Jun 2011, 12:19

giripower escribió:
julifb2002 escribió:
giripower escribió:Com el Barça va voler confiar amb en Rey per les bones sensacions que havia donat a Manresa se'l van voler quedar,


D'entrada, dones per suposat que no parlo del que sé, dius que em monto una història i em tornes a dir mentider... tercera vegada.
I la cosa és E-VI-DENT i objectiva, però no ho vols veure ja que en centres en el que vas llegir: complir el pacte d'una cessió no és fer jugar al cedit una mitjana de menys de 6 minuts per partit. Va: et donaré exemples de minuts jugats aquesta temporada per part de jugadors cedits:
- Rabaseda: 22 mpp
- Paulo Prestes: 22 mpp
- Heurtel: 19 mpp
- Freire: 16 mpp
I si ens remuntem a temporades passades, podràs veure les mitjanes de minuts de cedits com Pablo Aguilar o d'altres...

Jo parlo de dades objectives, tú de coses que has llegit...

pirioshito
Mensajes: 108
Registrado: 30 Jul 2009, 16:41

Re: Un 5 per al Manresa

por pirioshito » 29 Jun 2011, 12:37

Parla amb fonament si us plau. Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara? Pots opinar el que vulguis, faltaria més, però cansa t'ho dic de debò perquè a més no és veritat. Si coneguessis en Xavi Rey sabries que està molt agraït a en Jaume i que ell mateix és conscient que a Manresa li van donar uns minuts (sí, 6 per partit) que cap equip més de l'ACB li estava disposat a donar.
El que ve després ho han explicat perfectament. Ell volia seguir però Pascual el volia tenir a l'equip.
Opinem el que vulguem però no faltem a la veritat amb casos que desconeixem.

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 29 Jun 2011, 13:15

pirioshito escribió:Parla amb fonament si us plau. Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara? Pots opinar el que vulguis, faltaria més, però cansa t'ho dic de debò perquè a més no és veritat. Si coneguessis en Xavi Rey sabries que està molt agraït a en Jaume i que ell mateix és conscient que a Manresa li van donar uns minuts (sí, 6 per partit) que cap equip més de l'ACB li estava disposat a donar.
El que ve després ho han explicat perfectament. Ell volia seguir però Pascual el volia tenir a l'equip.
Opinem el que vulguem però no faltem a la veritat amb casos que desconeixem.


Y dale... el debat començava en base al poc aprofitament que fem dels joves (pel Jaume, etc..). Després es deriva en el tema de cessions sí/cessions no... de si el Barça fa "favors" o no... de si això es llei d'oferta i demanda... i surt el cas del Xavi Rey.

Però, amb tot plegat, sembla que som incapaços d'atendre al concepte de cessió, deixant de banda els casos particulars (la de Rey, la de qui sigui... m'és igual).

Una cessió implica que un jugador vé a tenir minuts perque en el seu club d'origen no en té (casos de Rabaseda, Prestes, etc...) ... per altra banda, objectivament, 6 mpp no és gaire cosa (aquí, a la NBA, a la LEB i a tot arreu)...
es probable que no siguem un club beneficiari de cessions, en bona part, perque no oferim els minuts als joves que temps enrere sí que oferíem... i els clubs "cedidors" volen minuts pels seus joves... ergo, Manresa no és un bon lloc per cedir un jugador :shock:
I Rey estava encantat amb el Jaume, la ciutat, el club, el vestuari, les taquilles i les madalenes del bar...
I si et poses en la pell de Pascual potser pensaries: "pagar per pagar, perque jugui 6 mpp a Manresa, me'l quedo a Barcelona, que segur que li puc oferir aquests minutets que allà no li donen". I el poc que va jugar aquell any al Barça (abans de marxar a Sevilla) van ser 4 mpp (no massa llunys dels menys de 6 de Manresa)... i després va a Sevilla on acvaba jugant 17 mpp (amb Joan Plaza d'entrenador: http://www.zonadostres.com/index.php/12 ... e-sevilla/ ).
Potser ara s'entendrà... el que passa és que si ens mirem el melic tant i som tan victimistes, acabem "culpant" als altres de la nostra incapacitat...

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: Un 5 per al Manresa

por julifb2002 » 29 Jun 2011, 13:32

pirioshito escribió:Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara?


Les cessions tenen en compte el "talent potencial", no el "talent manifest" (si fos manifest, el club origen no el deixa anar)... Rabaseda o Heurtel (els més destacats) apuntaven maneres a principi de temporada... però ningú esperava el rendiment que després han demostrat... en bona part, gràcies A TENIR MINUTS PER DEMOSTRAR EL SEU POTENCIAL.

pirioshito
Mensajes: 108
Registrado: 30 Jul 2009, 16:41

Re: Un 5 per al Manresa

por pirioshito » 29 Jun 2011, 13:39

julifb2002 escribió:
pirioshito escribió:Parla amb fonament si us plau. Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara? Pots opinar el que vulguis, faltaria més, però cansa t'ho dic de debò perquè a més no és veritat. Si coneguessis en Xavi Rey sabries que està molt agraït a en Jaume i que ell mateix és conscient que a Manresa li van donar uns minuts (sí, 6 per partit) que cap equip més de l'ACB li estava disposat a donar.
El que ve després ho han explicat perfectament. Ell volia seguir però Pascual el volia tenir a l'equip.
Opinem el que vulguem però no faltem a la veritat amb casos que desconeixem.


Y dale... el debat començava en base al poc aprofitament que fem dels joves (pel Jaume, etc..). Després es deriva en el tema de cessions sí/cessions no... de si el Barça fa "favors" o no... de si això es llei d'oferta i demanda... i surt el cas del Xavi Rey.

Però, amb tot plegat, sembla que som incapaços d'atendre al concepte de cessió, deixant de banda els casos particulars (la de Rey, la de qui sigui... m'és igual).

Una cessió implica que un jugador vé a tenir minuts perque en el seu club d'origen no en té (casos de Rabaseda, Prestes, etc...) ... per altra banda, objectivament, 6 mpp no és gaire cosa (aquí, a la NBA, a la LEB i a tot arreu)...
es probable que no siguem un club beneficiari de cessions, en bona part, perque no oferim els minuts als joves que temps enrere sí que oferíem... i els clubs "cedidors" volen minuts pels seus joves... ergo, Manresa no és un bon lloc per cedir un jugador :shock:
I Rey estava encantat amb el Jaume, la ciutat, el club, el vestuari, les taquilles i les madalenes del bar...
I si et poses en la pell de Pascual potser pensaries: "pagar per pagar, perque jugui 6 mpp a Manresa, me'l quedo a Barcelona, que segur que li puc oferir aquests minutets que allà no li donen". I el poc que va jugar aquell any al Barça (abans de marxar a Sevilla) van ser 4 mpp (no massa llunys dels menys de 6 de Manresa)... i després va a Sevilla on acvaba jugant 17 mpp (amb Joan Plaza d'entrenador: http://www.zonadostres.com/index.php/12 ... e-sevilla/ ).
Potser ara s'entendrà... el que passa és que si ens mirem el melic tant i som tan victimistes, acabem "culpant" als altres de la nostra incapacitat...


Company, només t'aclareixo el cas de Xavi Rey i no tenies raó. I has posat 4 jugadors (Prestes, Heurtel, Freire i Rabasseda) que a Manresa cap d'ells enguany hagués baixat de 15 minuts per partit comparant-los al Xavi Rey que va venir, que com t'he dit ell mateix reconeix que aleshores (aquell any, no el següent) possiblement no estava ni per jugar 6 minuts a l'ACB. Això és tot.
No tinc ganes de debatre amb tu perquè sempre afirmes les coses (amb respecte, això sí) com si tinguessis la raó absoluta. Sincerament tinc ganes de veure que fan Llorca i Gladyr fora de Manresa, i ho diu algú que li encantaria que Gladyr seguís. Segons vosaltres fora de Manresa es menjaran el món.
Alguns si haguessiu vist 3 entrenaments del Manresa veuríeu alguns detalls que us podrien explicar segons quines decisions post-temporada. I veurieu també (que això n'estic cansat de llegir-ho) que l'únic jugador pel qual es preparen jugades és Gladyr. Ho dic perquè la cançoneta que no li han tret suc cansa. Tant que us agraden les estadístiques mireu les de Gladyr a la selecció d'Ucraïna. Oh! Sorpresa! Allà també l'entrena Ponsarnau? És el mateix Gladyr. Un dia 16 punts i 3 dies consecutius me'n vaig del partit per diferents motius (faltes, desconcentració, etc.).
Ja està, això és tot. Sempre us llegeixo i m'encanta fer-ho però crec que a vegades falta més debat amb fonament i cadascú explicant els arguments de manera educada i sense donar per fet que té la raó absoluta sobre el que opina quan la majoria només veu els partits.
Per cert, el Manresa li ha ofert a Eriksson ser el quart aler. I li va oferir abans de saber res del Barça. Ho dic perquè algú em dirà que li han ofert ara per quedar-se'l. Doncs no, fa mesos que li van oferir i és més, Capdevila fa unes setmanes va estar a Suècia a casa dels pares explicant-los que confiaven en ell per tenir plaça al 1r equip.
Jo també tinc l'esperança que el Roman renovi i mira que li han ofert pocs diners. Per cert, la reducció de pressupost és de més d'un 20%. Això complica i molt fer un equip amb molt talent que és el que tots desitgem.
Ànims a tots que tenim per davant un estiu llarg!

ibranoienc
Mensajes: 102
Registrado: 01 Mar 2011, 20:17

Re: Un 5 per al Manresa

por ibranoienc » 29 Jun 2011, 14:12

pirioshito escribió:
julifb2002 escribió:
pirioshito escribió:Per cert, el Manresa li ha ofert a Eriksson ser el quart aler. I li va oferir abans de saber res del Barça. Ho dic perquè algú em dirà que li han ofert ara per quedar-se'l. Doncs no, fa mesos que li van oferir i és més, Capdevila fa unes setmanes va estar a Suècia a casa dels pares explicant-los que confiaven en ell per tenir plaça al 1r equip.
Jo també tinc l'esperança que el Roman renovi i mira que li han ofert pocs diners. Per cert, la reducció de pressupost és de més d'un 20%. Això complica i molt fer un equip amb molt talent que és el que tots desitgem.
Ànims a tots que tenim per davant un estiu llarg!


Eso quiere decir que no cuentan con la renovación o bien de Roman o la de Grimau! Y con lo que se ha hablado aqui en el foro, parece ser que hay más interes en que Jordi continue porque se le ha ofrecido renovación al alza...
Aunque entiendo que si los dos al final continuan seria lo mejor para el equipo, porque contar con solo 4 exteriores de los cuales uno es Eriksson me parecería bastante arriesgado la verdad!
Para las posiciones exteriores me parecería bien que fuese así:
Hanga-Roman-Eriksson
Cuthbert o Morley-Grimau
Ganamos en la posición de 3 fuerte pudiendo tapar carencias de temporadas anteriores y con múltiples variantes pues Hanga y Grimau pueden actuar en ambas posiciones (me parecería tremendo que Hanga pueda actuar de base, entonces su fichaje sería una autentica "ganga"!!!)

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Un 5 per al Manresa

por Leodavinci39 » 29 Jun 2011, 14:28

pirioshito escribió:
julifb2002 escribió:
pirioshito escribió:Parla amb fonament si us plau. Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara? Pots opinar el que vulguis, faltaria més, però cansa t'ho dic de debò perquè a més no és veritat. Si coneguessis en Xavi Rey sabries que està molt agraït a en Jaume i que ell mateix és conscient que a Manresa li van donar uns minuts (sí, 6 per partit) que cap equip més de l'ACB li estava disposat a donar.
El que ve després ho han explicat perfectament. Ell volia seguir però Pascual el volia tenir a l'equip.
Opinem el que vulguem però no faltem a la veritat amb casos que desconeixem.


Y dale... el debat començava en base al poc aprofitament que fem dels joves (pel Jaume, etc..). Després es deriva en el tema de cessions sí/cessions no... de si el Barça fa "favors" o no... de si això es llei d'oferta i demanda... i surt el cas del Xavi Rey.

Però, amb tot plegat, sembla que som incapaços d'atendre al concepte de cessió, deixant de banda els casos particulars (la de Rey, la de qui sigui... m'és igual).

Una cessió implica que un jugador vé a tenir minuts perque en el seu club d'origen no en té (casos de Rabaseda, Prestes, etc...) ... per altra banda, objectivament, 6 mpp no és gaire cosa (aquí, a la NBA, a la LEB i a tot arreu)...
es probable que no siguem un club beneficiari de cessions, en bona part, perque no oferim els minuts als joves que temps enrere sí que oferíem... i els clubs "cedidors" volen minuts pels seus joves... ergo, Manresa no és un bon lloc per cedir un jugador :shock:
I Rey estava encantat amb el Jaume, la ciutat, el club, el vestuari, les taquilles i les madalenes del bar...
I si et poses en la pell de Pascual potser pensaries: "pagar per pagar, perque jugui 6 mpp a Manresa, me'l quedo a Barcelona, que segur que li puc oferir aquests minutets que allà no li donen". I el poc que va jugar aquell any al Barça (abans de marxar a Sevilla) van ser 4 mpp (no massa llunys dels menys de 6 de Manresa)... i després va a Sevilla on acvaba jugant 17 mpp (amb Joan Plaza d'entrenador: http://www.zonadostres.com/index.php/12 ... e-sevilla/ ).
Potser ara s'entendrà... el que passa és que si ens mirem el melic tant i som tan victimistes, acabem "culpant" als altres de la nostra incapacitat...


Company, només t'aclareixo el cas de Xavi Rey i no tenies raó. I has posat 4 jugadors (Prestes, Heurtel, Freire i Rabasseda) que a Manresa cap d'ells enguany hagués baixat de 15 minuts per partit comparant-los al Xavi Rey que va venir, que com t'he dit ell mateix reconeix que aleshores (aquell any, no el següent) possiblement no estava ni per jugar 6 minuts a l'ACB. Això és tot.
No tinc ganes de debatre amb tu perquè sempre afirmes les coses (amb respecte, això sí) com si tinguessis la raó absoluta. Sincerament tinc ganes de veure que fan Llorca i Gladyr fora de Manresa, i ho diu algú que li encantaria que Gladyr seguís. Segons vosaltres fora de Manresa es menjaran el món.
Alguns si haguessiu vist 3 entrenaments del Manresa veuríeu alguns detalls que us podrien explicar segons quines decisions post-temporada. I veurieu també (que això n'estic cansat de llegir-ho) que l'únic jugador pel qual es preparen jugades és Gladyr. Ho dic perquè la cançoneta que no li han tret suc cansa. Tant que us agraden les estadístiques mireu les de Gladyr a la selecció d'Ucraïna. Oh! Sorpresa! Allà també l'entrena Ponsarnau? És el mateix Gladyr. Un dia 16 punts i 3 dies consecutius me'n vaig del partit per diferents motius (faltes, desconcentració, etc.).
Ja està, això és tot. Sempre us llegeixo i m'encanta fer-ho però crec que a vegades falta més debat amb fonament i cadascú explicant els arguments de manera educada i sense donar per fet que té la raó absoluta sobre el que opina quan la majoria només veu els partits.
Per cert, el Manresa li ha ofert a Eriksson ser el quart aler. I li va oferir abans de saber res del Barça. Ho dic perquè algú em dirà que li han ofert ara per quedar-se'l. Doncs no, fa mesos que li van oferir i és més, Capdevila fa unes setmanes va estar a Suècia a casa dels pares explicant-los que confiaven en ell per tenir plaça al 1r equip.
Jo també tinc l'esperança que el Roman renovi i mira que li han ofert pocs diners. Per cert, la reducció de pressupost és de més d'un 20%. Això complica i molt fer un equip amb molt talent que és el que tots desitgem.
Ànims a tots que tenim per davant un estiu llarg!


Més del 20%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¿?¿! :shock: :o
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: Un 5 per al Manresa

por kuxo » 29 Jun 2011, 15:40

pirioshito escribió:
julifb2002 escribió:
pirioshito escribió:Parla amb fonament si us plau. Tu creus que Xavi Rey quan va venir tenia un nivell com el que tenen aquests 4 jugadors ara? Pots opinar el que vulguis, faltaria més, però cansa t'ho dic de debò perquè a més no és veritat. Si coneguessis en Xavi Rey sabries que està molt agraït a en Jaume i que ell mateix és conscient que a Manresa li van donar uns minuts (sí, 6 per partit) que cap equip més de l'ACB li estava disposat a donar.
El que ve després ho han explicat perfectament. Ell volia seguir però Pascual el volia tenir a l'equip.
Opinem el que vulguem però no faltem a la veritat amb casos que desconeixem.


Y dale... el debat començava en base al poc aprofitament que fem dels joves (pel Jaume, etc..). Després es deriva en el tema de cessions sí/cessions no... de si el Barça fa "favors" o no... de si això es llei d'oferta i demanda... i surt el cas del Xavi Rey.

Però, amb tot plegat, sembla que som incapaços d'atendre al concepte de cessió, deixant de banda els casos particulars (la de Rey, la de qui sigui... m'és igual).

Una cessió implica que un jugador vé a tenir minuts perque en el seu club d'origen no en té (casos de Rabaseda, Prestes, etc...) ... per altra banda, objectivament, 6 mpp no és gaire cosa (aquí, a la NBA, a la LEB i a tot arreu)...
es probable que no siguem un club beneficiari de cessions, en bona part, perque no oferim els minuts als joves que temps enrere sí que oferíem... i els clubs "cedidors" volen minuts pels seus joves... ergo, Manresa no és un bon lloc per cedir un jugador :shock:
I Rey estava encantat amb el Jaume, la ciutat, el club, el vestuari, les taquilles i les madalenes del bar...
I si et poses en la pell de Pascual potser pensaries: "pagar per pagar, perque jugui 6 mpp a Manresa, me'l quedo a Barcelona, que segur que li puc oferir aquests minutets que allà no li donen". I el poc que va jugar aquell any al Barça (abans de marxar a Sevilla) van ser 4 mpp (no massa llunys dels menys de 6 de Manresa)... i després va a Sevilla on acvaba jugant 17 mpp (amb Joan Plaza d'entrenador: http://www.zonadostres.com/index.php/12 ... e-sevilla/ ).
Potser ara s'entendrà... el que passa és que si ens mirem el melic tant i som tan victimistes, acabem "culpant" als altres de la nostra incapacitat...


Company, només t'aclareixo el cas de Xavi Rey i no tenies raó. I has posat 4 jugadors (Prestes, Heurtel, Freire i Rabasseda) que a Manresa cap d'ells enguany hagués baixat de 15 minuts per partit comparant-los al Xavi Rey que va venir, que com t'he dit ell mateix reconeix que aleshores (aquell any, no el següent) possiblement no estava ni per jugar 6 minuts a l'ACB. Això és tot.
No tinc ganes de debatre amb tu perquè sempre afirmes les coses (amb respecte, això sí) com si tinguessis la raó absoluta. Sincerament tinc ganes de veure que fan Llorca i Gladyr fora de Manresa, i ho diu algú que li encantaria que Gladyr seguís. Segons vosaltres fora de Manresa es menjaran el món.
Alguns si haguessiu vist 3 entrenaments del Manresa veuríeu alguns detalls que us podrien explicar segons quines decisions post-temporada. I veurieu també (que això n'estic cansat de llegir-ho) que l'únic jugador pel qual es preparen jugades és Gladyr. Ho dic perquè la cançoneta que no li han tret suc cansa. Tant que us agraden les estadístiques mireu les de Gladyr a la selecció d'Ucraïna. Oh! Sorpresa! Allà també l'entrena Ponsarnau? És el mateix Gladyr. Un dia 16 punts i 3 dies consecutius me'n vaig del partit per diferents motius (faltes, desconcentració, etc.).
Ja està, això és tot. Sempre us llegeixo i m'encanta fer-ho però crec que a vegades falta més debat amb fonament i cadascú explicant els arguments de manera educada i sense donar per fet que té la raó absoluta sobre el que opina quan la majoria només veu els partits.
Per cert, el Manresa li ha ofert a Eriksson ser el quart aler. I li va oferir abans de saber res del Barça. Ho dic perquè algú em dirà que li han ofert ara per quedar-se'l. Doncs no, fa mesos que li van oferir i és més, Capdevila fa unes setmanes va estar a Suècia a casa dels pares explicant-los que confiaven en ell per tenir plaça al 1r equip.
Jo també tinc l'esperança que el Roman renovi i mira que li han ofert pocs diners. Per cert, la reducció de pressupost és de més d'un 20%. Això complica i molt fer un equip amb molt talent que és el que tots desitgem.
Ànims a tots que tenim per davant un estiu llarg!


piroshito, escriu més sovint i explica'ns el què saps, home! :wink:

188 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 15:13