Ja vaig dir jo que el futbol tenia molt a veure amb les tonteries que per aquí es diuen de la Penya, i que no em fessiu parlar més. Perquè esperava que d'altres parlessin i quedés ben clar.
Pels que sou més joves (o sigui tot el foro

), recordo que quan jo era un tendre infant allà per l'edat de pedra hi havia dos equips que cada any es mantenien a Primera Divisió gràcies a unes ajudes arbitrals descarades que tothom acceptaba amb resignació. Eren el Barça i el R.C. Náutico de Tenerife.
I quan el barça era un equipet de tres al quarto que jugava com a estranger amb un negre que es deia Albi Grant que era més dolent que un mal de ventre i més antiesportiu que el dit d'en Mourinho, la Penya era un equipàs que anava pel mon donant lliçons de bàsquet i d'esportivitat, format bàsicament amb jugadors procedents del planter.
No se a que ve dir que son un equip de frustrats i uns segundons, sobretot quan ho diu un devot del club que els ha esquilmat sempre la plantilla (com a nosaltres o al Girona, o al Lleida...) a cop de talonari.
Pel que fa a "segon de la ciutat", home, de la seva ciutat son els millors, per ara.
Ara la Penya te un problema d'identitat, molta gent no s'ha adonat que el planter t'el foten als 16 anys i a vegades sense pagar un euro, i els deutes acumulats mantenen el club en perill de desaparició. Son un equip modest, de la lliga dels pobres, i dificilment sortiran d'aquesta situació si no és per anar a pitjor.
Jo crec que és per això que hi ha tanta crispació al voltant del club, però només és la meva opinió.
Però a mi no em pot caure malament un club català i de bàsquet, ho sento!
(Sigui qui sigui l'Alcalde de la ciutat).