BAXI MANRESA

mentolin

Re: ASSIGNIA MANRESA 2011-2012 [8-10]

por mentolin » 30 Ene 2012, 16:41

carlitus escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:
kitus89 escribió:Nomes dir que en cap moment l'aficio del Manresa va cantar el tipic cantic de P_ _ _ Penya i P _ _ _ Badalona....

Mal fet, la Penya es com el Espanyol, son els marginats de la ciutat, el segon , en aquest cas ja el tercer equip de Catalunya, que es mereixen ser humillats cada cop.

Del partit no vull comentar res, només dic que els arbitres ens van perjudicar, sisi, perjudicar. La Penya va sortir a jugar a pressing catch, i al final els i van permetre. Tot i aixo, tenien la victoria d'haver sortit en un estat mental correcte, som tan superiors a la pvta Penya... Aquest partit a casa nostra els i fotem de 30.

totalment d,acord. La penya son els periquitos del basquet, una colla de frustrats i amb complexe d,inferioritat brutal.

Sou uns animals tius!
Mott Gijon - León (99-00)
39' 38 9/15 60% 0/2 0% 20/22 91% 13 (10+3) 1 2 1 0 2+1 2 3 13 [b]54[/b]
AutoOwned: Javi no creo que venga a no ser que el 15 de Agosto nieve

TASTED

por TASTED » 30 Ene 2012, 17:16

N estic fins els collons pq ser de l espanyol o de la penya es ser menys catala...foteu pena..i despres critiquem el monopoli de madrid...n estic fins els ous de la prepotencia d alguns..ara be el messi es catala no?quan fot un munt d anys k cesta aqui i no parla catala...aneu a cagar! :((

macmac

por macmac » 30 Ene 2012, 17:34

giripower escribió:Ahir despres de veure el partit i amb l'emprenyada que portava, no vaig tenir ni esma d'entrar al forum, i ara entro i veig el "cristo" que s'ha muntat. Sense entrar a fer valoracions ens ho em de fer mirar una mica tots...

En el tema del partit he llegit alguna opinio entre tanta discusio, culpabilitzant a en Jaume sobretot... Crec que puc estar d'acord en que ha fet jugar massa a en Javi, que ja va demostrar a la pretemporada que necesita estar en forma per donar el millor d'ell mateix...no estic dintre del cap del Jaume pero potser creu que per recuperar quant abans millor a el Javi el necesita fer jugar molts minuts...

Però a mi el que m'ha fallat es l'equip, no hem tingut duresa mental i aixó es degut a l'equip tant jove que tenim... i que tot i el partit que ha fet Doellman, em desesperaba primer en els tirs lliures fallats, i a sobre es posa a tirar els tirs de les tecniques i en alguns tirs forçadisims que no m'agradaben gens...

En definitiva no he vist la mateixa determinacio jugant que contra l'Unicaja per exemple i sobretot un defensa bastant fluixeta que no ha tallat el ritme del contrari, tot i així, a jugar un partit bastant dolent estavem dintre del partit, pero diguem malpensat en Salva no li debia d'agradar el que veia, potser un partit a cara o creu a casa, i la liat ben grossa per motivar tant als seus jugadors com a l'apatica afició de Badalona, a partir d'aquí lluny de beneficiar-nos ens ha perjudicat ja que a la segona part els arbitres han compensat bastant l'expulsio d'en Salva, tot i axí si haguesim jugat com sabem podriem haver guanyat el partit, pero un partit fluixet amb ambient hostil i una plantilla jove fa que passin coses així...

Aquesta tàctica de fer-se expulsar ja comença a ser força habitual entre els entrenador. De fet és que quasi sempre l'expulsat en surt beneficiat. Això que comentes ho vaig veure claríssim. O això, o el Salva es va tornar boig perquè de fet era el primer error en contra de la Penya... i el Salva de boig no en té res.

ejk

por ejk » 30 Ene 2012, 18:11

sistrells escribió:
bradley24 escribió:Tranquilos que el personaje de la camiseta de Eyenga (un tal Jordi) tiene a medio fondo del Olimpic hasta las narices, es un perroflauta pureta que ademas de "bobo tonto" tiene a su secuaz "el cresta" que se recorren el fondo desde el minuto -1 del partido insultando y gritando al arbitro...
No judgueis a la afición del la Pneya con estos 2 personajes ya que ni nosotros mismos los queremos dentro del pabellón.

¿Gritando a los arbitros? Juer que gamberros. Habría que echarlos del mundo por gritar a los árbitros.

Sin estar de acuerdo con lo que hacen, son maneras de pensar no creo que nadie pueda tener una queja de ellos, salvo que le moleste los gritos.

En el caso del perro flauta como tu lo llamas, es evidente que no tienes ni idea de quién es, que lo juzgas desde lejos y en tu vida has cruzado una palabra con él. Esa persona ha hecho más por el club de lo muchos imaginan. Y sigue haciendolo. Y seguirá. Si ayer se indignó, tenía seguramente motivos para hacerlo, la pancarta se ùede interpretar de muchas maneras y él seguramente, por como piensa, lo hizo de la peor manera.

Eso si, su gran delito es gritar desde 10 metros y tras una valla a los árbitros.

Sin entrar a valorar el comportamiento del tal Jordi, haber hecho más o menos por el club le da derecho a comportarse como un imbecil?
No sé, es como si ahora Messi se pone a insultar a aficionados del Madrid, pero, ah, como ha hecho mucho por su club, disculpado.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 30 Ene 2012, 18:31

TASTED escribió:N estic fins els collons pq ser de l espanyol o de la penya es ser menys catala...foteu pena..i despres critiquem el monopoli de madrid...n estic fins els ous de la prepotencia d alguns..ara be el messi es catala no?quan fot un munt d anys k cesta aqui i no parla catala...aneu a cagar! :((

Totalment d'acord amb tu, que consti que soc simpatitzant del Barça de futbol però no te res a veure amb la catalanitat o no d'una persona l'equip el qual estima...es mes fa dos o tres dies al 59 segons l'Oriol Junqueres va explicar que tenia militants D'Esquerra que son del Madrid i o de l'Espanyol i no per aizò eren menys independestistes que un del Barça

VarónDandy

por VarónDandy » 30 Ene 2012, 18:59

carlitus escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Mal fet, la Penya es com el Espanyol, son els marginats de la ciutat, el segon , en aquest cas ja el tercer equip de Catalunya, que es mereixen ser humillats cada cop.

Del partit no vull comentar res, només dic que els arbitres ens van perjudicar, sisi, perjudicar. La Penya va sortir a jugar a pressing catch, i al final els i van permetre. Tot i aixo, tenien la victoria d'haver sortit en un estat mental correcte, som tan superiors a la pvta Penya... Aquest partit a casa nostra els i fotem de 30.

totalment d,acord. La penya son els periquitos del basquet, una colla de frustrats i amb complexe d,inferioritat brutal.

Caretas fuera. Sonreiiid... ¡FOTO!

eduma

por eduma » 30 Ene 2012, 19:56

Val que ens collessin els arbitres, sobretot al 3er. , val que no guanyessim ... però el que es imperdonable es no salvar el tamteig ...

Molt malament la defensa del Norel, i fatal atac posterior ... amb perdua de pilota, esperant a jugarse-la al ultim moment ... uns últims minuts que em varen treure de pollaguera ... podiem haber salvat la posició contra la Penya, i ara els tenim mossegant darrera, i vius ... buffff ...

A seguir treballant , que aquesta setmana tenim un os de la nostra lliga !!!

GerardCat

por GerardCat » 30 Ene 2012, 20:25

VarónDandy escribió:
carlitus escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Mal fet, la Penya es com el Espanyol, son els marginats de la ciutat, el segon , en aquest cas ja el tercer equip de Catalunya, que es mereixen ser humillats cada cop.

Caretas fuera. Sonreiiid... ¡FOTO!

Tu ja te la vas treure fa temps. :wink:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 30 Ene 2012, 20:39

eduma escribió:Val que ens collessin els arbitres, sobretot al 3er. , val que no guanyessim ... però el que es imperdonable es no salvar el tamteig ...

Molt malament la defensa del Norel, i fatal atac posterior ... amb perdua de pilota, esperant a jugarse-la al ultim moment ... uns últims minuts que em varen treure de pollaguera ... podiem haber salvat la posició contra la Penya, i ara els tenim mossegant darrera, i vius ... buffff ...

A seguir treballant , que aquesta setmana tenim un os de la nostra lliga !!!

Vamos a dejarnos de tonterias. Seguimos una victoria por encima de la Penya, a 5 del Murcia (que por cierto acaba de destituir al entrenador 8-) ) y a UNA sola victoria de entrar en Play/OFF. O sea, que ganando este domingo en casa nos metemos en la lucha por el titulo :brindo por eso:

Lo demás..................... son tonterias :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

VarónDandy

por VarónDandy » 30 Ene 2012, 20:52

GerardCat escribió:Tu ja te la vas treure fa temps. :wink:

Mira, no voy a seguir con el tema, y no por ti o por otros 3, sino porque sé que por aquí toca los cojones que no se hable de baloncesto y se llenen páginas discutiendo otros temas. Y sobre todo temas tan banales como un trozo de tela como el de la camiseta.

Y oye, yo careta ninguna, que nunca me la he puesto. Llevo años escribiendo aquí y nunca me he cortado en decir lo que pensaba aunque fuera contrario a la mayoría. Eso sí, siempre hay alguno como tú que viene a etiquetar a las primeras de cambio, y normalmente con aquella palabra que mejor les define a ellos.

Rumbeta F * D

por Rumbeta F * D » 30 Ene 2012, 21:02

kitus89 escribió:Nomes dir que en cap moment l'aficio del Manresa va cantar el tipic cantic de P_ _ _ Penya i P _ _ _ Badalona....

No diguis tonteries.Va durar molt poc pero es va cantar.A veure si aqui tots som angelets.....
Imagen

Imagen

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 30 Ene 2012, 21:09

Ja vaig dir jo que el futbol tenia molt a veure amb les tonteries que per aquí es diuen de la Penya, i que no em fessiu parlar més. Perquè esperava que d'altres parlessin i quedés ben clar.

Pels que sou més joves (o sigui tot el foro :P ), recordo que quan jo era un tendre infant allà per l'edat de pedra hi havia dos equips que cada any es mantenien a Primera Divisió gràcies a unes ajudes arbitrals descarades que tothom acceptaba amb resignació. Eren el Barça i el R.C. Náutico de Tenerife.
I quan el barça era un equipet de tres al quarto que jugava com a estranger amb un negre que es deia Albi Grant que era més dolent que un mal de ventre i més antiesportiu que el dit d'en Mourinho, la Penya era un equipàs que anava pel mon donant lliçons de bàsquet i d'esportivitat, format bàsicament amb jugadors procedents del planter.
No se a que ve dir que son un equip de frustrats i uns segundons, sobretot quan ho diu un devot del club que els ha esquilmat sempre la plantilla (com a nosaltres o al Girona, o al Lleida...) a cop de talonari.
Pel que fa a "segon de la ciutat", home, de la seva ciutat son els millors, per ara.

Ara la Penya te un problema d'identitat, molta gent no s'ha adonat que el planter t'el foten als 16 anys i a vegades sense pagar un euro, i els deutes acumulats mantenen el club en perill de desaparició. Son un equip modest, de la lliga dels pobres, i dificilment sortiran d'aquesta situació si no és per anar a pitjor.
Jo crec que és per això que hi ha tanta crispació al voltant del club, però només és la meva opinió.
Però a mi no em pot caure malament un club català i de bàsquet, ho sento!
(Sigui qui sigui l'Alcalde de la ciutat).

Janet_81

por Janet_81 » 30 Ene 2012, 21:25

sistrells escribió:
bradley24 escribió:Tranquilos que el personaje de la camiseta de Eyenga (un tal Jordi) tiene a medio fondo del Olimpic hasta las narices, es un perroflauta pureta que ademas de "bobo tonto" tiene a su secuaz "el cresta" que se recorren el fondo desde el minuto -1 del partido insultando y gritando al arbitro...
No judgueis a la afición del la Pneya con estos 2 personajes ya que ni nosotros mismos los queremos dentro del pabellón.

¿Gritando a los arbitros? Juer que gamberros. Habría que echarlos del mundo por gritar a los árbitros.

Sin estar de acuerdo con lo que hacen, son maneras de pensar no creo que nadie pueda tener una queja de ellos, salvo que le moleste los gritos.

En el caso del perro flauta como tu lo llamas, es evidente que no tienes ni idea de quién es, que lo juzgas desde lejos y en tu vida has cruzado una palabra con él. Esa persona ha hecho más por el club de lo muchos imaginan. Y sigue haciendolo. Y seguirá. Si ayer se indignó, tenía seguramente motivos para hacerlo, la pancarta se ùede interpretar de muchas maneras y él seguramente, por como piensa, lo hizo de la peor manera.

Eso si, su gran delito es gritar desde 10 metros y tras una valla a los árbitros.

Sistri no merece la pena malgastar ni un segundo más.

Jo per la meva part, no penso opinar res de lo d'ahir, ni de tot el que he llegit avui, estic tant decebuda, que no tinc ni ganes.

kropotkin

por kropotkin » 30 Ene 2012, 21:38

Iceman Gervin escribió:Ja vaig dir jo que el futbol tenia molt a veure amb les tonteries que per aquí es diuen de la Penya, i que no em fessiu parlar més. Perquè esperava que d'altres parlessin i quedés ben clar.

Pels que sou més joves (o sigui tot el foro :P ), recordo que quan jo era un tendre infant allà per l'edat de pedra hi havia dos equips que cada any es mantenien a Primera Divisió gràcies a unes ajudes arbitrals descarades que tothom acceptaba amb resignació. Eren el Barça i el R.C. Náutico de Tenerife.
I quan el barça era un equipet de tres al quarto que jugava com a estranger amb un negre que es deia Albi Grant que era més dolent que un mal de ventre i més antiesportiu que el dit d'en Mourinho, la Penya era un equipàs que anava pel mon donant lliçons de bàsquet i d'esportivitat, format bàsicament amb jugadors procedents del planter.
No se a que ve dir que son un equip de frustrats i uns segundons, sobretot quan ho diu un devot del club que els ha esquilmat sempre la plantilla (com a nosaltres o al Girona, o al Lleida...) a cop de talonari.
Pel que fa a "segon de la ciutat", home, de la seva ciutat son els millors, per ara.

Ara la Penya te un problema d'identitat, molta gent no s'ha adonat que el planter t'el foten als 16 anys i a vegades sense pagar un euro, i els deutes acumulats mantenen el club en perill de desaparició. Son un equip modest, de la lliga dels pobres, i dificilment sortiran d'aquesta situació si no és per anar a pitjor.
Jo crec que és per això que hi ha tanta crispació al voltant del club, però només és la meva opinió.

+1

Es porta una pancarta fent referència a un alcalde quan a la llotja hi havia un membre del partit que ajuda a aquest alcalde a ser-ho, i que, curiosament és el president del nostre club.

Típics càntics contra la Penya i contra Badalona, i "peloterismo" quan ve el Far$a o quan es va al Palau. Resem per què mai coincideixi un partit clau pel Manresa quan el Far$a de futbol jugui una nova final.

Algun dia ens adonarem de que som. De quin club estima de veritat el bàsquet i quins son seccions fetes a base de talonari.
"El riure diferencia l'home dels animals.És un privilegi de déus"

Lewis_Hamilton1

por Lewis_Hamilton1 » 30 Ene 2012, 21:57

Janet_81 escribió:
sistrells escribió:

Sistri no merece la pena malgastar ni un segundo más.

Jo per la meva part, no penso opinar res de lo d'ahir, ni de tot el que he llegit avui, estic tant decebuda, que no tinc ni ganes.

Venga, cerrar al salir, y ojo no cogais torticulis de tanto mirar arriba para vernos, que llevais desde principio de temporada siendo el tercero equipo del pais.
Imagen

PW

por PW » 30 Ene 2012, 23:01

sistrells escribió:
m@rK escribió:A veure, al tal "Eyenga" li ha marxat el cap.
Esta clarissim. S'ha torant totalment boig, cridant, insultant, gesticulant. Ha fet el ridicul d'anar a protestar al delegat de camp i als mossos i es dedueix que ambdos li han dit que la pancarta no era ofensiva, perque no la han vingut pas a treure...

Cabe la posibilidad que esa pancarta le haya molestado lo suficiente como para ir a reclamar lo que él creía que sobraba (que sobraba).

La pancarta era molesta, y para algunos más que otros. Venir a reivindicar a Badalona segun que cosas que a los de la ciudad a algunos nos molesta, y a otros nos indigna es de falta de, como sentido comun.

Auque estoy convencido que esa pancarta aa partir de ahora estará colgada en todos los pabellones a los que vayáis, incluyendo el vuestro.

Y para mi ha hecho más el ridiculo el/los portador/es de la pancarta viniendo a reivindicar algo en un lugar que no tocaba, un pabellón de basquet. Quizás si hubieran ido a la plaza del ayuntamiento, muchos de la ciudad les hubieran acompañado.

Es como si en todos las canchas que jugara el Manresa, dijeran que en Manresa somos racistas por ser de las ciudades que tienen más representantes de Plataforma X Catalunya,... estoy contigo una cancha de basket no es sitio para este tipo de pancartas :wink:

9aitor9

por 9aitor9 » 30 Ene 2012, 23:52

que falsos :mrgreen:
SEMPRE SEMPRE I SEMPRE PENYA

PW

por PW » 30 Ene 2012, 23:55

Han destituido a Casimiro en Valladolid... Oscar Quintana :mrgreen: es el que tiene más números de que le sustituya
Última edición por PW el 30 Ene 2012, 23:57, editado 1 vez en total.

9aitor9

por 9aitor9 » 30 Ene 2012, 23:56

kropotkin escribió:
Iceman Gervin escribió:Ja vaig dir jo que el futbol tenia molt a veure amb les tonteries que per aquí es diuen de la Penya, i que no em fessiu parlar més. Perquè esperava que d'altres parlessin i quedés ben clar.

+1

Es porta una pancarta fent referència a un alcalde quan a la llotja hi havia un membre del partit que ajuda a aquest alcalde a ser-ho, i que, curiosament és el president del nostre club.

Típics càntics contra la Penya i contra Badalona, i "peloterismo" quan ve el Far$a o quan es va al Palau. Resem per què mai coincideixi un partit clau pel Manresa quan el Far$a de futbol jugui una nova final.

Algun dia ens adonarem de que som. De quin club estima de veritat el bàsquet i quins son seccions fetes a base de talonari.

+1

9aitor9

por 9aitor9 » 31 Ene 2012, 00:01

carlitus escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:

Mal fet, la Penya es com el Espanyol, son els marginats de la ciutat, el segon , en aquest cas ja el tercer equip de Catalunya, que es mereixen ser humillats cada cop.

1- somos de badalona, no de barcelona. Y nadie nos margina en nuestra ciudad.
2- no se como, pero desde que estoy en el foro, cada vez que os ganamos, los árbitros os roban. Absolutamente siempre. Hazte lo mirar.
3- felicidades por vuestra victoria moral, pero +13

bona nit pseudoculessss