BAXI MANRESA

kuxo

Re: ASSIGNIA MANRESA 2012-2013. 40 anys fent història!

por kuxo » 12 Nov 2012, 12:48

ajulbe escribió:
lanis69 escribió:
giripower escribió:Companys aquest inici es desastrós, però tots ens estimem el nostre club. ¿Que podem fer per al proper partit contra el Madrid, perquè els jugadors se sentin recolzats? No ho se podriem donar idees entre tots...

Pero necesitem l'ajuda de tothom, que el public animi per cada pilota, per cada defensa, a cada rebot... que vegin que els que anem al camp estem amb ells... no vull que una cosa que ha costat tants anys mantenir s'ens perdi...

Aixequem-nos tots amb el cap ben alt i defensem el nostre club fins al final...

Posdata, no se que en penseu però potser seria un bon dia perque les penyes ens ajuntessim totes en una mateixa grada per fer mes soroll i ajudar al nostre equip...

varies idees:

- penyes juntes
-que la gent arribes 30/45 min. abans del partit i animes ja a la roda d'escalfament com si fos part del partit!
- fer un programari de cançons, es a dir, per exemple min: 5 ( canço "X", de la peña "Y" ( en el cas que fos d'una penya concreta) i posar-hi la lletra, ja que molts, jo mateix per exemple, no ens les sabem totes. i posar diferents minuts en que s'hagues de cantar, a part de animar.
- que totom portes un xiulet( no se si esta permes), i no parar de xiular mentres l'equip rival ataca.

podeu afagir més i donar la vostre opinio!

La idea es muy buena, pero:

- Que los TRIBUNEROS lleguen 30/45 minutos antes :todos a botar: , tú te has tomado algo o que. Si no animan ni en el partido, van a animar antes de empezar. Casi siempre son los últimos de llegar y los primeros en irse. :travieso:
- Los silbatos están prohibidos en los pabellones.

Lo de las peñas juntas me gusta. Si esto prospera yo me "infiltraré" con ellas.

Jo també. Crec que seria un bon moment per provar-ho, si les penyes es posen d'acord potser des del club fins i tot ens cedirien una zona del pavelló on poder-nos posar tots junts... però la cosa s'ha de començar a moure ja.

Berni, Cal Quinze, i la resta de foreros que formen part de les penyes, manifesteu-vos! Diumenge l'hem de liar :botar:

m@rK

por m@rK » 12 Nov 2012, 12:59

kuxo escribió:
ajulbe escribió:Lo de las peñas juntas me gusta. Si esto prospera yo me "infiltraré" con ellas.

Jo també. Crec que seria un bon moment per provar-ho, si les penyes es posen d'acord potser des del club fins i tot ens cedirien una zona del pavelló on poder-nos posar tots junts... però la cosa s'ha de començar a moure ja.

Berni, Cal Quinze, i la resta de foreros que formen part de les penyes, manifesteu-vos! Diumenge l'hem de liar :botar:

Jo no dic que sigui mala idea. A mi m'agradaria i crec que fariem més costat a l'equip.
Ara bé, sempre que s'ha provat (i s'ha provat algun cop) sempre acaben sorgint problemes...
A veure que hi diu la gent!
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

kitus89

por kitus89 » 12 Nov 2012, 13:15

m@rK escribió:
kuxo escribió:
ajulbe escribió:Lo de las peñas juntas me gusta. Si esto prospera yo me "infiltraré" con ellas.

Jo no dic que sigui mala idea. A mi m'agradaria i crec que fariem més costat a l'equip.
Ara bé, sempre que s'ha provat (i s'ha provat algun cop) sempre acaben sorgint problemes...

Per curiositat. Quins son els problemes que han sorgit les altres vegades que s'ha provat????

VarónDandy

por VarónDandy » 12 Nov 2012, 13:28

m@rK escribió:
kuxo escribió:

No sería mala idea si se mantuviera más de un partido, y contra un equipo que no fuera el Madrid, en el que todo el mundo parece ponerle muchas ganas por razones no deportivas, siendo uno de los partidos menos importantes de la temporada. Puede que funcionara contra ellos, pero me gustaría verlo en los partidos contra nuestros rivales de verdad.

m@rK

por m@rK » 12 Nov 2012, 13:31

kitus89 escribió:Per curiositat. Quins son els problemes que han sorgit les altres vegades que s'ha provat????

Ui, jo soc relativament nou en això.
Que en parlin els "veterans"... però hi ha "comptes pendents" entre membres de les diferents penyes que, normalment, fan fracassar aquests intents. ("jo si hi va aquest no hi vaig", "si ells venen aquí si, però si em d'anar nosaltres alla no"...)
Ara, crec que pot ser un bon moment per oblidar tot el que hi hagi abans i fer el possible per salvar el club, ja que com no remontem la situació ràpidament, abans de final d'any estem a la LEB. I de la LEB a la desaparició hi ha poca distancia actuament...

kuxo

por kuxo » 12 Nov 2012, 14:24

VarónDandy escribió:No sería mala idea si se mantuviera más de un partido, y contra un equipo que no fuera el Madrid, en el que todo el mundo parece ponerle muchas ganas por razones no deportivas, siendo uno de los partidos menos importantes de la temporada. Puede que funcionara contra ellos, pero me gustaría verlo en los partidos contra nuestros rivales de verdad.

Yo creo que, precisamente por ser en este partido en que todo el mundo está más motivado, sería fácil que la gente se animara a hacerlo. Luego, si funciona (que poniendo todos un poco de nuestra parte seguro que funcionará) se sigue hasta el final.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 12 Nov 2012, 14:27

Coincido que es buena idea, pero sólo en partidos VITALES. Contra el Madrid me parece una pérdida de energias absurda 8-) . Siempre ha sido problemático y lo continuará siendo, però si sólo se intenta para 2 o 3 partidos IMPORTANTES creo que podria funcionar :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

EL Berni

por EL Berni » 12 Nov 2012, 16:47

Bones! Perdoneu per l'ausencia, vaig molt liat.

Varies coses.

1- Ajuntar les penyes no és mala idea però crec que estem forçant tot plegat. Sincerament i amb tot el carinyo del món nosaltres no compartim la manera de treballar de les altres penyes ( respecto moltíssim com ho fan les altres, no busqueu 3 peus al gat) treballem diferent i actuem diferent, i segurament així la majoria de penyes. Nosaltres a vegades tenim mal entesos entre nosaltres, els arreglem i cap problema. Però poden sorgir aquests mal entesos entre membres de 2 penyes i ja no és tan fàcil tot plegat.
A Badalona gent cantava " a segona oeee a segona oeee" jo no comparteixo aquesta manera d'animar, és més em fa rabieta. Si al mateix bloc on estic jo és canta això doncs no em sento a gust. Nosaltres també cantem coses que potser molesten a algú. Vull dir que l'idea és genial i molaria molt però...no és tan fàcil com alguns parleu. Lewis i tu no diguis que és per egoismes, sento dir-te company que no en tens ni punyetera idea d'acord?
2- Estelades i crits d'independencia: M'agrada i molt que la gent expresi els seus sentiments a qualsevol lloc, és fàntastic, Ara els que ens vau taxar a Badalona per juntar política i esport ja podeu anar tancant la boca per sempre més.

Sobre l'equip no tinc gaires ganes de parlar, dieu moltes coses. Només vull dir que podeu possar a l'entrenador que us dongui la gana. Obradovic amb aquest equip, portaria les mateixes victòries que Jaume Ponsarnau.

Josh asselin que espavili o que deixi de ser el nostre capità, és lamentable el seu comportament, la seva actitud i per suposoat el seu estat de forma. LAMENTABLE.

Força Resa!
Imagen

osqui1976

por osqui1976 » 12 Nov 2012, 18:47

La unica solucion a nuestro resurgimiento es fichar YA a a un pivot anotador. No fichar es sinonimo de Leb en el mes de diciembre. Haber si Visca _tau o Espil 21 o aquellos que tienen contactos nos avanzan los nombres de nuestro futuro fichaje. Por cierto que un jugador del barça (Tomic) tenga mas valoracion que todo nuestro equipo junto tiene delito, dice mucho de lo lamentable mal que lo estamos haciendo.

TASTET

por TASTET » 12 Nov 2012, 19:06

EL Berni escribió:Bones! Perdoneu per l'ausencia, vaig molt liat.

Varies coses.

1- Ajuntar les penyes no és mala idea però crec que estem forçant tot plegat. Sincerament i amb tot el carinyo del món nosaltres no compartim la manera de treballar de les altres penyes ( respecto moltíssim com ho fan les altres, no busqueu 3 peus al gat) treballem diferent i actuem diferent, i segurament així la majoria de penyes. Nosaltres a vegades tenim mal entesos entre nosaltres, els arreglem i cap problema. Però poden sorgir aquests mal entesos entre membres de 2 penyes i ja no és tan fàcil tot plegat.
A Badalona gent cantava " a segona oeee a segona oeee" jo no comparteixo aquesta manera d'animar, és més em fa rabieta. Si al mateix bloc on estic jo és canta això doncs no em sento a gust. Nosaltres també cantem coses que potser molesten a algú. Vull dir que l'idea és genial i molaria molt però...no és tan fàcil com alguns parleu. Lewis i tu no diguis que és per egoismes, sento dir-te company que no en tens ni punyetera idea d'acord?
2- Estelades i crits d'independencia: M'agrada i molt que la gent expresi els seus sentiments a qualsevol lloc, és fàntastic, Ara els que ens vau taxar a Badalona per juntar política i esport ja podeu anar tancant la boca per sempre més.

Sobre l'equip no tinc gaires ganes de parlar, dieu moltes coses. Només vull dir que podeu possar a l'entrenador que us dongui la gana. Obradovic amb aquest equip, portaria les mateixes victòries que Jaume Ponsarnau.

Josh asselin que espavili o que deixi de ser el nostre capità, és lamentable el seu comportament, la seva actitud i per suposoat el seu estat de forma. LAMENTABLE.

Força Resa!

no t'ho creus ni tu...obradovic no hagués perdut partits guanyant de 20 ni de conya, obradovic a asselin ja l'hi hagués tallat el coll o l'hi hagués fotut una bronca d'aupa, obradovic ja hagués fet defensar a álex,devries,ramsdell com mai ho han fet a la seva vida, obradovic al segon partit que es tiressin 20 triples hagués demanat un temps mort que i se l''hagués sentit a tot el pavelló...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Lewis_Hamilton1

por Lewis_Hamilton1 » 12 Nov 2012, 19:13

TASTET escribió:

Varies coses.

Força Resa!

no t'ho creus ni tu...obradovic no hagués perdut partits guanyant de 20 ni de conya, obradovic a asselin ja l'hi hagués tallat el coll o l'hi hagués fotut una bronca d'aupa, obradovic ja hagués fet defensar a álex,devries,ramsdell com mai ho han fet a la seva vida, obradovic al segon partit que es tiressin 20 triples hagués demanat un temps mort que i se l''hagués sentit a tot el pavelló...

estic d'acord amb tu. Obradovic esta clar que no faria miracles, pero un 3-4 jo crec que si que com a minim, el tindriem.
Imagen

m@rK

por m@rK » 12 Nov 2012, 19:25

osqui1976 escribió:Por cierto que un jugador del barça (Tomic) tenga mas valoracion que todo nuestro equipo junto tiene delito, dice mucho de lo lamentable mal que lo estamos haciendo.

Seguramente Tomic tambien cobra mas que todo nuestro equipo junto, incluyendo el entrenador, el fisio, el médico y las cheerleaders.
Aunque, obviamente, eso no es consuelo.
Última edición por m@rK el 12 Nov 2012, 19:29, editado 1 vez en total.

m@rK

por m@rK » 12 Nov 2012, 19:29

Lewis_Hamilton1 escribió:
TASTET escribió:

Varies coses.

Força Resa!

estic d'acord amb tu. Obradovic esta clar que no faria miracles, pero un 3-4 jo crec que si que com a minim, el tindriem.

Amb Obradovic segurament no hauriem fet 9 punts al tercer quart contra el Valladolid.... però potser tampoc n'hauríem fet 56 a la primera part...
Aquestes especulacions que feu, tenen molt poc rigor. Per dir-ho suau.

macmac

por macmac » 12 Nov 2012, 20:04

Es poden donar les culpes a l'entrenador quan hi ha un equip competitiu. Com ha dit algú, assegurar que hauria passat amb un altre entrenador no diré que es demagògia però és indemostrable.

A mi em sembla que la plantilla actual no té prou qualitat i està molt descompensada.

Només hem jugat un partit amb el base titular. En un partit vaig elogiar l'Alex però en la resta ha fet pena. Això no ho arregla ni l'Obradovic.
El Hanga sembla que va començar a despertar diumenge. Els demés partits ha estat absent.
Com a tirador nat tenim el Devries. L'Arco fa un bon paper però no ens salvarà. Ambtot potser és la línia més "apanyadilla".
Els pivots. Ai senyor els pivots. Donem la culpa a l'Asselin però tot i que reconec que no està gens fi ell no és el culpable. Des de quan l'Asselin ha estat un pivot defensor?. L'any passat hi havia varis jugadors que ajudaven a tancar el rebot, sense comptar els pivots. (Javi (un partit aquest any), Downs (aqui el trobo a faltar), Hanga (sense responsabilitat juga molt més bé).
Què em sembla a mi que s'hauria d'arreglar.
Fitxar un base decent, molt decent, que porti l'equip. El Javi té moltes lesions i no crec que faci una temporada regular, no és culpa seva, però l'aposta sense ell és massa forta. L'Alex no pot tenir més de 5 o 10 minuts.
El Yanev fora. Aquest paio no serveis de res. En el seu lloc un tirador amb garanties per suplir els dies que el Devries no estigui fi. Aui trobo a faltar també el Gladyr però...
Un pivot "comeniños" o no però que asseguri bona feina sobretot en defensa. Si el Joss no té necessitat de defensar tant ens ajudarà molt més en atac.

Ah, com que no hi ha calers no pot ser. Bé, llavor s'ha de prioritzar.
1) Primer un home interior. Problema: resar perquè el Javi no es lesioni més.
2) Si poguessi (impossible), el base.
3) L'exterior.
Si el Manresa té tot això i no aixeca el cap si que se li pot exigfir responsabilitats al Jaume. Sino, estem fent un judici pervers i volem apagar foc amb benzina. per cert. El Ponsarnau està considerat pels experts un dels millors entrenadors en la faceta de conducció i motivació grupal. Els grups de gent no reaaccionen a crits i amb els sous de l'Assingnia encara menys. La vida funciona així. El nostre problema no se soluciona canviant l'entrenador.
L'any que ve el Jaume anirà a un equip decent i farà bons números.
Un altre entrenador?. Quin, quin entrenador aixeca l'equip actual?.
I l'afició a mort amb l'equip, tant si guanya com si perd.
Som-hi!!!

:amor:

TASTET

por TASTET » 12 Nov 2012, 20:07

no,no el jaume ara és millor que l'obradovic...el què em faltava per sentir...sant jaume! que té el récord de menys victòries a l'ACB en una temporada del Manresa i va a camí de superar-la i tenir el registre de els dos pitjors registres de la història del club, és millor que un entrenador que és qui més copes d'Europa ha guanyat i que va fer campió a un equip com el Joventut...si senyor, cada dia jaume es més sant jaume perquè se'l venera tot i que ho faci lamentable...

Com diu Lewis, no ho hauríem guanyat tot però 3 o 4 victòries portaríem segur....
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

macmac

por macmac » 12 Nov 2012, 20:18

Per acabar.
En un equip gran fots una gran bronca al teu home important i si no es posa les piles els canvis i n'hi poses un altre.
Ho sento, però aqui això no ho pots fer. Si ho fas, crees una fractura en la plantilla, no pots fitxar ningú més i qui hi perd més és l'Assignia. T'has de fer "teus" els jugadors, els has d'implicar, convèncer, has de buscar complicitats i amb "mala llet" no ho aconseguiràs.
L'Obradovic (gran entrenador) amb els clubs que treballa s'ho pot permetre. Els seus objectius i les seves "eines" són diferents, però aqui i avui no ho podria fer. Una cosa és dirigir una "multinacional" i una altra una PIME que a més està a punt de fer suspensíó de pagaments. Jo he viscut les dues situacions i us puc assegurar que no tenen res a veure.
S'han de buscar solucions i aquestes, a casa del pobre, no passen per polítiques que generin divisions, el poc actiu que tens l'has de juntar. Els jugadors, el cós tècnic, la junta, l'afició... ha de ser una sola cosa. Es l'única possibilitat que hi ha si no volem prendre mal.
:)

cuttlas

por cuttlas » 12 Nov 2012, 20:18

TASTET escribió:no,no el jaume ara és millor que l'obradovic...el què em faltava per sentir...sant jaume! que té el récord de menys victòries a l'ACB en una temporada del Manresa i va a camí de superar-la i tenir el registre de els dos pitjors registres de la història del club, és millor que un entrenador que és qui més copes d'Europa ha guanyat i que va fer campió a un equip com el Joventut...si senyor, cada dia jaume es més sant jaume perquè se'l venera tot i que ho faci lamentable...

Com diu Lewis, no ho hauríem guanyat tot però 3 o 4 victòries portaríem segur....

si Tastet si, exactament això han dit... :roll:

Lewis_Hamilton1

por Lewis_Hamilton1 » 12 Nov 2012, 20:20

A Obradovic amb l'equip que tenim, tal qual, ni valladolid, ni lagun aro, ni herbalife canaries guanyen aqui. I posu un asterisc al partit de Santiago, era guanyable. Ara ens trobem amb un 0-7, i dos partits imposibles, Madrid i Gescrap. I Estudiantesal congost, serà el millor equip que passa per aqui apart del Madrid, molt superior a Herbalife, Valladolid i Lagun Aro... amb la plantilla actual, no es guanya a Estudiantes.
Imagen

TASTET

por TASTET » 12 Nov 2012, 20:22

macmac escribió:Per acabar.
En un equip gran fots una gran bronca al teu home important i si no es posa les piles els canvis i n'hi poses un altre.
Ho sento, però aqui això no ho pots fer. Si ho fas, crees una fractura en la plantilla, no pots fitxar ningú més i qui hi perd més és l'Assignia. T'has de fer "teus" els jugadors, els has d'implicar, convèncer, has de buscar complicitats i amb "mala llet" no ho aconseguiràs.
L'Obradovic (gran entrenador) amb els clubs que treballa s'ho pot permetre. Els seus objectius i les seves "eines" són diferents, però aqui i avui no ho podria fer. Una cosa és dirigir una "multinacional" i una altra una PIME que a més està a punt de fer suspensíó de pagaments. Jo he viscut les dues situacions i us puc assegurar que no tenen res a veure.
S'han de buscar solucions i aquestes, a casa del pobre, no passen per polítiques que generin divisions, el poc actiu que tens l'has de juntar. Els jugadors, el cós tècnic, la junta, l'afició... ha de ser una sola cosa. Es l'única possibilitat que hi ha si no volem prendre mal.
:)

no,no obradovic amb el joventut era el clar favorit a guanyar l'eurolliga, si senyor!

i no millor o fotre bronques i seguir així, perdent partits...si fractura de la plantilla, però és que algú la veu molt unida? si cadascú va a la seva!!!

macmac deus ser cosí germà del jaume perquè no ho entenc, perdrem tots els partits i seguiràs dient que el Jaume és bon entrenador...et repeteixo va camí de ser l'entrenador amb un pitjor balanç victòries - derrotes a l'acb amb el Manresa superant un récord que ja té ell!!!

Que la plantilla es fluixa si, però amb sant jaume encara ho és més!!

macmac

por macmac » 12 Nov 2012, 20:25

TASTET escribió:no,no el jaume ara és millor que l'obradovic...el què em faltava per sentir...sant jaume! que té el récord de menys victòries a l'ACB en una temporada del Manresa i va a camí de superar-la i tenir el registre de els dos pitjors registres de la història del club, és millor que un entrenador que és qui més copes d'Europa ha guanyat i que va fer campió a un equip com el Joventut...si senyor, cada dia jaume es més sant jaume perquè se'l venera tot i que ho faci lamentable...

Jo no he dit que el Jaume fos millor ni pitjor, només he parlat de la situació actual del Manresa, potser m'he explicat malament però no m'atribueixis coses que no he dit. Si creus que canviant l'entrenador s'arregla el problema no cal que discutim més d'aquest tema. Em sembla molt simplista. Sino, m'agradaria que aportessis alguna solució que fos possible.