BAXI MANRESA

Zach55

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Zach55 » 27 Ene 2016, 22:52

Leodavinci39 escribió:
masafreak escribió:
racósonat escribió:No estic d'acord amb els que dieu que JJ García tampoc val per res. Crec que va començar a contrapeu per la lesió i va haver d'agafar el ritme dels companys amb la lliga començada, però últimament els seus números han millorat. Els últims 5 partits les seves estadístiques i les de Flis no són tan diferents:
4'6 punts, 4'6 rebots i 7'2 de valoració en 17 minuts (JJ García)
6,6 punts, 3 rebots i 3 de valoració en 16 minuts (Flis)

He escrit mes o menys el mateix des del mobil però a l'hora d'enviar se m'ha esborrat tot.
A mi JJ m'agrada molt i entre Flis i ell fan un bon segon 4. El què és horrible és el teòric titular.

:shock: :o Home! No fotem!

Que JJ Gracia té un 13% en tirs de 3!!!!!!!!!! i un 17% en tirs lliures!!!!!!!!!!!!!
I Flis té un 43% en tirs de 3 i un 80% en tir lliure

JJ té les seves mancances, però està complint per mi. Està sempre molt intens sense perdre la cara al partit, que molts jugadors no poden dir el mateix. Aquests % els haurà de pujar tard o d'hora.

Zach55

por Zach55 » 27 Ene 2016, 22:55

Leodavinci39 escribió:El problema el tindrem la setmana vinent, quan torni Roman, per què tindrem 13 jugadors i 12 fitxes 8-) . A qui fas fora? Thomas? Ricky? Milos? :roll:

Sobre el paper un dels dos bases que cites. Però ves a saber si no serà Ricky. Pq ningú ho ha comentat, però va haver-hi certs minuts del partit a Sevilla que Grigonis estava fent de fals 4 (emparallat amb Nachbar).

Pot ser una variant si el 4 rival no és excessivament interior, jugar amb Simon i Grigonis al 3 i al 4 per ser més ràpids i tenir més facilitat per trobar bons tirs.

Vallesà

por Vallesà » 28 Ene 2016, 12:58

Crec que l'equip guanyaria molt substituint Ricky Sánchez. Qualsevol noi de la D League oferirà millor rendiment i necessitem urgentment algú més a la pintura que complementi Musli. Potser no ens cal que tiri de 3, però almenys que tingui capacitat anotadora prop de cistella.

Pel que fa al base, crec que Álex és una bona opció com a 2n base, tot i que en aquests moments és el primer perquè el rendiment de Thomas ha estat molt inferior al que s'esperava i Milos ja veurem com va perquè si no pot aportar més caldrà seguir buscant.
De cara a la temporada vinent jo apostaria per tenir 3 bases, 2 dels quals haurien de ser "cupo" i un podria ser l'Álex o algú amb una mica d'experiència per ajudar a créixer Costa.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 28 Ene 2016, 13:49

Vallesà escribió:Crec que l'equip guanyaria molt substituint Ricky Sánchez. Qualsevol noi de la D League oferirà millor rendiment i necessitem urgentment algú més a la pintura que complementi Musli. Potser no ens cal que tiri de 3, però almenys que tingui capacitat anotadora prop de cistella.

Pel que fa al base, crec que Álex és una bona opció com a 2n base, tot i que en aquests moments és el primer perquè el rendiment de Thomas ha estat molt inferior al que s'esperava i Milos ja veurem com va perquè si no pot aportar més caldrà seguir buscant.
De cara a la temporada vinent jo apostaria per tenir 3 bases, 2 dels quals haurien de ser "cupo" i un podria ser l'Álex o algú amb una mica d'experiència per ajudar a créixer Costa.

Omari Johnson, per exemple, a la DLeague 8-)

BASE TITULAR / Costa / Roman (dos són cupo i un experimentat; i tenen contracte amb nosaltres)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus

por rfccreus » 28 Ene 2016, 15:47

Costa i Roman i ningú mes el any que ve¿¿¿ uffff cada cop mes difícil ho fem ,,,a veure Montañez está fen el que se li demana però tampoc res del altre mon , el any proper amb 1 any més dons no pots tenir riscos amb ell i Costa que falta veure com se adapta

TASTET

por TASTET » 28 Ene 2016, 16:04

El Leo ha posat en gran BASE TITULAR que hauria de ser el titular...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

racósonat

por racósonat » 28 Ene 2016, 16:34

Ja que parlem de l'any que ve.. Jo em quedaria Àlex però sinó portem algun base de garanties, no un americà que no sabem si ens sortirà com White o com Thomas. Jo faria:

Oliver o Raúl López/ Lluís Costa
Rafa Martínez/ Otverchenko/Barrera
Grigonis/ Miquel Feliu
XXX/ Flis/ JJ García
XXX/ Sandul

Això donant per fet que Román complirà el segon any de contracte com a assistent i no com a jugador. Mantindríem 6 jugadors d'aquesta temporada i incorporaríem veterans amb passat manresà que segur que ens donarien molt. Potser el més difícil sigui portar a Rafa però si aquest any guanya coses importants amb el València jo no descarto que vulgui marxar per la porta gran i seria un bon momnet per ell per tornar. A més amb el que dieu que ens estalviem del sou d'Àlex.. :D
I a les posicions de 4 i 5 titulars faria un joc interior més equilibrat que aquest any, no em gastaria tota la pasta en el 5 sinó que repartiria més en les 2 posicions.
Ens quedaria un 5 inicial realment bo i una segona unitat bastant fluixa però que s'hi deixarien la pell.

vittiman

por vittiman » 28 Ene 2016, 16:59

racósonat escribió:Ja que parlem de l'any que ve.. Jo em quedaria Àlex però sinó portem algun base de garanties, no un americà que no sabem si ens sortirà com White o com Thomas. Jo faria:

Grigonis/ Miquel Feliu
XXX/ Flis/ JJ García
XXX/ Sandul

Això donant per fet que Román complirà el segon any de contracte com a assistent i no com a jugador. Mantindríem 6 jugadors d'aquesta temporada i incorporaríem veterans amb passat manresà que segur que ens donarien molt. Potser el més difícil sigui portar a Rafa però si aquest any guanya coses importants amb el València jo no descarto que vulgui marxar per la porta gran i seria un bon momnet per ell per tornar. A més amb el que dieu que ens estalviem del sou d'Àlex.. :D
I a les posicions de 4 i 5 titulars faria un joc interior més equilibrat que aquest any, no em gastaria tota la pasta en el 5 sinó que repartiria més en les 2 posicions.
Ens quedaria un 5 inicial realment bo i una segona unitat bastant fluixa però que s'hi deixarien la pell.

:todos a botar:

Ni de conya venen. Pero es que ni de broma.

Tiu, estant fent grans temporades a Gran Canaria i Valencia. Realment et creus, per poc que sigui, que els podem tenir a l'abast?

Jo alucino en aquest foro... :rodar: :pero: :mate:

masafreak

por masafreak » 28 Ene 2016, 17:17

vittiman escribió:
racósonat escribió:Ja que parlem de l'any que ve.. Jo em quedaria Àlex però sinó portem algun base de garanties, no un americà que no sabem si ens sortirà com White o com Thomas. Jo faria:

Grigonis/ Miquel Feliu
XXX/ Flis/ JJ García
XXX/ Sandul

Tiu, estant fent grans temporades a Gran Canaria i Valencia. Realment et creus, per poc que sigui, que els podem tenir a l'abast?

Oliver no es del tot impossible, Rafa esta jugant molt més i amb unes estadístiques de la hostia.
Per cert, donem per fet què Simon no renova? No pujaríeu ningú com a tercer base?

No se perquè ens hem fotut en aquest "fregao" si tenim el Madrid a 2 dies de visitar-nos jajajajaja

vittiman

por vittiman » 28 Ene 2016, 17:30

masafreak escribió:
vittiman escribió:

Grigonis/ Miquel Feliu
XXX/ Flis/ JJ García
XXX/ Sandul

Oliver no es del tot impossible, Rafa esta jugant molt més i amb unes estadístiques de la hostia.
Per cert, donem per fet què Simon no renova? No pujaríeu ningú com a tercer base?

No se perquè ens hem fotut en aquest "fregao" si tenim el Madrid a 2 dies de visitar-nos jajajajaja

No vindrà pas, home.

En el cas que no continui a Gran Canària hi hauran 2,3,4 i 5 equips amb més calers que nosaltres que li farien una oferta amb la cual no podries competir-hi. Sense anar més lluny. El cas de Davin White aquest estiu. Tu creus que si Oliver està lliure l'Iberostar no el voldria canviar per un San Miguel? I segons van comentar per aquí white se'n va als 120.000 anuals. Oferissin el que li oferissin a l'Oliver seria molt més que el que poguessim arribar a oferir nosaltres.

Base nacional, amb experiència contrastada i amb un rendiment més que acceptable a un equip Eurocup.

És impossible.

I m'encantaria eh.. sinó mira la foto que tinc. Oliver és l'amo.

masafreak

por masafreak » 28 Ene 2016, 18:00

vittiman escribió:
masafreak escribió:
vittiman escribió:

No vindrà pas, home.

En el cas que no continui a Gran Canària hi hauran 2,3,4 i 5 equips amb més calers que nosaltres que li farien una oferta amb la cual no podries competir-hi. Sense anar més lluny. El cas de Davin White aquest estiu. Tu creus que si Oliver està lliure l'Iberostar no el voldria canviar per un San Miguel? I segons van comentar per aquí white se'n va als 120.000 anuals. Oferissin el que li oferissin a l'Oliver seria molt més que el que poguessim arribar a oferir nosaltres.

Base nacional, amb experiència contrastada i amb un rendiment més que acceptable a un equip Eurocup.

És impossible.

I m'encantaria eh.. sinó mira la foto que tinc. Oliver és l'amo.

Siusplau no interpreteu com què vull seguir parlant de l'Alex però tinc entès què ara mateix cobra sobre els 75.000. Ho dic perquè aquests diners son els què entenc què podrem invertir en el primer base oi?

WATT

por WATT » 28 Ene 2016, 19:35

De cara lany k ve una parella de bases que m'agradaria seria Llompart/Costa

Enviat des del meu C2105 usant Tapatalk

WATT

por WATT » 28 Ene 2016, 19:36

Pero primer axabem la temporada! Que de moment anem molt bé!

Enviat des del meu C2105 usant Tapatalk

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 28 Ene 2016, 21:02

Precisament les setmanes que juguem partits contra rivals IMPOSSIBLES de guanyar, és quan ens entretenim en aquesta mena de coses. :P Si no, fixa-t´hi

Jo també pensó que ni Oliver ni Rafa están al nostre abast.................. encara (veurem quan tinguin l edat de Roger Grimau :P )

Amb contracte l any vinent tenim: Costa, Roman, Grigonis, Otvertxenko (1+1) i Sandul.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay

por goyathay » 28 Ene 2016, 22:46

I us quedarieu Ovtet... el Ruslan? Per mi, ja s'en pot tornar a Ucraina!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

joanmo1994

por joanmo1994 » 28 Ene 2016, 22:56

Grigonis no té contracte per l'any que ve, ara cal saber si ell vol fer efectiu el +2. Preguem que sí!

Enviat desde el meu LG-D855
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

arnauce11

por arnauce11 » 28 Ene 2016, 23:44

joanmo1994 escribió:Grigonis no té contracte per l'any que ve, ara cal saber si ell vol fer efectiu el +2. Preguem que sí!

Enviat desde el meu LG-D855

Si no recordo malament, la opció de +2 és per part del club!!!! :brindo por eso: no del jugador.

racósonat

por racósonat » 28 Ene 2016, 23:59

Li van preguntar al xat i va dir que el +2 el podia decidir el club.. Però que si li arribava alguna oferta ell podia decidir.
A casa meva això vol dir que l'opció és del jugador.

ldfm

por ldfm » 29 Ene 2016, 01:48

Leodavinci39 escribió:Personalment no crec que necessitem un 4 tirador. :roll:
Crec que seria molt més útil un 4 atlètic i intimidador. Si a sobre tira bé de 3 ja la repera :P

https://www.youtube.com/watch?v=2O0S4_hWTZ4

Aquest paio es una maquina. No se que fa jugant a la lliga Suissa... El mate que es carda al minut 1:16 es brutal

TASTET

por TASTET » 29 Ene 2016, 05:15

Sergio Rodriguez, Maciulis i Ndur, en principi, seran baixa contra nosaltres....
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."