BAXI MANRESA

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: ICL MANRESA

por Espil21 » 27 Jul 2017, 15:33

Gent aquí teniu l'enllaç de la roda de premsa

http://www.xiuletfinal.cat/dia-presenta ... t-manresa/
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Jul 2017, 16:33

Està bé. :)

Algunes coses que m han semblat interessants:

-Partit contra el Múrcia a St Julià.
-Plantilla curta de 10 jugadors.
-Sembla que Bebo Khalaf encara no entra en els plans del 1er equip.
-Revisió mèdica i inici el 21 d agost
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 27 Jul 2017, 16:47

vittiman escribió:
Leodavinci39 escribió:
vittiman escribió:Que se n'ha fet de saul blanco? Les lesions l'han apartat de primer nivell pero a LEB amb una mica de ritme aniria sobrat. El problema es el risc que es torni a lesionar...pero es precisament aixo el que ens faria possible el possible fitxatge.





Enviat des del meu LG-H850 usant Tapatalk


Està sense equip i sembla que ja completament recuperat de la darrera lesió. Si, és tot un risc, un jugador amb el seu historial de lesions 8-) , però és cert que a LEB seria una bona incorporació :brindo por eso:


Doncs jo aniria a per ell. Dona el perfil: exterior amb experiència a LEB, a ACB, curtit, veterà i nacional.


Ok, però només amb clàusula de trencament o assegurança en cas de lesió. Que no ens tornin a fer un Cvektovik!
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Jul 2017, 17:00

Leodavinci39 escribió:Està bé. :)

Algunes coses que m han semblat interessants:

-Partit contra el Múrcia a St Julià.
-Plantilla curta de 10 jugadors.
-Sembla que Bebo Khalaf encara no entra en els plans del 1er equip.
-Revisió mèdica i inici el 21 d agost


la plantilla millor de 11 , que això és molt llarg :botepiernas:

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 27 Jul 2017, 17:03

Saul Blanco. Ni en pintura. 2 anys sense jugar ho diuen tot
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: ICL MANRESA

por joanmo1994 » 27 Jul 2017, 21:24

Quan un nom surt a la premsa és perquè ja ens ha rebutjat, boma teoria, i encertada, Jordan Swing al Sevilla

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 27 Jul 2017, 22:35

És que a part de lògic, ho va dir el Roman: estem mirant varis jugadors però no volem dir noms perquè no es frustri el fitxatge.
Al cap d'uns díes deixen anar que estan interessats en Swing i Nevens. Doncs està clar que o bé han dit que no, o bé el club mai no ha estat seriosament interessat en el seu fitxatge.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Jul 2017, 22:54

a veure qui fitxem ja que si no agafem un bon ritme el Betis sera el candidat màxim a pujar ja que si esta fitxant jugadors solvents Uriz, Swing, Alfonso :-?

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 27 Jul 2017, 22:59

Sevilla tindrà una plantilla molt millor que la nostra. Swing-Alfonso Sanchez és una parella de 3 molt bona. Però la lliga LEB sempre és molt igualada, fins i tot l'any que va pujar l'Andorra amb un equipàs només hi va haver 1-2 victòries respecte el segon.

Pel meu gust ens cal més gent amb experiència a la lliga. I serà clau que l'afició estigui amb l'equip per fer-nos forts a casa. :rodarbalon:

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 27 Jul 2017, 23:16

Home en quan a experiéncia a la lliga, de moment dels 4 jugadors que tenim (no compto el Sakho ni els altres del vinculat), 3 tenen molta experiència a la LEB (en realitat més que el Swing, que només hi va disputar uns quants partits).
El què sí que és veritat és que els tres fitxatges del Sevilla són de lo milloret a les seves posicions a la categoria, com ja suposàvem sent l'equip més potent econòmicament.
[img][/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 27 Jul 2017, 23:20

De moment el jugador mes determinant a LEB l'hem fet nosaltres.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 27 Jul 2017, 23:29

Tronn escribió:De moment el jugador mes determinant a LEB l'hem fet nosaltres.


+1

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 27 Jul 2017, 23:29

Ho matiso: experiència-edat
De moment tenim Costa (24), Gintvainis (23), Jou (20), Allen (22), Sakho (20), Trias (36).
Costa, Gintvainis i Trias tenen experiència a la LEB però els altres 3 no.
En canvi, el Sevilla té Uriz, Swing i Alfonso els 3 amb experiència a LEB i de més edat. També tenen més experiència a la banqueta.

I Breogan també està fent un equip molt interessant amb molts jugadors curtits a la categoria.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 27 Jul 2017, 23:40

I en realitat crec que el club fa bé de fitxar jugadors joves i intentar fer una pinya per quan tornem a l'ACB. És l'única manera d'intentar competir a ACB.
Només dic que amb un equip d'aquestes característiques serà més factible l'ascens en 2-3 anys que no aquest. Però tindrem un equip a dalt i en una lliga tan igualada podem acabar primers aquest any perfectament :brindo por eso:

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Jul 2017, 23:43

Tronn escribió:De moment el jugador mes determinant a LEB l'hem fet nosaltres.


totalment de acord pero no oblidem que es un jugador de 37 anys i que necessita ajuda per tirar endavant el projecte

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 28 Jul 2017, 00:31

rfccreus escribió:
Tronn escribió:De moment el jugador mes determinant a LEB l'hem fet nosaltres.


totalment de acord pero no oblidem que es un jugador de 37 anys i que necessita ajuda per tirar endavant el projecte

Que amb 36 ha sigut mvp de leb amb un filial...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 28 Jul 2017, 02:22

TASTET escribió:Swing es extra? I el què dius no és així leo...

Iceman hem de deixar de pensar amb mentalitat acb...a leb a Arteaga li sobre físic i qualitats i ja ho ha demostrat i Marc Garcia se l ha tret a leb...és que la diferència és mooolt gran

Ja en parlarem quan comencem a jugar, que en el darrer descens també anavem molt xulos...

Pel que fa a Blanco... Molt perillós!
El millor del seu joc es basava en unes condicions físiques excelents, velocitat i salt. Si està limitat no serà el jugador que recordem.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 28 Jul 2017, 09:07

I que en penseu de l'entrenador? Apenes s'ha comentat res. Busquem jugadors amb experiencia pero l'entrenador, com a primer no en te gaire. Ara, la leb es un bon principi. Amb en Jaume ens va anar be la darrera vegad
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 28 Jul 2017, 12:16

Des-de fa dies hi ha un tema que hem ronda pel cap i m'agradaria saber la vostre opinió ja que jo no he vist jugar aquest noi.
Sembla que aquesta temporada tampoc comptarem amb Bebo per la primera plantilla, probablement perquè es extracomunitari.
Aquest estiu vaig tenir oportunitat de parlar amb un dels responsables del basket base del nostre club i vaig incidir en quins canterans tenien projecció pel primer equip, com m'imaginava, els noms van ser Jou, Sakho, dels que va parlar molt bé per la seva capacitat de treball i per un físic privilegiat, Jordan.
Pero, i aquí volia arribar, hem va destacar un nom, Bebo Khalaf, segons aquesta persona, es un jugador fora de lo normal, amb físic, intelegencia i talent, hem va assegurar sense embuts, que si no s'espatllava, es molt jove, està cridat a ser un jugador important a Europa i a mig termini per poc que progressi NBA segur.
Hem va assegurar que era la aposta mes important del club a curt termini i confiaven plenament amb ell.
La meva pregunta es.
Si es tant bo, no hauríem de donar-li la oportunitat de demostrar-ho al primer equip.
Es un cas que hem recorda a Ibaka o Llull, dels que parlaven maravelles pero pràcticament ni els vam olorar, van marxar per cuatre xavos i als seguidors, a mi al menys, s'hem va quedar mes cara de tonto de la que tinc.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 28 Jul 2017, 12:50

bowie15 escribió:Des-de fa dies hi ha un tema que hem ronda pel cap i m'agradaria saber la vostre opinió ja que jo no he vist jugar aquest noi.
Sembla que aquesta temporada tampoc comptarem amb Bebo per la primera plantilla, probablement perquè es extracomunitari.
Aquest estiu vaig tenir oportunitat de parlar amb un dels responsables del basket base del nostre club i vaig incidir en quins canterans tenien projecció pel primer equip, com m'imaginava, els noms van ser Jou, Sakho, dels que va parlar molt bé per la seva capacitat de treball i per un físic privilegiat, Jordan.
Pero, i aquí volia arribar, hem va destacar un nom, Bebo Khalaf, segons aquesta persona, es un jugador fora de lo normal, amb físic, intelegencia i talent, hem va assegurar sense embuts, que si no s'espatllava, es molt jove, està cridat a ser un jugador important a Europa i a mig termini per poc que progressi NBA segur.
Hem va assegurar que era la aposta mes important del club a curt termini i confiaven plenament amb ell.
La meva pregunta es.
Si es tant bo, no hauríem de donar-li la oportunitat de demostrar-ho al primer equip.
Es un cas que hem recorda a Ibaka o Llull, dels que parlaven maravelles pero pràcticament ni els vam olorar, van marxar per cuatre xavos i als seguidors, a mi al menys, s'hem va quedar mes cara de tonto de la que tinc.


Home, el més normal seria que com a mínim el Bebo entreni amb el primer equip i estigui disponible per si cal que entri a les rotacions per lesió d'un dels 10 escollits.
A mí sí que m'agradaria que tingués una de les fitxes d'extracomunitaris, però entenc que és una decisió difícil perquè al mercat americà deu ser més fàcil trobar jugadors corpulents i amb prou qualitat pel preu que pot pagar Manresa, que a Europa.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 12:02