BAXI MANRESA

Leodavinci39

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 07 Ago 2018, 22:15

LuRe6 escribió:Feia anys que no deia res...
Entro per dir que alguns sou la titola (en bo i en dolent)
I surto dient que em mola el que està passant fins ara.

PD: Quan les titoles dolentes no escriguin al foro (Leo, una llàstima no veure't a Sant Julià i xerrar, fa anys que no et veig titola bona!), ja tornarem. I potser el gran Gerard Solé que es deuria cansar (com jo). Giripower, Maseafreak: us estimo amics!

Igualment compi! :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 22:15

cuttlas escribió:Gran Fitxatge. I no parlo de'n Pere, parlo den CasunSauna

Què vols dir que ordenem les creus? Que fotem al Justin de suplent? :alarma:

Que les creus poden anar més a baix.

La posició de quatre (em puc equivocar), serà Doellman / Nacho.
En Cano 2 (crec que es diu), es durà una alegria si sap que les creus van a la posició que ell tant desitja cobrir.
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

Tronn

por Tronn » 07 Ago 2018, 22:17

CasunSauna escribió:
cuttlas escribió:Gran Fitxatge. I no parlo de'n Pere, parlo den CasunSauna

Què vols dir que ordenem les creus? Que fotem al Justin de suplent? :alarma:

Que les creus poden anar més a baix.

La posició de quatre (em puc equivocar), serà Doellman / Nacho.
En Cano 2 (crec que es diu), es durà una alegria si sap que les creus van a la posició que ell tant desitja cobrir.

Vols dir que fitxarem dos 5?
Nacho es queda segur?

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 22:17

goyathay escribió:Res de privats!!!
Aqui, o follem tots o matem a la ****!!!! :mrgreen:

I la sorpresa sera agradable o desagradable?

Tinc entès que de Sanduls (desagradables) ja no en tindrem! Per no dir Zaytsev o Goodrige de la vida.
Roman està fent una feina genial. Com es nota que els de Sant Joan som com déu mana!
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

josep1980

por josep1980 » 07 Ago 2018, 22:18

Del futur de Lluis Costa, es segur que no continua? O hi ha opcions de que es quedi com a 3 base amb Gintvainis? El que veig més urgent es el 5 sense falta

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 22:20

Tronn escribió:Vols dir que fitxarem dos 5?
Nacho es queda segur?

Acabareu de mi fins la sopa amics! Només dic que NO DONEU RES PER FET O SUPOSAT!
Nacho es queda segur? Segur no... Si no ja seria oficial.
A mi, personalment, m'agradaria que es quedés i m'han anunciat això (ja fa molts dies). Però també fa molts dies que sabia que fitxariem tres jugadors, entre els quals Pere Tomàs. Tenint en compte que ens queden dos per fitxar: el més lògic (penso infonió) és que siguin dos 5's... Però ara no sé d'on treurem els calers o sí, no ho sé amics! :todos a botar:

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 22:21

josep1980 escribió:Del futur de Lluis Costa, es segur que no continua? O hi ha opcions de que es quedi com a 3 base amb Gintvainis? El que veig més urgent es el 5 sense falta

Costa està fora ja fa dies que li van anunciar!! Em sap greu que el nano no s'hagi pogut acomiadar de nosaltres. A mi, malgrat li costava en ocasions, m'agradava prou. Però no crec que demostrés el nivell d'ACB que si crec que té.

joanmo1994

por joanmo1994 » 07 Ago 2018, 22:36

CasunSauna, debutes trepitjant fort eh jajajaja
A mi un 5 que m'agradaria i molt és Tim Ohlbrecht, però ves a saber qui portem

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Cano2

por Cano2 » 07 Ago 2018, 22:41

Bones gent, primer de tot si soc jo el que vull 5 pivots, pero que si havien de ser 4 i el 5 titular Musli o firmava.
Desprès algu d’aqui ha dit que hi ha algun tipus de mal rollo, jo demano disculpes per si algu li ha molestar alguna cosa que he dit, que no crec.
Moltes ganes de noves noticies.

Amic CasaunSauna per el que saps com ho veus per entrar a la Copa?

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 22:48

joanmo1994 escribió:CasunSauna, debutes trepitjant fort eh jajajaja

A final de setmana ho cel·lebrem amb el nou interior, què et sembla?!
Ja he dit massa! :brindo por eso:
Va prou! Que encara la faré grossa.

joanmo1994

por joanmo1994 » 07 Ago 2018, 22:56

Estàs fent que m'ilusioni massa, aviam si al final ens empiparem
CasunSauna escribió:
joanmo1994 escribió:CasunSauna, debutes trepitjant fort eh jajajaja

A final de setmana ho cel·lebrem amb el nou interior, què et sembla?!
Ja he dit massa! :brindo por eso:
Va prou! Que encara la faré grossa.

Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 07 Ago 2018, 23:03

CasunSauna escribió:
josep1980 escribió:Del futur de Lluis Costa, es segur que no continua? O hi ha opcions de que es quedi com a 3 base amb Gintvainis? El que veig més urgent es el 5 sense falta

Costa està fora ja fa dies que li van anunciar!! Em sap greu que el nano no s'hagi pogut acomiadar de nosaltres. A mi, malgrat li costava en ocasions, m'agradava prou. Però no crec que demostrés el nivell d'ACB que si crec que té.

A mi em diuen que canviarà el cava pel fino :brindo por eso: Només per opinar això de Costa ja em caus bé :P

PD: Ja t´he fet un miss privat ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Espil21

por Espil21 » 07 Ago 2018, 23:06

Benvingut Casumsauna, veig que tens bona informació però hi ha alguna informació que no em cuadra gens amb la que tinc jo... Però bueno.

Una de elles és la cessió de Guillem Jou com dius... Et pot garantitzar que el joc exterior està tancat tal i com està. Només queda un 5 que sorprendrà i el 4 no tinc tan clar que sigui Nacho pero ojala sigui aixi.

El tema de Musli ja puc dir que ens em menjat tot la tapadera de fum... així em pogut treballar bé x la incorporació del 5.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Cano2

por Cano2 » 07 Ago 2018, 23:16

El 5 es millor que Musli?

CasunSauna

por CasunSauna » 07 Ago 2018, 23:27

Espil21 escribió:Benvingut Casumsauna, veig que tens bona informació però hi ha alguna informació que no em cuadra gens amb la que tinc jo... Però bueno.

Una de elles és la cessió de Guillem Jou com dius... Et pot garantitzar que el joc exterior està tancat tal i com està. Només queda un 5 que sorprendrà i el 4 no tinc tan clar que sigui Nacho pero ojala sigui aixi.

El tema de Musli ja puc dir que ens em menjat tot la tapadera de fum... així em pogut treballar bé x la incorporació del 5.

Espil, mai he dit que Jou surti cedit. No ho farà. Això ho ha fet un altre forero en tot cas.
Penso que hi haurà 2 cincs i Nacho seguirà. Potser no serà així.
Ho veurem amb el temps. Tu tens les millors fonts, això és seguríssim!!
Aquesta setmana, però, cel·lebrem el fixatge de l'interior.

Espil21

por Espil21 » 07 Ago 2018, 23:44

CasunSauna escribió:
Espil21 escribió:Benvingut Casumsauna, veig que tens bona informació però hi ha alguna informació que no em cuadra gens amb la que tinc jo... Però bueno.

Espil, mai he dit que Jou surti cedit. No ho farà. Això ho ha fet un altre forero en tot cas.

Si perdo me confós a sigut Sasayanev.

Podem fer una gran temporada però també els altres sestan reforçant molt molt be
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

goyathay

por goyathay » 08 Ago 2018, 00:32

Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:
CasunSauna escribió:
No sé si et puc escriure en privat amic Leo! Em pots enviar un missatge? Et faré un regal! ;)
Cafeconleche (a Sant Julià) a que es queda a casa.
PD: Iceman, ordena les creus. T'has equivocat posant-les en el 4. Dic que les ordenis, no que les borris! :tiro:

Res de privats!!!

mala és la enveja................ jijijijijijij :todos a botar:

Si tio, i entre els putos privats que els demés no veiem i les informacions que dieu que tenen molt bona pinta i que dieu que ja esta el 5 fitxat, i que dieu que serà un tros de jugador, m'estic tocant nomès legint el foro. Li he dit a la meva dona que ara venia però em sembla que em correré avans de posar-me al llit!!!! :todos a botar: :todos a botar:

Entre tanta euforia, espero no agafar un "gatillazo" quan se sapiga el nom del jugador!!!

Per altre banda, he estat mirant les plantilles que tenen de moment els equips ACB que ara mateix no faria pas una aposta sobre quins dos equips baixaran aquesta temporada. A priori, Zaragoza, Fuenlabrada i Estudiantes i Penya son els que tenen pitjors plantilles. Però ja sabem que la Penya es pot reforçar molt i que ara mateix la plantilal que té es "Ficticia". Murcia te un parell de bons jugadors però potser ja força veterans i dependrà de que no es lesionin. I Andorra no patirà però trobo que te pitjor plantilla que els darrers anys i si no millora en alguna incorporació més, patirà per estar als play-offs.

Aviam com van complentant-se les plantilles.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 08 Ago 2018, 05:15

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:Res de privats!!!

mala és la enveja................ jijijijijijij :todos a botar:

Si tio, i entre els putos privats que els demés no veiem i les informacions que dieu que tenen molt bona pinta i que dieu que ja esta el 5 fitxat, i que dieu que serà un tros de jugador, m'estic tocant nomès legint el foro. Li he dit a la meva dona que ara venia però em sembla que em correré avans de posar-me al llit!!!! :todos a botar: :todos a botar:

Entre tanta euforia, espero no agafar un "gatillazo" quan se sapiga el nom del jugador!!!

Per altre banda, he estat mirant les plantilles que tenen de moment els equips ACB que ara mateix no faria pas una aposta sobre quins dos equips baixaran aquesta temporada. A priori, Zaragoza, Fuenlabrada i Estudiantes i Penya son els que tenen pitjors plantilles. Però ja sabem que la Penya es pot reforçar molt i que ara mateix la plantilal que té es "Ficticia". Murcia te un parell de bons jugadors però potser ja força veterans i dependrà de que no es lesionin. I Andorra no patirà però trobo que te pitjor plantilla que els darrers anys i si no millora en alguna incorporació més, patirà per estar als play-offs.

Aviam com van complentant-se les plantilles.

T entenc perfectament :todos a botar: Ja saps que jo no sóc d "aquests". A mi quan m arriba alguna cosa, la comparteixo. 8-) Només en el cas de xifres (sous, pressupostos...) si que reconec que no poso les "reals", per què entenc que no hagin de fer-se públics. :postureo: Però si que deixo orientacions de per on van els trets :rodarbalon:

PD: Si et consola, no m ha privat :mrgreen:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 08 Ago 2018, 07:05

roloj escribió:Bitadze me parece imposible que lo ceda Raznatovic

Cafeconleche? :rodarbalon: :brindo por eso:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 08 Ago 2018, 07:29

CasunSauna escribió:

Suposo que et refereixes al 4 suplent :) , per què el 5 titular no s anunciarà fins el dia 22 ;)