BAXI MANRESA

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 08 Ago 2018, 15:53

Espil21 escribió:Rikic????

Em fa molta gracia... donem noms i us penseu que tot ja està fet... deixeu treballar.. diem noms als quals estem treballant... sou molt impacients. Per coses aixi fins que no este molt molt fet no donc noms al foro
Però si el nano nomes ha dit Rikic perquè li han donat pistes i ha dit això!
Parla el què no és impacient....

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 08 Ago 2018, 15:59

Borja Perez. escribió:papapapapapajoteeeeeeeee si ve Bitadze i un altre de més grandet per instruir-lo. Dono per suposat que és cedit, si no ja toca fer-li un monument a Roman i Baxi.


Veient el que diu l'amic CasunSauna, si és cert, aposto que l'altre és aquest : Samardžiski
No en tinc ni idea de quin és el segon: un parell de perfils si que s'ajusten al que dic (o tres o quatre). :roll:
Goga Bitadze és el que ha dit el bo d'Espil, que en sap moltíssim! :amor: Que gran ets tiu! :brindo por eso: Gràcies per tots els anys que has donat al foro... Espero que no marxi mai (com deia aquell d'ahir que va pirar).

L'equip de Goga Bitadze és el KK MEGA BEMAX, equip del nostre "estimadíssim" Misko Raznatovic :postureo: (això per qui encara no ha invesitgat). És un jugador amb potencial NBA, sap jugar d'esquena a l'anella, pot encistellar des del 6,75m... Vaja: un jugador amb molta qualitat, alçada i potencial. Aquest perfil s'ajusta al que ja coneixem d'enguany: Toolson, Doellman, Renfroe, Iffe... Jugadors qualitatius.

I ara el que penso i opino (no informo): Si aquest nen vol entrar al Draft ha de jugar en una lliga competitiva com a poc... Si te'l cedeixen: te'l birlen l'any vinent per anar a l'NBA si el fitxes... 3/4 del mateix però enduente morterada prèvi pas per caixa del KK MEGA BEMAX (que no sé si estarien disposats a "regalar" una perla com aquesta).
Això xoca una mica amb la meva informació extreta que parlava de dos interiors més en PROPIETAT, però al mateix temps s'entèn que si arriba un cedit: la plantilla passa a necessitar d'un altre cupo; NACHO MARTIN (en propietat) i un darrer pivot aquest d'un estil més rocós, més finalitzador per entendre'ns i així contrastar i equilibrar una plantilla molt qualitativa i poc defensiva aparentment.

I abans he dit el 24 d'agost perquè el KK MEGA BEMAX juga versus Estudiantes a Sant Julià de Vilatorta i podríem gaudir de veure jugar a Goga Bitadze.

I de debò amics: jo només sé que no sé res (més :mrgreen: )
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 08 Ago 2018, 16:01

A mi Bitadze em quadra amb tot el què m´han dit però en propietat com bé dius.
El què no em quadra amb la confecció de l'equip és el què diu el LEO: Dusan Cantekin

LuRe6
Mensajes: 950
Registrado: 13 Jun 2012, 15:50

Re: BAXI MANRESA

por LuRe6 » 08 Ago 2018, 16:03

masafreak escribió:A mi Bitadze em quadra amb tot el què m´han dit però en propietat com bé dius.
El què no em quadra amb la confecció de l'equip és el què diu el LEO: Dusan Cantekin
Ahir et vaig dir que t'estimava i no m'has respost, motiu de més per no tornar a apareixer en el foro.
Cano2, tú nunca has hecho nada malo. Att: Lupi :)
Som-hi Manresa.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 08 Ago 2018, 16:08

LuRe6 escribió:
masafreak escribió:A mi Bitadze em quadra amb tot el què m´han dit però en propietat com bé dius.
El què no em quadra amb la confecció de l'equip és el què diu el LEO: Dusan Cantekin
Ahir et vaig dir que t'estimava i no m'has respost, motiu de més per no tornar a apareixer en el foro.
Cano2, tú nunca has hecho nada malo. Att: Lupi :)
Ara si! Jo també t'estimo collons! però ahir no estava davant de l'ordinador i des del telefon no em deixa loguinejar-me. Sorry man

roloj
Mensajes: 24124
Registrado: 05 Ene 2005, 10:05
Ubicación: A partir de ahora el sector 307-B

Re: BAXI MANRESA

por roloj » 08 Ago 2018, 16:13

masafreak escribió:El què diu el Leo es el Dusan Cantekin i no té perquè ser aquest.
Cantekin en realidad cuadra con los 28 años y con cualquier otra edad, porque tiene, al menos que se sepa, 3 edades distintas...
Última edición por roloj el 08 Ago 2018, 16:16, editado 1 vez en total.
Allí está París

Imagen Imagen

LuRe6
Mensajes: 950
Registrado: 13 Jun 2012, 15:50

Re: BAXI MANRESA

por LuRe6 » 08 Ago 2018, 16:15

Alex Hernàndez és l'home.
El retorn d'Alex Hernàndez és el meu somni humit.
Som-hi Manresa.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 08 Ago 2018, 16:17

roloj escribió:
masafreak escribió:El què diu el Leo es el Dusan Cantekin i no té perquè ser aquest.
Cantekin en realidad cuadra con los 28 años y con cualquier otra edad, porque tiene, al menos que se sepa, 3 edades distintas...
Pero no hay muchisimos mas tochos 2.20 turcos por el mundo.
Yo creo queno va a ser ni de 2.20 ni Turco, pero tiempo al tiempo.

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 08 Ago 2018, 16:20

Per cert amics: gràcies per aquests dos dies!
Ara marxo de vacances que la meva parella no perdona!
Ens retrobem el 16 d'agost!
Espero que amb novetats!
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 08 Ago 2018, 16:20


Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 08 Ago 2018, 16:25

CasunSauna escribió:Per cert amics: gràcies per aquests dos dies!
Ara marxo de vacances que la meva parella no perdona!
Ens retrobem el 16 d'agost!
Espero que amb novetats!
Veurem si és cert que a finals de setmana tenim un dels interiors que dius !

Bones vacances.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 08 Ago 2018, 16:26

CasunSauna escribió:
Borja Perez. escribió:papapapapapajoteeeeeeeee si ve Bitadze i un altre de més grandet per instruir-lo. Dono per suposat que és cedit, si no ja toca fer-li un monument a Roman i Baxi.


Veient el que diu l'amic CasunSauna, si és cert, aposto que l'altre és aquest : Samardžiski
No en tinc ni idea de quin és el segon: un parell de perfils si que s'ajusten al que dic (o tres o quatre). :roll:
Goga Bitadze és el que ha dit el bo d'Espil, que en sap moltíssim! :amor: Que gran ets tiu! :brindo por eso: Gràcies per tots els anys que has donat al foro... Espero que no marxi mai (com deia aquell d'ahir que va pirar).

L'equip de Goga Bitadze és el KK MEGA BEMAX, equip del nostre "estimadíssim" Misko Raznatovic :postureo: (això per qui encara no ha invesitgat). És un jugador amb potencial NBA, sap jugar d'esquena a l'anella, pot encistellar des del 6,75m... Vaja: un jugador amb molta qualitat, alçada i potencial. Aquest perfil s'ajusta al que ja coneixem d'enguany: Toolson, Doellman, Renfroe, Iffe... Jugadors qualitatius.

I ara el que penso i opino (no informo): Si aquest nen vol entrar al Draft ha de jugar en una lliga competitiva com a poc... Si te'l cedeixen: te'l birlen l'any vinent per anar a l'NBA si el fitxes... 3/4 del mateix però enduente morterada prèvi pas per caixa del KK MEGA BEMAX (que no sé si estarien disposats a "regalar" una perla com aquesta).
Això xoca una mica amb la meva informació extreta que parlava de dos interiors més en PROPIETAT, però al mateix temps s'entèn que si arriba un cedit: la plantilla passa a necessitar d'un altre cupo; NACHO MARTIN (en propietat) i un darrer pivot aquest d'un estil més rocós, més finalitzador per entendre'ns i així contrastar i equilibrar una plantilla molt qualitativa i poc defensiva aparentment.

I abans he dit el 24 d'agost perquè el KK MEGA BEMAX juga versus Estudiantes a Sant Julià de Vilatorta i podríem gaudir de veure jugar a Goga Bitadze.

I de debò amics: jo només sé que no sé res (més :mrgreen: )

El MEGA BEMAX és bàsicament l'equip que té el Raznatovic per fer d'aparador, per tant el que passi té la lògica dins l'esquema que aquí qui suca sempre és el bo de'n Misko. Si creu que per treure'l més amunt al draft necessita que jugui a una lliga potent, ens el cedirà i ens colarà una toia de regal. Entrar en aquesta dinàmica de putetes d'un agent ens pot ser molt favorable mentre les coses vagin bé , ja ens va pasar amb Musli, però a llarg termini no hauria de ser la base del club.

pD: No entenc Leo com no t'ha enviat encara a la merda el de beobasket espanya amb el que li menges l'orella

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Ago 2018, 16:44

CasunSauna escribió:Per cert amics: gràcies per aquests dos dies!
Ara marxo de vacances que la meva parella no perdona!
Ens retrobem el 16 d'agost!
Espero que amb novetats!
T entenc perfectament :todos a botar:
Bones Vacances!!!! :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Ago 2018, 16:48

Jo segueixo pensnat que Dragan Labovic és una oportunitat de mercat que no podem desaprofitar 8-) . Una "ganga" vaja.
https://pbs.twimg.com/media/DkFYp1BX0AAPJ1Q.jpg
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 08 Ago 2018, 16:56

Aixi doncs si m’ha quedat clar....

Bitadze esta mes encarrilat que l’altre 5, pero Bitadze no el farien oficial fins el 20-24 d’agost.... Per alguna rao?

En canvi el club te la intencio de tancar aquest altre 5 aquesta setmana i fer-lo oficial ja?

:roll: :roll: :roll:

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 08 Ago 2018, 17:06

Quin moviment aquests dies!!!! Sembla pel que dieu que anem en bona direcció. Esperem que el 5 sigui quin sigui s'adapti al que vol el Joan.
El que si que segurament espero es un jugador de perfil més defensiu per l'interior, sobretot el 4 suplent, per punts a les mans anem bastant bé.
Paciència i que els que manen puguin treballar bé.

Aprofito per donar sort al Costa, veurem on acaba, i que li vagi molt bé.

Pd: Com algú deia abans, molt fan de la turra del Leo al Beobasket Espanya. :mrgreen: . Pero sino fos per aixo no sabriem varies coses.
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 08 Ago 2018, 17:06

Zach55 escribió:Aixi doncs si m’ha quedat clar....

Bitadze esta mes encarrilat que l’altre 5, pero Bitadze no el farien oficial fins el 20-24 d’agost.... Per alguna rao?

En canvi el club te la intencio de tancar aquest altre 5 aquesta setmana i fer-lo oficial ja?

:roll: :roll: :roll:

La conya aquesta del dia 24 és perquè el seu equip juga contra l'Estudiantes a ESP. Jo crec que no ha de cohincidir la seva presentació amb el día que passa per aquí. El què segurament sí serà és que vindrà per aquestes dates si el fitxem.
De totes maneres la unica cosa que faig és traduïr aquestes especie de "secretets" que hi han a l'ambient, jo de saber no se res. Lo de Bitadze m´ho he investigat solet mirant qui sería interessant i quadra amb el què em van dir que interessava.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 08 Ago 2018, 17:17

Espil21 escribió:Rikic????

Em fa molta gracia... donem noms i us penseu que tot ja està fet... deixeu treballar.. diem noms als quals estem treballant... sou molt impacients. Per coses aixi fins que no este molt molt fet no donc noms al foro
Jo soc dels impacients però que sapigues que estic amb tu i que esteu fent les feines ben feta. Em queixo molt de que doneu pistes i no noms (per la impaciencia) pero sempre es en broma i no us ho tinc en compte, L'important es que al final tinguem un bon equip i el menys important es qui l'ha encertat o qui ha promogut el nom.
De fet, aquests pavos que dieu, Bitatze i aquest tal Ricki no els he sentit ha parlar en me vida. (No crec pas que siqui Ricki Rubio :mrgreen: )
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 08 Ago 2018, 18:03

I algún d'aquests esbirros del Mizko pot jugar de 4 també? Que normalment quan tens 5 pivots, un és un 4/5 que et cobreix les 2 posicions. Pero pel què dieu, sembla que tindrem 3 cincs purs, i una parella de 4's de 33 i 35 anys. Veig un problema aquí.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 08 Ago 2018, 20:59

Doncs jo diria que CasunSauna són un i una.. però suposo que mai ho sabrem :jeje:

Amb ganes de nous fitxatges! :botar:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 13:05