BAXI MANRESA

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 18 Ago 2018, 18:23

Només recordar que Hamilton va jugar amb una ma un munt de partits
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7907
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 18 Ago 2018, 19:26

Por las características de nuestros jugadores es fácil adivinar que vamos a jugar a correr y anotar todo lo que podamos
Sempre que a principis de temporada hem fet un comentari així, les hem passades putes.
A mi en sembla que la posició de base la tenim molt justa, i la de cinc igual. I això a l'ACB penalitza molt.
Renfroe ens aportarà punts (cosa que els nostres darrers bases no feien), però no és un gran passador i veurem com porta el tempo. I Gintvainis de dirigir poc i li costarà passar el mig camp davant de bases ACB (a LEB ja necessitava ajuda de Iffe per pujar la pilota).
Espero que Renfroe hagi millorat amb la veterania repecte al jugador que jo recordo.
Lalanne per mi és una ingògnita, però el que és segur és que no postejarà davant de la majoria de pivots ACB. En estàtic jugarem a tir exterior i mirar d'atrapar rebot si es pot, però d'esquena a l'aro poc joc veurem.
La resta de posicions estan -per mi- molt ben cobertes, a falta de veure con s'adapta Iffe a l'ACB, on no tindrà tant avantatge físic.
Moltes ganes de veure jugar l'equip!!

GerardCat
Mensajes: 538
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 18 Ago 2018, 19:46

Casunsauna, sento portar la contrària al Leo, però s'agraeix un anàlisi tan en profunditat de la plantilla, un plaer llegir-te! :cosuverde:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 18 Ago 2018, 20:13

M'atreviria a dir que tots els què us "queixeu" que falta alguna peça haguéssiu firmat amb sang aquesta plantilla abans de començar a saber-se noms :mrgreen:

Cada pretemporada es el mateix, sempre es pot millorar una plantilla, encara espero que arribi un 5 dominant a LEB perquè sinó no pujarem, ah no :D

De moment per noms la nostra plantilla + l'entrenador es d'excel·lent, ara faltarà veure'n el rendiment.

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Ago 2018, 21:44

CasunSauna escribió:
Leodavinci39 escribió: Només un petit consell de "veterà": Lo bueno, si breve, dos veces bueno . Hauries de mirar de "comprimir" una mica les tevés opinions :brindo por eso:
Gràcies Leo, tinc molta corda, ho sé :llanto: . Accepto la bona crítica en aquest cas amic! :amor: Ho intentaré a partir d'ara, malgrat el meu frikisme em fa agafar molta "blablebla" :brindo por eso: :brindo por eso:

PD: Consell per a tu també: quan te les clavin no facis omissió (perquè d'OWNEDS te'ls claves quan són propiament teus, quan algú et porta la contraria mai cedeixes per molta raó que tingui aquest altre), segueix donant joc i entona el "mea culpa". :demonio: ;)

O foIIem tots o la pvta al riu! :campeon:
Naaaaaaaaaaaaaaa, ja tinc una edat que no se´m cauen els anells quan m equivoco. I algú que es "mulla" tant com jo t asseguro que s equivoca sovint. :mrgreen: Em menjo OWNEDS sense ketxup, i rectiifico sempre que m ho diuen (no fa ni dos posts ho he fet amb les alçades dels jugadors :P , fins i tot he arribat a eliminar comentaris sencers que he fet. :o :shock:
I si ho dius, per què sóc proCosta, o antiRicarCasas, doncs què hi farem :jeje: , ja t adonaràs que el foro està molt dividit en temes recurrents. :brindo por eso: i sempre trobarem arguments a favor/contra.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 18 Ago 2018, 23:03

Leodavinci39 escribió:
CasunSauna escribió:
Leodavinci39 escribió: Només un petit consell de "veterà": Lo bueno, si breve, dos veces bueno . Hauries de mirar de "comprimir" una mica les tevés opinions :brindo por eso:
Gràcies Leo, tinc molta corda, ho sé :llanto: . Accepto la bona crítica en aquest cas amic! :amor: Ho intentaré a partir d'ara, malgrat el meu frikisme em fa agafar molta "blablebla" :brindo por eso: :brindo por eso:

PD: Consell per a tu també: quan te les clavin no facis omissió (perquè d'OWNEDS te'ls claves quan són propiament teus, quan algú et porta la contraria mai cedeixes per molta raó que tingui aquest altre), segueix donant joc i entona el "mea culpa". :demonio: ;)

O foIIem tots o la pvta al riu! :campeon:
Naaaaaaaaaaaaaaa, ja tinc una edat que no se´m cauen els anells quan m equivoco. I algú que es "mulla" tant com jo t asseguro que s equivoca sovint. :mrgreen: Em menjo OWNEDS sense ketxup, i rectiifico sempre que m ho diuen (no fa ni dos posts ho he fet amb les alçades dels jugadors :P , fins i tot he arribat a eliminar comentaris sencers que he fet. :o :shock:
I si ho dius, per què sóc proCosta, o antiRicarCasas, doncs què hi farem :jeje: , ja t adonaràs que el foro està molt dividit en temes recurrents. :brindo por eso: i sempre trobarem arguments a favor/contra.
Ara que dius això del Ricard Casas he recordat la mania que li tenia a l'Ibon la germana del Ricard i com l'insultava a crits com una boja des de 3era fila de tribuna a cada partit. Espero i desitjo per la salut mental dels jugadors de bàsquet que el germà no estigui tan tarat

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ago 2018, 07:37

GerardCat escribió:Casunsauna, sento portar la contrària al Leo, però s'agraeix un anàlisi tan en profunditat de la plantilla, un plaer llegir-te! :cosuverde:
No ens confonguem :travieso: , jo també veig interessant la seva anàlisi (es nota que en sap un ou :P ), només parlava de les "formes". Es pot dir el mateix dividint la seva anàlisi en diferents posts: un pels exteriors, un pels interiors i un de resum. :postureo:
Així quan un altre forero vulgui comentar algo, no ha d apareixer cada cop toooooooooooooooooooooot el comentari (que es llarguíssim :-? )

PD De bon rotllo :brindo por eso: Que et pots seguir enrotllant tan com vulguis :D però que un foro no és un blog i és més "practic" per tothom si els posts no són taaaaaaaaaaaan llargs. El parteixes en 2 o 3 i llestos :)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 19 Ago 2018, 08:45

Ara que dius això del Ricard Casas he recordat la mania que li tenia a l'Ibon la germana del Ricard i com l'insultava a crits com una boja des de 3era fila de tribuna a cada partit. Espero i desitjo per la salut mental dels jugadors de bàsquet que el germà no estigui tan tarat[/quote]


Tractar-la de tarada en sembla una falta de respecte encara que admeten que crida moltíssim aixo t'ho puc assegurar :oops:
I aquesta va pel Leo.
¿Ets anti-Casas? No ho sabia. ¿Perquè? :shock: :shock:
Última edición por bowie15 el 19 Ago 2018, 10:20, editado 1 vez en total.

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ago 2018, 09:02

bowie15 escribió:Ara que dius això del Ricard Casas he recordat la mania que li tenia a l'Ibon la germana del Ricard i com l'insultava a crits com una boja des de 3era fila de tribuna a cada partit. Espero i desitjo per la salut mental dels jugadors de bàsquet que el germà no estigui tan tarat
Em pica la curiositat.
¿Com saps que crida tant la germana del Ricard? Ho dic perquè jo soc el pobre abonat que m'ha tocat seure just al seu costat :D
Tractar-la de tarada en sembla una falta de respecte encara que admeten que crida moltíssim aixo t'ho puc assegurar :oops:
I aquesta va pel Leo.
¿Ets anti-Casas? No ho sabia. ¿Perquè? :shock: :shock:[/quote]

Ostres doncs no me n he amagat mai eh :shock: :o Cada cop que apareixia el sei nom aquí com opció, m he mostrat clarament sempre en contra. Deixant de banda preferències esportives, hi ha aspectes més "personals" que no venen al cas :bote:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7907
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 Ago 2018, 10:31

Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:Ara que dius això del Ricard Casas he recordat la mania que li tenia a l'Ibon la germana del Ricard i com l'insultava a crits com una boja des de 3era fila de tribuna a cada partit. Espero i desitjo per la salut mental dels jugadors de bàsquet que el germà no estigui tan tarat
Em pica la curiositat.
¿Com saps que crida tant la germana del Ricard? Ho dic perquè jo soc el pobre abonat que m'ha tocat seure just al seu costat :D
Tractar-la de tarada en sembla una falta de respecte encara que admeten que crida moltíssim aixo t'ho puc assegurar :oops:
I aquesta va pel Leo.
¿Ets anti-Casas? No ho sabia. ¿Perquè? :shock: :shock:
Ostres doncs no me n he amagat mai eh :shock: :o Cada cop que apareixia el sei nom aquí com opció, m he mostrat clarament sempre en contra. Deixant de banda preferències esportives, hi ha aspectes més "personals" que no venen al cas :bote:[/quote]
En això estem d'acord.
Casas és el paradigma d'entrenador bronques que tensiona massa els jugadors, i sobretot els tiradors. Igual deia del pobre Manel Comas.
A mi aquest tipus d'entrenador no m'ha agradat mai, jo en vaig patir algun quan jugava i em descentraven completament.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 19 Ago 2018, 19:15

Com ja he comentat en mes d'una ocasió, tinc la sort de tenir el meu abonament just darrera la nostre banqueta, així que he vist treballar de ben a prop als nostres entrenadors.
Es veritat que el Ricard cridava moltíssim, com la seva germana :D , pero també es veritat que ho feien l'Ibon, Quintana o també Pesic o Obradovic, per exemple, soc dels que penso que un entrenador també ha de ser psicòleg.
M'explico, jo quan jugava tenia companys que una bona bronca els motivava d'altres tot el contrari, com a dit Iceman, els bloquejava.
Tampoc m'agraden els entrenadors cridaners, encara que admeto que queda molt bé de cara a la galeria, pero trencant una llança en favor d'en Ricard, m'estimo mes aquest que l'estil Ponsarnau o Duran que els veterans feien el que els hi donava la gana i el pobre junior de torn s'emportava una gran esbroncada sense saber perquè, aixo si, quedava fantàstic devant dels afeccionats.
Encara recordo una esbroncada monumental de maestro zen Ponsarnau al pobra Ibaka, segur que ara no tindria collons de fer- ho.
Per cert, Peñarroya tampoc es talla a l'hora d'esbroncar a qui sigui, crec que aquesta temporada els que estem a prop de la banqueta estarem divertits.

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Ago 2018, 20:50

A mi el que m agrada es quan els canvien..n hi ha que els entrenadors els hi donen la mà i n hi ha que no...com a mostra de disconformitat...em sembla molt curiós...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Ago 2018, 23:24

És important saber a qui has de cridar. El Ricard jo també crec que cridava massa a tothom, i l'Aleix massa als joves, sobretot Jordan i Dani, sovint de forma injustificada.
El Peñarroya no sempre ho farà bé, però el veig més compensat en aquest sentit que cap d'aquests dos.
[img][/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 20 Ago 2018, 00:50

Andriuskevicius continua sense equip.
Gros i baratet!!!

Killer77
Mensajes: 42
Registrado: 07 Mar 2016, 02:41

Re: BAXI MANRESA

por Killer77 » 20 Ago 2018, 00:52

Gent dien k necessitem un 5e pivot!!! Pregunto, amb quins diners????
Gent dien que els pivots patiran amb tomic i BalVin! Només faltaria dic jo!!!!!
Aquest equip es el que serà, ens han fet un equipàs, amb el pressupost que tenim!!!! Segurament si mirem d’ on venim, i mirem presupost-equip, penso que som qui millor ho ha fet de la competició!

I Peñarroya que cridi a qui vulgui! Suposu que si crides i et salves ets el putu amo, i si crides i baixes es que tens els jugadors cohibit!

Molt bona feina del Roman. Ganes de començar!!

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 20 Ago 2018, 01:27

Crec que tenim una plantilla força completa però es normal que tinguem alguns punts febles. I més faltaria! De fet, els unics que poden queixar-se de tenir punts febles son el Barça, el Madrid, el CSKA, el Fenerbhace i equips d'aquest "estil".
Som el Manresa, crec que hem fet un equip per salvar-nos sense problemes i si no hi ha lesions, i a partir de l'octubre, Déu dirà!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 20 Ago 2018, 08:29

Tronn escribió:Andriuskevicius continua sense equip.
Gros i baratet!!!
I Ibekwe?

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 20 Ago 2018, 09:56

irontms escribió:
Tronn escribió:Andriuskevicius continua sense equip.
Gros i baratet!!!
I Ibekwe?
Ostres si. 🤣🤣🤣
Cre c q es el 1r any q no surt aquest nom!!!

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 20 Ago 2018, 10:10

A les xarxes del club veig "molt content" a Lukovic, sembla que es l'alegria de la huerta :mrgreen: :mrgreen: :P

Va que això ja arranca.....Doellman i Toolson també arriben avui o tenen permís per més endavant?
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 20 Ago 2018, 11:04

Imagen

:todos a botar:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 09:26