BAXI MANRESA

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 20 Ago 2018, 12:32

Què feliç veig a Marco Lukovic per xarxes socials! :brindo por eso:
Es moria de ganes de venir a Manresa. Potser algú li ha comentat com n'arriba a ser de lletja la ciutat i quan ha arribat ho ha pogut confirmar.
Que algú li expliqui que no pot aparcar gratis a la zona blava... Sinó encara empitjorarà. :alarma:
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 20 Ago 2018, 12:38

Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).
Última edición por Zach55 el 20 Ago 2018, 12:45, editado 1 vez en total.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 20 Ago 2018, 12:44

kelo_19 escribió:A les xarxes del club veig "molt content" a Lukovic, sembla que es l'alegria de la huerta :mrgreen: :mrgreen: :P

Va que això ja arranca.....Doellman i Toolson també arriben avui o tenen permís per més endavant?
Anava a comentar el mateix. Deu ni do quina manera de presentar-se el primer dia de feina :mrgreen: Li donarem marge doncs les aparances no ho són tot, però fotia una cara de son, poques ganes i empatia que m'han fet venir suor freda. Esperem que a la pista canvii i despeti...

Fa uns quants dies que no comento i he anat seguint l'actualitat de l'equip. Avui que oficialment comença la pretemporada del curs 2018/19 voldria fer dues grans valoracions, des del meu punt de vista, de com veig la temporada. Una a nivell de plantilla i de jugadors i l'altra a nivell de com crec que anirà l'equip en el transcurs de la lliga tenint en compte el calendari.

PLANTILLA --> Finalment s'ha concretat amb l'arribada de Lukovic i Lalanne i coincideix-ho amb la majoria que, per noms i damunt del paper, comptem amb un equip amb moltes més garanties i recursos que l'últim any a l'ACB. Això ens ha de fer pensar que serem molt més competitius i donarem més guerra, però cal veure-ho reflexat. Serà vital l'estat de Toolson i Doellman, que els dos físicament es trobin bé, i que Lalanne sigui aquest jugador amb bons numeros de la Lega. El que menys em fa patir es Renfroe, que ens farà molta feina però obviament necessitarà dels demés. Tomàs ja firmo que s'acosti al rendiment que va tenir aquí fa 2 anys i la resta de jugadors a sumar, amb un Lundberg que apunta maneres per la seva motivació (fa pinta que si li surt una temporada mitjanament decent serà l'últim any que el veurem al Congost). Molt important serà també que Gintvainis faci un passet endavant i ens pugui oferir 10min de nivell a l'ACB. D'altra banda, el joc interior també caldrà veure si al final arriba un 5è pivot o no. Si no ha d'arribar ningú més, més ens val que Lukovic i Shako aportin o, sinó, que Lalanne ens surti molt bo. De totes maneres, estic convençut que Roman es guarda un AS a la màniga i "X" diners a caixa per si cal refprçar la plantilla un cop iniciada la temporada, doncs tenim alguns interrogants en funció del rendiment com pot ser el mateix joc interior o la posició de base si Gintvainis no se li veiés el pèl.

Ara, no hem d'oblidar que l'objectiu és la permanència. Està molt bé ser ambiciosos però d'altra banda, pel que he vist al mercat de la lliga tothom s'ha reforçat molt aquest any i prevec un lliga igualadíssima i amb moltíssim nivell. Exceptuant els 4 0 5 equips d'eurolliga més València i Tenerife que els veig d'un altre nivell, crec que del 8-10 en avall i hauran bufetades a tort i a dret aquest any. De totes maneres, a nosaltres no ens veig lluitant en cap cas pel 8è lloc sinó per escapar de la foguera.


CALENDARI --> Com acabo de dir, caldrà ser molt forts mentalment i que tots estiguem ben conscienciats de que la lliga serà llarga i l'objectiu cap altra que la permanència. PErquè? Doncs perquè veient els enfrontaments, la meva porra és la següent: Salvació amb una gran segona volta, però preparem-nos per estar a la part calenteta per nadal. Veient els enfrontaments, seria possible que en la jornada 10 ens trobessim amb una situació irreal per plantilla, però perfectament amb un balanç de 2-8 per calendari. Caldrà que tothom tingui el cap fred, ho remuntarem segur. Però es que veient el calendari, la primera volta suarem sang i fetge per treure 5 o 6 partits, si els aconseguim. En canvi, a la segona crec que en podem fer una volta de play off i guanyar-ne treure 8, 9 o 10 si estiguessim fins.

Primeres 10 jornades de lliga

A casa:

Barça
Penya*
Unicaja
Gran Canària
Breogán*

*Penya i Breogán son els que veig més factibles, els altres 3, malgrat jugar bé, són rivals d'Eurolliga.


A fora:

Estudiantes
Andorra
Múrcia
València
Burgos

Digueu-me alarmista, o potser conscienciat, però jo m'espero un 2-8 o 3-7 a la jornada 10 i la cua de la lliga, però alhora tranquil de que ho aixecarem segur. Però aviso perquè al foro ja se sentiran veus de dimisions i canvis.


A la segona volta, de la jornada 20 a la 34, es on es tindrem el nostre moment, amb 14 jonrades d'on es poden treure fins a 8 victòries:

A casa tots rivals propicis:

Estudiantes
Obradoiro
Burgos
Tenerife*
Delteco GBC
Múrcia
Andorra
Fuenlabrada

*Menys el Tenerife, la resta els podem treure tots. Serà el moment. 7 partits que poden ser la salvació.


A fora en el tram final de lliga:

Madrid
Barça
Gran Canària
Baskonia
Joventut*
Saragossa*

Excetuant la jornada 32 i 34 contra Penya o Saragossa, no treurem cap partit lluny del Congost. La Salvació passarà per aquests partits de casa de la segona volta.


Conclusions, doncs:

- Tenim la millor plantilla dels últims anys per pdoer competir, esperem demostrar-ho a la pista.
- Calendari duríssim d'inici de lliga. Cal estar preparats i calmats per si ens veiem a sota i treiem nomès 4 o 5 partits a la primera volta. La lliga serà llarga i estic convençut que el mateix Peñarroya ho té clar.
- Farem una gran segona volta i ens salvarem, sobretot amb l'efecte Congost i els partits de casa que són propicis.
- Oblideu-vos de Copa i Playoff. La copa bàsicament perquè com he dit perquè el calendari de la primera volta és dolentíssim, amb rivals a casa d'eurolliga i els rivals més accessibles lluny de casa... i estarem tot l'any mirant la part de sota. Ara, també crec que tindrem una gran ratxa a la segona volta i no patirem, i amb sort no s'haurà d'anar a Badalona i Saragossa a fer una expedició a vida o mort en les últims jornades. D'altra banda, crec que per plantilla és el que ens mereixerem, salvar-nos sense patir, però lluny de qualsevol hipotètica 8a-9a plaça. Ja firmaria acabar entre el 12 i el 14.


Salut i força Resa!!! :mate:

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 20 Ago 2018, 13:03

Vittiman, a Messi li veus cara de motivació? Jajajaja si surt igual que el leo jajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Ago 2018, 13:41

Zach55 escribió:Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).
Ostres si!! :D No sé si és l angle de la foto o què, però Jou aparenta 197 o més :o :shock: i Iffe és un tap de bassa :mrgreen: , 190 com a molt. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 20 Ago 2018, 14:25

M'agrada la anàlisi del calendari que fa Vittiman, molt d'acord.
Però encara s'ha de veure com encaixen els jugadors a cada equip. Hi ha una diferència molt gran entre els del bloc de dalt amb els altres, però al bloc del mig hi ha equips que si no els funcionen dos o tres jugadors els poden canviar, i altres equips que si algú surt rana se'l hauran de menjar amb patates.
I al bloc dels fluixos, com sempre, màxim ens podrem permetre un canvi, i això a costa de fer números vermells al final de temporada.
En qualsevol cas, més ens val arribar als 2/3 de la lliga amb els deures fets, o les passarem magres.
Si s'ha de fitxar, s'ha de fer com a molt tard al desembre, perquè al febrer ja no caldrà si no és per portar un crack dels de debò.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 20 Ago 2018, 23:00

Peñarroya ha dit que dema ja hi haura Doellman i Toolson :botar: , per finals de setmana dijous-divendres esperem Lalanne (tenia problemes de visat) :roll: i ha confirmat que Renfroe vindra quan acabi la seva participacio a la lliga de Puerto Rico (aquesta setmana han de començar semis al millor de 7 partits) :-?

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 20 Ago 2018, 23:39

Bona nit companys i companyes!! :brindo por eso:
Doncs potser vaig una mica desencaminat perquè no comparteixo, del tot, l'anàlisi que ens fan els bons companys Vittiman i Iceman Gervin :travieso: .
Us ho diré molt clar: per mi el partit més IMPORTANT de la primera volta és el primer! :alarma:
Juguem a casa d'Estudiants i, seguidament, amb poc temps de descans ens arriba el Barça :llanto: i la Penya ;) . Em podeu dir com vulgueu però guanyant el primer partit SÍ tindrem opcions (lògic perquè si perds no les tens) de vèncer en les 3 primeres jornades de lliga (diumenge, DIJOUS i DIUMENGE), fent-ho extensible a la 4 a casa d'Andorra.

Aquests 4 primers partits ens poden fer saber quina temporada tindrem.
Vèncer a casa de Estudiantes ens fa ser, automàticament, més forts de cara al compromís, a priori, important: el de la Penya (i jugar sense necessitats amb el Barça, que això comporta un plus positiu). No és el mateix encarar el tercer partit amb un 1-1 o un 2-0 que amb un 0-2. :tiro:

Tot això és lògic, ho sé. :oops: Però jo em mullo: si guanyem a Estudiantes a casa seva tindrem moltes més possibilitats d'estar 3-0 i 2-1 que 1-2. En canvi, perdent-lo començarem amb un 0-3 o un 1-2 en el millor dels casos amb les alarmes ja endollades en el tercer partit i la pressió que comporta i condiciona un equip nou estar amb 3 derrotes les primeres 3 jornades :llanto: :llanto: .

El calendari no ens afavoreix gens, l'arrancada és vital... És molt díficil que un equip amb mala tendència la capgiri :-? (ni que el calendari li sigui millor en la segona volta ja que, igualment, ets un perdedor tant per tu com per la resta d'equips confused ). 3/4 del mateix amb un equip guanyador a l'inici: la confiança és major i la pressió molt menor al veure els teus teòrics rivals passant-les canutes per sumar.

Dit això: la primera victòria la sumarem a casa d'Estudiants. (del que ve ara en endavant no hi feu gaire cas)

El meu balanç per la primera volta (optimista) és el següent: 10-8 :amor:
I al final de la competició: 18-18 :todos a botar:
Serem equip de COPA i PLAYOFF clar que sí coi!
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Ago 2018, 08:04

Zach55 escribió:Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).
Tot apunta que Martorell deixarà de ser el nostre vinculat. 8-) . És probable (segons Radio Macuto) que David Orrit i Nil Brià vagin cedits al Vic el primer, i al Girona el segon. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Ago 2018, 08:14

A L Esportiu d avui, mantenen les seves "medicions" (clarament erronies en els casos de Iffe i de Jou :mrgreen: )

Bases
Alex Renfroe (1,91, 32)
Jokubas Gintvainis (1,92, 24)
Exteriors
Ryan Toolson (1,93, 33)
Gabriel Lundberg (1,93, 23)
Guillem Jou (1,95, 21)
Pere Tomàs (2,02, 28)
Álvaro Muñoz (1,96, 27)
Interiors
Justin Doellman (2,06, 33)
Marko Lukovic (2,06, 26)
Cady Lalanne (2,08, 26)
Jordan Sakho (2,07, 21)

L edat mitjana està en 26,7 anys :brindo por eso:

Segons Roman, l estil de joc será el "clàssic" de Joan Peñarroya: "En la seva etapa a Andorra, Joan Peñarroya es va caracteritzar per oferir un joc vertical, gens especulatiu. I, en aquest sentit, el roster manresà destil·la capacitat ofensiva: “És cert que el Joan ha volgut sempre imprimir molt ritme, amb possessions curtes, però els jugadors que tenim també tenen capacitat per llegir els partits i, si calgués, posar un punt de pausa en moments difícils.” “És evident que tenir jugadors amb punts a les mans sempre és positiu però també crec que, des del punt de vista defensiu, tenim armes i físic que ens poden anar molt bé a l’ACB”,
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 21 Ago 2018, 11:37

Ull, que aquests estan prou contents!!
https://twitter.com/BasquetManresa/stat ... 42848?s=08
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 21 Ago 2018, 11:39

Leodavinci39 escribió:
Zach55 escribió:Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).
Tot apunta que Martorell deixarà de ser el nostre vinculat. 8-) . És probable (segons Radio Macuto) que David Orrit i Nil Brià vagin cedits al Vic el primer, i al Girona el segon. :roll:
Orrit em sona que anira a Barbera

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 21 Ago 2018, 11:39

Doncs jo estic d'acord amb els anàlisis del Vittiman, i també em sembla interessant l'apunt del CasunSauna.

Penso que a la primera volta patirem força, però també es veritat que si guanyem el primer partit tindrem un punt de tranquil·litat que s'acabarà quan caiguin un parell de resultats negatius. Penso que son dues conclusions que no son excloents entre si.
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 21 Ago 2018, 11:54

JA son aquí

Imagen

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 21 Ago 2018, 12:23

http://www.fiba.basketball/europe/u18b/ ... hernokojev

Sembla, llegint a un mitjà bulgar, que nosaltres i Canarias ens vam interessar per aquest jugador però ha rebutjat venir de moment.
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 21 Ago 2018, 12:35

kelo_19 escribió:http://www.fiba.basketball/europe/u18b/ ... hernokojev

Sembla, llegint a un mitjà bulgar, que nosaltres i Canarias ens vam interessar per aquest jugador però ha rebutjat venir de moment.
Llegint webs bulgares! Es ben be que a les vacances la gent s'aborreix! :todos a botar:




No t'ho prenguis malament, estar molt bé que ho facis. :brindo por eso:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 21 Ago 2018, 12:39

goyathay escribió:
kelo_19 escribió:http://www.fiba.basketball/europe/u18b/ ... hernokojev

Sembla, llegint a un mitjà bulgar, que nosaltres i Canarias ens vam interessar per aquest jugador però ha rebutjat venir de moment.
Llegint webs bulgares! Es ben be que a les vacances la gent s'aborreix! :todos a botar:




No t'ho prenguis malament, estar molt bé que ho facis. :brindo por eso:
Jajaja, el problema es que em van operar fa un mes i encara estic de baixa, no tinc gaire cosa més a fer. No m'ho prenc malament, en absolut! :P :mrgreen: :mrgreen:

Ja que hi som.....poso l'enllaç

http://bball.bg/2018/08/20/chernokozhev ... mik-video/
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 21 Ago 2018, 20:13

Això de que Sakho és un bon defensor, en què us baseu per dir-ho?

Ei, que jo també soc partidari de que segueixi. Però ho soc per la seva implicació i per la capacitat de millora que l'hi veig.

És un jugador que es va passar 80% de la temporada defensant a base de pals i carregant-se de faltes en pocs minuts. Això davant els pívots ACB equival a 2+1 constants.
El 20% de la temporada en què va millorar el seu rendiment (amb Ocampo) ho va fer destacant en la seva gran capacitat de tancar el rebot (tan ofensiu com defensiu) i notable capacitat de finalització, mai amb un gran rendiment defensiu.

Penso que caiem en la trampa d'etiquetar com a jugadors defensius aquells a qui veiem menys capacitat ofensiva.

Pd; com a mostra; no va poder parar amb èxit ni a Fran Guerra ni a Olmos.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 21 Ago 2018, 20:25

ejk escribió:Això de que Sakho és un bon defensor, en què us baseu per dir-ho?

Ei, que jo també soc partidari de que segueixi. Però ho soc per la seva implicació i per la capacitat de millora que l'hi veig.

És un jugador que es va passar 80% de la temporada defensant a base de pals i carregant-se de faltes en pocs minuts. Això davant els pívots ACB equival a 2+1 constants.
El 20% de la temporada en què va millorar el seu rendiment (amb Ocampo) ho va fer destacant en la seva gran capacitat de tancar el rebot (tan ofensiu com defensiu) i notable capacitat de finalització, mai amb un gran rendiment defensiu.

Penso que caiem en la trampa d'etiquetar com a jugadors defensius aquells a qui veiem menys capacitat ofensiva.

Pd; com a mostra; no va poder parar amb èxit ni a Fran Guerra ni a Olmos.
Doncs mira tu que per a mi quan Fran Guerra s'enfrontava a ell o tenia més difícil. De fet crec que una de les millors coses que va fer Ocampo l'últim partit va ser sortir amb Sakho de titular, cosa que va condicionar les rotacions del Melilla, que quan sortiem amb Trias, Nacho de titulars les passàvem magres. Aquell bon inici amb Sakho fent sentir incòmode a Guerra ens va donar molta confiança per a guanyar el partit sobrats al final...

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 21 Ago 2018, 20:55

Normalment qui es carrega de faltee en part es perquè defensa amb intensitat (no sempre està clar)
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 16:23