BAXI MANRESA

Iceman Gervin

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 22 Ago 2018, 13:48

bowie15 escribió:Avui vull fer un comentari diferent.
M'explico, ja he dit en moltes ocasions la meva antiguitat com a abonat del club, concretament aquesta temporada celebrare el meu 40e aniversari com a soci :llanto: :llanto:
Dons bé, quan hem trobo amb amics o coneguts tots hem pregunten el mateix, ¿Aquest any que?
Jo com sempre em mostro moderadament optimista, pero trobo un denominador comú en tothom.
¡La majoria estan decebuts amb la plantilla!
Com que es va començar amb Toolson, Renfroe... es pensaven que fitxariem millors jugadors.
¿Teniu vosaltres la mateixa sensació?
¿Us pasa el mateix?
Jo flipo moltíssim :o :o :o crec que tenim el millor equip des-de la temporada de Doellman, Hanga, Downs... i la gent esta descontenta, esta clar que la majoria d'afeccionats no saben quina classe de club som, per les nostres posibilitats hem fet una plantilla de la hòstia, pero clar, Doellman esta acabat, Toolson es veterà, Renfroe arribarà cansat, etc, etc, el típic caràcter pesimista de sempre.
Crec que si haguéssim fitxat a Tomic de pivot haguessin dit que fuma o Obradovic de tecnic, que crida molt.
¿No esteu cansats d'aquest Inconformisme crònic?
Es que clar, tot just acabem de començar i el que entre els afeccionats hauria d'haver que es una eufòria per l'ascens i l'increible ambient que es va viure als play-off, detecto que com que a Lalanne o com es digui el pivot, no es conegut, segur que tornarem a baixar,a-lu-ci-nant.
En fi, res que em sorprengui, els catalans no canviarem mai, sempre pesimistes, així ens va.

Hi ha molt culer camuflat en aquest foro, això ja ho sabem.
De totes maneres, la mica de decepció que es nota crec que és pel cinc.
El projecte comptava amb l'arribada d'un cinc més contrastat. Hi havia com a mínim tres opcions, però per qüestions d'agents cap va poder ser possible (i pel que sembla no només per un tema econòmic).
Al final hem fitxat un cinc que no coneixem, i que per molt que confiem en que sigui la revelació no les tenim totes (i probablement en Roman tampoc).
Vaja, que una mica de decepció és pot entendre. Ara toca esperar a que la pilota comenci a botar per acabar d'animar-nos.
I com deia l'altre dia, falta per veure com els hi funciona la plantilla i la economia als altres equips, perquè no juguem sols.

EREION

por EREION » 22 Ago 2018, 13:49

Lukovic continua castigat sense play... :D

Tronn

por Tronn » 22 Ago 2018, 14:00

Joe Trapani es va "jubilar" després del seu any a Manresa?
https://basketball.eurobasket.com/playe ... esa/111903

Borja Perez.

por Borja Perez. » 22 Ago 2018, 14:06

EREION escribió:

hostia, que enano que és en Sakho, no ho hauria dit. Descalç no deu arribar ni a 2.05. I l'iffe 1.93 deia el Leo :todos a botar: , deu fer 1.85 i gràcies.

En el camp aquest d'inflar alçades sempre recordaré com a Pete Mickael li donaven 1.98 a la web de l'ACB i es va fer una foto amb un amic que fa 1.86 i eren practicament iguals, 5cm de diferencia com a molt.
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ago 2018, 14:11

Borja Perez. escribió:
EREION escribió:

hostia, que enano que és en Sakho, no ho hauria dit. Descalç no deu arribar ni a 2.05. I l'iffe 1.93 deia el Leo :todos a botar: , deu fer 1.85 i gràcies.

En el camp aquest d'inflar alçades sempre recordaré com a Pete Mickael li donaven 1.98 a la web de l'ACB i es va fer una foto amb un amic que fa 1.86 i eren practicament iguals, 5cm de diferencia com a molt.

Sou mala gent :todos a botar:

PD: Rumor sobre un altre 5 per rematar, cap ni un :travieso: . Es comenta, això si, la possibilitat d un base temporer mentre Renfroe no aparegui per aquí. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ago 2018, 14:14

Leodavinci39 escribió:
Zach55 escribió:Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).

Ostres si!! :D No sé si és l angle de la foto o què, però Jou aparenta 197 o més :o :shock: i Iffe és un tap de bassa :mrgreen: , 190 com a molt. :brindo por eso:

Que ja vaig reconèixer l erradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET

por TASTET » 22 Ago 2018, 14:27

Leo lo del 5 algú ha dit que ho diuen al regió7...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Zach55

por Zach55 » 22 Ago 2018, 15:44

A veure si pengen les alçades mes “oficials”. :todos a botar:

A vegades passa quan actualitzen les dades de les plantilles oficials a la web de l’ACB, un cop fets els respectius reconeixements (no sempre).

Lundberg jo diria que si q fa 1,9 pero justet. L’he tingut al costat i es lleugerament mes alt que jo (que passo de 1,84).
Lukovic jo diria que fa algo mes dels 2,06 (igual sera el mes alt si Lalanne ve encongit :jeje: ).
Gintvainis realment es un base grandet: deu fer 1,92-1,93.
Toolson similar a Iffe :jeje:
I Sakho si potser 2,05-2,06.

Borja Perez.

por Borja Perez. » 22 Ago 2018, 15:46

Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:
EREION escribió:

PD: Rumor sobre un altre 5 per rematar, cap ni un :travieso: . Es comenta, això si, la possibilitat d un base temporer mentre Renfroe no aparegui per aquí. 8-)

el que em sorpren és la poca diferencia entre L'iffe i l'Òrrit, aquesta temporada els havia tingut els dos al costat al complex i feia a L'Òrrit més baixet (vamos, jo crec que no li donarà per profesional per aquest fet i es quedarà en un gran jugador EBA) potser ha crescut aquest estiu :mrgreen:
Imagen

redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

Zach55

por Zach55 » 22 Ago 2018, 15:55

Horaris dels 4 primers partits de semifinals a la lliga de Puerto Rico de l’equip de Renfroe (Leones Ponce):

Fecha Hora Visitante Local Puntuación
jueves, 23 de AGOSTO 2018 8:00PM
Ponce - Arecibo

viernes, 24 de AGOSTO 2018 8:00PM
Arecibo - Ponce

domingo, 26 de AGOSTO 2018 7:00PM
Ponce - Arecibo

martes, 28 de AGOSTO 2018 8:00PM
Arecibo - Ponce

Pd: Horaris de Puerto Rico (alla son 6 hores menys que aqui).
Pd2: Espero que perdin rapid 4-0 :lol: (no ho crec...)

rfccreus

por rfccreus » 22 Ago 2018, 16:26

CasunSauna escribió:M'animaria molt ràpidament a fer un anàlisi sensacionalista de tots els equips de la lliga... Però, honestament, per plantilla (tenint en compte la meva absoluta fixació pels colors) i sabent els punts, a priori, forts i febles de cada equip, proposo la meva "classificació" per valors de plantilla:

1) Real Madrid
2) FC Barcelona
3) Saski Baskonia
4) Unicaja de Málaga
5) Gran Canaria
6) València bàsquet
7) Tenerife
8) Bàsquet Andorra
9) Bàsquet Manresa
10) Obradoiro CAB
11) San Pablo Burgos
12) Joventut
13) Estudiantes
14) Fuenlabrada
15) Zaragoza
16) Breogán
17) Múrcia
18) GBC

I espereu que no fitxem un 5 que ens doni profunditat.

tu es molt positiu i jo molt negatiu peró posar el Murcia 17 i nosaltres 9 , pues be suposso que fer jugades sense perdre res es mes senzill jajajajaja, si adivines aquesta porra tens un cap de setmana pagat a Murcia :brindo por eso:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ago 2018, 16:39

Zach55 escribió:Leo, fes el favor de mirar la foto on surten tots els que han anat avui a fer revisions. :todos a botar:

Jou >>> Jakis > Iffe

Iffe es el mes baix de tots i Jou es mes alt que Alvarito i gairebe el veig com Pere Tomas.

Lukovic tambe fa 206 o una mica mes inclús.

Pd: Lalanne, Doellamn i Toolson encara no hi son. Suposo que arribaran entre avui i dema no? :pero:

Pd2. Malgrat que Dani Garcia i Mazaira van cedits veig que venen a fer la revisio. Sabeu si Nil Bria queda desvinculat o es que segueix vinculat al Martorell?? I Khalaf ja es segur que jugara cedit a Egipte??

Renfroe ara que han de jugar semifinals de la lliga de Puerto Rico a veure si ve o què fa. Diria que l'ultim partit de la fase de grupets no va jugar. Espero que no es lesionés i que si no va jugar es pq ja deixa l'equip o simplement pq va descansar (com que ja estaven classificats).

A Xiulet Final, Roman ha respost a aquesta pregunta :postureo: "pel que fa als joves, en David Òrrit jugarà al Barberà (lliga EBA), en Dani se’n va al Huesca (Leb Or) i en Mazaira al Zornotza Saskibaloi (Leb Plata). Nil Brià encara s’ha de concretar i amb en Bebo es farà una cessió a Egipte perquè estigui allà un any amb la seva família que, ara mateix, és molt important per a ell;"

akikonaj

por akikonaj » 22 Ago 2018, 22:51

Borja Perez. escribió:
Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:

el que em sorpren és la poca diferencia entre L'iffe i l'Òrrit, aquesta temporada els havia tingut els dos al costat al complex i feia a L'Òrrit més baixet (vamos, jo crec que no li donarà per profesional per aquest fet i es quedarà en un gran jugador EBA) potser ha crescut aquest estiu :mrgreen:

https://youtu.be/OW8f5gURMGQ

Mira a aquest i després hem dius si no pot ser professional un jugador baix, 1’65cm, 22 anys nou fixatge del Araberri de LEB.

CasunSauna

por CasunSauna » 23 Ago 2018, 12:13

Bon migdia! Avui he pogut llegir dues "notícies" relacionades amb el nostre club.

HI ha una entrevista Justin Doellman (molt interessant perquè es mulla) on diu que podem lluitar per Play Offs ;)
D'altra banda a Solobasket han incorporat un article sobre el nostre 5 Lalanne. És moderadament optimista però s'apropa a la realitat.
https://www.solobasket.com/liga-endesa/ ... xi-manresa
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

#gladyr#

por #gladyr# » 23 Ago 2018, 12:36

On es lebtrevista a, Justin?

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 23 Ago 2018, 12:40

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 23 Ago 2018, 14:15

BAXI Manresa
‏Cuenta verificada @BasquetManresa
3 hHace 3 horas

El pivot gironí Yankuba Sima ajudarà el BAXI #Manresa en els entrenaments abans de tornar a Estats Units.

Un 207 que va marxar als EEUU amb 83 kgs i ja en pesa 105 :)

TASTET

por TASTET » 23 Ago 2018, 15:38

Leodavinci39 escribió:BAXI Manresa
‏Cuenta verificada @BasquetManresa
3 hHace 3 horas

El pivot gironí Yankuba Sima ajudarà el BAXI #Manresa en els entrenaments abans de tornar a Estats Units.

Un 207 que va marxar als EEUU amb 83 kgs i ja en pesa 105 :)

Les proteines a usa fan efectes màgics! :botar:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2

por Johnny2 » 23 Ago 2018, 20:00

CasunSauna escribió:Bon migdia! Avui he pogut llegir dues "notícies" relacionades amb el nostre club.

HI ha una entrevista Justin Doellman (molt interessant perquè es mulla) on diu que podem lluitar per Play Offs ;)
D'altra banda a Solobasket han incorporat un article sobre el nostre 5 Lalanne. És moderadament optimista però s'apropa a la realitat.
https://www.solobasket.com/liga-endesa/ ... xi-manresa

L'anàlisi de Solobasket és en general molt positiu. Ara bé, sembla que Lalanne és una mica un forat negre quan li passen la pilota prop de la zona, i que rarament dobla la pilota. Espero que el Peñarroya li ajudi a millorar en aquest aspecte perquè tenim sobre el paper grans triplistes que podríen aprofitar-ho. :brindo por eso:
[img][/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 23 Ago 2018, 20:51

Zach55 escribió:A veure si pengen les alçades mes “oficials”. :todos a botar:

A vegades passa quan actualitzen les dades de les plantilles oficials a la web de l’ACB, un cop fets els respectius reconeixements (no sempre).

Lundberg jo diria que si q fa 1,9 pero justet. L’he tingut al costat i es lleugerament mes alt que jo (que passo de 1,84).
Lukovic jo diria que fa algo mes dels 2,06 (igual sera el mes alt si Lalanne ve encongit :jeje: ).
Gintvainis realment es un base grandet: deu fer 1,92-1,93.
Toolson similar a Iffe :jeje:
I Sakho si potser 2,05-2,06.

En el teu honor, i per pur avorriment aquests dies :mrgreen: he posat el "ojimetru" a les fotos, i diría que la cosa va per (a manca que es fotografiïn Renfroe i Lalanne :D )

Renfroe 191 / Gintvainis 192
Toolson 192 / Lundberg 190 / Jou 197
Tomàs 200 / Alvarito 195
Doellman 204 / Lukovic 206
Lalanne 207 / Sakho 205