BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 07 Abr 2019, 21:31

Pirlo_Cesc escribió:Lalanne em dona la sensació que és un tiu que si tingués la intensitat de Sahko i més IQ podria ser un 5 suplent d'Eurolliga, però que acabarà sent un d'aquests que van donant tombs. Els números són bons, evidentment, però la sensació gairebé sempre és que podria fer més. Vull dir que amb una mica més de "ganes" és un tiu que fàcilment podria estar en 14-9.

I per mi, el seu gran problema, és en defensa. Avui Peñarroya l'ha hagut de canviar ràpid a l'últim quart perquè ens remontaven (no només per culpa seva, obviament). Això sí, enganya amb el tema dels taps. Avui mateix el que col·loca corregeix un error seu en la defensa del pick&roll que deixa Iverson sol a sota. L'altre cosa és el tir de 5 metres i de 3 punts, crec que abusa massa d'ell tenint en compte que no és una arma efectiva, on és fort és a sota.

Dit això, contentíssim amb el rendiment que està donant, no esperava tant.
+1
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 07 Abr 2019, 21:43

Dir que Zuba avui ha estat bé a darrere és realment preocupant. Abromaitis ens ha fet un estrip durant els 40 minuts, cada vegada que li ha vingut de gust. El primer parcial, uns quants triples sol i després anar fent.

Respecte a Lalanne, avui ha estat fluix, però gran mèrit dels 10 rebots del Pere (per posar un exemple) és seu i de la resta de pivots. Algú ha de bloquejar els seus interiors perquè podem agafar els rebots. De fet, 17 dels 36 rebots son de jugadors exteriors. És com criticar Steven Adams perquè agafa 8 rebots i Westbrook 15.

Els dos triples fallats de Staiger completament sol i la castanya per taulell de Toolson, per mi les claus per aguantar la seva remontada.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 07 Abr 2019, 21:59

Jo m'he fixat especialment en la defensa a Abromaitis, i l'estona que l'hem pogut parar millor és quan en el bloqueig el nostres jugadors feien canvi d'home.

Suposo que ho debíen tenir entrenat (tota la setmana preparant un partit contra un equip que es basa molt en els tirs d'Abromaitis, sinó n'hi hauria per matar al Joan).
El què passa és que molts cops no han fet aquest canvi, i és quan ens ha fet un estrip. Suposo que despiste dels jugadors.
[img][/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 07 Abr 2019, 22:24

cuttlas escribió:Jo no crec que fagi falta fitxar a ningú. Els minuts que jugava Jakis, els pot jugar Orrit perfectament.
En que et bases? en els pocs minuts que va jugar a Madrid?

Els seus numeros a eba son molt discrets, es pot dir que si el seu pare no estigues a la directiva no hagues somiat ni debutar, perque no era ni el base bo del seu junior...

Va fer bona feina a madrid si, pero res mes...

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 07 Abr 2019, 22:27

Tinc entés que s'està buscant base per ja!!!
El que no se es si el que agrada es pot pagar i pagar per algú que no agradi no es farà.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 07 Abr 2019, 22:44

M’arriba que es busca per ABA league ja que ha acabat, nose perfil que es busca.....
Personalment m’agrada Jan Span,es jovenet,barat i comunitari, a mes Olimpjia ha baixat a ABA2 aixi que podriem mirarlo de cara l’any queve:))

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 07 Abr 2019, 22:55

#gladyr# escribió:
cuttlas escribió:Jo no crec que fagi falta fitxar a ningú. Els minuts que jugava Jakis, els pot jugar Orrit perfectament.
En que et bases? en els pocs minuts que va jugar a Madrid?

Els seus numeros a eba son molt discrets, es pot dir que si el seu pare no estigues a la directiva no hagues somiat ni debutar, perque no era ni el base bo del seu junior...

Va fer bona feina a madrid si, pero res mes...
Home , home, HOME, jo vaig veure més d'un partit del junior l'any passat i era clarament el millor jugador de l'equip. El dia del Barça al complex es va follar com va voler als bases (tot i que per això el Liria ara juga a l'H) i mentre li van aguantar les forces el partir va estar igualat. Que no té nivell per ACB ni el tindrà mai , ni per LEB Or ? Si, però per un tema purament físic.


Parlant del partit d'avui, quines ganes de matar el Lalanne. El primer quart ha estat un festival d'Iverson perque a cada block central feia el flash amb les ganes que el faria me àvia. A la que han corregit amb l'ajuda del 4 a dins per tapar la continuació, folladeta a les cantonades amb Brusino & Abromaitis. I no només això, em posa negre amb merdes com no donar ràpid la bola un cop agafa el rebot. A Cadet ja t'ensenyen que mentre agafes el rebot has de girar-te buscant el base, porta 3 mesos jugant amb el gordo i encara no sap on va a rebre? És desesperant en dies com avui

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 07 Abr 2019, 23:26

#gladyr# escribió:
cuttlas escribió:Jo no crec que fagi falta fitxar a ningú. Els minuts que jugava Jakis, els pot jugar Orrit perfectament.
En que et bases? en els pocs minuts que va jugar a Madrid?

Els seus numeros a eba son molt discrets, es pot dir que si el seu pare no estigues a la directiva no hagues somiat ni debutar, perque no era ni el base bo del seu junior...

Va fer bona feina a madrid si, pero res mes...
En baso en que en Jakis jugava 3 minuts per partit ultimament. Qualsevol tiu que no es boti la bola al pèu pot fer el seu paper.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 08 Abr 2019, 00:33

Jo també crec que si el gordo com li dieu segueix fet en realitat un atleta i aguantant 30 min a pista a tope :o , no ens cal fitxar cap altre base. La veritat, sorprenent el què està fent aquest home, que per cert just avui compleix 31 anys. :campeon:

Això sí, si sortís alguna oportunitat, sobretot d'algú que poguéssim mantenir de cara a l'any que ve, llavors sí a aprofitar-la!
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 08 Abr 2019, 01:27

A veure...
Bona part de l'estrip que ens ha fet Abromaitis ha estat per les badades defensives de Lalanne que obligaven a ajudes constants. Però en tot cas, és molt difícil de parar l'Abromaitis!
Zuba i Murphy son en conjunt la millor parella de quatres que hem tingut en anys, però sembla que darrerament pixem colònia.

Un petit comentari sobre l'arbitratge d'avui.
Ha estat miserable durant tot el partit, el que passa és que quan es guanya tot s'oblida, però això no es pot permetre.
Iverson s'ha empadronat a la pintura. La jugada de l'assistència de Bassas amb passe picat eren unes passes de l'alçada d'un campanar, un dels triples d'Abromaitis ha vingut després d'uns dobles escandalosos d'un altre jugador, ens han anulat dos triples i una cistella de dos per faltes prèvies (a favor nostre) lluny de l'acció de joc.
Però el pitjor de tot ha estat la utilització de l'instant replay, que es veu que només servia per les jugades que ens perjudicaven, excepte per la falta antiesportiva de Toolson, que si que ho era.
L'ACB té un problema molt seriós amb el nivell de l'arbitratge.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Abr 2019, 06:39

BuzzerBetter escribió:M’arriba que es busca per ABA league ja que ha acabat, nose perfil que es busca.....
Personalment m’agrada Jan Span,es jovenet,barat i comunitari, a mes Olimpjia ha baixat a ABA2 aixi que podriem mirarlo de cara l’any queve:))
Per aquest mateix motiu, jo havia pensat (al post de "jugadors interessants") en Arnas Velicka 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 08 Abr 2019, 08:04

keewie escribió:Dir que Zuba avui ha estat bé a darrere és realment preocupant. Abromaitis ens ha fet un estrip durant els 40 minuts, cada vegada que li ha vingut de gust. El primer parcial, uns quants triples sol i després anar fent.

Respecte a Lalanne, avui ha estat fluix, però gran mèrit dels 10 rebots del Pere (per posar un exemple) és seu i de la resta de pivots. Algú ha de bloquejar els seus interiors perquè podem agafar els rebots. De fet, 17 dels 36 rebots son de jugadors exteriors. És com criticar Steven Adams perquè agafa 8 rebots i Westbrook 15.

Els dos triples fallats de Staiger completament sol i la castanya per taulell de Toolson, per mi les claus per aguantar la seva remontada.
En la majoria de rebots defensius del Pere, el Zubcic ja estava a mig camp buscant el contraatac. Si està parlat, perfecte, però bloquejar bloqueja poc :jeje:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 08 Abr 2019, 08:20

Murphy defensa molt pitjor que Zubzic o igual i només ja critiques a ell, es força injust i com se a dit tenim una parella de quatres molt bona, i en el tema de base si volem jugar play off si fa falta i mes veient ahir que tan Lundberg i Fisher van tenir petites lesions que per sort sembla no va anar a mes .... disfrutem del moment que feia molts anys no teniem un equip tan equilibrat i que guanyem al finalista de la Champions i sembla que era la obligació..
Per cert dissabte ve el Delteco en hores altes i amb varis jugadors amb molt bona forma :botepiernas: :botepiernas:

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 08 Abr 2019, 08:38

La clau de la victoria d'ahir va ser tenir un equip mes compensat que el seu.
Mentre que Iverson tenia un +18, els seus altres dos pivots, Saiz i Niang jugant 9 i 2 minuts respectivament tenien un -18 i un -4. Sakho i Sima van aportar molt, i van tornar a ser importants.

Pel que fa el tema Zuba, a la primera jugada de partit ja va fer bé el seu treball defensiu, ajudant a Lalanne amb Iverson, i li va acabar pispant la pilota. Abromaitis 7/11 amb T3, sí, però també pot ser perquè havien d'estar tan Zuba com Murphy pendents de Iverson? M'agradaria saber quants d'aquests triples van ser amb Iverson a pista.
Poc es parla dels 10 rebots d'en Pere...
Muñoz va tornar a tenir minuts de qualitat.
Zuba va mostrar capacitat anotadora, te maneta, tot i que ja veiem que tot i els seus 2.11 no posteja mai.
Murphy ahir potser va ser, juntament amb Lalanne els més fluixets, un dia dolent el té tothom.

És dels equips més compensats que hem tingut mai a Manresa. Gaudim.
Nemanja Aleksandrov

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 08 Abr 2019, 08:40

BuzzerBetter escribió:M’arriba que es busca per ABA league ja que ha acabat, nose perfil que es busca.....
Personalment m’agrada Jan Span,es jovenet,barat i comunitari, a mes Olimpjia ha baixat a ABA2 aixi que podriem mirarlo de cara l’any queve:))
No se jo si val la pena portar un base d'aquesta lliga, es mes, no se jocsi vla la pena portat un base extranger que no conegui la lliga. I encara diria mes, ens val la pena gastar un sou mes en un base?
Ahir no es va trobar a faltar i si fes falta, sempre tenim a Orrit que per baixar la bola i fer faltes segur que ho sap fer.
Un base america jove o extranger sense experiencia Acb, entre que s'adapta, coneix l'equip, la lliga i l'idioma han passat dos mesos i amb aixo el final de la lliga. Ens podem estalviar el.seu sou.per molt baix que sigui
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

hollymichfan
Mensajes: 126
Registrado: 21 Ene 2014, 10:52

Re: BAXI MANRESA

por hollymichfan » 08 Abr 2019, 08:51

Jo si s ha de fitxar un base seria per apostar per algun jove amb talent a l estil hanga, grigionis, iffe...Pero pensant en la temporada que ve, i aquesta ja es va adaptant!

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 08 Abr 2019, 09:09

akikonaj escribió:
vittiman escribió:
akikonaj escribió:Al principi de temporada vaig dir que no m’agradava Lalanne i us veu tirar a sobre meu. Entro avui per dir que cada dia m’agrada menys, un jugador sense sang, sense lluita... no va a cap rebot a no ser que li caigui a les mans. Prefereixo Sakho mil cops, un jugador que ho dona tot, sap el que pot fer i ho fa bé, sense intentar coses rares.
Avui Lalanne ha fet un molt mal partit, cert.
Avui Shako ha fet un partidàs (el millor des de la lesió, cert.
Has estat oportunitsta? cert
Lalanne és un dels millors 5s que hem tingut en la última dècada a l'ACB Mitjanes de 21min. 11p i 6 rebots per partit) ? També cert.

I tots contents. :mrgreen: :brindo por eso:
A mi no hem serveix que foti 11 punts per partit si el pivot titular cada partit ens fot 20
Oportunisme 2.0

1) No et vaig llegir cap comentari quan Musli jugava al Manresa. Davant era una màquina, però darrera també era un autèntic coladero. No fotem.

2) Davant tenia Iverson... és un 5 molt més fort que ell, està fent la millor temporada de la seva carrera i, estadísticament, deue star entre els 3 millors 5s de la lliga aquesta temporada. A veure qui el para..

3) Defensivament, Lalanne té llacunes, cert, però és el 4rt o 5è màxim taponador de la lliga i agafa 6 rebots per partit. Poca broma.


En resum, Lalanne té coses bones i dolentes, però per a un Manresa, és un 5 més que acceptable i els seus números són més que decents. Sense anar més lluny, nomès Musli va ser millor que ell en els últims 10 anys que hem jugat a l'ACB.

Que hi han millors 5s a Europa? Segur. Ara, paga'ls...

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 08 Abr 2019, 10:26

vittiman escribió:
akikonaj escribió:
vittiman escribió:
Avui Lalanne ha fet un molt mal partit, cert.
Avui Shako ha fet un partidàs (el millor des de la lesió, cert.
Has estat oportunitsta? cert
Lalanne és un dels millors 5s que hem tingut en la última dècada a l'ACB Mitjanes de 21min. 11p i 6 rebots per partit) ? També cert.

I tots contents. :mrgreen: :brindo por eso:
A mi no hem serveix que foti 11 punts per partit si el pivot titular cada partit ens fot 20
Oportunisme 2.0

1) No et vaig llegir cap comentari quan Musli jugava al Manresa. Davant era una màquina, però darrera també era un autèntic coladero. No fotem.

2) Davant tenia Iverson... és un 5 molt més fort que ell, està fent la millor temporada de la seva carrera i, estadísticament, deue star entre els 3 millors 5s de la lliga aquesta temporada. A veure qui el para..

3) Defensivament, Lalanne té llacunes, cert, però és el 4rt o 5è màxim taponador de la lliga i agafa 6 rebots per partit. Poca broma.


En resum, Lalanne té coses bones i dolentes, però per a un Manresa, és un 5 més que acceptable i els seus números són més que decents. Sense anar més lluny, nomès Musli va ser millor que ell en els últims 10 anys que hem jugat a l'ACB.

Que hi han millors 5s a Europa? Segur. Ara, paga'ls...
Ahir Lalanne col·loca un tap a Iverson per corregir la seva mala defensa prèvia. En canvi Murphy, li va clavar un tap a Abromaitis com a consequência de la seva gran defensa prèvia. Estadísticament són dos taps igual, però un corregeix un error i l'altre és gràcies a una gran acció defensiva.

I Musli va ser el jugador més valorat de la lliga, i si en defensa era tou també era perquè jugava 27 minuts (6 més que Lalanne) en un equip amb una falta de talent que feia que tota l'ofensiva girés al seu voltant, i fisícament no li podies demanar tot en atac i en defensa. A més, es protegia de les faltes i crec que era per ordre de la banqueta, que si ell no estava a pista el joc era un drama.

Ja he dit que m'ha sorprès positivament la temporada de Lalanne, tot i els seus evidents defectes, però comparar-lo amb Musli no es fer-li un favor precisament.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Cano2
Mensajes: 216
Registrado: 10 Jul 2012, 17:43

Re: BAXI MANRESA

por Cano2 » 08 Abr 2019, 10:29

Bon dia gent del foro,

Primer de tot a vegades entro en el foro i hem miro dos vegades on he entrat, perquè sembla que no siguem del mateix equip. Un foro serveix perquè cadascú digui la seva i opini des del seu punt de vista, podem debatre algunes coses, però es que alguns esteu tot els dies picats.

Segona cosa a destacar la pròxima jornada podem assolir el nostre primer objectiu que es la permanència, si guanyem i Breogan perd a la pista de Estudiantes matemàticament som ACB un any mes, ja que tindríem 15 victòries i Breogan 8 a falta de 7 jornades i amb el basquetaverage guanyat.

Per finalitzar el tema de la plantilla del pròxim any jo firmo tenir una plantilla com aquesta:
--------- / Oliver / Iffe
Toolson / Rafa / Iffe
Pere Tomas / Alvarito
Auda / -------------
Musli / Sakho / Sima
I si fa falta reforçar algun partit tenim gent com Dani Garcia, Paco, etc...

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 08 Abr 2019, 11:16

Jo aquest any tampoc em queixaria gaire de la defensa. Si que hi ha moments puntuals que ens foten 6 punts seguits facilment amb un tio rebent sol a sota o algun triple anotat amb el tirador mes sol que al desert però en general trobo que defensem prou bé, per això ens piten tantes faltes. No trobo pas que murphy defensi tant malament, crec que ho fa millor que Zuba tot i que aquest te mes caracter i si el pivot rival li toca els nassos ell no es queda de braços plegats. Lalane si que potyser li falta sang a darrera per defensar el tir del rivla però en canvi fa molts taps i també reboteja bastant. Jo no ficaria la defensa el "però" d'aquest equip en termes generals. Potser en moments esporàdics però no com a problemes de l'equip.
Jo hi veig mes problemes amb l'anotació. Aquest any tenim grans tiradors i trobo que potser fallem un pel massa. Potsr a causa de la tensió, de la presió o potser de les defenses rivals però tirem força be, llancem llançaments no gaire puntejats però no acabem d'anotar el que voldriem. Es el però del perque no vem entrar a la copa i perque no estem mes amunt.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 04:03