BAXI MANRESA

Leodavinci39

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 06 Jun 2019, 07:06

TASTET escribió:Posa, posa jajaja

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale :todos a botar:

Presi Josep Saez------------------------------------- un 11 :campeon:
DT Roman--------------------------------------------- un 10
Entrenador Peñarroya--------------------------- un 10

Jugadors:
Renfroe --------------------------------------------------- un 10
Toolson i Lundberg ---------------------------------- un 9
Pere i Lalanne------------------------------------------ un 8
Fisher, Sander-Vene i Zubzic---------------------- un 7
Sakho, Dragovic i Murphy-------------------------- un 6

Tots els demés un 5 menys Lukovic, que va catejar :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 06 Jun 2019, 07:44

vittiman escribió:Segons "Radio Macuto" el Manresa ha fet una oferta a l'ex Unicaja Caleb Green. Promig de 17ppp i 19 de valoració a la Champions.

Seria un gran inici per la temporada 19/20... :shock: :brindo por eso:

Que consti que Vittiman no forma part de la xarxa Radio Macuto :) i que l expressió és genérica sobre la rumorología que hi ha a les xarxes :brindo por eso: . Que Radio Macuto tenim una mala reputació que mantenir :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET

por TASTET » 06 Jun 2019, 08:35

Per mi t has deixat un jugador, que sense fer soroll ha aportat més del que tothom pensava, sobretot en defensa, i es Guillem Jou... En base a expectatives creades jo l hi posava un 7
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas

por cuttlas » 06 Jun 2019, 08:56

Jo espero que no el cedeixin a Jou i que se li donin molts mes minuts la pròxima temporada.

julifb2002

por julifb2002 » 06 Jun 2019, 08:58

Borja Perez. escribió:
giripower escribió:
Borja Perez. escribió:Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra

A mi m'han arribat dues informacions contradictòries una es que Rafa Martinez el vingui a substituir en el seu rol.

I l'altre es que es vol fer com amb Nacho Martín, es a dir mirar si hi ha alguna oportunitat de mercat que el millori, però si passen molts dies aquesta te el risc que passi el que va passar amb Nacho, que vingui un club i li faci oferta abans que nosaltres.

A mi no m'agradaria que marxés de fet tot i que es irregular a anat creixent i amb de tantes lesions davant del Madrid era una dels pocs exteriors que desequilibrava una mica.

He vist alguna story d'instagram (no d'ell ni de la novia) i ja et dic que m'hi jugaria un peu que ja és segur que no torna.
Si bé és cert que de rendiment esportiu fluixet, un exterior amb caràcter i que fa equip, i que per les condicions que té et pot revolucionar algun partit (3&D) jo me'l quedaria sempre. Algo no dec saber

Amb Alvaro es farà el mateix que amb Salva Arco :((
Val que la seva qualitat és la que és, però sempre fa falta un tio amb caràcter, que fa equip, que cohesiona el vestidor i, quan juga, d'una forma o d'altre (anotant, atabalant el contrari, defensant,... el que sigui) sempre t'aporta alguna cosa positiva.
Sembla que no apreciem aquests perfils que, curiosament, sempre n'hi ha un quan l'equip va bé...

vittiman

por vittiman » 06 Jun 2019, 09:58

De l'article d'avui a Regió7, algunes conclusions:

Segurian SEGUR a la temporada 19/20:

Ryan Toolson
Pere Tomàs
Guillem Jou (sino hi ha cap sorpresa d'última hora)

Dubtes:

Joan Peñarroya (té contracte, però podria tenir ofertes de grans equips)
Jordan Shako (com Peñarroya, si ve un gran, serà complicat)
Álvaro Muñoz (dependrà del que trobem al mercat)
Yankuba Sima (tema Champions el pot ajduar a quedar-se com a 5è interior)
Sergi García (en principi acaba cessió)
Dani garcía (podria quedar-se com a 3r base en funció de l'equip)

NO continuaran

Cady Lalanne (massa cartell)
Iffe Lundberg (ens el birlaran)
Corey Fisher (acaba contracte)
Tomislav Zubcic (acaba contracte i sembla que no hi ha intenció de oferir-li renovació)
Eric Murphy (acaba contracte i sembla que no hi ha intenció de oferir-li renovació)

TASTET

por TASTET » 06 Jun 2019, 10:48

Zubcic no seguirà?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay

por goyathay » 06 Jun 2019, 11:14

Zuba, si no continua, gran error. I mes i es rebaixa el sou!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas

por cuttlas » 06 Jun 2019, 11:15

Si algo hem après els últims anys, és que el Regio7 no en té ni idea dels moviments del club.

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 06 Jun 2019, 11:16

vittiman escribió:De l'article d'avui a Regió7, algunes conclusions:

Segurian SEGUR a la temporada 19/20:

Ryan Toolson
Pere Tomàs
Guillem Jou (sino hi ha cap sorpresa d'última hora)

Dubtes:

Joan Peñarroya (té contracte, però podria tenir ofertes de grans equips)
Jordan Shako (com Peñarroya, si ve un gran, serà complicat)
Álvaro Muñoz (dependrà del que trobem al mercat)
Yankuba Sima (tema Champions el pot ajduar a quedar-se com a 5è interior)
Sergi García (en principi acaba cessió)
Dani garcía (podria quedar-se com a 3r base en funció de l'equip)

NO continuaran

Cady Lalanne (massa cartell)
Iffe Lundberg (ens el birlaran)
Corey Fisher (acaba contracte)
Tomislav Zubcic (acaba contracte i sembla que no hi ha intenció de oferir-li renovació)
Eric Murphy (acaba contracte i sembla que no hi ha intenció de oferir-li renovació)

Em deixa de pedra aquest article de regio 7, m’havien dit que Zuba volia seguir i es baixava el sou :shock: , suposso que al club no li deu interessar

Tronn

por Tronn » 06 Jun 2019, 12:53

TASTET escribió:Zubcic no seguirà?

NO

goyathay

por goyathay » 06 Jun 2019, 13:03

Tronn escribió:

NO

La resposta amb aquesta pregunta pot generar dubtes.
Si demanes si Zubzic seguira i respons que no, es clarissim que no seguira. Pero a la pregunta de No seguira, si la resposta es no, entenc que els dos no s'anulen i el resultat queda Seguira.

Es.aixo el.que.vols.dir?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Tronn

por Tronn » 06 Jun 2019, 13:12

goyathay escribió:
Tronn escribió:

NO

Si demanes si Zubzic seguira i respons que no, es clarissim que no seguira. Pero a la pregunta de No seguira, si la resposta es no, entenc que els dos no s'anulen i el resultat queda Seguira.

Es.aixo el.que.vols.dir?

No seguirà.

irontms

por irontms » 06 Jun 2019, 13:18

Tronn escribió:
goyathay escribió:
Tronn escribió:NO

Es.aixo el.que.vols.dir?

No seguirà.

Sinó segueix segurement serà més per temes de caràcter que per temes esportius.

De coco no va gaire sobrat :mrgreen:

Manrusia9

por Manrusia9 » 06 Jun 2019, 13:41

julifb2002 escribió:
Borja Perez. escribió:
giripower escribió:
A mi m'han arribat dues informacions contradictòries una es que Rafa Martinez el vingui a substituir en el seu rol.

I l'altre es que es vol fer com amb Nacho Martín, es a dir mirar si hi ha alguna oportunitat de mercat que el millori, però si passen molts dies aquesta te el risc que passi el que va passar amb Nacho, que vingui un club i li faci oferta abans que nosaltres.

A mi no m'agradaria que marxés de fet tot i que es irregular a anat creixent i amb de tantes lesions davant del Madrid era una dels pocs exteriors que desequilibrava una mica.

He vist alguna story d'instagram (no d'ell ni de la novia) i ja et dic que m'hi jugaria un peu que ja és segur que no torna.
Si bé és cert que de rendiment esportiu fluixet, un exterior amb caràcter i que fa equip, i que per les condicions que té et pot revolucionar algun partit (3&D) jo me'l quedaria sempre. Algo no dec saber

Amb Alvaro es farà el mateix que amb Salva Arco :((
Val que la seva qualitat és la que és, però sempre fa falta un tio amb caràcter, que fa equip, que cohesiona el vestidor i, quan juga, d'una forma o d'altre (anotant, atabalant el contrari, defensant,... el que sigui) sempre t'aporta alguna cosa positiva.
Sembla que no apreciem aquests perfils que, curiosament, sempre n'hi ha un quan l'equip va bé...

No puc estar més d'acord. Per mi claramemt s'hauria de quedar, la gent parla molt alegrement com si fos tan facil trobar el que ofereix Alvaro, a un preu que s'ajusta al que el Manresa pot pagar.

Johnny2

por Johnny2 » 06 Jun 2019, 14:02

Jo vull a Allvaro i a Zubcic l'any que ve!
[img][/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 06 Jun 2019, 14:07

TASTET escribió:Per mi t has deixat un jugador, que sense fer soroll ha aportat més del que tothom pensava, sobretot en defensa, i es Guillem Jou... En base a expectatives creades jo l hi posava un 7

T entenc :brindo por eso: Però jo, com que ja saps que segueixo la base i el seguía al Martorell, tinc una altra mena d expectatives respecte a ell. :postureo: Pot oferir molt més del que ha demostrat, ja sigui per timidesa o pel que sigui, no s ha deixat anar.

Pel tema de les lesions, ha jugat més de l esperat. Però cara a la temporada que ve ja vaig dir que per radio Macuto es comenta que anirà cedit (segurament al Huesca) 8-) . I és comprensible. Un jugador a la seva edat el que necessita són minuts, i minuts de qualitat per progresar. I aquí difícilment (no crec que ens torni a passar tan mala sort amb les lesions :demonio: ) els tindria la temporada que ve.

TASTET

por TASTET » 06 Jun 2019, 14:11

Alvaro sabeu si és ell o el club qui no vol seguir lligat?

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 06 Jun 2019, 14:15

TASTET escribió:Alvaro sabeu si és ell o el club qui no vol seguir lligat?

Pel que es comenta a les ones :P és un cas similar al de Nachete. El Club li ha demanat que s esperia veure com acaba configurada la plantilla, i veurem si hi té lloc. Però segurament Alvarito ja ha rebut alguna oferta, i entre acceptar-la (pájaro en mano) o esperar a finals de juliol a veure si el Baxi el vol (ciento volando....) :roll:

TASTET

por TASTET » 06 Jun 2019, 14:26

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Alvaro sabeu si és ell o el club qui no vol seguir lligat?

Pel que es comenta a les ones :P és un cas similar al de Nachete. El Club li ha demanat que s esperia veure com acaba configurada la plantilla, i veurem si hi té lloc. Però segurament Alvarito ja ha rebut alguna oferta, i entre acceptar-la (pájaro en mano) o esperar a finals de juliol a veure si el Baxi el vol (ciento volando....) :roll:

Ja però la seva parella ja fa unes setmanes que ho va insinuant... Té ofertes acb?