BAXI MANRESA

Leodavinci39

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Jun 2019, 20:34

Sembla evident que toca vacances de foro. Ens tornem a veure al juliol, amb més YOYALODIJE i més apostes de caféconleche. Qui vulgui saver novetats que sintonitzi radio Macuto, que seguirem emetent. Que us divertiu! :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Xerinola

por Xerinola » 08 Jun 2019, 21:04

Leodavinci39 escribió:Sembla evident que toca vacances de foro. Ens tornem a veure al juliol, amb més YOYALODIJE i més apostes de caféconleche. Qui vulgui saver novetats que sintonitzi radio Macuto, que seguirem emetent. Que us divertiu! :brindo por eso:

No home no Leo, si es de lo més divertit alhora que informatiu que passa en aquest foro. Alguna t'agrairiem que radio macuto continues emitint. A qui no li a agradi que canviï de sintonia

Manrusia9

por Manrusia9 » 08 Jun 2019, 22:13

Leodavinci39 escribió:Sembla evident que toca vacances de foro. Ens tornem a veure al juliol, amb més YOYALODIJE i més apostes de caféconleche. Qui vulgui saver novetats que sintonitzi radio Macuto, que seguirem emetent. Que us divertiu! :brindo por eso:

Leo, que sembles un nen petit! Has de saber acceptar el joc, quan tu vas posante medalles i alli¢onant la resta, ningu s'agafa vacances del foro! A la minima que algú qüestiona els teus planejaments (tot i que més sovint les formes), llavors fas allo de "doncs ara no jugo amb vosaltres".

Va, que amb tu és més divertit el foro, no volem que t'agafis vacances, però com diuen per aqui una mica més d'humilitat tampoc fa cap mal

Ei, i t'ho dic de bon rotllo, de debó.

goyathay

por goyathay » 09 Jun 2019, 03:16

Leodavinci39 escribió:
SERA escribió:Quan marxi el Joan només hi ha un nom que per caràcter, arrelament i coneixement/experiència pot suplir-lo sense afectar anímicament l'afició: RICARD CASAS. :)

T equivoques :travieso: N hi ha 2: Salva Maldonado o Arturo Alvarez :rodarbalon:

Arturo Alvarez?

Per la mateixa regla de 3, hi poden haver mils noms d'entrenadors que no tenen equip i igual de desconeguts per entrenar el Manresa. Ara, el bo del Salva encara t'el compro.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Borja Perez.

por Borja Perez. » 09 Jun 2019, 09:35

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
SERA escribió:Quan marxi el Joan només hi ha un nom que per caràcter, arrelament i coneixement/experiència pot suplir-lo sense afectar anímicament l'afició: RICARD CASAS. :)

T equivoques :travieso: N hi ha 2: Salva Maldonado o Arturo Alvarez :rodarbalon:

Arturo Alvarez?

Per la mateixa regla de 3, hi poden haver mils noms d'entrenadors que no tenen equip i igual de desconeguts per entrenar el Manresa. Ara, el bo del Salva encara t'el compro.

El salva em va dir un amic canari que el que volia era retirar-se
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

bowie15

por bowie15 » 09 Jun 2019, 10:02

Amic Leo, aixo es un foro i tothom pot expresar la seva opinió i donar notícies o rumors que ens arriben, tots ho fem de bona fe, tu el primer, incomprensiblement sembla que hi ha gent que li molesta, a mi, recordo que ja fa temps hem van insultar fins i tot, reconec que emprenya pero com tu has dit en mes d'una ocasió, sempre hi ha el recurs de afegir aquest forero taaaaaant molest a la llista " de ignorados" així de fàcil, aixo li recomano al Leo i a tots en general, al qui li molestin els seus comentaris que l'ignorin i tot arreglat o encara mes que no entrin al foro, pero també he de dir que s'han de saber acceptar les critiques i opinions contraries, per suposat, que no tenim 10 anys.

Dit aixo, reconec que no tinc gaires notícies ja que tot just estem començant a planificar la nova temporada.
Tinc entès que el mes probable es que el Joan continuï, tot i que no es segur, jugar competició europea marcarà la composicio de la plantilla, pero la volem fer competitiva i es per aixo que el que m'han dit es que volen un base, un ala i un pivot de primera linea i aquest son els primers objectius a cobrir sempre atents al mercat per si fora d'aquestes posicions surgeig una oportunitat.
Malauradament no tinc cap nom, pero si m'asabento de quelcom ho faré saber a risc de que al final no hagui acord i alguns s'em tirin a sobre. :D :D

rfccreus

por rfccreus » 09 Jun 2019, 10:47

bowie15 escribió:Amic Leo, aixo es un foro i tothom pot expresar la seva opinió i donar notícies o rumors que ens arriben, tots ho fem de bona fe, tu el primer, incomprensiblement sembla que hi ha gent que li molesta, a mi, recordo que ja fa temps hem van insultar fins i tot, reconec que emprenya pero com tu has dit en mes d'una ocasió, sempre hi ha el recurs de afegir aquest forero taaaaaant molest a la llista " de ignorados" així de fàcil, aixo li recomano al Leo i a tots en general, al qui li molestin els seus comentaris que l'ignorin i tot arreglat o encara mes que no entrin al foro, pero també he de dir que s'han de saber acceptar les critiques i opinions contraries, per suposat, que no tenim 10 anys.

Dit aixo, reconec que no tinc gaires notícies ja que tot just estem començant a planificar la nova temporada.
Tinc entès que el mes probable es que el Joan continuï, tot i que no es segur, jugar competició europea marcarà la composicio de la plantilla, pero la volem fer competitiva i es per aixo que el que m'han dit es que volen un base, un ala i un pivot de primera linea i aquest son els primers objectius a cobrir sempre atents al mercat per si fora d'aquestes posicions surgeig una oportunitat.
Malauradament no tinc cap nom, pero si m'asabento de quelcom ho faré saber a risc de que al final no hagui acord i alguns s'em tirin a sobre. :D :D

+1000sempre assenyat en les teves reflexions i en acord o no,,, Leodavinci sempre al fòrum :brindo por eso:

CalQuinze

por CalQuinze » 09 Jun 2019, 16:30

Imagen

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 09 Jun 2019, 16:57

CalQuinze escribió:Imagen

Per el que veig d’aquesta compte, em transmet confiança, Oscar Herreros, Xevi Pujol i Nil Duarte, la segueixen.
Dit aixo si es veritat el que diuen em sembla un encert contar amb Paco en el lloc de Sima

CalQuinze

por CalQuinze » 09 Jun 2019, 17:16

BuzzerBetter escribió:
CalQuinze escribió:Imagen

Per el que veig d’aquesta compte, em transmet confiança, Oscar Herreros, Xevi Pujol i Nil Duarte, la segueixen.
Dit aixo si es veritat el que diuen em sembla un encert contar amb Paco en el lloc de Sima

També comenten la possible cessió de l'Òrrit al Huesca i la del Mazaira a algun equip de LEB or.

Johnny2

por Johnny2 » 09 Jun 2019, 17:30

CalQuinze escribió:
BuzzerBetter escribió:Per el que veig d’aquesta compte, em transmet confiança, Oscar Herreros, Xevi Pujol i Nil Duarte, la segueixen.

També comenten la possible cessió de l'Òrrit al Huesca i la del Mazaira a algun equip de LEB or.

Seríen tres cessions lògiques i desitjables.

A Òrrit per un tema de físic no li veig futur a l'ACB, però Sima si crec que pot arribar a ser un jugador vàlid. Necessita al menys un any a LEB per agafar experiència (i millorar els tirs lliures :)).
Mazaira no ho sé.
[img][/img]

TASTET

por TASTET » 09 Jun 2019, 19:37

Però ja sabem qui tindrem d entrenador??
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn

por Tronn » 09 Jun 2019, 19:56

TASTET escribió:Però ja sabem qui tindrem d entrenador??

El Joan va dir l'altra dia al Club de la Mitjanit que estaba treballant en la plantilla de l'any que ve.

EREION

por EREION » 09 Jun 2019, 20:33

Només entendria la cessió de Sima i que Paco sigui el 5è exterior si un dels dos quatres és un 4,5.

No sé com quedarà la plantilla finalment però crec que els joves poden ser molt útils.

Renfroe (o similar), Sergi Garcia/Albert Oliver, Dani Garcia
Toolson, Rafa Martínez, Substitut de Lffe
Tomàs, Aler titular, Álvaro
4 Titular, 4 Suplent, Paco
5 Titular, Sakho, Sima

Si ve 15 jugadors pot ser exagerat, 14 podria ser un equip que donés descans als titulars, sobretot en els partits europeus a casa.
*En negreta els jugadors que haurien de donar descans.

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 09 Jun 2019, 21:54

Segons es diu Alvaro crec que no seguira, Sima te futur a ACB, Orrit hauria de millorar MOLT fisicament per tenir un futur ACB, LEB or.
Paco m’agrada mes com a 5e interior que Sima

daniman

por daniman » 10 Jun 2019, 09:27

Rumors que m'han vingut es que el Joan continuarà per motius familiars, (suposo que si li arriba l'oferta de la seva vida, marxarà) també m'ha arribat que hi ha un acord amb un coesponsor (empresa de Manresa) el que no sé si és el mateix que a mitja temporada volia entrar i que el club li va oferir que patrocines un videomarcador.
I com ja s'ha dit el Zubka vol continuar rebaixant-se la fitxa i s'ho estan estudiant.

Toniinmemoriam

por Toniinmemoriam » 10 Jun 2019, 11:31

daniman escribió:Rumors que m'han vingut es que el Joan continuarà per motius familiars, (suposo que si li arriba l'oferta de la seva vida, marxarà) també m'ha arribat que hi ha un acord amb un coesponsor (empresa de Manresa) el que no sé si és el mateix que a mitja temporada volia entrar i que el club li va oferir que patrocines un videomarcador.
I com ja s'ha dit el Zubka vol continuar rebaixant-se la fitxa i s'ho estan estudiant.

De confirmar-se, per a mi són tres bones notícies TRES :D :D :todos a botar:

kelo_19

por kelo_19 » 10 Jun 2019, 12:37

Segons Tweet del Misko Raznatovic, Cady Lalanne firma per un equip de Corea (LG Sakers) per la temporada vinent..... :jeje:

https://twitter.com/MiskoRaznatovic/status/1138026872061792256
Última edición por kelo_19 el 10 Jun 2019, 12:52, editado 1 vez en total.
Imagen

goyathay

por goyathay » 10 Jun 2019, 12:42

Corea? Hostia, li han.de pagar molt be, eh! No es
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

akikonaj

por akikonaj » 10 Jun 2019, 12:57

Lalanne marxa a la potentíssima i coneguda lliga Koreana. Al Madrid deien alguns...