BAXI MANRESA

Borja Perez.

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 13 Jun 2019, 20:25

BuzzerBetter escribió:
Borja Perez. escribió:
BuzzerBetter escribió:O el Gordo del Fisher que calla boques, estan entre aquets dos.

Ostres, sembla que ja ni al foro es pot fer el cuñao

Clar que es pot fer, pero si es fa el fem els dos no?

llavors és que tens dificultats per entendre la broma.

Dit això, l'Òscar Herreros diu que tenim fet a Dani Perez. Gran noticia si és de suplent
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

cuttlas

por cuttlas » 13 Jun 2019, 20:32

Gran noticia.

TASTET

por TASTET » 13 Jun 2019, 20:39

Daniiiiiii
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 13 Jun 2019, 20:39

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Patterson escribió:I LEO jo també vull k estiguis el Foro!!!!!
Ja em rascaré!!!!

:brindo por eso: Per divendres/dissabte tindrem noticies en la posició de base 8-) ATENTS!! :botar:

No és Sergi Garcia (descartat definitivament) i No és Sabat (opció C). 8-) Però si ha sortit el seu nom sovint :rodarbalon:

YOYALODIJE ;) :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay

por goyathay » 13 Jun 2019, 20:53

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
:brindo por eso: Per divendres/dissabte tindrem noticies en la posició de base 8-) ATENTS!! :botar:

No és Sergi Garcia (descartat definitivament) i No és Sabat (opció C). 8-) Però si ha sortit el seu nom sovint :rodarbalon:

En serio t'apuntes aquest tanto?
Per flipar!!!! Lo teu es malaltis. Per la mateixa regla de 3 jo et puc dit que tenim pivot fitxat i no es ni Burjanadze, ni Gerun.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 13 Jun 2019, 21:02

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:

Per flipar!!!! Lo teu es malaltis. Per la mateixa regla de 3 jo et puc dit que tenim pivot fitxat i no es ni Burjanadze, ni Gerun.

Ho veieu per què me n he d anar de vacances de foro?¿

Que us divertiu! ens veiem al juliol :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

LuRe6

por LuRe6 » 13 Jun 2019, 21:02

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:

Ara és quan la lies com jo l'any passat i és un dels dos... :todos a botar: :todos a botar:
Som-hi Manresa.

TASTET

por TASTET » 13 Jun 2019, 21:03

Doncs Leo ha, encertat goyathay.. Altres copw la caga però aquest cop no...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET

por TASTET » 13 Jun 2019, 21:05

Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:

Ho veieu per què me n he d anar de vacances de foro?¿

Que us divertiu! ens veiem al juliol :brindo por eso:

Leo, aquestes tonteries et sobren... M agrada quan aportes info però quan et portes com un crio no m agrada gens... Que ja tenim una edat...

Patterson

por Patterson » 13 Jun 2019, 21:28

Patterson escribió:Potser és picar massa alt, però a mi el que m'encantaria de segon base es el Dani Perez!!!! I el seu nom ha sortit per aqui rl forum

Doncs mira m'han fet cas!!!!! I per el que em diuen bé com a segon en principi!!!! :todos a botar:

manresinho

por manresinho » 13 Jun 2019, 21:29

Gran notícia! Esperem que es confirmi!

Sembla clar que aquesta temporada tindrem una posició de base més equilibrada, buscant 2 jugadors de garanties que es reparteixin els minuts, en comptes de tenir un titularíssim que haguem de mantenir a pista més de 30min per partit.

Jugant dos partits per setmana aquests aspectes poden ser molt importants per poder competir bé a les dues competicions

Toniinmemoriam

por Toniinmemoriam » 13 Jun 2019, 21:40

:D :D :D :D Tant de bó es confirmi el fitxatge del Dani :cosuverde: :cosuverde: :cosuverde:

Combo.bages

por Combo.bages » 13 Jun 2019, 21:58

hostia Leo no piris que ets part de la salseta d’entrar al foro. Per cert, ja t’he llegit a altres foros com al de l’Obra. Al final t’hauran de pagar per la info!

Dani Pérez, boníssima notícia. Molt fora del nostre abast l’any passat i mite’l benvingut! No obstant, crec que hem de ser ambiciosos i tenir un base total, dels que tenen molts punts (crec que és el que van buscar amb Renfroe i Big Fisher).
Zuba per Europa ens aniria com anell al dit però amb un altre 4 tirador i més fort.
Freso per saber que ens portaran de 5 titular i quina és la ideia a la posició de 3.
Quin estiu ens espera!

Johnny2

por Johnny2 » 13 Jun 2019, 23:12

Wow, aviam si es confirma Dani Pérez :amor:

I tant de bo si és per dues temporades!

M'agradaria com a primer base que seguís Fisher. És molt bo, i repartint més els minuts amb el Dani tindria menys risc de lesió! :brindo por eso:
[img][/img]

akikonaj

por akikonaj » 13 Jun 2019, 23:59

Bestial si es confirma lo de Dani Pérez!

CalQuinze

por CalQuinze » 14 Jun 2019, 00:49

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:

Home, crec que s'ha de reconèixer que fa dies que va avisar que a finals de setmana tindriem moviments a la posició de base. Quan tothom parlava d'Oliver i sobretot de Sàbat va dir que aquesta última no era l'opció que tenia més números.

Dit això, espero que es confirmi el que explica l'Òscar perquè si acaba sent una realitat i ve per fer de 2n base no veig que tinguéssim una millor opció per omplir aquest buit. :jeje:

goyathay

por goyathay » 14 Jun 2019, 02:10

CalQuinze escribió:
goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:

Home, crec que s'ha de reconèixer que fa dies que va avisar que a finals de setmana tindriem moviments a la posició de base. Quan tothom parlava d'Oliver i sobretot de Sàbat va dir que aquesta última no era l'opció que tenia més números.

Dit això, espero que es confirmi el que explica l'Òscar perquè si acaba sent una realitat i ve per fer de 2n base no veig que tinguéssim una millor opció per omplir aquest buit. :jeje:

Primer de tot, això no es una competició de qui encerta o no encerta. I en tot cas, el mèrit es per el primer forero que va apuntar el nom de Dani Perez que ara no recordo qui va ser. Ell nomes diu dos noms que no son i prou. Si hagues posat inicials o alguna cosa mes, encara, però de totes maneres, això per a mi, no te merit.
Lo de Leo, te la sort que coneix algu que l'informa i ell ens ho fa a nosaltres. Això està molt be que ho faci, i ningú li ha replicat el seu missatge quan va dir que el divendres tindriem fitxatge. Per tant, no te lògica que quan succeeix el que ell sap, despres es penji les medalles de com si ho hagués encertat, ho hagues somiat o ho haguesimaginat. Ningú li ha portat la contraria i era una informacio que ell ja tenia. La comparteix, ho sabem avans que surti al diari i tots contents. Però si ningu li replica la informació que ell aporta, no entenc lo del YOYALODIJES.
Lo que si tindria merit de Leo, per exemple, es que Rafa Martinez acabes al Betis. Jo vaig explicar fa un parell de mesos el problema de Rafa amb el president del Valencia. M'ho van explicar algú del seu cercle que acabava de parlar amb la seva parella. Llavors Leo va saltar que Rafa acabaria el Betis, i tot i que tots sabem que Rafa es del Betis, tothom inclos jo, ens vem tirar sobre d'ell. Ara s,'ha complert tot i l'unic que falta es que fitxi pel Manresa encara que si no es compleix es perque el club no vol.
Si llavors fitxes pel Betis, jo mateix el felicitaria perque encertar fa dos mesos que Rafa hi fitxaria era molt dificil de predir. Llavors es pot penjar les medalles que vulgui. Però es clar, penjar-te les medalles per haver encertat algu que ja sabies i a més ningu t'ho ha discutit, no te cap ni peus.
D'aixo es el que flipo.
Tampoc te lògica que s'en vagi de vacances i s'enfadi cada cop que algu el replica. Perque dieu que es un veterano si no em pensaria que te 20 anys.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET

por TASTET » 14 Jun 2019, 06:38

Un dels nostres ha fet història, graaaan Ibaka!

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 14 Jun 2019, 06:49

No sóc un periodista esportiu (com Oscar herreros, Carles Jodar, Norman lopez............), obligat a informar de manera tradicional. Ho vaig ser, fa 25 anys, i això em dóna uns contactes (tants anys empipant-los, amb molts agents ja tinc bon rotllo :mrgreen: )i una experiencia per saver llegir entre linies, especular, ... per sobre de la majoria. Quan vaig deixar la professió, vaig entrar als foros del Manresa, fa 25 anys, i per matar el gusanillo, m entretenia després del cafeambllet del mati, a buscar noticies i rumors sobre el meu equip, el Manresa.
Fa 25 que estic amb els meus cafeconleche, YOYALODIJE i OWNEDS. 25 anys!! i en tots aquests anys sempre hi ha hagut els típics TROLLS que no soporten que se´ls informi de la manera poc "tradicional", a la manera d un simple forero que s agafa el foro com lo que és: una diversió i una manera de passar l estona amb els aficionats del teu mateix equip, compartir info, rumors, pajis...
En tot aquest temps he après que quan això passa (per sort no passa sovint) el millor és agafar-se "vacances." Em sap greu, per que els TROLLS quan desapareixo jo, es busquen una altra "diana" (Tastet, téns tots els números de ser l escollit :-? ) per què no poden viure en un foro sense "atacar".

Lo dit nois, que us divertiu, i ens veiem quan torni de "vacances".

Goyathay, acabes d entrar al selecte i reduït (eren 3, amb tu 4) grup de la meva llista d "ignorats" :postureo: Si et molesta la meva manera d escriure pots fer el mateix. :brindo por eso:

Xerinola

por Xerinola » 14 Jun 2019, 07:55

Leodavinci39 escribió:No sóc un periodista esportiu (com Oscar herreros, Carles Jodar, Norman lopez............), obligat a informar de manera tradicional. Ho vaig ser, fa 25 anys, i això em dóna uns contactes (tants anys empipant-los, amb molts agents ja tinc bon rotllo :mrgreen: )i una experiencia per saver llegir entre linies, especular, ... per sobre de la majoria. Quan vaig deixar la professió, vaig entrar als foros del Manresa, fa 25 anys, i per matar el gusanillo, m entretenia després del cafeambllet del mati, a buscar noticies i rumors sobre el meu equip, el Manresa.
Fa 25 que estic amb els meus cafeconleche, YOYALODIJE i OWNEDS. 25 anys!! i en tots aquests anys sempre hi ha hagut els típics TROLLS que no soporten que se´ls informi de la manera poc "tradicional", a la manera d un simple forero que s agafa el foro com lo que és: una diversió i una manera de passar l estona amb els aficionats del teu mateix equip, compartir info, rumors, pajis...
En tot aquest temps he après que quan això passa (per sort no passa sovint) el millor és agafar-se "vacances." Em sap greu, per que els TROLLS quan desapareixo jo, es busquen una altra "diana" (Tastet, téns tots els números de ser l escollit :-? ) per què no poden viure en un foro sense "atacar".

Lo dit nois, que us divertiu, i ens veiem quan torni de "vacances".

Goyathay, acabes d entrar al selecte i reduït (eren 3, amb tu 4) grup de la meva llista d "ignorats" :postureo: Si et molesta la meva manera d escriure pots fer el mateix. :brindo por eso:

Jo insisteixo en què formes part de la salsa del foro i preferiria que no fessis vacances. A qui no els agradi el que fas que no et llegeixis. Això és com a la tele, sino t'agrada el que veus sempre pots cambiar.
Aixi que, algun altre rumor Leo??