BAXI MANRESA

irontms

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 20 Jun 2019, 11:28

#gladyr# escribió:400.000 euros em diuen li ha ficat Burgos sobre la taula, es més del doble que el que cobrava aquí...

Si se li va pagar a Alex Hernàndez perquè no al Joan ... :todos a botar:

EREION

por EREION » 20 Jun 2019, 13:02

Tranquil·litat amb Oscar Quintana, té molts amics als mitjans de comunicació i ja li va bé anar sortint de tant en tant, per si cola.

Tant Pedro (que dubto que deixi Granca) com Salva, a priori són bones opcions. El més important és tenir una plantilla compensada i que no haguem de patir a l'acb.

TASTET

por TASTET » 20 Jun 2019, 13:24

Epi ja s ha deslligat del Burgos.

Gràcies per tot Joan
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

kelo_19

por kelo_19 » 20 Jun 2019, 13:26

EREION escribió:Tranquil·litat amb Oscar Quintana, té molts amics als mitjans de comunicació i ja li va bé anar sortint de tant en tant, per si cola.

Tant Pedro (que dubto que deixi Granca) com Salva, a priori són bones opcions. El més important és tenir una plantilla compensada i que no haguem de patir a l'acb.

El tema Quintana està clar que no. Que estem parlant que al davant tenim al Pepe Saez i al Román. No es deixaran colar cap gol....

A mi que voleu que us digui, però si Pedro no pot ser(que es massa complicat), aniria a per l'Epi. No perquè hagi passat el que passarà, sino perque en un projecte com aquest es pot implicar, es jove i es pel que tinc entes es un currante. Del Salva em fa por que ve de tornada, la RDP post-partit quan va venir al Congost va ser una mica esperpéntica, i tots els rollos que ha tingut.... :roll:
Imagen

TASTET

por TASTET » 20 Jun 2019, 13:28

kelo_19 escribió:
EREION escribió:Tranquil·litat amb Oscar Quintana, té molts amics als mitjans de comunicació i ja li va bé anar sortint de tant en tant, per si cola.

El tema Quintana està clar que no. Que estem parlant que al davant tenim al Pepe Saez i al Román. No es deixaran colar cap gol....

A mi que voleu que us digui, però si Pedro no pot ser(que es massa complicat), aniria a per l'Epi. No perquè hagi passat el que passarà, sino perque en un projecte com aquest es pot implicar, es jove i es pel que tinc entes es un currante. Del Salva em fa por que ve de tornada, la RDP post-partit quan va venir al Congost va ser una mica esperpéntica, i tots els rollos que ha tingut.... :roll:

Totalment d acord. Tot i que molt be, no, el van tractar al Granca
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Combo.bages

por Combo.bages » 20 Jun 2019, 14:38

El Burgos ja s’ha acomiadat d’Epi (ho han publicat a la web)
Entenc que entre avui i dimarts faran públic el fitxatge del Joan.

goyathay

por goyathay » 21 Jun 2019, 00:14

Ei, Riccoti no continua al Tenerife. Podria ser un bon fitxatge per nosaltres. A mi sempre m'ha agradat, es un jugador rapid, tirador i molt compromes. I crec que podriem arribar a la seva fitxa. Dubto que algun gran el vulgui i si tingues una fitxa alta, crec que se la rebaixaria si no tingues ofertes.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET

por TASTET » 21 Jun 2019, 00:42

goyathay escribió:Ei, Riccoti no continua al Tenerife. Podria ser un bon fitxatge per nosaltres. A mi sempre m'ha agradat, es un jugador rapid, tirador i molt compromes. I crec que podriem arribar a la seva fitxa. Dubto que algun gran el vulgui i si tingues una fitxa alta, crec que se la rebaixaria si no tingues ofertes.

Bàsicament no, segueix perquè després de la darrera lesió és més un exjugador que res més... I em sap molt greu perquè també m agradava molt

Johnny2

por Johnny2 » 21 Jun 2019, 01:38

De nou per compensar la veterania del Toolson necessitem un 2 jove. Riccoti no és el perfil.
Com entrenedor, a priori Salva sembla el més interessant, però ha de venir motivat a tope. És un requisit essencial pel Manresa.
Si no prefereixo l'Epi, que és més del perfil que acaben triunfant a Manresa. A part que vindria a tope a reinvindicar-se després que el fotin fora del Burgos.
[img][/img]

Johnny2

por Johnny2 » 21 Jun 2019, 01:41

Per cert, un tema que no hem comentat: es deia que si Zubcic no continuava era en molta part perquè no es portava bé amb el Joan.
Suposo que amb el canvi d'entrenador hi hauran més possibilitats que es quedi! :brindo por eso:
[img][/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 21 Jun 2019, 08:01

Leodavinci39 escribió:A veure si em sé explicar............. (cada any passa el mateix i al final m acabeu donant la raó :rodarbalon: :rodarbalon: :D )

Jugar a Europa és econòmicament deficitari. T obliga a DOBLAR el teu pressupost. Això vol dir que en el nostre cas, hauríem de passar de 3 a 6 kgs :o :shock: Per molt que Baxi augmenti el seu patrocini, mai ho podries cobrir. :travieso:

I si allò que intentes és mantener un pressupost només lleugerament superior (3,5? :roll: ) allò que aconseguiràs és anar-te´n de cap a LEB :alarma: :alarma: per què amb una plantilla de 3,5 és IMPOSSIBLE estar bé en dues competicions. 8-)

Així que entenc la il.lusió dels més joves, que no heu vist mai al Manresa jugant a Europa (els vells com jo si :mrgreen: ) però ARA no és el momento. :travieso:

Sempre he dit que Peñarroya és un entrenador Intel.ligent. :postureo: Veu el mateix que veig jo, i qualsevol que hi entengui mínimament de HESTO.
És molt competitiu i sap què li espera amb 3,5 milions. Per això opta per algú que li ofereix 6 kgs per fer un equip mínimament competitiu per disputar dues competicions.
No cal donar-hi més voltes :travieso: Gracies per aquest any i sempre será uno de noi :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus

por rfccreus » 21 Jun 2019, 08:35

+10000 tens tota la rao i per això crec que Pedro Martinez no vindrà i no entenc de on ha sortit la noticia :shock: de totes maneres somiar sempre es bo

vittiman

por vittiman » 21 Jun 2019, 09:00

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:A veure si em sé explicar............. (cada any passa el mateix i al final m acabeu donant la raó :rodarbalon: :rodarbalon: :D )

Jugar a Europa és econòmicament deficitari. T obliga a DOBLAR el teu pressupost. Això vol dir que en el nostre cas, hauríem de passar de 3 a 6 kgs :o :shock: Per molt que Baxi augmenti el seu patrocini, mai ho podries cobrir. :travieso:

I si allò que intentes és mantener un pressupost només lleugerament superior (3,5? :roll: ) allò que aconseguiràs és anar-te´n de cap a LEB :alarma: :alarma: per què amb una plantilla de 3,5 és IMPOSSIBLE estar bé en dues competicions. 8-)

Així que entenc la il.lusió dels més joves, que no heu vist mai al Manresa jugant a Europa (els vells com jo si :mrgreen: ) però ARA no és el momento. :travieso:

Sempre he dit que Peñarroya és un entrenador Intel.ligent. :postureo: Veu el mateix que veig jo, i qualsevol que hi entengui mínimament de HESTO.
És molt competitiu i sap què li espera amb 3,5 milions. Per això opta per algú que li ofereix 6 kgs per fer un equip mínimament competitiu per disputar dues competicions.
No cal donar-hi més voltes :travieso: Gracies per aquest any i sempre será uno de noi :amor:

No fotem home.. el tema de més pressupost i i fer plantilla més competitiva suma, però NO es el factor que el fa decidir. El que l'empeny i el decideix marxar de casa seva es que li dupliquen el sou que cobra aqui i una mica més. I punt.

Pot ser ambiciós i el que tu vulguis, però passar d'un Manresa a un Burgos i jugar les mateixes competicions no és fer un pas endavant gaire significatiu. El que diferencia es el sou. La diferència de plantilla li compensaria la família amb escreix. El que decideix son els calers.

Compte, que el Joan té tot el dret del món, però no vengueu la moto de que el que li pot és l'ambició... no és el factor principal.

Patterson

por Patterson » 21 Jun 2019, 10:29

Jo crec que s'ha encegat amb l'oferta econòmica, perquè anar a un equip amb els mateixos objectius que el teu , i a sobre la meitat dels aficionats no et volen, perquè ells volien a EPI, és si més no una mica sorprenent.....
Espero que tingui molta sort , però m'ha decebut la veritat.....
El temps dirà s'hi ha escollit o no una bona opció!!!

racósonat

por racósonat » 21 Jun 2019, 10:47

És que Burgos i nosaltres no tindrem els mateixos objectius.

Ells amb el 7è-8è pressupost més alt de la lliga lluitaran per ser a Copa i Play Off i penso que poden arribar lluny a la Champions.

Nosaltres amb el 18è pressupost lluitarem per no baixar i anirem a la Champions a passar l'estona.

El que hem fet aquesta temporada ha estat brutal però no vol dir que a partir d'ara siguem un equip de Copa i Play Off..

Patterson

por Patterson » 21 Jun 2019, 10:59

vittiman

por vittiman » 21 Jun 2019, 11:25

Doncs oficial que marxa Peñarroya :( . Poderoso caballero Don Dinero. :llanto:

Infinitament agraït al Joan, i l'ovacionaré quan torni, però jo no l'excuso dient que marxa a un projecte més ambiciós. Cert que tindrà més claers per fer millor plantilla, però senyors, el Burgos no té ni 3 anys a l'ACB i jugarà les mateixes comepticions que nosaltres.

El que em fa més mal és que no marxi a un gran. Ens marxa per calers.

Una autèntica llàstima. A seguir.

Toniinmemoriam

por Toniinmemoriam » 21 Jun 2019, 11:40

Emotiu acomiadament, res a retreure (marxi per projecte, calers .....). el Joan serà sempre nostre, perquè ens l'estimem i perquè li tenim la samarreta retirada.
Els professionals prenen decisions i si les decisions barregen cap i cor, probablement són decisions dolentes.
Joan QUE TINGUEM SORT, nosaltres i tu

kelo_19

por kelo_19 » 21 Jun 2019, 11:46

El que deiem, que li vagi molt bé i Manresa es casa seva. M'uneixo als que ens sap greu que no vagi a un GRAN, però es comprensible ja que té més diners per fer la plantilla (cosa que deixa clara a la carta parlant del recolzament econòmic a l'entitat).

Preguntes que em faig....

- La clàusula que cobrem es de 25.000€? El nou entrenador es mourà en un salari inferior al del Joan?

Ho dic perquè nose com hem acabat econòmicament la temporada, però entre el que cobrem (també hauriem de sumar si Iffe paga clàusula) i si hi ha un salari inferior per la banqueta(+ pujades abonaments + posible coesponsor) podem destinar una mica més de recursos a la plantilla...
Imagen

goyathay

por goyathay » 21 Jun 2019, 11:53

I el quepesat es mes important, quan queda per acabar d'eixugar el deute economic, el famos credit de la caixa.?
Cada any ho demano i cada any sento uns 3 anys. En queden 2 ja? O segueixen quedant 3 anys?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.