BAXI MANRESA

TASTET

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 Jul 2019, 06:14

Leodavinci39 escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Con Dani Perez y sobretodo Toolson en el equipo, se podia arriesgar en las posiciones de 1 y 2. Malo, muy malo seria que tanto Ferrari como Davis, salieran cruz. Vienen de ser lideres de sus universidades, en el pais donde mas saben de esto, entiendo que antes de fichar, se habran informado y hablado con expertos de NCAA. Creo que por rendimiento, Ferrari estara por encima de Davis, pero este ultimo nos hara disfrutar bastante más que cualquier otro.

En todo caso, con Ryan renovado, me preocupa poco que hayan dos "melones" en estas posiciones, hay que ser conscientes, que tenemos al mejor 2 de todos los equipos de media tabla hacia abajo. Ryan sigue siendo jugador nivel Euroliga, y lo tenemos aqui.

Entiendo que habran dejado "bastante" dinero para traer un 5, que es importante que sea muy movil. Si hemos fichado a un buen jugador en el 2x2, necesitamos un P que se adapte a ello.

Doncs sent-ho ser aguafiestas però no :travieso: . Queda molt poquet a Caixa pel 5, pel que em diuen :-? :-? Toolson será el jugador més ben pagat aquesta temporada. 8-), molt per sobre del que cobrarà el 5.

Leo, saps qui serà el 5?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 06:20

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Con Dani Perez y sobretodo Toolson en el equipo, se podia arriesgar en las posiciones de 1 y 2. Malo, muy malo seria que tanto Ferrari como Davis, salieran cruz. Vienen de ser lideres de sus universidades, en el pais donde mas saben de esto, entiendo que antes de fichar, se habran informado y hablado con expertos de NCAA. Creo que por rendimiento, Ferrari estara por encima de Davis, pero este ultimo nos hara disfrutar bastante más que cualquier otro.

En todo caso, con Ryan renovado, me preocupa poco que hayan dos "melones" en estas posiciones, hay que ser conscientes, que tenemos al mejor 2 de todos los equipos de media tabla hacia abajo. Ryan sigue siendo jugador nivel Euroliga, y lo tenemos aqui.

Entiendo que habran dejado "bastante" dinero para traer un 5, que es importante que sea muy movil. Si hemos fichado a un buen jugador en el 2x2, necesitamos un P que se adapte a ello.

Doncs sent-ho ser aguafiestas però no :travieso: . Queda molt poquet a Caixa pel 5, pel que em diuen :-? :-? Toolson será el jugador més ben pagat aquesta temporada. 8-), molt per sobre del que cobrarà el 5.

Leo, saps qui serà el 5?

Ni idea :travieso: Sé que es volia a M. Costello, però ens l ha "pispat" el Granca. 8-) . Dedueixo doncs que es busca un 5 "defensiu" 8-)
Imagino que anirem a pel següent a la llista. :P
Pura especulació meva eh :roll: però m encaixaria per ex. un "vell amic" nostre: Jarvis Varnado. Jugador amb experiencia a ACB i que degut als constants problemas físics, crec que deu tenir un caché prou baix. :postureo: (amb lo poc que podem pagar, per força ha de tenir alguna "tara" :mrgreen: el que vingui)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET

por TASTET » 25 Jul 2019, 07:00

Home, Costello diuen que és un tros de fitxatge... Fem una trucadeta a Ayón que encara no té equip jajajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 08:32

Pel que s escolta a Radio Macuto (amb l antena nova :P ) és que No es Varnado :travieso: ni tampoc Ayón :mrgreen:
Que és un 5 poc conegut, però amb experiencia a Europa 8-) (una mena de Lalanne any passat, vaja :postureo: )

Especulant, podría ser K.B. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15

por bowie15 » 25 Jul 2019, 09:17

Leodavinci39 escribió:Pel que s escolta a Radio Macuto (amb l antena nova :P ) és que No es Varnado :travieso: ni tampoc Ayón :mrgreen:
Que és un 5 poc conegut, però amb experiencia a Europa 8-) (una mena de Lalanne any passat, vaja :postureo: )

Kobe Bryant?
No era pivot, pero firmo. :D :D

Kullunut

por Kullunut » 25 Jul 2019, 10:15

Doncs a mi la plantilla m'està agradant força, a falta d'un 5 amb condicions.. i si no hi ha pasta.. no crec que el 5 arribi fins d'aquí a unes quantes setmanes. Veurem els descartes d'altres equips d'aquí i de fora.. i al final, del que quedi, si trobem alguna ganga o algún jugador que per no quedar-se sense equip vulgui venir a l'ACB (contracte per 1 any), doncs el fitxarem.. no creieu? Què diu radio macuto al respecte? Està calentet o verd?

irontms

por irontms » 25 Jul 2019, 11:19

Aneu escoltant Ràdio Macuto aneu.... que com sempre les encerta totes :D :D

Patterson

por Patterson » 25 Jul 2019, 12:16

A mi m'han dit que el 5 serà de nivell!!!! I que es trigarà uns dies a tenir.lo lligat......
Nse tinc informació diferent a la del Leo....
El temps dirà Jajaja

XoKoP

por XoKoP » 25 Jul 2019, 12:56

demà és divendres...;)

goyathay

por goyathay » 25 Jul 2019, 13:24

Correcte, i avui dia 25.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 13:43

bowie15 escribió:
Leodavinci39 escribió:Pel que s escolta a Radio Macuto (amb l antena nova :P ) és que No es Varnado :travieso: ni tampoc Ayón :mrgreen:

Kobe Bryant?
No era pivot, pero firmo. :D :D

Calent calent :todos a botar:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 13:49

Kullunut escribió:Doncs a mi la plantilla m'està agradant força, a falta d'un 5 amb condicions.. i si no hi ha pasta.. no crec que el 5 arribi fins d'aquí a unes quantes setmanes. Veurem els descartes d'altres equips d'aquí i de fora.. i al final, del que quedi, si trobem alguna ganga o algún jugador que per no quedar-se sense equip vulgui venir a l'ACB (contracte per 1 any), doncs el fitxarem.. no creieu? Què diu radio macuto al respecte? Està calentet o verd?

Ostres! Com bé saps, Radio Macuto és una xarxa de foreros :postureo: :postureo: Cadascú té la seva opinió propia. Si vols, et puc oferir la MEVA :P

Els avis són els primers a anar al mercat, a les 7 del amtí, per què així pillen les peces de fruita més maques. Cert que si vas al mercat a darera hora, a les 2 del migdia, abaixen preus. :rodarbalon: Però pensar en que de lo que hagi quedat, alguna peça de fruita no estigui picada........... :roll:
Per a mi el més Intel.ligent ha estat Obradoiro ;) Ha estat atent al mercat, i quan ha vist una "oportunitat", ha actuat amb rapidesa i ha "pescat". 8-)

Tronn

por Tronn » 25 Jul 2019, 14:22

irontms escribió:Aneu escoltant Ràdio Macuto aneu.... que com sempre les encerta totes :D :D

jeje

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 25 Jul 2019, 14:45

Leodavinci39 escribió:
Kullunut escribió:Doncs a mi la plantilla m'està agradant força, a falta d'un 5 amb condicions.. i si no hi ha pasta.. no crec que el 5 arribi fins d'aquí a unes quantes setmanes. Veurem els descartes d'altres equips d'aquí i de fora.. i al final, del que quedi, si trobem alguna ganga o algún jugador que per no quedar-se sense equip vulgui venir a l'ACB (contracte per 1 any), doncs el fitxarem.. no creieu? Què diu radio macuto al respecte? Està calentet o verd?

Ostres! Com bé saps, Radio Macuto és una xarxa de foreros :postureo: :postureo: Cadascú té la seva opinió propia. Si vols, et puc oferir la MEVA :P

Els avis són els primers a anar al mercat, a les 7 del amtí, per què així pillen les peces de fruita més maques. Cert que si vas al mercat a darera hora, a les 2 del migdia, abaixen preus. :rodarbalon: Però pensar en que de lo que hagi quedat, alguna peça de fruita no estigui picada........... :roll:
Per a mi el més Intel.ligent ha estat Obradoiro ;) Ha estat atent al mercat, i quan ha vist una "oportunitat", ha actuat amb rapidesa i ha "pescat". 8-)

Jo hi treballo i et pic dir que a vegades entre la fruita picada hi trobes una peça bonisssima! Díficil pero possible

Johnny2

por Johnny2 » 25 Jul 2019, 15:39

Leodavinci39 escribió:

Doncs no és que siguem pobres, és que som gairebé miserables :roll: . Només hem fitxat melons per obrir, un ja un pel massa madur, i un que ja ens diuen que serà poc dolç, i no ens queda pasta :o.
L'únic fitxatge contrastat a l'ACB i en el moment òptim de carrera és Dani Pérez, però havent-li ofert tres temporades, tampoc crec que sigui molt car.
[img][/img]

TASTET

por TASTET » 25 Jul 2019, 16:24

Delia està sense equip no? Y Lessort?

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 16:32

BuzzerBetter escribió:
Leodavinci39 escribió:

Jo hi treballo i et pic dir que a vegades entre la fruita picada hi trobes una peça bonisssima! Díficil pero possible

No, imposible no :travieso: , però molt difícil. Jo crec que si esperem, el més fácil és que pillem un jugador amb "tara" (se m acud, Jarvis Varnado, i la seva fascitis plantar :roll: per exemple).

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 25 Jul 2019, 16:36

Patterson escribió:A mi m'han dit que el 5 serà de nivell!!!! I que es trigarà uns dies a tenir.lo lligat......
El temps dirà Jajaja

crono en marxa :brindo por eso: :P

Lewis_Hamilton1

por Lewis_Hamilton1 » 25 Jul 2019, 18:20

Patterson escribió:A mi m'han dit que el 5 serà de nivell!!!! I que es trigarà uns dies a tenir.lo lligat......
El temps dirà Jajaja

A mi es que no me cuadra que quede "poco" para el cinco. Que va a cobrar menos que Toolson lo entiendo, Ryan es un jugador TOP, pero a partir de ahi y por los fichajes hechos, creo que el cinco deberia ser el segundo mejor pagado de la plantilla. Veremos que traen.

TASTET escribió:Delia està sense equip no? Y Lessort?

Delia no me encaja en el tipo de 5 que creo que estaran buscando. Lessort sera coña no? :D Si debe cobrar como toda nuestra plantilla junta ( quitando Toolson ) .
Imagen

TASTET

por TASTET » 25 Jul 2019, 18:33

Lewis_Hamilton1 escribió:
El temps dirà Jajaja

A mi es que no me cuadra que quede "poco" para el cinco. Que va a cobrar menos que Toolson lo entiendo, Ryan es un jugador TOP, pero a partir de ahi y por los fichajes hechos, creo que el cinco deberia ser el segundo mejor pagado de la plantilla. Veremos que traen.

TASTET escribió:Delia està sense equip no? Y Lessort?

Delia no me encaja en el tipo de 5 que creo que estaran buscando. Lessort sera coña no? :D Si debe cobrar como toda nuestra plantilla junta ( quitando Toolson ) .

A lo mejor le gustan los helados de la xixonenca :idea: :mrgreen: