Tronn escribió:Algu sap qui sera el capita?
Pere?
Tooson?
Jou?
Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
masafreak escribió:Tronn escribió:Algu sap qui sera el capita?
Pere?
Toolson?
Jou?
Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Si tot va com ha d'anar, suposo que serà Pere. De fet, ja ho va ser a la seva primera època no? (possiblement m'equivoco)
vittiman escribió:No tinc ni idea del 5 que fitxarem. Si serà veterà o més jove, si serà contrastat o meló... l'únic que espero és que la clavem i el tio sumi... ens farà falta.
De tenir un 5 que aporti a un que no ens hi anirà moltíssim.
Espero no trobar massa a faltar Lalanne...
Xerinola escribió:vittiman escribió:No tinc ni idea del 5 que fitxarem. Si serà veterà o més jove, si serà contrastat o meló... l'únic que espero és que la clavem i el tio sumi... ens farà falta.
De tenir un 5 que aporti a un que no ens hi anirà moltíssim.
Espero no trobar massa a faltar Lalanne...
Doncs bona notícia, Eulis Baez farà, finalment, tota la pretemporada amb nosaltres.
https://mobile.twitter.com/DBasketes/st ... 0458608640
Leodavinci39 escribió:TASTET escribió:Leo, és radiomacuto o deducció lo d austin?
Estem esperant confirmació"oficial" però tots els "inputs" que ens han arribat a les ones al llarg de la setmana coïncideixen en les característiques que té Isiah
![]()
Damià!!!!!!!!!!! que és divendres!!!!!!!!!!!![]()
espabila i no em facis quedar malament
PD: Després del cafeconleche, des de Radio Macuto NO es confirmaAixí que de momento ho deixem en "deducció"
TASTET escribió:Home, Costello diuen que és un tros de fitxatge... Fem una trucadeta a Ayón que encara no té equip jajajaja
kropotkin escribió:Leodavinci39 escribió:Patterson escribió:La qüestió és que sigui un bon fitxatge!!!!!
Ja signo que ens surti igual de bo que Lalanne![]()
PD: K.B. Es Keith BensonPer les pistes, pot ser aquest o un de molt semblant
(Patrick Young, Jimmie Taylor, David Kravish ....)
No és K.B. és I.A.
Leodavinci39 escribió:TASTET escribió:Home, Costello diuen que és un tros de fitxatge... Fem una trucadeta a Ayón que encara no té equip jajajaja
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH Ayon al Zenithtatxem-lo
Leodavinci39 escribió:Confirmat a Radio Macuto que el 5 NO es Isaiah. tatxtat
Leodavinci39 escribió:Confirmat a Radio Macuto que el 5 NO es Isaiah. tatxtat
BuzzerBetter escribió:Leodavinci39 escribió:Confirmat a Radio Macuto que el 5 NO es Isaiah. tatxtat
Si finalment hagues sigut Isaiah, haguessim canviat el nom a Creu Roja Manresa![]()
Per el que m’ha arribat a mi fins principis de setmana res
Leodavinci39 escribió:BuzzerBetter escribió:Leodavinci39 escribió:Confirmat a Radio Macuto que el 5 NO es Isaiah. tatxtat
Si finalment hagues sigut Isaiah, haguessim canviat el nom a Creu Roja Manresa![]()
Per el que m’ha arribat a mi fins principis de setmana res
Vaig preparant patates per l OWNED d aquesta nit doncs![]()
![]()
PD: Jordan Davis va esperar a les 10 de la nit, no perdo esperança
Leodavinci39 escribió:Dani Perez es casa dos dies abans de començar la pretemporada.A Palència.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 5 invitados