BAXI MANRESA

cuttlas

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 03 Sep 2019, 12:33

Doncs la Republica Dominicana dona la sorpresa contra Alemania. Baez trigarà a tornar a aquest ritme.

Avui ha estat algo millor. 9 punts, 4 rebots , 10 de valoració, Tot i l'1/6 en triples.

TASTET

por TASTET » 03 Sep 2019, 12:35

Graaaan Eulisito, guanyant a Alemanya
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2

por Johnny2 » 03 Sep 2019, 12:59

cuttlas escribió:
Johnny2 escribió:Com a curiositat l'equip molt veterà que ha fet Saragossa. Els germans Urtasun que feran 36 anys l'abril que ve. San Miguel que en ferà 35 el gener. Vázquez en ferà 37 el Maig. Richotti ferà 33 anys ara a l'octubre.
Pinta que anar a dues competicions amb aquest equip els pot passar factura.

Ni Richotti, ni els germans Urtasun estaràn a la plantilla. Estàn ajudant a la pretemporada com Vidal a nosaltres.

Doncs Alex Urtasun màxim anotador en el partit contra la Penya, i els germans jugant gairebé 20 min cada un. Suposo trobaran equip aviat!
[img][/img]

XoKoP

por XoKoP » 03 Sep 2019, 13:51

tenim alguna novetat sobre Toolson? confused confused

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 03 Sep 2019, 14:29

XoKoP escribió:tenim alguna novetat sobre Toolson? confused confused

No, i sembla que tenim una altra baixa, el presi Josep Saez, amb problemes coronaris :-? :-?
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kelo_19

por kelo_19 » 03 Sep 2019, 15:00

Leodavinci39 escribió:
XoKoP escribió:tenim alguna novetat sobre Toolson? confused confused

No, i sembla que tenim una altra baixa, el presi Josep Saez, amb problemes coronaris :-? :-?

No fotis!!!!! :( :( :(

Això si seria un pal molt dur al projecte, més que un entrenador o un jugador.....
Imagen

Johnny2

por Johnny2 » 04 Sep 2019, 01:05

El nostre primer rival a la lliga, Unicaja, tenen la important baixa de Milosavljevic, però l'han substituït per Axel Toupane, de 27 anys, ex Olympiacos, internacional per França i ex-NBA.
És curiós que un jugador amb aquestes caracteristiques estigués encara sense equip a aquestes alçades del mercat (i vol dir que oportunitats de bons jugadors si hem de substituir al Ryan trobarem)!
[img][/img]

XoKoP

por XoKoP » 04 Sep 2019, 07:06

Johnny2 escribió:El nostre primer rival a la lliga, Unicaja, tenen la important baixa de Milosavljevic, però l'han substituït per Axel Toupane, de 27 anys, ex Olympiacos, internacional per França i ex-NBA.
És curiós que un jugador amb aquestes caracteristiques estigués encara sense equip a aquestes alçades del mercat (i vol dir que oportunitats de bons jugadors si hem de substituir al Ryan trobarem)!

només hi ha un inconvenient.... no som $$$Unicaja$$$

Patterson

por Patterson » 04 Sep 2019, 09:50

Jo crec, que el gran problema és que el Ryan no vol perdonar 1€.....per això no busquem ningú.......Ja que no tenim un putu euro per invertir!!!!

TASTET

por TASTET » 04 Sep 2019, 13:05

Patterson escribió:Jo crec, que el gran problema és que el Ryan no vol perdonar 1€.....per això no busquem ningú.......Ja que no tenim un putu euro per invertir!!!!

Té els seus fills ja matriculats a la Joviat
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson

por Patterson » 04 Sep 2019, 15:08

TASTET escribió:
Patterson escribió:Jo crec, que el gran problema és que el Ryan no vol perdonar 1€.....per això no busquem ningú.......Ja que no tenim un putu euro per invertir!!!!

Em sembla collonut!!!! Si jo el que vull és que estigui recuperat!!!! És un jugador TOP per nosaltres

TASTET

por TASTET » 04 Sep 2019, 16:44

Patterson escribió:
TASTET escribió:

Em sembla collonut!!!! Si jo el que vull és que estigui recuperat!!!! És un jugador TOP per nosaltres

Ho dic perquè vegis les seves intensions, i no està bé...

Johnny2

por Johnny2 » 05 Sep 2019, 00:55

XoKoP escribió:
Johnny2 escribió:El nostre primer rival a la lliga, Unicaja, tenen la important baixa de Milosavljevic, però l'han substituït per Axel Toupane, de 27 anys, ex Olympiacos, internacional per França i ex-NBA.

Sí clar, bons pel nostre nivell evidentment! Però Ryan és el jugador que més cobra de la plantilla de llarg (250 mil), i és extra-comunitari, i amb aquest diners es poden fitxar bons o molt bons jugadors americans.

Evidentment necessitem que ens perdoni una bona part d'aquest sou. El Justin ho va fer :campeon:
[img][/img]

#gladyr#

por #gladyr# » 05 Sep 2019, 01:11

Johnny2 escribió:
XoKoP escribió:

Sí clar, bons pel nostre nivell evidentment! Però Ryan és el jugador que més cobra de la plantilla de llarg (250 mil), i és extra-comunitari, i amb aquest diners es poden fitxar bons o molt bons jugadors americans.

Evidentment necessitem que ens perdoni una bona part d'aquest sou. El Justin ho va fer :campeon:

El tema del Justin era diferent, no tenia els fills a l'escola ni per tant estava tant lligat a la ciutat.

Crec que desde Patterson no s'ha xiulat a cap jugador nostre al congost. Si Ryan no està bé i no ens perdona res, seré el primer en fer-ho probablement.

Evidentment que no té cap culpa d'haver-se lesionat i que tampoc té cap obligació de perdonar-nos res.Però també cal recordar qui va ser que no va voler seguir els tractaments del club...

Dit això, tant de bo és recuperi. A part de ser una ruïna econòmica haver de buscar-li substitut, és que no en trobarem cap de un nivell que s'hi apropi.

rfccreus

por rfccreus » 05 Sep 2019, 01:27

que facil és parlar de perdonar contractes i xiular a un jugador que fa uns mesos li feiem la onada :-? que són professionals i viuen d´aixó... jo crec que ningú de nosaltres a la feina perdonariem res. Que si poden arribar a acords i sería ideal, cas complicat i tant de bo es solucioni de la millor manera per a tots :brindo por eso:

Manrusia9

por Manrusia9 » 05 Sep 2019, 06:37

rfccreus escribió:que facil és parlar de perdonar contractes i xiular a un jugador que fa uns mesos li feiem la onada :-? que són professionals i viuen d´aixó... jo crec que ningú de nosaltres a la feina perdonariem res. Que si poden arribar a acords i sería ideal, cas complicat i tant de bo es solucioni de la millor manera per a tots :brindo por eso:

+1

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 05 Sep 2019, 07:34

Després del meu cafeconleche................. igual direu que m he passat amb el JB :mrgreen: , però si no podem desvincular a Toolson, jo apostaría per fitxar a Marc Blanch, que cobra en bocattes de chopped. Jugador veterà, amb bons %de 3 i de tir lliure, que segur encantat d acabar la seva carrera a ACB.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.

por Borja Perez. » 05 Sep 2019, 08:15

Leodavinci39 escribió:Després del meu cafeconleche................. igual direu que m he passat amb el JB :mrgreen: , però si no podem desvincular a Toolson, jo apostaría per fitxar a Marc Blanch, que cobra en bocattes de chopped. Jugador veterà, amb bons %de 3 i de tir lliure, que segur encantat d acabar la seva carrera a ACB.

jo abans, a barato, me la jugava amb el tirador del gbc que va jugar amb ells la segona volta, Zeisloft
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

TASTET

por TASTET » 05 Sep 2019, 08:20

Jo a barato, richotti, actualment sense equip.

Manrusia9

por Manrusia9 » 05 Sep 2019, 08:24

El cas de Toolson m'està fent reflexionant sobre quins són els nostres valors.

Segons el que s'està parlant aqui, diria que els nostres valors són nuls.

Un jugador que l'any passat ens ho va donar tot, es va implicar, va donar un gran rendiment, i a les primeres de canvi que té un problema físic ja ens en volem desfer com si fos un Kleenex de usar i tirar. Fem pena.

Us recordo que encara NO HA COMENÇAT LA TEMPORADA. I Toolson és un humà, i també deu estar pensant "aquests tios a les primeres que van maldades ja em volen donar una patada al cul".

Reflexionem. Ara sortiran els que diran que hem de defensar els nostres interessos, bla, bla, bla.

Però hi ha coses més importants.

Esperem a veure si es pot recuperar en un termini raonable, si fa falta que es perdi els 4, 5, 6 primers partits, doncs s'espera. És que queden encara 3 setmanes per començar la lliga.

Prefereixo Toolson 25 jornades que un Suggs de la vida 3 temporades.