BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Abr 2020, 09:41

Johnny2 escribió:
bowie15 escribió:Disculpes acceptades, pero m'indignen les descalificacions en funció de l'edat, raça, físic, etc, només accepto les critiques per rediment i amb matisos.
No se li pot exigir el mateix a Toolson que a Jou o a Kravish que a Sima, no se si m'explico.
Per altre banda, tornant al tema Baez, a tots els entrenadors els agrada tenir un veterà a la plantilla i al Pedro encara mes. Aquí es on entran els famosos intangibles. Aquest jugadors afavoreixen a tenir un vestidor unit i solucionen problemes aconsellant als joves, integrant als nous, per exemple.
Aixo li treu feina al cos tecnic, cosa que van fer al seu moment Roger Grimau, Roman Montañez i mes enrera el meu admirat Juan Espil, recordo que hi havien temps morts que parlava mes ell que l'entrenador.
Baez va arribar del Mundial en baixa forma, després es va lesionar, no va estar de sort, pero es un jugador que sap estar a la pista, es intel·ligent i en moment calents pot aportar, aixo si, no el veig de titular.
En resum a mi si que m'agrada tenir en plantilla un jugador d'aquestes característiques.
Jo sempre he dit que m'agrada tenir a Baez a la plantilla, tal com m'agradava tenir a qualsevol veterà amb una gran carrera, COM A JUGADOR DE ROTACIÓ!
El problema, que li paguem al nivell dels millors. Més del doble que a Margarity. Amb la qual cosa, no podem fitxar un primer 4 perquè tenim un dels segons 4 que cobra com a primer.
En això et dono la raó :brindo por eso: Per fer aquesta "feina" pots tenir un Alvarito, que et cobra en xuxes.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 27 Abr 2020, 10:49

Baez sempre al meu equip tan per el que aporta dins com fora de la pista, el problema va ser que va anar amb la selecciò i no va fer pretemporada i a part amb problemes fisics , però si està mig bè es un jugador clau per el Pedro especialment en defensa i si no torneu a mirar el partit de aquest any que va fer a Vitòria amb un marcatge a Shenguelia de 10 :brindo por eso:

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Abr 2020, 11:14

rfccreus escribió:Baez sempre al meu equip tan per el que aporta dins com fora de la pista, el problema va ser que va anar amb la selecciò i no va fer pretemporada i a part amb problemes fisics , però si està mig bè es un jugador clau per el Pedro especialment en defensa i si no torneu a mirar el partit de aquest any que va fer a Vitòria amb un marcatge a Shenguelia de 10 :brindo por eso:
Ningú questiona l aportació de Baez. És un tema del que suposa el COST d un jugador com ell (suplent que cobra com un titular) en un pressupost tan petit com el nostre. :postureo: Tenir-lo a ell suposa que només puguis fitxar a Magarity de titular, per què no queden més calers. No sé si compensa :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 27 Abr 2020, 11:19

Leodavinci39 escribió:
rfccreus escribió:Baez sempre al meu equip tan per el que aporta dins com fora de la pista, el problema va ser que va anar amb la selecciò i no va fer pretemporada i a part amb problemes fisics , però si està mig bè es un jugador clau per el Pedro especialment en defensa i si no torneu a mirar el partit de aquest any que va fer a Vitòria amb un marcatge a Shenguelia de 10 :brindo por eso:
Ningú questiona l aportació de Baez. És un tema del que suposa el COST d un jugador com ell (suplent que cobra com un titular) en un pressupost tan petit com el nostre. :postureo: Tenir-lo a ell suposa que només puguis fitxar a Magarity de titular, per què no queden més calers. No sé si compensa :mrgreen:
Exacte. És una qüestió de amb qui et jugues les garrofes, quan van tant escases com en el nostre cas.
[img][/img]

uooo20
Mensajes: 134
Registrado: 01 Nov 2006, 09:48

Re: BAXI MANRESA

por uooo20 » 27 Abr 2020, 11:34

Doncs fitxem a Jesús Cilla, per a que faci aquesta funció :)

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Abr 2020, 11:46

uooo20 escribió:Doncs fitxem a Jesús Cilla, per a que faci aquesta funció :)
:mrgreen: Bona aquesta.

No, però per exemple, un Marc Blanch :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 27 Abr 2020, 12:05

Jo crec que a vegades ens desenfoquem de l'estructura general d'un equip. Si tenim rebaixa de calers com la que tenim, o com sino la tinguessim, necessitem posar una mica d'ordre. Primer l'entrenador, que això es el més important, i tirarem per diferents perfils, però coses que funcionen es tenir un base que tingui la capacitat de decidir(passant o tirant) quan la cosa crema(exemple Renfroe, ja sé que està fora de les opcions), i un pivot que "marqui" diferencies. Per mi, a partir d'aquests 2 perfils adaptes coses.

Segons el que trobis o no trobis veurem si seria millor mantenir Baez amb un meló que haurà de jugar més(també canvia anar a Champions o no), i si marxa Toolson evidentment buscar tirador(perquè hem tingut algún partidet que tela). Pivot més fort, 4 més tirador, Pivot més "obert" 4 més bregador, etc etc etc.

La figura de veterà l'hem de tenir, en això coincidim. Ara, segons ho anem estructurant veurem com es repartirà i qui ens encaixaria (jo si veig important mantenir el bloc de nacionals Perez, Tomàs, Jou que en aquest tema han d'anar agafant pes)
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Abr 2020, 12:32

Baez està al Manresa perquè el va voler Pedro. Punt
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Abr 2020, 12:43

TASTET escribió:Baez està al Manresa perquè el va voler Pedro. Punt
És un sensesentit que a Pedro el signis per 2 anys (1+1) i a Baez per 3 (1+1+1) doncs :lol:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Abr 2020, 13:16

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Baez està al Manresa perquè el va voler Pedro. Punt
És un sensesentit que a Pedro el signis per 2 anys (1+1) i a Baez per 3 (1+1+1) doncs :lol:
Edat??
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 27 Abr 2020, 17:09

Leodavinci39 escribió:
rfccreus escribió:Baez sempre al meu equip tan per el que aporta dins com fora de la pista, el problema va ser que va anar amb la selecciò i no va fer pretemporada i a part amb problemes fisics , però si està mig bè es un jugador clau per el Pedro especialment en defensa i si no torneu a mirar el partit de aquest any que va fer a Vitòria amb un marcatge a Shenguelia de 10 :brindo por eso:
Ningú questiona l aportació de Baez. És un tema del que suposa el COST d un jugador com ell (suplent que cobra com un titular) en un pressupost tan petit com el nostre. :postureo: Tenir-lo a ell suposa que només puguis fitxar a Magarity de titular, per què no queden més calers. No sé si compensa :mrgreen:
el resultat no ha sigut tan dolent i encara que tù des de abans de coneixa a Magarity ja el vas criticar , hem tingut jugadors molt pitjors aquí a Manresa ja que ja cops el problema no son els diners si no adivinar que se acopli al equip , o la seva actitut i en aquest tema no ja res a dir .... que podem fitxar algù mès bò dons perfecte , ara aquest any al problema a sigut tenir tantes lesions i a mès de homes importants com Toolson i Ferrari (sort que Cvetkovic ho a fet prou bè i això que tambè el varem criticar), confiança total amb el Pedro i amb el pressupost petit segur sortirem endavant :botar:

osqui1976
Mensajes: 434
Registrado: 01 May 2009, 12:44

Re: BAXI MANRESA

por osqui1976 » 27 Abr 2020, 17:32

Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 27 Abr 2020, 18:55

bowie15 escribió:Disculpes acceptades, pero m'indignen les descalificacions en funció de l'edat, raça, físic, etc, només accepto les critiques per rediment i amb matisos.
No se li pot exigir el mateix a Toolson que a Jou o a Kravish que a Sima, no se si m'explico.
Per altre banda, tornant al tema Baez, a tots els entrenadors els agrada tenir un veterà a la plantilla i al Pedro encara mes. Aquí es on entran els famosos intangibles. Aquest jugadors afavoreixen a tenir un vestidor unit i solucionen problemes aconsellant als joves, integrant als nous, per exemple.
Aixo li treu feina al cos tecnic, cosa que van fer al seu moment Roger Grimau, Roman Montañez i mes enrera el meu admirat Juan Espil, recordo que hi havien temps morts que parlava mes ell que l'entrenador.
Baez va arribar del Mundial en baixa forma, després es va lesionar, no va estar de sort, pero es un jugador que sap estar a la pista, es intel·ligent i en moment calents pot aportar, aixo si, no el veig de titular.
En resum a mi si que m'agrada tenir en plantilla un jugador d'aquestes característiques.
I hi ha un altre punt per mi, el respecte arbitral, baez el té guanyat. Si Sakho fes els blocs que fa Baez acabaría amb 5 faltes en cada partit...

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 27 Abr 2020, 18:57

osqui1976 escribió:Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.
Em comenten que al Palau hi ha seients disponibles per la temporada vinent si a algú li interessa.

Alguns sembla que per haver jugat playoff un any ja s'han oblidat de qui som i de quins recursos tenim.

Com més jugadors poguem mantenir millor serà. La base de jugadors nacionals és molt important (Dani, Tomàs, Jou), tenir jugadors experimentats també és clau, i si un d'aquests a sobre és casi infalible en finals ajustats com Toolson encara més.

Jugadors com Cvetkovic i Vaulet són també molt vàlids per nosaltres, i crec que podem tenir opcions perquè segueixin.

Kravish i Mitrovic també han demostrat bon nivell, però és d'esperar que facin les maletes cap un club que els hi ofereixi millors condicions.

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 27 Abr 2020, 22:05

manresinho escribió:
osqui1976 escribió:Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.
Em comenten que al Palau hi ha seients disponibles per la temporada vinent si a algú li interessa.

Alguns sembla que per haver jugat playoff un any ja s'han oblidat de qui som i de quins recursos tenim.

Com més jugadors poguem mantenir millor serà. La base de jugadors nacionals és molt important (Dani, Tomàs, Jou), tenir jugadors experimentats també és clau, i si un d'aquests a sobre és casi infalible en finals ajustats com Toolson encara més.

Jugadors com Cvetkovic i Vaulet són també molt vàlids per nosaltres, i crec que podem tenir opcions perquè segueixin.

Kravish i Mitrovic també han demostrat bon nivell, però és d'esperar que facin les maletes cap un club que els hi ofereixi millors condicions.
100% d'acord.

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 28 Abr 2020, 07:44

manresinho escribió:
osqui1976 escribió:Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.
Em comenten que al Palau hi ha seients disponibles per la temporada vinent si a algú li interessa.

Alguns sembla que per haver jugat playoff un any ja s'han oblidat de qui som i de quins recursos tenim.

Com més jugadors poguem mantenir millor serà. La base de jugadors nacionals és molt important (Dani, Tomàs, Jou), tenir jugadors experimentats també és clau, i si un d'aquests a sobre és casi infalible en finals ajustats com Toolson encara més.

Jugadors com Cvetkovic i Vaulet són també molt vàlids per nosaltres, i crec que podem tenir opcions perquè segueixin.

Kravish i Mitrovic també han demostrat bon nivell, però és d'esperar que facin les maletes cap un club que els hi ofereixi millors condicions.
A l'osqui1976 aquest autoodi ja l'hi venia d'abans :mrgreen:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 28 Abr 2020, 13:13

[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 28 Abr 2020, 18:32

@HelenaCondis
1min
El próximo lunes 2 de mayo, los equipos profesionales ya podrán entrenar de forma individualizada en sus recintos deportivos. Este es uno de los anuncios de Pedro Sánchez, si no hay contraorden
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 28 Abr 2020, 22:15

osqui1976 escribió:Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.
Només llegir el teu comentari..... et desacredites tu solet!!!!! Segur que quan falten 2 min i el Manresa perd de 7-8 ets dels típics k marxen......
Aquest any 2 partits molta gent va tornar a entrar....i després si tots a donarla mà els jugadors.....a8xo en dic Tribuneros!!!!
I no estic gens d'acord amb el teu comentari.....

Nowitzki/41
Mensajes: 79
Registrado: 13 Jul 2013, 19:17

Re: BAXI MANRESA

por Nowitzki/41 » 29 Abr 2020, 00:03

Patterson escribió:
osqui1976 escribió:Baez no pot ser el nostre 4 titular. Es més ,pel que cobra, el fotia fora, perquè per edat i rendiment no podem tenir-lo; sencillament es llençar els diners. En quan a la renovació de la plantilla, sóc dels que opina que hauriem de fer una neteja quAsi total. El nivell de joc mostrat aquesta temporada era molt irregular, i amb unes mancances brutals. De fet no estaba segur si ens salvariem, i en tot cas seria per demerits dels altre clubs,no pels nostres!! Toolson dona a entrendre que no segueix, i apostaria novament per una dupla de pivots americans que durants molts anys tan bé ens va anar. De la plantilla actual amb quedaba a Dani perez de segon base, Vaulet, Pere Tomas. En quan a Kravish no em fa gaire el pes perque li falta sang , i jugar mes interiorment. M´agrada mes un jugador corpolent tipus Lallanne. Pero Kravish amb un 4 anotador al costat podria fer feina. La resta de la plantilla fora.
Només llegir el teu comentari..... et desacredites tu solet!!!!! Segur que quan falten 2 min i el Manresa perd de 7-8 ets dels típics k marxen......
Aquest any 2 partits molta gent va tornar a entrar....i després si tots a donarla mà els jugadors.....a8xo en dic Tribuneros!!!!
I no estic gens d'acord amb el teu comentari.....
El model de 2 americans interiors, fa anys que va caducar, en concret al 2006

Aixi doncs la plantilla teoria es la següent:

Cvetkovic-Perez
Toolson-Jou
Pere Tomas-Vaulet
Baez-Magarity
xxxx-xxxx-Sakho

Comentaris de jugadors "transferibles"

Cvetkovic no em dona la seguretat com a 1r base. Ha servit com a "parche" a mitja temporada. Arrossega problemes de lesions. Hem d'aspirar a un base de mes nivell

Vaulet: Perfil de jugador semblant a Pere Tomas en el sentit de lluita pel rebot i defensa pero amb molta mes intesitat. Al basquet actual tots els jugadors exteriors han de ser com a mínim una amenaça des del tir de 3, a Vaulet directament el floten la majoria de vegades que tira triple. Si trobem algu amb millor tir exterior no m'el quedava

Magarity: Si l'economia ho permet buscar un 4 suplent millor, tot i que va demostrant progressio i es mereix seguir.

Sakho: En general ens va millor quan no juga. Jugador en clara involució, ha tingut moltes oportunitats que no ha pogut aprofitar. Aposto per tallar-lo i provar sort amb Sima.

La clau sera mantenir el bloc (4-5 jugadors) i anar a per totes a per un base diferencial i un pivot de nivell

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 16:59