BAXI MANRESA

rfccreus

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 20 Jun 2020, 10:30

bowie15 escribió:
Iceman Gervin escribió:Si ha d'entrar la meitat dels socis, el més lògic és que es fes per seient parell o senar, perquè així es guardaria una mica de distància, però ni de conya el metre i mig.
Ara, que si han de cobrar el mateix per poder veure la meitat de partits, no sé jo...

Aquesta era també la meva 1a opció, i com bé dius, la més lògica, el dubte que em generava era sobre la distància.
Un bon marró li ha caigut a la directiva. Imposible acontentar tothom.

Aquì la clau serà quin percentage deixin entrar , si es un 60% la cosa no serà tan complicada ja que parlariem de uns 3000 abonats que podrìen asistir a cada partit i amb la situaciò dificil que tenim, per desgracia no crec que aquesta temporada siguem molts mès de aquesta xifra :(

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 20 Jun 2020, 13:53

Jo és que vinc d Empresarials. I a mi els números no em surten :postureo: :mrgreen:
Es parla d un 40% d aforament fins l 1 de gener. Després en funció de l evolució de la pandèmia, es veurà, si baixa al 25 o puja al 70%.

Suposant que els abonats siguin al voltant de 2800, vol dir que ja uns 800 es quedarien fora cada jornada.

Aleshores no entenc la "ment brillant" que ha pensat en lo de les 5 entrades de regal per abonat :todos a botar:

2800 abonats, a 5 entrades, son unes 14.000 entrades, entre 17 jornades, son unes 800 per jornada. :postureo: :P

Si ja no hi caben els 2800 abonats....................... com volen fer-hi cabré també els 800 convidats!!!!???!! :demonio:

Regalar 5 entrades aquesta temporada és tan inútil com regalar glaçons a un esquimal :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho

por manresinho » 20 Jun 2020, 18:56

Leodavinci39 escribió:Jo és que vinc d Empresarials. I a mi els números no em surten :postureo: :mrgreen:
Es parla d un 40% d aforament fins l 1 de gener. Després en funció de l evolució de la pandèmia, es veurà, si baixa al 25 o puja al 70%.

Suposant que els abonats siguin al voltant de 2800, vol dir que ja uns 800 es quedarien fora cada jornada.

Aleshores no entenc la "ment brillant" que ha pensat en lo de les 5 entrades de regal per abonat :todos a botar:

2800 abonats, a 5 entrades, son unes 14.000 entrades, entre 17 jornades, son unes 800 per jornada. :postureo: :P

Si ja no hi caben els 2800 abonats....................... com volen fer-hi cabré també els 800 convidats!!!!???!! :demonio:

Regalar 5 entrades aquesta temporada és tan inútil com regalar glaçons a un esquimal :rodarbalon:

+1000! :brindo por eso:

rfccreus

por rfccreus » 20 Jun 2020, 20:33

Leodavinci39 escribió:Jo és que vinc d Empresarials. I a mi els números no em surten :postureo: :mrgreen:

Depent de la evoluciò del Covid però tambè es parla de un aforament del 60% o 50%, pendre decisions son difìcils i crec que la Junta intenta salvar els ingressos dels abonaments que per el Club es la entrada mès important

TASTET

por TASTET » 20 Jun 2020, 20:37

rfcreus, per mi el que, han fet és indefensable. Jo NO renovaré.. I són 4 carnets
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 20 Jun 2020, 20:43

TASTET escribió:rfcreus, per mi el que, han fet és indefensable. Jo NO renovaré.. I són 4 carnets

Jo no els defenso dic el què crec han fet, I segons tu que tocarìa fer ¿¿¿

TASTET

por TASTET » 20 Jun 2020, 20:46

rfccreus escribió:
TASTET escribió:rfcreus, per mi el que, han fet és indefensable. Jo NO renovaré.. I són 4 carnets

Jo no els defenso dic el què crec han fet, I segons tu que tocarìa fer ¿¿¿

Tornar els diners dels partits que no em jugat, i fer uns abonaments econòmics que es podrien veure augmentats en funció de com evolucioni la pandèmia.. No mantenir preus i regalar entrades que no saps ni si les faràs servir
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 20 Jun 2020, 20:54

tornar diners¿¿¿¿ que han de fer un prèstec ¿¿¿ fan el que dius tù que segurament serìa lògic i els patrocinadors deixen de pagar i entre una cosa i un altre a tancar la barraqueta.
La veritat jo no voldrìa estar en el lloc del President ja que pendre decisions de aquest tipus segur no es fàcil

manresinho

por manresinho » 20 Jun 2020, 20:58

Jo crec que és normal que es demani l'ajuda dels abonats, però les formes no han estat a l'alçada i no és la primera vegada en el que portem de post-temporada.

La situació és prou complicada perquè surti el president a explicar d'una forma clara i seriosa que no es pot garantir que la propera temporada tots els socis puguin asistir a tots els partits.
Però que donada la situació econòmica es demana un esforç i un compromís dels socis per renovar l'abonament, ja que sino el pressupost del club pot quedar molt tocat.

Amb aquest tipus de discurs estaré encantat d'anar a renovar dilluns mateix, però amb el que han fet es treuen les ganes.

No crec que sigui tant demanar que es doni la cara per explicar la situació de forma seriosa, en comptes de fer un video en to de broma al instalive presentant una campanya d'abonaments que sembla que tracti d'idiotes a tots els que paguem la quota cada any.

rfccreus

por rfccreus » 20 Jun 2020, 21:03

Manresinho amb el que dius SI tens tota la raò :brindo por eso: molts si podem volem ajudar al Club, però la manera no ha sigut la mès correcte

TASTET

por TASTET » 20 Jun 2020, 23:36

rfccreus escribió:tornar diners¿¿¿¿ que han de fer un prèstec ¿¿¿ fan el que dius tù que segurament serìa lògic i els patrocinadors deixen de pagar i entre una cosa i un altre a tancar la barraqueta.
La veritat jo no voldrìa estar en el lloc del President ja que pendre decisions de aquest tipus segur no es fàcil

Però què dius? Hi ha molts clubs que ho han fet, i el mateix Manresa ha dit que si no hi pot haver públic tornaran l abonament.. Tu pagues per x partits, si no es compleix t ho han d abonar.. O si tu compres 3,coses i només te n envien 2, no t han d abonar la que no t envien? És el mateix!!.
I amb el què fan, tu creus que molta gent renovarà? L afició del Manresa porta moooolts anya, donant lliçons d amor al club... Que no ens enganyin, com idiotes, home

Xerinola

por Xerinola » 21 Jun 2020, 05:51

TASTET escribió:
rfccreus escribió:tornar diners¿¿¿¿ que han de fer un prèstec ¿¿¿ fan el que dius tù que segurament serìa lògic i els patrocinadors deixen de pagar i entre una cosa i un altre a tancar la barraqueta.

Però què dius? Hi ha molts clubs que ho han fet, i el mateix Manresa ha dit que si no hi pot haver públic tornaran l abonament.. Tu pagues per x partits, si no es compleix t ho han d abonar.. O si tu compres 3,coses i només te n envien 2, no t han d abonar la que no t envien? És el mateix!!.
I amb el què fan, tu creus que molta gent renovarà? L afició del Manresa porta moooolts anya, donant lliçons d amor al club... Que no ens enganyin, com idiotes, home

Totalment d'acord amb la opinió de Manresinho de que les coses es podrien explicar d'una forma millor.
Ara bé, valorar el fer-se soci comparant-lo amb comprar coses: en funció del que pagues reps in servei no em sembla donar cap amor al club.
Entenc que el club necessita liquiditat sense endeutar-se més ara al juliol, i per això ho fan així. L'únic que ho podrien explicar sense embuts. I com ve diu el club, després ja tornarà els diners.
No se'm ocorre, tenint en compte el club que som, les ajudes públiques que tenim, i en general el pressupost que tenim, i sense portar la realitat de la gestió econòmica del club, que es podria fer més. Nosaltres no tenim ajudes de diputacions, ni cabildos, etc. Volem ser club ACB una ciutat de 70 i escaig a habitants, no se... Miracles a Lourdes. Insisteixo, el que es cert, que les explicacions podrien ser molt més clares. Ara bé, per molt que ho haguessin estat, estic segur que hi hauria molta gent demanant criticant el fet d'haver de pagar un abonament per avançat d'una lliga que no se sap quants partits s'hi podrà anar.

Borja Perez.

por Borja Perez. » 21 Jun 2020, 08:54

Jo el que no entenc és per que es foten en aquests merders. Els ingressos per abonaments de l'any 20-21 ja no es poden considerar ingressos per aquest any, de manera que les pèrdues que siguin, seran. Si tens problemes de cash flow és tan fàcil com fer la mateixa campanya d'abonaments però exemplificant que si no es pot assistir als partits per restriccions, es tornaran els diners, i fas un pressupost en unes condicions de limitacions i així salves l'any. Però aquest mix d'intentar timar a la gent sense deixar coses clares i alhora sense demanar ajuda realment que no ho entenc, o algo se m'escapa o tenim algú al club amb una autoconcepció una mica desmesurada

rfccreus

por rfccreus » 21 Jun 2020, 09:07

Borja Perez. escribió:Jo el que no entenc és per que es foten en aquests merders. Els ingressos per abonaments de l'any 20-21 ja no es poden considerar ingressos per aquest any, de manera que les pèrdues que siguin, seran. Si tens problemes de cash flow és tan fàcil com fer la mateixa campanya d'abonaments però exemplificant que si no es pot assistir als partits per restriccions, es tornaran els diners, i fas un pressupost en unes condicions de limitacions i així salves l'any. Però aquest mix d'intentar timar a la gent sense deixar coses clares i alhora sense demanar ajuda realment que no ho entenc, o algo se m'escapa o tenim algú al club amb una autoconcepció una mica desmesurada

Dons a quìn any se han de considerar els ingressos per abonaments si es la temporada 2020/2021 ??, això no va per anys naturals ...la temporada comença aquest juliol .
Al final ja veurem com va tot i si no tornan els diners ja podrem criticar, una soluciò que es bona es pagar sense interesos les quotes repartida en 10 mesos que no deixa de ser una manera de NO avançar els diners, repeteixo que el video segurament ha estat un error i que havien de haver fet una altra presentaciò, però que tampoc tenen gaires mès opcions per tirar el Club endavant

OxiAction

por OxiAction » 21 Jun 2020, 10:57

manresinho escribió:
OxiAction escribió:Per el que jo sè, es faría per sorteig.

Es farà sorteig per decidir quins socis poden entrar i quins es queden fora, i a la vegada es regalen entrades.
No té cap meva de lògica.

Si hi han més socis que aforo disponible al pavelló, doncs el sorteig és una opció. Lo de les entrades sí que és més difícil, clar.

uooo20

por uooo20 » 21 Jun 2020, 18:26

Jo si que renovaré, i les famoses entrades gratuïtes, si no es fan servir la temporada 2020-2021, ja les farem servir a la 2021-2022. :botepiernas:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Jun 2020, 07:24

Els higthlights d Alex Galan:

https://www.youtube.com/watch?v=HVAXAMs ... e=emb_logo

Sembla tenir bona mà i recorda una mica a Magarity :postureo: però amb una mica més d agresivitat defensiva que el suec :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET

por TASTET » 22 Jun 2020, 12:28

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Jun 2020, 15:16

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 23 Jun 2020, 00:24

Seguim sense tirador.
Ahí lo dejo...