BAXI MANRESA

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 16 Ene 2022, 18:20

Va, que podem!!

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 16 Ene 2022, 19:15

Victòria guanyat per intensitat.

Crec que hem de valorar especialment poder guanyar amb un 28% de triples i un 54% en tirs lliures, perquè podem tirar endevant malgrat estar desencertats.
[img][/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 16 Ene 2022, 19:18

Suposo que els què estan mamant polla de Maye estan a la cova no?

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Ene 2022, 19:20

Victòria per abrassió.
El Granca s'ho ha cregut en els dos primers quarts (m'ha agradat), però al 3r i 4t els hem ofegat. Posem una intensitat en la pista acollonant...

I avui sense un gran encert i sense molta brillantor, més enllà d'algun highlight ja habitual.

Quin equip, i quina plantilla, avui han aportat tots els de la banqueta excepte Sima que està en un pou de joc, partidàs de Dani Garcia, Maye, El Potro i Francisco, i també Valtonen.

Podríem trigar 15-20 anys a tornar a tenir un equip així, doncs aprofitem i degustem cada partit, dimecres una altra ració de 3 estrelles Michelin!!!

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Ene 2022, 19:36

irontms escribió:Suposo que els què estan mamant polla de Maye estan a la cova no?
Aquest comentari tan barroer cal? Jo no sóc dels que he criticat durament a Maye, primer perquè no s'ho mereix, ell va fent i sempre aporta coses, potser esperàvem algo més en general, però ni de conya em plantejaria canviar-ho.
Però també t'he de dir que ha fet partits bastant dolents i no has sortit a dir res... només quan ha jugat un excel•lent partit. D'això se'n diu oportunisme.
I ojalá segueixi així!
Si en una temporada com la que estem fent un club humil com el nostre entres al foro per dir coses així, pues fes-t'ho mirar.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 16 Ene 2022, 19:44

Un altre gran partit de conjunt i quan puja la intensitat en defensa és perfecte ......per cert gran partit de Luke Maye qué tancarà alguna boca.
La caiguda del Bako ha sigut la nota negativa i jo que sóc a prop de la banqueta veía les cares de ensurt han estat grans, per sort el mateix jugador ha tranquil-lizat a tothom :brindo por eso: ... Som- hi Resaaaaa i dimecres a seguir amb el espectacle :botar:

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 16 Ene 2022, 19:59

irontms escribió:Suposo que els què estan mamant polla de Maye estan a la cova no?
Jo l'he criticat molt durament, pero en rao durant la primera meitar de la primera volta. Peri crec que s'ho mereixia. No aportava res, o poc i quan llançava anotava poc

Ja fa unes 4-5 jornades que no el critico ja que m'esta agradant com juga. I avui ha estat Sublime!!!!

Que segueixi aixi ja que si torna a les andades ( i no em refereixo nomes a un partit) el tornare a criticar.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 16 Ene 2022, 20:15

rfccreus escribió:Un altre gran partit de conjunt i quan puja la intensitat en defensa és perfecte ......per cert gran partit de Luke Maye qué tancarà alguna boca.
La caiguda del Bako ha sigut la nota negativa i jo que sóc a prop de la banqueta veía les cares de ensurt han estat grans, per sort el mateix jugador ha tranquil-lizat a tothom :brindo por eso: ... Som- hi Resaaaaa i dimecres a seguir amb el espectacle :botar:
Però saps que no ho reconeixerà..... Jajajaja
Per mi avui ha estat millor que Moneke....però tots molt bé, excepte Sima....fa 3 partits k està bastant fluix!!! Suposo k l'ha afectat una mica més el Covid!!!!
Si Dimecres guanyem, classificats!!!!!!

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Ene 2022, 10:53

Una jornada mes, i seguim sense veure el sostre d'aquest equip. I ja si Vaulet agafa la forma i sumem a Maye per la causa, cuidado :oops:

I es que normalment per guanyar a equips com el Granca haviem de fer autèntics partidassos on ens sortia tot. Ahir vem guanyar de 20 amb un 28% de triples i un 58% de tirs lliures.

I ja no nomès és guanyar, és com es guanya amb aquesta intensitat i aquest espectacle. La presió a tota pista que vem fer a l'ultim quart, 15 a sobre, que el Granca no es va ni poder acostar a la linia de mitja pista em va fotre molt i molt catxondo.

Ah, i +25 amb Dani Garcia a pista. Dirigint i defensant de maravella. Que vigili l'altre Dani, que l'està començant a passar per la dreta.

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 17 Ene 2022, 11:09

Totalment d acord. També s ha de dir que el Granca tenia força baixes i un Pusto que va jugar (molt bé Leo) sense estar al 100% i després de temps de baixa.

Això no treu que estiguem en un estat de forma brutal
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 17 Ene 2022, 11:24

cuttlas escribió:Una jornada mes, i seguim sense veure el sostre d'aquest equip. I ja si Vaulet agafa la forma i sumem a Maye per la causa, cuidado :oops:

I es que normalment per guanyar a equips com el Granca haviem de fer autèntics partidassos on ens sortia tot. Ahir vem guanyar de 20 amb un 28% de triples i un 58% de tirs lliures.

I ja no nomès és guanyar, és com es guanya amb aquesta intensitat i aquest espectacle. La presió a tota pista que vem fer a l'ultim quart, 15 a sobre, que el Granca no es va ni poder acostar a la linia de mitja pista em va fotre molt i molt catxondo.

Ah, i +25 amb Dani Garcia a pista. Dirigint i defensant de maravella. Que vigili l'altre Dani, que l'està començant a passar per la dreta.
I no només això... ojo que no comenci a aixecar interès d'equips més punters... jove, cupo i el nivell que està mostrant... mama por (un més).

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Ene 2022, 11:51

No podem està amb aquesta por el cos de si perderem jugadors i tal, la questiò es disfrutar a tope del moment i val mes que marxin per bons que no per dolents :jeje:
Per mi la clau es que segueixi al Pedro i per molts anys continui amb nosaltres :brindo por eso:

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 17 Ene 2022, 15:18

Tinc un dubte de reglament, suposo que molt bàsic, aviam si algú m'ajuda:

Ahir, diria que al 3Q, Valtonen va fer una falta abans de que el rival pogués sacar de fons, xocant amb Nico Brussino (parlo de memòria). Es va assenyalar falta normal.

Al Palau, un parell de minuts abans d'acabar el 4Q, la mateixa jugada va acabar amb falta antiesportiva assenyalada a Valtonen (després de l'habitual flopping de Mirotic)

Per què en un cas és antiesportiva i en l'altre no?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

cheatum6
Mensajes: 22533
Registrado: 21 Jun 2003, 12:48

Re: BAXI MANRESA

por cheatum6 » 17 Ene 2022, 16:24

ejk escribió:Tinc un dubte de reglament, suposo que molt bàsic, aviam si algú m'ajuda:

Ahir, diria que al 3Q, Valtonen va fer una falta abans de que el rival pogués sacar de fons, xocant amb Nico Brussino (parlo de memòria). Es va assenyalar falta normal.

Al Palau, un parell de minuts abans d'acabar el 4Q, la mateixa jugada va acabar amb falta antiesportiva assenyalada a Valtonen (després de l'habitual flopping de Mirotic)

Per què en un cas és antiesportiva i en l'altre no?
En los dos últimos minutos del último cuarto o prórroga es antideportiva.
Imagen

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Ene 2022, 16:27

cheatum6 escribió:
ejk escribió:Tinc un dubte de reglament, suposo que molt bàsic, aviam si algú m'ajuda:

Ahir, diria que al 3Q, Valtonen va fer una falta abans de que el rival pogués sacar de fons, xocant amb Nico Brussino (parlo de memòria). Es va assenyalar falta normal.

Al Palau, un parell de minuts abans d'acabar el 4Q, la mateixa jugada va acabar amb falta antiesportiva assenyalada a Valtonen (després de l'habitual flopping de Mirotic)

Per què en un cas és antiesportiva i en l'altre no?
En los dos últimos minutos del último cuarto o prórroga es antideportiva.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH carallu :postureo: Gracias!
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 17 Ene 2022, 16:27

cheatum6 escribió:
ejk escribió:Tinc un dubte de reglament, suposo que molt bàsic, aviam si algú m'ajuda:

Ahir, diria que al 3Q, Valtonen va fer una falta abans de que el rival pogués sacar de fons, xocant amb Nico Brussino (parlo de memòria). Es va assenyalar falta normal.

Al Palau, un parell de minuts abans d'acabar el 4Q, la mateixa jugada va acabar amb falta antiesportiva assenyalada a Valtonen (després de l'habitual flopping de Mirotic)

Per què en un cas és antiesportiva i en l'altre no?
En los dos últimos minutos del último cuarto o prórroga es antideportiva.
Como intuía, la explicación era fácil. Gracias :)
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Ene 2022, 17:47

Ja s ha fet oficial. Urtasun signa fins a final de temporada
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 17 Ene 2022, 17:56

Si dimecres guanyem serem matemàticament a Copa.
18 anys després de l'última

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Ene 2022, 22:30

Partit molt important dimecres contra Obradoiro i per el horari del partit fa por qué tinguem poca gent ....
Toca demanar invitacions i que6 el Congost sigui a tope i es guanyi per anar a la Copa qué ja toca :botar: :botar:

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 18 Ene 2022, 06:08

rfccreus escribió:Partit molt important dimecres contra Obradoiro i per el horari del partit fa por qué tinguem poca gent ....
Toca demanar invitacions i que6 el Congost sigui a tope i es guanyi per anar a la Copa qué ja toca :botar: :botar:
O que ni que sigui per un dia els carnets infantils puguin ser utilitzats per adults, ja que l'horari és molt tard i molta nens no vindran. A veure si em llegeixen...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 06:34