BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 14 Ago 2022, 20:04

Siusplau, siusplau, digueu-me que arriba en un estat de forma acceptable, que aquest tiu era molt gran. Quines ganes de veure'l mare meva.

El meu analisis de la plantilla: Si Tyson i Hamilton estàn mig bé, tenim un autèntic equipàs. Sino, tenim un marrón per dins. El joc exterior em preocupa 0.

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 14 Ago 2022, 21:07

Es que si surten bé... un 5 amb Harding - Bortolani - Valtonen - Tyson - Hamilton és pura dinamita.

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 14 Ago 2022, 21:10

Ojala sigui el Hamilton que vem veure.. Jo tinc força dubtes...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 14 Ago 2022, 21:12

cuttlas escribió:Es que si surten bé... un 5 amb Harding - Bortolani - Valtonen - Tyson - Hamilton és pura dinamita.
M'agrada mès amb Dani P.
Harding el veig mès revolucionar els partits.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 14 Ago 2022, 21:42

Tronn escribió:
cuttlas escribió:Es que si surten bé... un 5 amb Harding - Bortolani - Valtonen - Tyson - Hamilton és pura dinamita.
M'agrada mès amb Dani P.
Harding el veig mès revolucionar els partits.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Harding encara que pot jugar de 1, entenc jugarà de 2 i puntualment de 1 (més per lesions, problemes de faltes...).
Bortolani i Harding entenc són els dos "purs".
Badiou serà un comodí molt útil en la posició de 2 i 1. El veig més jugador de rotació per darrera dels altres 4.

La plantilla té moltes alternatives aquest any. És més àmplia que l'any passat, on vam arribar fosos a final de temporada. Steinbergs tindrà bastants més minuts, per no dir que Dani Garcia serà un jugador importantíssim.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 14 Ago 2022, 21:49

Manrusia9 escribió:
Tronn escribió:
cuttlas escribió:Es que si surten bé... un 5 amb Harding - Bortolani - Valtonen - Tyson - Hamilton és pura dinamita.
M'agrada mès amb Dani P.
Harding el veig mès revolucionar els partits.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Harding encara que pot jugar de 1, entenc jugarà de 2 i puntualment de 1 (més per lesions, problemes de faltes...).
Bortolani i Harding entenc són els dos "purs".
Badiou serà un comodí molt útil en la posició de 2 i 1. El veig més jugador de rotació per darrera dels altres 4.

La plantilla té moltes alternatives aquest any. És més àmplia que l'any passat, on vam arribar fosos a final de temporada. Steinbergs tindrà bastants més minuts, per no dir que Dani Garcia serà un jugador importantíssim.
Discrepo.
Sota el meu punt de vista Harding es un 1 que, puntualment jugarà de 2 tal i com feia el Siscu l'any passat.
Els minuts de 2 seran per Bortolani i Jou amb minuts residuals pel Papi, i Jou parxejant al 3 si gos necessari per faltes o lesions.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 14 Ago 2022, 22:35

Tronn escribió:
Manrusia9 escribió:
Tronn escribió:M'agrada mès amb Dani P.
Harding el veig mès revolucionar els partits.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Harding encara que pot jugar de 1, entenc jugarà de 2 i puntualment de 1 (més per lesions, problemes de faltes...).
Bortolani i Harding entenc són els dos "purs".
Badiou serà un comodí molt útil en la posició de 2 i 1. El veig més jugador de rotació per darrera dels altres 4.

La plantilla té moltes alternatives aquest any. És més àmplia que l'any passat, on vam arribar fosos a final de temporada. Steinbergs tindrà bastants més minuts, per no dir que Dani Garcia serà un jugador importantíssim.
Discrepo.
Sota el meu punt de vista Harding es un 1 que, puntualment jugarà de 2 tal i com feia el Siscu l'any passat.
Els minuts de 2 seran per Bortolani i Jou amb minuts residuals pel Papi, i Jou parxejant al 3 si gos necessari per faltes o lesions.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Ja veuràs com no.
Pedro confia moltíssim en Dani Garcia ja ho va demostrar l'any passat, aquest any tindrà inclús més minuts i disputant-li més minuts a Dani Perez. Son els dos bases "purs".

Harding farà de Francisco. Fent-lo jugar de director li treus el potencial que té en el seu joc (bàsicament anotador compulsiu). A Pedro no li agraden aquests tipus de bases... per això Francisco no el va convèncer i va passar-lo al "2",on ho va petar més.

Jou any passat jugava de 3. Per mi és la seva posició natural.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 14 Ago 2022, 23:30

Manrusia9 escribió:
Tronn escribió:
Manrusia9 escribió:
Harding encara que pot jugar de 1, entenc jugarà de 2 i puntualment de 1 (més per lesions, problemes de faltes...).
Bortolani i Harding entenc són els dos "purs".
Badiou serà un comodí molt útil en la posició de 2 i 1. El veig més jugador de rotació per darrera dels altres 4.

La plantilla té moltes alternatives aquest any. És més àmplia que l'any passat, on vam arribar fosos a final de temporada. Steinbergs tindrà bastants més minuts, per no dir que Dani Garcia serà un jugador importantíssim.
Discrepo.
Sota el meu punt de vista Harding es un 1 que, puntualment jugarà de 2 tal i com feia el Siscu l'any passat.
Els minuts de 2 seran per Bortolani i Jou amb minuts residuals pel Papi, i Jou parxejant al 3 si gos necessari per faltes o lesions.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Ja veuràs com no.
Pedro confia moltíssim en Dani Garcia ja ho va demostrar l'any passat, aquest any tindrà inclús més minuts i disputant-li més minuts a Dani Perez. Son els dos bases "purs".

Harding farà de Francisco. Fent-lo jugar de director li treus el potencial que té en el seu joc (bàsicament anotador compulsiu). A Pedro no li agraden aquests tipus de bases... per això Francisco no el va convèncer i va passar-lo al "2",on ho va petar més.

Jou any passat jugava de 3. Per mi és la seva posició natural.
Jou no te pes per jugar de 3, pot fer-ho en moments puntuals.
Dani G. Va tenir mès minuts l'any passat dels que tots hi pensavem perquè Siscu hi anava molt a la seva i la forma de Pedro d'avisar-lo era donant-li banqueta.
Dani G. va jugar mès minuts la 2020- que la 2021-22 i també teniem 3 bases (Dani P, Tabú/Ferrari, Dani G)
A Pedro li agrada fer jugar 2 bases alhora al llarg de molts partits de la temporada.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 14 Ago 2022, 23:45

El que és una evidència és que aquest any hi haurà moltes combinacions:

1: Dani Pérez, Dani Garcia, Harding, Badiou
2: Harding, Badiou, Jou, Bortolani ( fins i tot Valtonen)
3: Valtonen, Vaulet, Jou
4: Hamilton, Tyson, Steinbergs, (puntualment Vaulet)
5: Lee, Babatunde, Hamilton (Steinbergs ha jugat puntualment)

La temporada és llarga i hi haurà lesions. Si són lleus, la plantilla dona per moltes alternatives.

La pregunta és: Qui defensarà un Tavares, Sanli, Shermadini? Hamilton o Lee?

Entenent que Tavares és un jugador que és molt difícil de defensar per qualsevol pivot d'acb.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 14 Ago 2022, 23:48

Bé doncs. Ja tenim la plantilla complerta.
Ara la gran incògnita serà veure com es reparteixen els minuts de 4 i de 5.
Una possibilitat seria posar Lee a defensar els 4. Corre algun vídeo en què se'l veu defensar rivals més petits i ho fa bé. I en atac posar Justin de 4 i Lee de 5..
[img][/img]

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 15 Ago 2022, 00:45

Crec que Brancou és més bo del que us espereu tots. L’any passat no va tenir temps a demostrar-ho. Ens sorprendrà
Nemanja Aleksandrov

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Ago 2022, 00:48

Sasa Yanev escribió:Crec que Brancou és més bo del que us espereu tots. L’any passat no va tenir temps a demostrar-ho. Ens sorprendrà
Doncs jo crec que, si no hi ha lesionats, els que aniran rotant en quant al descans obligat com a fitxa 13 seran Badio, Steimbergs i Dani P, en aquest ordre.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 15 Ago 2022, 10:45

Johnny2 escribió:Bé, mentre esperem notícies, i ara que sembla que les plantilles estan gairebé complertes (podem suposar que ja no arribarà cap mega-crack a cap equip), ens podem entretenir fent una porra sobre quina serà la classificació al final de la primera volta. Pura especulació però menys que si apostem per la classificació a finals de temporada.

Va, aquí va la meva:
1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Múrcia
8. Unicaja
9. Gran Canaria
10. Manresa
11. Girona
12. Bilbao
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Breogán
17. Betis
18. Granada

Ara que més o menys ja savem com queden les plantilles, aqui va la meva :postureo:

1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Unicaja
8. Manresa
9. Gran Canaria
10. Murcia
11. Breogan
12. Betis
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Bilbao
17. Girona
18. Granada
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 15 Ago 2022, 11:51

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Bé, mentre esperem notícies, i ara que sembla que les plantilles estan gairebé complertes (podem suposar que ja no arribarà cap mega-crack a cap equip), ens podem entretenir fent una porra sobre quina serà la classificació al final de la primera volta. Pura especulació però menys que si apostem per la classificació a finals de temporada.

Va, aquí va la meva:
1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Múrcia
8. Unicaja
9. Gran Canaria
10. Manresa
11. Girona
12. Bilbao
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Breogán
17. Betis
18. Granada

Ara que més o menys ja savem com queden les plantilles, aqui va la meva :postureo:

1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Unicaja
8. Manresa
9. Gran Canaria
10. Murcia
11. Breogan
12. Betis
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Bilbao
17. Girona
18. Granada
La meva seria aquesta:

1. Barcelona
2. Madrid
3. Tenerife
4. València
5. Joventut
6. Baskònia
7. Gran Canaria
8. Unicaja
9. Manresa
10. Murcia
11. Bilbao
12. Obradoiro
13. Betis
14. Girona
15. Fuenlabrada
16. Breogan
17. Zaragoza
18. Granada

És a dir, quedaríem campions de la "nostra lliga".

És moolt dificil, però m'encantaria poder tornar a la F4...

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Ago 2022, 12:30

Manrusia9 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Bé, mentre esperem notícies, i ara que sembla que les plantilles estan gairebé complertes (podem suposar que ja no arribarà cap mega-crack a cap equip), ens podem entretenir fent una porra sobre quina serà la classificació al final de la primera volta. Pura especulació però menys que si apostem per la classificació a finals de temporada.

Va, aquí va la meva:
1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Múrcia
8. Unicaja
9. Gran Canaria
10. Manresa
11. Girona
12. Bilbao
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Breogán
17. Betis
18. Granada

Ara que més o menys ja savem com queden les plantilles, aqui va la meva :postureo:

1. Barcelona
2. Madrid
3. València
4. Baskònia
5. Joventut
6. Tenerife
7. Unicaja
8. Manresa
9. Gran Canaria
10. Murcia
11. Breogan
12. Betis
13. Zaragoza
14. Fuenlabrada
15. Obradoiro
16. Bilbao
17. Girona
18. Granada
La meva seria aquesta:

1. Barcelona
2. Madrid
3. Tenerife
4. València
5. Joventut
6. Baskònia
7. Gran Canaria
8. Unicaja
9. Manresa
10. Murcia
11. Bilbao
12. Obradoiro
13. Betis
14. Girona
15. Fuenlabrada
16. Breogan
17. Zaragoza
18. Granada

És a dir, quedaríem campions de la "nostra lliga".

És moolt dificil, però m'encantaria poder tornar a la F4...
Tots us veieu per sobre del Murcia de Anderson i Pustovoiy. Serà difícil però bé, certament tenim millor entrenador :brindo por eso:
[img][/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 15 Ago 2022, 12:53

Johnny2 escribió:Bé doncs. Ja tenim la plantilla complerta.
Ara la gran incògnita serà veure com es reparteixen els minuts de 4 i de 5.
Una possibilitat seria posar Lee a defensar els 4. Corre algun vídeo en què se'l veu defensar rivals més petits i ho fa bé. I en atac posar Justin de 4 i Lee de 5..
Crec que serà com dius. I sistemes i conceptes diferents amb i sense Justin a pista

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 15 Ago 2022, 13:12

Borja Perez. escribió:
Johnny2 escribió:Bé doncs. Ja tenim la plantilla complerta.
Ara la gran incògnita serà veure com es reparteixen els minuts de 4 i de 5.
Una possibilitat seria posar Lee a defensar els 4. Corre algun vídeo en què se'l veu defensar rivals més petits i ho fa bé. I en atac posar Justin de 4 i Lee de 5..
Crec que serà com dius. I sistemes i conceptes diferents amb i sense Justin a pista
Jo crec que el 5 se´l repartiran Hamilton i Lee (com Bako i Sima any passat). Tunde serà el 5è interior (una mena de Sajus) que pot fer de 4 si Tyson recau de la lesió.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

SERA
Mensajes: 176
Registrado: 15 May 2009, 15:21

Re: BAXI MANRESA

por SERA » 15 Ago 2022, 14:37

Roster polivalent (ordenat per preferència).
Steinbergs ha de fer un pas de gegant. És gros, ràpid, bon llençador i amb gana.
* D. Pérez, Harding, D. Garcia, B. Badio.
* Bortolani, Harding, Jou, B. Badio, D. Pérez.
* Valtonen, Vaulet, Jou, Bortolani.
* Tyson Pérez, Steinbergs, Tunde, Hamilton, Vaulet.
* Hamilton, Lee, Tunde, Steinbergs.
;)

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 15 Ago 2022, 14:53

Els que poseu a tunde 4 és per la seva altura? Perquè més 5 que ell és difícil...

Jo veig la posició de 5 clarament coixa, i hem fitxat dos molt bons jugadors però amb un estat físic dubtós
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 15 Ago 2022, 16:41

Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:
Johnny2 escribió:Bé doncs. Ja tenim la plantilla complerta.
Ara la gran incògnita serà veure com es reparteixen els minuts de 4 i de 5.
Una possibilitat seria posar Lee a defensar els 4. Corre algun vídeo en què se'l veu defensar rivals més petits i ho fa bé. I en atac posar Justin de 4 i Lee de 5..
Crec que serà com dius. I sistemes i conceptes diferents amb i sense Justin a pista
Jo crec que el 5 se´l repartiran Hamilton i Lee (com Bako i Sima any passat). Tunde serà el 5è interior (una mena de Sajus) que pot fer de 4 si Tyson recau de la lesió.
Tant Tunde com Lee jugaran el 100% dels minuts al 5. No tenen ni joc de fora a dins ni tir, cap 4 modern t'ho aguanta això

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 15:53